Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43912 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Essence
« Vastaus #60 : 13.06.16 - klo:09:05 »
Essencen Soft & Natural on ihan huippu meikkivoide! Todella luonnollinen iholla, ei jää yhtään kiiltäväksi muttei ole myöskään matta, vaan ihan kuin oikea iho ja tuntuu myös siltä. Häivyttää ihohuokosia ja asettuu iholle itsestään, ei siis tarvitse puuteria kiinnittämiseen. Peittävyys on sellainen sopivan keskipeittävä ja voi myös kerrostaa ja on pitkäkestoinen. Ainoa miinus jonka tästä keksin on se, että sävyvaihtoehtoja on vain kolme joista mikään ei sovi mulle talvella. Nyt mulla on vähän päivettyneellä iholla käytössä sävy 03 medium beige, joka on sävyistä keskimmäinen. Suoraan tuubista pursotettuna näyttää vähän oranssilta, mutta levitettynä ei ole ollenkaan oranssi vaan kivan keltapohjainen. Tämä ei tasoita pelkästään ihon sävyä, vaan iho myös näyttää muutenkin paljon tasaisemmalta tämän jäliltä,  mulla on esim. poskissa sellaisia pieniä kuoppia finnien jäljiltä ja tämä meikkivoide jotenkin häivyttää hyvin niitäkin. Oikeastaan mä olen niin rakastunut tähän meikkivoiteeseen, että vaikka se olisi himpun liian tumma talvella niin taidan käyttää sitä silti, sävy on kuitenkin mulle hyvä ja kaulaan/rintakehään voi aina laittaa kevyesti aurinkopuuteria. ;D

Toinen ihan loistava tuote on Stay All Day Concealer. Se on oikeastaan hyvin saman tyyppinen kun tuo meikkivoide. Todella luonnollisen näköinen, kiinnittyy itsestään ja voi kerrostaa, eli tällä saa ihan kivasti peittoakin. Nämä molemmat tuottet asettuu iholle tosi hyvin eikä keräänny juonteisiin. Asetuttuaan ne on ja pysyy.  <3
« Viimeksi muokattu: 13.06.16 - klo:09:35 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #61 : 02.07.16 - klo:21:51 »
Täytyy kehaista noita essencen kynsilakkoja! Ostin (kun oli niin söötti väri) ja lakkasin varpaiden kynnet ja meni vissiin pari viikkoa ennen kuin näin et yhdestä kynnestä oli reunasta lähtenyt pieni pala väriä.. Sormien kynsiä en lakkaa, joten en osaa sanoa miten niissä kestää, mut varpaissa kyllä tosi hyvin!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 03.07.16 - klo:14:59 »
Mä ostin Essencen purkkimuotoisen kulmakarvageelin, ajattelin, että jos siitä olisi jonkinmoiseksi köyhäinvastineeksi Anastasian Dipbrow'lle. Noh, ei mun kulmakarvoissani ollut, mä tarvin jykevämmän pigmentin tuotteeseeni, en saanut tällä toisessa kulmakarvassa olevaa muotovirhettä korjattua tarpeeksi hyvin. Sävy oli kuitenkin todella hyvä, nimi taisi olla brown, mutta uskoisin, että tämä neutraali harmaanruskea sopii todella monelle. Ja jos tuntuu, että Dipbrowlla tuppaa tulemaan liian maalattua tai terävälinjaista lopputulosta, tämä voisi olla tosi hyvä vastine! Jos hakisin luonnollista lopputulosta, tykkäisin tästä, mutta kun mä haen sellaista dipbrow-lopputulosta.. ;D Jää ehkä vähälle käytölle ja hätävaraksi.

Ostin myös Make Me Brow -kulmakarvatuotteen, joka on kuituja sisältävä kulmakarvamaskara. Käytän aina kulmakarvageeliä Pomaden päällä varmistamassa pysyvyyden, ja ajattelin tätä siihen tarkoitukseen. Kyllä tämä siinä välttää, mutta tuotteen sinänsä hyvä, vaaleahko, taupe pigmentti on sen verran vahvaa, että sävy näkyy vaaleapana tummemman Pomaden päällä. Kokeilin tätä nyt testimielessä paljaisiin kulmakarvoihin, ja olin aika yllättynyt, miten hienon tuloksen tällä saa! Omaan makuuni tulos on liian vaalea ja liian luonnollinen, mutta kulmakarvat näyttävät kyllä todella hyvältä. Tämä jää kyllä käyttöön, pitää selvitellä joku paras käyttötapa itselle. Varmasti aarre monelle, suosittelen kokeilemaan! Köyhtyy 3 euroa, jos onkin susi.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 10.07.16 - klo:11:55 »
Oululaiset juurekset, Jukolankujan Tokmannilla on kakspuoleinen Essencen myyntipiste. Mulla meinas silmät tippua päästä, kun huomasin  :T
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #64 : 10.07.16 - klo:12:29 »
Kiitos vinkistä, tätä onkin odotettu :). Olisi myös kiva kuulla, jos joku bongaaa essenceä muilta Oulun Tokmanneilta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #65 : 10.07.16 - klo:13:25 »
^Oulussa  Kaijonharjun Tokmannilta löytyy myös.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #66 : 10.07.16 - klo:17:17 »
Kokeilin tänään Essencen mintunvihreää geelilakkaa ja lopputulos on aika hyvä. En tiennyt, että tuon kanssa pitäisi käyttää Essencen alus- ja päällyslakkaa ja eipä niitä Tokmannilla ollutkaan tarjolla, joten näillä seteillä mennään. Hyvältä näyttää ilmankin. Lakka oli tosi paksua, mutta ei tehnyt raitoja tai kuivunut erityisen hitaasti. Kestävyys on vielä arvoitus...

Rock 'n doll ja Get big wp -ripsareita odottelen vielä Prettystä... Olen tyytyväinen jos ovat parempia kuin Yvesin kultatuubinen, eli vaatimukset ei ole korkealla  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 26.07.16 - klo:19:31 »
Ranskalaisen manikyyrin teossa käytän lähes aina aputarroja. Valitettavasti essencen vastaavat (tai ainakin nimenomaan french manicure creative tip guides -tarrat) olivat suorastaan huonoja. Tuossa minun ostamassa paketissa (02) oli kolmet, eri muotoiset kärkitarrat, mutta kaikissa niissä oli sama vika eli kun tarran otti pois, niin kynnelle jäi paljon liimaa. Ja siihen kun yritti lisätä päällyslakan, niin lopputulos oli epätasainen ja sotkuinen. Vastaavat tarrat eivät yleensäkään ole kovin kalliita, joten ei ole onneksi iso vaiva jatkossa ostaa jotain muuta merkkiä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #68 : 28.07.16 - klo:19:57 »
Rock 'n doll ja Get big wp -ripsareita odottelen vielä Prettystä... Olen tyytyväinen jos ovat parempia kuin Yvesin kultatuubinen, eli vaatimukset ei ole korkealla  ;D

Arvostelua pukkaa. Get big wp ei lunastanut lupauksiaan muutoin kuin vedenkestävyyden osalta. Lopputulos oli aika vaatimaton ja ripset sojotti suorina eteenpäin.
Rock 'n' doll toimi miulla paremmin ja ripsistä tuli näyttävät. Kummatkaan ripsarit ei ärsyttänyt miun silmiä, eikä varisseet. Harjat oli kyllä turhan isot ja yläluomiin tuli suttua. Tottumiskysymys varmaan koska onhan noita isoharjaisia muillakin merkeillä.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 15.08.16 - klo:15:03 »
^Mullakin samat kokemukset Get Big wp-ripsarista. Todella mitäänsanomaton lopputulos.
Sen sijaan I <3 Extreme volume wp on paras kokeilemani ripsari ikinä  :ts Saa todella tuuheat, pitkät, näyttävät ripset. Tätä hankin lisääkin. Pysyy myös loistavasti vesisateessakin, eikä suorista taivutuksia.

Essencen huulipuniin olen myös tykästynyt, niissä on kiva, voidemainen koostumus ja pysyvät hyvin huulilla. Ei kuivata ollenkaan, eivätkä ole tahmeita. Myös huultenrajauskynät toimivat loistavasti.
Long lasting eye pencilit on myös lemppareitani, rajaukset todella kestää ja näitä on helppo käyttää.

Eyeliner pen wp on taas sitten ihan kökkö. Ei pysy ollenkaan, hentosen oloinen jälki jo levittäessä. Suttaantuu myös päivän aikana. Dip eyeliner wp on taas ihan kelpo kamaa, pysyvyys on parempi. En vaan oikeen tykkää siitä linerin päästä.
« Viimeksi muokattu: 15.08.16 - klo:15:06 kirjoittanut Neve »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #70 : 19.08.16 - klo:08:10 »
Myydäänkö Essenceä enää missään, kun Anttila meni konkkaan?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 19.08.16 - klo:08:14 »
^Tokmanneissa on paikkakunnasta riippuen kohtalainen tai jopa laajakin valikoima. Tässä ketjussa oli siitä hiljattain juttua.

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #72 : 19.08.16 - klo:08:31 »
Minimanissa myydään myös.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 19.08.16 - klo:10:30 »
^Käyvätkö nuo ripsivärit herkille silmille vai ovatko hyvin hajustettuja? Ainakin sarjan meikkivoiteissa oli aika voimakas tuoksu.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 19.08.16 - klo:16:50 »
Ostin Get big lashes vedenkestävän ripsivärin. Peiteväriäkin kokeilin kädelle, mutta sitä en tuoksun takia uskaltanut ostaa. Onneksi nuo meikit ovat halpoja, joten ei tule iso rahallinen tappio, jos ei tuote sovikaan. En tosin oikein tykkää myymälästä, jossa noita tuotteita meilläpäin myydään.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)