^ No hitsit, arvaa jätinkö tuon The Gel-päällyslakan viime viikolla hyllyyn, kun kukaan ole kehunu ja aattelin, ettei se nimenomaan kuivu nopeasti...Ensi viikolla takas hyllylle

Oon nyt käyttänyt uutta ripsaria The False Lashes - Dramatic Volume ja tää on
hyvä! Tuuhentaa ja pidentää, saa nopeasti meikattua ripset näyttäviksi, muttei paakuta. (Monet tykkää niistä Princess-ripsareista, mutta niistä mä en oo taas tykännyt, ollut kuivia koostumukseltaan, paakuttaa ja varisee, eikä oo kestänyt kuin pari kuukautta max käytössä, nää on ollut ainoat huonommat ripsarit mun makuun ja silti oon ne loppuun käyttänyt sitten alaripsissä.) Mulla onkin nyt vaan käytössä Essencen ripsareita ja oon ollut tosi tyytyväinen, vaikka yleensä ollut tosi ronkeli ripsareissa, mutta Essence jotenkin vaan osaa homman

Ei ole yhtäkään ripsaria tullut tältä merkiltä vastaan mitä en ois voinu käyttää loppuun/en ostais uusiksi. Toimii sekä silikoniharjaksiset, että -kuitu. Ja vaihdan 3-4 kk välein ripsarin varmuudeksi, kun herkät ja kuivat silmät. Mikä parasta näissä se, niin kuin muutenkin Essencessä, että hintaa ei paljon mitään missään tuotteessa. Ja silti suurin osa hyviä!
Kasvojen varjostuksena käytän näiden paria luomiväriä, on tarpeeksi kylmäsävyiset (ja vaaleat kalpealle!) plus kiva, kun löytyy kauppareissulla, ei tartte tilailla kaikkea

Käytössä on I Love Nude - 05 My Favorite Tauping. Ihan mun lemppari, laadukas, pien määrä riittää, levittyy ja häivyttyy nätisti. Tää vaan ei taida enää olla valikoimassa, harmittaa

Toinen minkä löysin ja toimii myös on The Velvets - 05 Taupe Secret, myöskin tarpeeksi kylmä ja vaalea, pehmeämpi koostumus, pitää määrällisesti laittaa vähemmän, muuten ihan yhtä hyvä. Mä en edes kovinkaan paljoa varjosta kasvoja, niin luomiväri riittänee hyvin koonsa puolesta, kun sitä niin kevyesti laitetaan (en tykkää vahvasta varjostuksesta muutenkaan), kulumisen merkkejä ei näy, vaikka oon käyttänyt tuota ekaa jo pitkään. Verrattuna NYX poskipunaan sävyssä Taupe, nää luomivärit on vielä viileämpiä ja nimenomaan vaaleampia, kun on tosi kalpea/vaalea ja viileänsävyinen.
Vaaleanpunainen luomivärisivellin on laadukas, samoin kuin vaaleanlila häivytyssivellin, suosittelen lämpimästi kumpaakin!
Suosikkina ollut myös luomivärinpohjustaja I < 3 Colour Intensifying. Tarpeeksi vaalea, sopii kuivaihoiselle, pitää luomivärit paikoillaan niin pitkään kunnes ne poistaa.