Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 39339 kertaa)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
Vs: Essence
« Vastaus #210 : 13.09.17 - klo:13:00 »
Aika kämäiset on tosiaan tämän kaupungin standit. Tänään onnistuin Tokmannilla bongaamaan ne uutuusripsarit, josta ostin sen lilassa pakkauksessa olevan kokeiluun. Lisäksi oli niitä uusia metallinhohtohuulipunia ja uusia luomivärisävyjä. Aika tylsää, että valikoimat on niin pienet, mutta pitänee sitten tilailla loput.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 13.09.17 - klo:14:15 »
Määhän ostin uutta Essenceä 150 eukolla  :T Oli vaan pakko saada kaikki. Ainakin uusi primer ja Fit&Fresh meikkivoide on tosi mieluisia. Meidän Carlsonin ständi oli varmaan just täyttynyt, koska siellä oli pitkästä aikaa ylitse pursuava tarjonta. Eli seuraavat puoli vuotta taas tyhjää, otaksun.

Heh, taisit ostaa ständin tyhjäksi jos sait 150e kulumaan essenceen ;D
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 13.09.17 - klo:17:09 »
En selkeesti ihan keskittynyt edellisen viestini kirjoittamiseen, kun en kertonut ollenkaan, missä itse shoppailin. ::) :D Eli Helsingin keskustan uuden Tokmannin ständistä oli kyse.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 13.09.17 - klo:23:24 »
Aika kämäiset on tosiaan tämän kaupungin standit. Tänään onnistuin Tokmannilla bongaamaan ne uutuusripsarit, josta ostin sen lilassa pakkauksessa olevan kokeiluun. Lisäksi oli niitä uusia metallinhohtohuulipunia ja uusia luomivärisävyjä. Aika tylsää, että valikoimat on niin pienet, mutta pitänee sitten tilailla loput.

Tåsså postauksessa puhuin Jyväskylä keskustan Tokmannin ja Tourulan MiniManin valikoimista.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #214 : 14.09.17 - klo:11:50 »
Oli pakko heti tänään koittaa tuota Instant Volume Boost-ripsiväriä ja kyllähän tämä toimii. Varsin nättiä jälkeä tulee. Väri on kunnolla musta. Tuuhentaa mukavasti myös. Kovin montaa kerrosta tätä ei voi kyllä sutia tai muuten tulee kunnon hämähäkinjalkaripset. Kestosta en vielä osaa sanoa, katsotaan sitä sitten päivän lopussa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 14.09.17 - klo:13:13 »
Oletteko huomanneet mitään eroa noiden luomiväripohjustajien kanssa? Mulla on nyt I love colour luomivärinpohjustaja. Ihan hyvä, mutta ei se elfin veroinen ole. Onko joku kokeillut I love stagea?

Ostin kesällä camouflage full coverage peitevoiteen silmänalusiani varten ja pakko kehaista, on kyllä tosi pätevää kamaa. :ts Sopii myös näpyille ja toimii hyvin mineraalipohjan kanssa.
Ripsareista olen käyttänyt vain Lash princess volume mascaraa ja olen kyllä tykännyt, teki mun värittömistä pikkuripsistä ihan illalliskelpoiset. Tulee varmaan hankittua uudelleen jahka olen käyttänyt mun Thaimaasta hamstratut seventeen-ripsarit pois jemmasta.

Mua houkuttelisi nuo my must haves -paletit kun niihin saisi itse valita sävyt. Kellään kokemusta näistä? :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #216 : 16.09.17 - klo:12:30 »
^Mulla on Pretty.fi:stä tilattu neljän napin versio itse täytettävästä paletista. Tämä on kylläkin live.laugh.celebrate -limitedversio (mustan ja kirkkaan muovikannen välissä värikkäitä helmiä), mutta mekanismiltaan samanlainen kuin vakioversio. Musta nappien kiinnitysmekanismi toimii tosi hyvin ja on kätevä. Harmittaa ainoastaan (jonka siis tiesin jo tilatessa), että vanhat solonapit eivät tähän käy. Mulla on useammasta napista irronnut kansi. Ovat hyviä värejä, laadukkaita, mutta irrallisen kannen kanssa ärsyttäviä käyttää. Tarttisin z-paletin kaltaisen virityksen, johon hajonneet voisi kiinnittää. Palettiin ostin sävyiksi 02 all i need (helmiäinen vaalea ruskea) ja 04 brownie'licious (tumma mattaruskea). Nämä sävyt ovat siitä alkuperäisestä peruskokoelmasta. Kaksi muuta nappia oli live.laugh.celebrate -kokoelmasta: valkoinen hohtava 03 life is beautiful ja persikkapinkki poskipuna viileällä hohteella 01 rhythm of the night. Muut hyvälaatuisia (ei mitenkään huikeita), poskari vähän varisee, eikä kuitenkaan anna väriä. Voisin kuitenkin ostaa lisääkin sävyjä. En kuitenkaan netistä, vaan haluan päästä tutkimaan kunnolla sävyä ja koostumusta. Onneksi lähi-Tokmannillani pidetään hyvää huolta ständistä.

Prettyn tilauksessa tuli mukana myös Prismatic hololighter stick -korostuspuikko 10 be unique be a unicorn. Voimakkaasti siniviolettina hehkuva korostustuote ei ehkä arkikäyttöön. Cubanita-LE:n jumbo highlighter on sen sijaan päässyt arkimeikkiini saapumisestaan lähtien. Kultainen hohde, ei mitään isoja glitterhippusia, hyvä kookoksen tuoksu.
Uusia kynsituttavuuksia ovat metal shock nail powderit ja niille kuuluva päällyslakka. Prettytilauksessa tuli 03 I'm so fancy (vaalea pinkinhohtoinen),  joka on parhaimmillaan tumman lakan päällä, mutta vaaleakin lakka saa vähän lisäbuustia. Ei toimi yksinään. Kävin täydentämässä Myllyn Tokmannilla varastoja 01 mirror mirror on the nail (peilipinnan jättävä hopea) ja 04 touch of vintage (toivottavasti yhtä kiiltävä kulta, en ole testannut). Puuterien käyrtö on sotkuista ja pölyävää, mutta hopealla tulee ainakin niin hieno pinta ihan pelkän aluslakan päälle, että ei haittaa sotkut. Pari muuta uutta lakkaa jäivät vähän jalkoihin. I want candy --kokoelman 01 i want strawberry ei tuoksu millekään erilliselle (pitäisi siis tuoksua eri Chupa Chups -tikkareille). Sivellin on aivan mini, varpaille menee, mutta sormenkynsien kanssa menis hermo. All that shimmers -päällyslakka 29 make a wish on kiva unicorn glow -sävy piristämään muita lakkoja. Hyvää essence-laatua!

Ostin myös jo kauan myynnissä olleen cushion-eyelinerin. Ja kyllä se on hyvä! Kaikkien kehujen arvoinen! Mulla on käytössä joku dermosilin viisto kulmasivellin ja sen kanssa ainakin rajausten tekeminen oli tosi helppoa. Haen toisen vielä varastoon!

Nyt on tulossa vielä yksi tilaus kosmetik4less:ltä. Pääasiassa uusia siveltimiä ja hololakkoja, joihin en ole vielä törmännyt missään Suomessa. Myös uusien tuotteiden joukosta tilasin contour-paletin, joka todennäköiaesti katoaa hyllystä saman tien, kun ilmestyy myyntiin, joten saatavuus varmistettu. Meinasin tilata myös coast'n'chill -korostuspaletin, mutta taidan haluta swatches ensin. Korostustuotteita on kertynyt muutenkin, yhtään glitterihutituotetta ei tarvita.
« Viimeksi muokattu: 16.09.17 - klo:13:21 kirjoittanut Hermione »
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #217 : 16.09.17 - klo:20:07 »
Meidän Cittarissa oli jo alessa Coast 'n Chill, eikä kaikkea tietenkään enää ollut  >:(, mutta otin poskipuna hippuset, luomivärin, mattalakan ja matta huulimaalin, ainakin huulimaali on kaunis.
Hello Happiness siveltimiä oli, otin kaikki ja siihen kuuluvan saippuan ja sivellinpussukan.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 16.09.17 - klo:21:37 »
Tänään kokeilin oikein ajatuksella sitä BlushPlay-palettia ja tämähän on käytössä oikeasti tosi hyvä. Tänään oli sävynä se Play It Peach ja kaikki kolme väriä toimi tosi hyvin. Plussaa täytyy antaa myös pysyvyydestä. En joutunut kertaakaan lisäilemään tai korjaamaan poskipunaa, joka on aika ihme. Kotona odottaa myös Play It Pink, jota voisin taas työmeikissä huomenna testata.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 17.09.17 - klo:21:05 »
Oletteko huomanneet mitään eroa noiden luomiväripohjustajien kanssa? Mulla on nyt I love colour luomivärinpohjustaja. Ihan hyvä, mutta ei se elfin veroinen ole. Onko joku kokeillut I love stagea?

Mulla on tota I love Stagea, eikä se ole oikeen mistään kotosin. Koostumus tosi lirua, luomivärit katoaa päivän mittaan. Itsellä on aika rasvottuvat luomet, joten sekin voi olla osasyynä miksei tämä omalla kohdalla toimi.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 24.09.17 - klo:19:32 »
Eksyin taas Essencen ständille, tällä kertaa Itiksen Tokmannille. Ostin Snowflake-luomivärin. Onko kellään kokemusta, toimiiko tuo uudistettu versio edelleen myös highlighterina? Huomenna ajattelin testata. Kun hintaa oli alle kaksi euroa, niin ajattelin, ettei ole suuri menetys, jos tuo uusi versio onkin erilainen. Lisäksi ostin sen pinkin ripsari nimeltä I love extreme. Vähän arveluttaa ostaa teippaamatonta maskaraa, mutta kaivoin putkilon takaa, niin ehkei sitä ole kukaan avannut.

Olisin ollut kiinnostunut myös niistä ihan perushuultenrajauskynistä (teroitettavista), mutta niille ei ollut edes paikkaa ständillä. Onko joku bongannut niitä jossain Helsingissä?
« Viimeksi muokattu: 24.09.17 - klo:20:10 kirjoittanut Margot »

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 26.09.17 - klo:21:53 »
^Mä ostin tuon Snowflaken ja Apricottan highlightertarkoituksiin ja molemmat toimii aivan ihanasti! Ei tosiaankaan tarvi paljoa tuotetta niin tulee mun makuun jo sopivan intensiivinen tulos :) Ei myöskään liian shimmer/glitterinen niin ei tule kimaltelevia poskia vaan sopivan hienojakoinen kuulto. En ole tosin kokeillut vanhaa versiota.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #222 : 09.10.17 - klo:22:41 »
Hei onko kellään my must haves -luomivärejä? Onko mulla vain siveltimet ja pohja p***t, vai eikö noista kuulukaan lähteä kuin hennosti väriä irti?  ;D Laitoin puuteroidulle luomelle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 10.10.17 - klo:15:48 »
^ Mä ostin pari my must have- luomivärinappia ja luomiväriaplikaattorilla näistä kyllä lähtee väriä, mutta on tosi varisevaa sorttia. Pari kertaa kokeilin arkimeikkiin ja totesin että en jaksa kikkailla noin varisevien luomivärien kanssa, eli hutiostos oli.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #224 : 11.10.17 - klo:22:59 »
No kyllä tosiaan varisee ja siveltimeen ei tuntunut tarttuvan mitään. Pitää applikaattorilla kokeilla seuraavaksi.

Camouflage-peittari oli onneksi nappiostos. Olen kitkutellut muutaman vuoden ainakin MUSin cover all bluella, mikä toki oli jo pilaantunut ja kökkööntyi silmien alle. Ihanan kevyt tämä Essencen peittari ja nätisti levittyi. Kesti myös kökkööntymättä koko päivän.