Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 42036 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Essence
« Vastaus #240 : 13.03.18 - klo:17:04 »
Menin ostamaan ilman testeriä olleen Glow to go -viimeistelysuihkeen ja sanonpahan vaan, että kunpa olisin nähnyt tämän videon ennen ostopäätöstä  ::)

https://www.youtube.com/watch?v=-WDogwnktL4 Kohdat 1:30 ja 2:50 varsinkin.

Tämä on täysin kelvoton tuote, se ruiskii glitteritippoja joka puolelle ja sotkee vaatteet, hiukset ja kylppärin. Kuvittelin ostaneeni jotain ihan muuta.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 16.03.18 - klo:11:50 »
^Toimisikohan meikin alla paremmin? Voisi käsin taputella kasautumat pois ennen meikkipohjan tekoa.

Mulle kävi paremmin Essence-heräteostoksen kanssa. Olin vähän vannonut, etten osta ikinä enää yhtään primeriä, kun mun iholla ne silikonikalvot yleensä aiheuttavat vaan meikkipohjan luistelua ja kökkööntymistä, jos jotain. Olen käynyt läpi tyyliin kaikki primerit, mitä missään netin syövereissä kehutaan, ja usko alkaa loppua. Kuitenkin kun bongasin hyllyn viimeisen You better work! -primerin, muistin taas lukeneeni jonkun kommentoineen sen olevan erilainen kuin muut silikoniprimerit, testasin kämmenselälle, ilahduin ja heitin koriin. Ja en ole katunut! Tämä ei tee sellaista liukasta silikonipintaa, vaan vähän tahmean, kiiltävän pohjan, johon meikkivoide tarttuu hyvin ja pysyy hyvin ilman noita paakkuuntumiseen liittyviä ongelmia. Sävy on minttuinen, eli itsessään jo vähän himmaa punakkuutta. Suojakertoimesta plussaa, huokosetkin vähän häivyttyy. Punttisalikestoa en ole testannut, mutta ainakin sellaisen talvivaatteissa sisällä -tuskanhien kestää. On ollut käytössä päivittäin, saattaa hyvin jäädä vakiokäyttöön.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 16.03.18 - klo:13:43 »
^Kiinnostuin tuosta primeristä. Tykkään nimenomaan tahmeasta, kiiltävästä pohjasta, mutten ole vielä löytänyt sopivaa. Tässä voisi siis olla potentiaalia. Onko tuotteessa millainen tuoksu?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 16.03.18 - klo:14:42 »
^Olen tosi kovassa flunssassa, mutta läheltä nuuhkittuna haistan tuotteen silti, eli aika vahva tuoksu on. Vähän liimamainen ehkä, tai aurinkovoidemainen?

Niistämistä ei sitten tämäkään kestä, mutta sellaista tuotetta ei taida ollakaan.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #244 : 17.03.18 - klo:10:11 »
^ Kiitos vinkistä!  Mulla on ollut ihan sama ongelma silikoniprimerien kanssa, mutta naama rasvoittuu niin älyttömästi, että olisi kyllä tarvetta tuotteelle, joka pidentäisi meikin kestoa. Jospa tuo Essence toimisi mullakin. Ei ainakaan kallis kokeilu olisi.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #245 : 18.03.18 - klo:15:24 »
Primerista en ole välittänyt, koska se ei pidä kiiltoa poissa yhtään. Se glow suihke taas on ihan kiva, ravistan sitä vaan todella voimakkaasti muuten tulee valkoisia pisaroita.

Suosittelen holo lip toppereita, aivan ihania mattahuulien päällä.
« Viimeksi muokattu: 19.03.18 - klo:17:29 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 18.03.18 - klo:16:44 »
Mä shoppailin eilen You better work-primerin, 3D Dewy look-stickin ja Glow like a mermaid-korostuspuuterin. Primer tämän päivän aamuvuoron perusteella ihan hyvä, pidentää meikin kestoa jonkin verran vaikka jouduin käyttämään töissä suu-nenäsuojusta ja kerran painelin vessapaperilla otsan ja nenän kiillon pois. Tykkäsin primerin koostumuksesta, tosiaan sellainen vähän tahmea ja levittäessä tuntuu vähän kitkaa. Testailu jatkuu :>

Tuo korostuspuikko saattoi olla rasvoittuvalle iholle vähän huono ostos, tuntuu nimittäin vähän rasvaiselta ja jättää sellaisen tahmeahkon/kosteahkon/rasvaisehkon pinnan kun kokeilin poskipäille. Meikkiä ei ihme kyllä vienyt mukanaan vaikka pelkäsin että tuollainen koostumus sulattaa meikkivoiteen alta aikayksikön. Tosi kiva ja luonnollinen glow tällä kyllä tulee kun on väritön ja shimmeritön, mutta jos vetelee reilusti niin iho näyttää rasvaiselta.

Korostuspuuteri oli niin söpö että oli pakko ostaa! Tällä tulee sellainen hienovarainen hohde, tosi saman tyylinen kuin theBalmin Mary-Lou Manizerilla mutta persikkainen. Mulla tää tulee ihan arkikäyttöön, juhliin on sitten enemmän sellaiset jotka näkyy maasta kuuhun.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 17.04.18 - klo:09:22 »
Minulla on Essence Gel eye pencil ja se toimii kyllä kohtuullisen hyvin, mutta sillä tehty rajaus murenee ihmeellisesti. Käytin kynää yhtenä iltana silmämeikiin ja myöhemmin ihmettelin ripsirajassa repsottavaa suikaletta, jonka totesin olevan rajausta. Muutenkin tällä tehdyn rajauksen kesto on huono verrattuna esim. Rimmelin vedenkestävään rajauskynään.
« Viimeksi muokattu: 17.04.18 - klo:10:40 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #248 : 17.04.18 - klo:17:07 »
Tarvitsin vedenkestävän ripsarin tunteita herättävään tilanteeseen. Normaalisti en niitä käytä ja edellinen wp-maskara oli kuivunut säilytyksessä, joten piti sijoittaa uuteen. Koska käyttö on vähäistä, en halunnut kamalasti sijoittaa. Päädyin sitten ostamaan all eyes on me waterproof multi-effect maskaran.

Nettisivuilla luvataan "aina luotettava: all eyes on me mascaran vedenkestävä versio on sietää vettä, eikä tahriinnu. tämä monikäyttöinen tuote antaa tuuheutta, pituutta ja taipuisuutta." Minun kokemukseni oli täysin päin vastainen. Värjäsi ripset mustiksi, mutta ei tehnyt sitten muuta - ei tuuheuttanut, ei pidentänyt eikä lisännyt ripsien taipuisuutta (en käyttänyt taivuttajaa, vaan "luomuripsillä" mentiin). Kaiken lisäksi väri vielä levisi ja teki kunno pandakuvion jo muutaman kyyneleen jälkeen. Ripsarin loput eivät sitten meinanneet lähteä ripsistä millään.

Eli minun käytössäni täysi floppi. Niin iso floppi, että jopa naurattaa.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #249 : 07.06.18 - klo:16:52 »
Ostin heräteostoksena Maximum Definition Volume -ripsivärin (punainen metallinhohtoinen tuubi) ja tämähän on tosi hyvä! Haluan ripsiväriltä ennen kaikkea erottelevuutta, pääasia että ripsistä tulee siistit ja luonnollisen näköiset. Tällä saan juuri sellaiset. Harja on ehkä hippasen liian iso alaripsille, mutta kun tarkkana levityksessä, saa siistiä jälkeä.

Tämä meni kertaheitolla suosikiksi, hyvä löytö.
« Viimeksi muokattu: 11.06.18 - klo:16:22 kirjoittanut helka »
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #250 : 26.06.18 - klo:18:08 »
Ostin joku aika sitten Essencen You Better Work! -primerin. On vaaleansinistä ja jättää aika tahmea pinnan. Ja no siis, ei tämä oikein vakuuta. Tänään mulla oli tätä+essencen camouflage 2in1 -meikkivoide+ essencen Instant matt -meikinkiinnityssuihke ja kyllä on naama kiiltänyt! Siis enemmän kuin normaalisti. Niin ja siis puuterina oli kanssa essenceä: väritön all about matt fixing compact powder.
Noihin muihin Essencen tuotteisiin olen ollut ihan tyytyväinen, ja ne ovat toimineet ihan hyvin, mutta nyt tänään tuon primerin kanssa naama kiilteli jotenkin ihan extrapaljon  :-\

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 01.07.18 - klo:07:10 »
En minäkään ihan allekirjoita salin kestävää pitoa mutta ihan ok primeri muuten...meikkivoide levittyy nätisti sen päälle ja minttuinen sävy sopii hyvin punaiselle naamalle :D mutta en ostaisi toiste kuiteskaan!
Hang up the chick habit

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 01.07.18 - klo:09:43 »
Minusta taas se on tosi hyvä. :)

Primerit ei yleensä oikein toimi minulla, mutta tuo toimii aika hyvin kyllä. Mutta primereiden toimivuuteen kai vaikuttaa aika paljon se, että minkälaista meikkivoidetta käyttää. Siis että primerin ja käytettävän meikkivoiteen tulee olla yhteensopivat.

Tuo ei ole kovin riittoisaa, mutta tuohon hintaan ei tarvitsekaan olla. Sitä täytyy laittaa melko runsaasti, että toimii ja silloin pohjameikki on jopa hieman vaikeasti poistettava. :D
« Viimeksi muokattu: 01.07.18 - klo:09:45 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 10.08.18 - klo:19:48 »
Minusta essencen Gym primer oli tosi riittoisa. Kesti pari kk käytössä. En ostaisi toiste mutta on se ihan ok häivyttämään punakkuutta. Meikin kestoa se ei pidennä eikä todellakaan kestä salia :D
Hang up the chick habit

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 22.08.18 - klo:17:14 »
Ostin Essencen Butter Stick -huulikiillon ihanassa syksyisessä värissä. Se on tosi miellyttävä levittää ja näyttää hyvältä just laitettuna, mutta ei kyllä pysy ollenkaan eikä sitä voi edes blotata sellaiseksi tahraksi. Se vaan lähtee ja liukuu pois tosi nopeasti. Harmillista.

Sen sijaan smoothie-huulikiillosta oon tykännyt, ovat helppokäyttöisiä eivätkä tahmaisia. Ja hyvin läpikuultavina eivät myöskään sottaa.

Mattahuulipuna taas on myös huono pysyvyydeltään, sottaa herkästi.

Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.