Elumenissahan on voimakas hehkuva sininen myös ja siihen voi varmaan sekottaa hehkuvaa violettia VV@all - tällä luulis tulevan kaunis liilaan vivahtava kylmä sininen - mutta tietääkseni elluväreissä ei oo valmiina ainakaa mitään laivastonsinistä.
------
Mun viime värjäyksestä on nyt vajaa kolme viikkoa aikaa ja vieläkin on päänahassa paljon täplikkäitä alueita, myös rupia jotka saattaa johtua jostain shampoosta - tai stressistä.
Tietokoneen temppuilun johdosta rahatilanteeni on nyt sellanen etten voi vähään aikaan ( ehkä

) tilata lisää ellua.
Mua ei sinänsä häiritse noi täplät yhtään, lievä kutinakin häipyy vajaassa viikossa.
Kaapissa ois viime elokuulta kyllä vielä reilusti Lushin cacaa brunia ja noiria, jos uskaltais laittaa välillä hendigot päähän.
Olen ollu kyllä tyytyväinen elluun - Yhtään en oo "onnistunu" sotkemaan kylpyhuonetta, en oikeen tajua edes miten jotkut siinä "onnistuu" - Päänahan värjäytyminen vähän askarruttaa mua; rahatilanteesta johtuen en nyt ostanu edes kookosöljyä, sen verran tyyristä luontaistuotekaupoissa, ehkä etnisistä löytyis - meinaan jos sillä hierois päänahan läiskiä veke mutta lähtiskö siinä sitte samalla väriä pois tyvestä ? Hmmm......
Ja toi Biozellin päänahanhoitovesi nyt ei oo ihmeellinen, saman sarjan hoitoöljy multa vielä kokeilematta.
-----------
Tällanen erikoisuus että viimeks kun värjäsin niin käytin hyväkseni LHC-sivuston vinkkiä ja suihkutin sitrusnestettä värjäyksen jälkeen nimenomaan tyviin, ihan vaan puhdasta mandariinimehua, aika hyvin väri on pysyny haalistumatta lukuun ottamatta muutamaa maantienharmaata kohtaa.
Tosin tässä vaiheessa on jo tyvikasvua.