Mä olen edelleen tyytyväinen Elluun mutta nyt en ole kahteen kuukauteen viittiny laittaa, vai oisko menny 3 kk.
Olen käyttäny NB@4 ja NB@5:sta. Molemmat tarttuu lasimaisiin hiuksiini hyvin, 4 selkeesti paremmin - lopputulos on aika tumma ensin mutta parin viikon sisään vähän vaalenee.
4 tarttuu myös tyveen jämäkämmin, eli yks vaihtoehto niille joiden tyveen ei tartu on sekottaa siihen käyttämäänsä ruskeeseen sävyyn esim puolet tota nelosta vaikka, ja puolet jotain vaaleempaa.
Ja ainahan sinne tyveen voi laittaa myös parin päivän kuluttua uuden käsittelyn, niin kyllä pysyy.
Itselläni Ellu tarttuu kyllä kuivaan päänahkaan tosi kivan täplikkäästi mutta ei se mua haittaa, ei se juurikaan mihkään sieltä näy, ja jos pari pilkkua näkyy niin so what.
---------
Pidän Elluä päässä tunnin - puolen tunnin jälkeen huljuttelen ( muovihuppu päässä ) jonkun aikaa kuumalla kuivaajalla ja sitten annan olla vielä puoli tuntia.
Harvemmin olen joutunu laittamaan NB@4:ää kahta kertaa, mutta jo NB@5 on sen verran vaaleempaa kastanjanruskeeta että jää selkeesti hailakamman punertavaks ja haalistuu nopeemmin - ainoastaan sitä mulla on enää jäljellä joten seuraavan kerran kun laitan, laitan ehkä kahteen kertaan.
Tosiaan kerran suihkuttelin heti huuhtelun jälkeen hiuksiin mandariinimehua ja sillon pysy väri päässä harvinaisen hyvin, joku happoreaktio.
Suojaan aina kasvot paksulla voiteella ja hiusrajan, korvat ja niskan vaseliinilla.
Levitän jakaus jakaukselta levityspensselillä, joskus alkuaikoina vaivauduin levittämään pienellä tiheäpiikkisellä kammalla ja silloin sain levitettyä värin niin ettei päänahkaan tarttunut yhtään mutta aika työlästä se on sillä tavalla.
Vessanpöntön ja lavuaarin suojaan sanomalehtipapereilla mutta otan väriä astiasta varovasti niin ei sitä mihinkään roisku.
Kiilto on levittämisen jälkeen kiva ja hiukset on paksut. Mitään järisyttävää kiiltoa siitä ei pitkäksi aikaa jää mutta ei silläkään ole niin väliä.
Olen pessyt Urtekramin shampoilla joissa on tavallista vähemmän sulfaattia.
-------
Loistoväri - millään muulla en enää värjää.