Kirjoittaja Aihe: Elumen  (Luettu 60634 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Elumen
« Vastaus #180 : 11.10.16 - klo:15:33 »
^ En usko että hiustenlähtöongelmia ton takia syntyisi. Värjäysvälit on sen verran pitkiä ja silikonitkin lähtee pesemällä pois.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #181 : 15.11.16 - klo:02:56 »
Itsellänihän kävi samoin kuin Henriikalla, että useilla värinpoistoillakaan ei lähtenyt Ellu latvasta. Vaikka väriä valui joka kerta pois ja tummuutta katosi, niin punainen vain kirkastui ja siinä se on edelleen. Jotenkin oudosti muuten viime Ellutuksella ei väri jässähtänyt hiuksiin niin kuin ennen, vaan haalistui kuten mikä tahansa tavallinen väri. Mietin että joko se johtuu siitä että laitoin sen kosteaan tukkaan, tai sitten nuo pullot on menneet vanhaksi.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa signe

• Haiven
  • *
« Vastaus #182 : 16.11.16 - klo:19:52 »
No hei taas!

Nyt mä en noista elumen-koodeista enää muista, että mikäköhän oli lähinnä sellasta tummaa tuhkaa, oliko se NA@2 vai NB@2? Vai jotain ihan muuta?

Onko kukaan täällä kokeillu sellasta että sekottaa johonkin väriin muutamia tippoja ihan kirkasta violettia, miten se vaikuttaa siihen itse väriin - voiko niitä kirkkaita värejä laimentaa ja värjätä niillä luonnollisen keskimaantienvärisen päälle, tai jos sekottaa tummiin sävyihin, nb:t .....meni vähän monimutkaseksi tää kysymys...

Joskus viime keväänä ostin Biozellin tummahkoa hehkuvan sinistä suoraväriä, ja heti kun levitin sitä hiuksiin huomasin että äh, sehän vetää vihreäksi koska onhan mulla omassa värissä kuitenkin sen verran aavistuksen verran jotain punertavaa - sininen + oranssi, no joo, ei tuu ihan vihreä mutta oranssi vaikuttaa kuitenkin niin että se on lämmin, likanen sävy. Pesin heti pois saman tien.

Poissa signe

• Haiven
  • *
« Vastaus #183 : 25.05.18 - klo:10:56 »
Tilasin sitte kuitenkin Elumenia, NB@4 ja 2 pulloa NB@2:ta. - Tukkani7-8 kk värjäämättä kun laitoin eka N@5:ttä ja lopputuloksena oli  vaaleahkon kastanjanruskeet hiukset, eli ei siis tarttunu mut olin pessy hiukset edellisenä pvnä ja sit taas pesin enkä jaksanu heti laittaa ku vasta seuraavana päivänä nb@4:tää, tarttu aika huonosti ja lähti pesussa aika vaaleeks.

Siis teinkö mokan, pitäiskö elimen laittaa aina vain vastapestyihin hiuksiin?

-----

Toisaalta voisin myös harkita vaaleita hiuksia. Onko ihan mahdotonta sellanen että tässä vaiheessa ottaa/laittaa hiuksiin raidat, kuinka hyvin/huonosti e.lua saa vaalennettua ?

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 25.05.18 - klo:22:43 »
Mulla oli pitkään (ehkä pari vuotta kerrostettu) punainen ellu, jonka päälle tuli mustanruskea hapeteväri. Kun tuota mustanruskeaa alkoi vaalentamaan, niin sieltä tuli vastaan hyvin pinkihtävä väri, mutta kyllä se vaaleni. Ihan kirkkaan/puhtaanvaaleaa voi olla vaikeaa saada aikaan, mutta tähän varmasti vaikuttaa myös se että minkä värinen elumen on ollut ja kuinka pitkään sitä on kertostettu.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.