Kirjoittaja Aihe: Ripsien kestotaivutus  (Luettu 11949 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Ripsien kestotaivutus
« : 07.10.14 - klo:10:33 »
Ripsien kestotaivutuksille ei ollut aiemmin omaa topicia enkä löytänyt edes aiheeseen liittyvää keskustelua, joten perustetaan uusi ketju.

Onkohan ripsien kestotaivutus melko uusi juttu, sillä siitä ei löydy edes googlaamalla kovin paljoa tietoa? Törmäsin aiheeseen ensimmäisen kerran eräässä kosmetiikkablogissa, ja mielenkiintoni heräsi. Onko juureksilla kokemusta kestotaivutuksista? Onko menetelmiä moniakin erilaisia, ja miten kauan tulos on pysynyt hyvänä?

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
Vs: Ripsien kestotaivutus
« Vastaus #1 : 07.10.14 - klo:11:01 »
Mikä ero on kestotaivutuksella ja ripsipermanentilla? Mietin vaan, kun eikös ripsipermanentti ole jo aika vanha juttu.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 07.10.14 - klo:11:29 »
Miten mä en ollut törmännytkään tuohon ripsipermanenttiin (olihan sille jo oma topicinsa) :D En tiedä onko sama asia, mutta sillä hakusanalla ainakin löytyy enemmän tietoa ja kokemuksia.

Mutta joka tapauksessa, mulla isoin ongelma ripsissä on nimenomaan suoruus. Taivutukset eivät juuri pidä (varmaan riippuu ripsaristakin) ja ripset näyttävät melko vaatimattomalta. Siksi kestotaivutus kiinnostaisi, mutta sillä hinnalla (60€ ylöspäin?) pitäisi saada jo pitkäkestoistakin tulosta mun mielestä.
« Viimeksi muokattu: 11.10.14 - klo:10:47 kirjoittanut enna »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 07.10.14 - klo:19:40 »
Mun mielestä nuo on eri asia. Eikö tuossa kestotaivutuksessa käytetä sellaisia silikonisia osia?

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 08.10.14 - klo:09:52 »
^Joo, kestotaivutuksessa yläluomen päälle laitetaan silikonityyny, jonka päälle ripset saadaan sitten jo heti tyvestä taivutettua. Yhden lähteen mukaan tulos pysyisi koko ripsen eliniän eli n. 60-90 päivää.

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #5 : 08.10.14 - klo:15:16 »

Mulle on laitettu tommonen silikonityynytaivutus  pari kertaa, ja on molemmilla kerroilla pysynyt kaksi kuukautta ihan ryhdikkäästi ja kolmannenkin kohtalaisesti  :).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #6 : 12.05.15 - klo:15:21 »
Onko kukaan kokeillut YUMI lashes -ripsientaivutusta?  Mua kiinnostaisi tuo etenkin kesäksi kun olen paljon ilman meikkiä ja kaipaisin ripsiin kuitenkin jotain näyttävyyttä. En halua kuitenkaan lähteä kokeilemaan ripsien pidennystä niiden vaatimien liimojen jne takia, joten tuo voisi olla herkälle iholle hellempi vaihtoehto. Näyttääkö ripset näyttävämmiltä ilman meikkiä tuollaisen kestotaivutuksen kera? Ilmeisesti noita "taivutusvahvuuksia" on myös erilaisia, kannattaako ottaa kaikista "jyrkin" taivutus jos pitää näyttävistä ja pitkistä ripsistä?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 12.05.15 - klo:15:35 »
^Olisin myös kiinnostunut. Nimittäin hinnat ovat aika kovat verrattuna tavalliseen käsittelyyn, että ovatkohan hintansa arvoiset?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 12.05.15 - klo:16:38 »
Kiinnostaa myös. Onkohan kestotaivutus rasittava käsittely ripsille?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 12.05.15 - klo:18:27 »
Muakin alkoi kiinnostaa kesää silmälläpitäen tämä YUMI lashes ripsientaivutus!
Tietääkö joku pystyykö ripsien päälle silti laittamaan ripsiväriä vai meneekö taivutus siitä pilalle?

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #10 : 12.05.15 - klo:18:49 »

Mulle on tehty sekä Yumi- että Bella- kestotaivutus.
Omat ripset eivät minulla kärsineet mitenkään, ja ihan normaalisti voi 24h kuluttua laitosta käyttää ripsaria, myös vedenkestävää. Lomalla vaan ei tämän kanssa ollut ripsiväri niin tarpeen, kun otin samalla kestovärjäyksen,
Ensimmäiset päivät on vähän överi, mutta alle viikossa vakiintui tasolle, jossa pysyi kauan. Laittaja sanoi kyllä. että on aika yksilöllistä, miten pitkään pysyy.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #11 : 12.05.15 - klo:19:45 »
^Kiitos kun kerroit kokemuksia! :) Pitänee kyllä harkita tuota kestotaivutusta kesäksi jos ei vahingoita ripsiä ja on hellävarainen ja saisi hieman sillä petrattua meikitöntä lookkia.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa sv1

• Haiven
  • *
« Vastaus #12 : 12.05.15 - klo:20:32 »

Mulle on tehty sekä Yumi- että Bella- kestotaivutus.
Omat ripset eivät minulla kärsineet mitenkään, ja ihan normaalisti voi 24h kuluttua laitosta käyttää ripsaria, myös vedenkestävää. Lomalla vaan ei tämän kanssa ollut ripsiväri niin tarpeen, kun otin samalla kestovärjäyksen,
Ensimmäiset päivät on vähän överi, mutta alle viikossa vakiintui tasolle, jossa pysyi kauan. Laittaja sanoi kyllä. että on aika yksilöllistä, miten pitkään pysyy.

Kuin pitkään taivutus ja värjäys kesti? Yksilöllistä tietty, mutta missään ei oikein kukaan kerro kuin monta vkoa taivutus pysyi :-\ Kun tosiaan on aika arvokkaan hintaista touhua..ei viittis parin viikon takia pudottaa useampaa kymppiä ;D Itsekin tykkäisin olla ihan ilman mitään meikkiä kesäisin (pl. aurinkosuoja ja ehkä maksimissaan bb-voide) ja monesti olenkin, mutta;
..kaipaisin ripsiin kuitenkin jotain näyttävyyttä. En halua kuitenkaan lähteä kokeilemaan ripsien pidennystä niiden vaatimien liimojen jne takia..
^ näin juuri  :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 12.05.15 - klo:20:45 »
^ Mä aikaisemmin vähän googlettelin tuota ja jossain (joku blogi?) sanottiin, että taivutus kestää 8-12 viikkoa, mutta värjätä piti sen 8 viikon (jonka taivutus sillä erää kyseisellä henkilöllä oli kestänyt) aikana pari kertaa uudestaan.

Kiinnostaisi kyllä itseänikin, mutta mulla on ihan oikeasti järkeviäkin käyttökohteita 80-90 eurolle, joten saa jäädä.
« Viimeksi muokattu: 12.05.15 - klo:20:47 kirjoittanut Memmuuh »
3b F ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 13.05.15 - klo:18:34 »
^ Sama juttu. Kiinnostaisi kokeilla, mutta hinta on kyllä aivan liikaa.

Tällaista käsittelyä ei taida pystyä tekemään kotona? Vai myydäänkö tuollaisia aineita muille kuin ammattilaisille?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977