Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446154 kertaa)

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #1005 : 22.07.15 - klo:07:12 »
Tilasin tuon returning starfish sy-voiteen peach and lily nimisestä nettikaupasta. Onko kellään kokemusta tuosta? Lauantaina tilasin, eilen lähetettiin. Saa nähdä tuleeko perille ja onko ehtaa tavaraa. :D Ainakin nettisivut oli kivat ja selkeät, tosin tuotevalikoima oli vähän vieraan näköinen.
Cogito ergo doleo.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1006 : 22.07.15 - klo:09:20 »
Ei ole kokemusta tuosta kaupasta ja tuskin tuleekaan, oli sen verran korkeat hinnat ainakin Mizonin tuotteilla. esim. pinkki tuubi etanageeliä 18$ :o. Ebayssa 5-6$. Ostin keväällä tuon Starfish sy-voiteen Roseroseshopista, siellä se taisi olla silloin n. 16$. Tuolla Peach&lilyssä 34$. Taitaa olla aika harvassa paikassa tuota voidetta. Itse olen kyllä tykännyt siitä, se on koostumukseltaan aika jännää. sen pitää antaa hetki "sulaa" ennenkuin sen saa taputeltua silmänympärysiholle. Tuntuu kyllä erittäin hoitavalta ja kosteuttavalta.
Tulipa mieleen kysellä, että onko teillä Koreatuotteiden käyttäjilla sellaisia ihonhoitotuotteita jotka olisi jääneet vakkarikäyttöön eli päässeet ns. toiselle tai jopa kolmannelle kierrokselle?

Itselläni sellaisia on juurikin tuo Mizonin pinkki etanageeli, Misshan Oil to foam putsari, Cosrx BHA, Misshan yöessence en nyt muista sen nimeä, mutta tumman sininen/violetti pullo) ja Cosrx BHA/AHA treatment toner.

Näitä tulee varmaan tilattua edelleekin, koska ovat toimineet mulla hyvin. Tosin aina on kiva myös löytää ja kokeilla kaikkea uuttakin. Varsinkin seerumit ja essencet kiinnostaa kovasti ja niitä onkin tullut hankittua sen verran että jotkut joutuvat odottamaan vuoroaan ennen käyttöönottoa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 22.07.15 - klo:09:51 »
Minulla noita kakkoskierroksen juttuja on jonkin verran. Osaa näistä en ole ostanut vielä uudelleen, mutta ostan kunhan loppuvat.

COSRX AHA ja BHA - ja AHA/BHA kasvovesi. Ainakin!
Benton Steam Cream (kolmas puteli menossa) - tosin nyt ajattelin pitää taukoa tästä, on niin monia voiteita tullut haalittua.
Benton naamiot - ihan paras ihon rauhoittaja!
Cosline naamiot
Innisfree naamiot
Mizon pinkkipuuteri (kestää kyllä KAUAN nykyisellä näppylävauhdilla)
Dr Jart Ceramidin voide, todennäköisesti myös käsivoide, mutta sitä on valitettavan hankala löytää.
Shiseido 10% urea vartalovoide
Klairs BB  :ts
Mizonin meritähtisilmänympäryskin jää käyttöön, jos sitä vaan jostain löytää inhimilliseen hintaan joskus. No eipä ole ekakaan puteli vielä loppu.

Seerumivalikoima on koreatuotteissa niin mahtava, että näistä on paha sanoa, kun aina tuntuu löytyvän uutta ihanaa testattavaa. Mutta todennäköisesti vakiokäyttöön jäävät:
The Face Shop Smim keramidiseerumi
Banila Co Miss Flower & Mr Honey Oil Essence
Mizonin vesimäiset peptidi- ja placentaseerumit
Sidmool astaksantiiniseerumi. Näitä on nyt vedetty pois eBaykaupoista, elättelen toivoa Sidmoolin omasta kv-nettikaupasta. On todella kiinnostava merkki, paljon hyvänoloisia tuotteita!

Ehkä muitakin, paha sanoa  ;D
« Viimeksi muokattu: 22.07.15 - klo:10:24 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1008 : 22.07.15 - klo:10:14 »
^^Joo, tuolla taitaa olla kyllä katteet kohdallaan. Tuota returning starfish sy-voidetta vaan tosiaan ei meinaa mistään löytyä, ebaystakaan ei löytynyt kuin muutama, ja niistä tuli postareita enemmän kuin voiteen hinta. :( vinkatkaa ihmiset, jos löydätte jotain maltillisemmin hinnoiteltuja kauppoja, missä noi suosituimmat ei olisi aina out of stock. ;D
Cogito ergo doleo.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1009 : 22.07.15 - klo:10:40 »
Peach & Lily on kuitenkin tunnettu kauppa / blogisivusto, ei mikään ns. huijarikauppias - heillä vain näemmä on hinnat yläkanttiin...

Itselleni vakiokäyttöön / korvan taakse vakiolistalle päätyneitä ovat ainakin Mizonin vaaleanpunainen etanageeli  :D (legendaarinen pinkki tuubi!) , COSRXin hoitonesteet vaihtelevasti, samoin Innisfreen Olive puhdistusöljy - se menee kyllä Klairsin vastaavan ohi miellyttävyydessä. Bentonin etanatuotteet ovat hyviä kärkkyjiä, mutta ei vielä lukkoonlyötyjä - Tosowoongin essencet kilpailevat vakiopaikasta myös  ;D

Sheet maskien osalta kisa on kova, ja sekä Innisfreen että Etude Housen valikoima on erinomainen...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1010 : 22.07.15 - klo:10:43 »
Onko Purebess kokeilun arvoinen merkki? Hinta silmänympärystuubille olisi juuri omaan budjettiin sopiva, mutta liekö sen väärti? Lilaaaa....?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1011 : 22.07.15 - klo:11:38 »
Minulla ei ole tuosta SY:stä kokemusta, mutta Purebessin synakevoide on todellakin hintansa väärti. Maksimimäärä synaketta ja muitakin aktivisia aineita on kivasti. Miellyttävä koostumus ja vaikka on hajustettu, niin tuoksu on ok, eikä liian voimakas. Lähinnä edullisuus näkyy pakkauksessa - ja sekin on oikein käytännöllinen, ainoastaan wow-efekti puuttuu  :D. Tuotakin saatan ostaa uudelleen voiteen loppuessa. Tämän yhden tuotteen perusteella peukku Purebessin halpistuotteille.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1012 : 22.07.15 - klo:11:57 »
Oi, mä ihan unohdin ton Synakevoiteen! :-* Tykkään kovasti ja se menee myös toiselle kierrokselle ehdottomasti.
Mä jotenkin ihan tykkään sen tuubin ulkonäöstä, se on kivan pelkistetty ja siitä tulee jotenkin sellainen fiilis että nyt on panostettu tuotteeseen, eikä pakkaukseen. Ei tarvikaan tulla mikään luxusfiilis. :D

Mulla on myös se Purebessin sy-voide. Tykkään siitäkin. Käytän sitä yleensä aamuisin, iltaisin tarvitsen tuhdimpaa kamaa, eli Mizonin meritähti sy-voidetta. Toi Purebessin sy-voide onkin aivan erityisen edullista kun sehän on 50ml tuubissa, ei lopu ihan heti jatkuvassakaan käytössä. Sitä olenkin surutta tupsutellut myös huulten ympäryksille ja välillä myös kynsinauhoille.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1013 : 22.07.15 - klo:12:02 »
Olen ihan samaa mieltä pakkauksista. Minulla ihonhoitotuotteet ovat niin sekalaista seurakuntaa, että pidän ne mieluiten pois näkyviltä. Ja silloin tosiaankin pakkauksen käytännöllisyys on se ykkösjuttu.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1014 : 22.07.15 - klo:19:08 »
Ostopaikkavinkki! Hong Kongista kohtuuvalikoima koreakosmetiikkaa täältä: http://skin18.com/

Erityistä kaupassa on se, että postikulut ovat vain 10 dollaria - ja kasvonaamioita saa kaupasta ilmaiseksi, siellä näyttää pyörivän ainakin nyt kahden kappaleen näytepakkauksia. Itse poimin noita ostoskoriin useamman kappaleen ja nimeksi muutaman muunkin naamion, joissa hinnat eivät halvimpia, mutta eivät kalleimpiakaan. Valikoimassa jonkin verran sellaisiakin juttuja, joita ei tunnu kovin helposti saavan netistä.

Saapa nähdä, lähettävätkö kaikki valitsemani ilmaistuotteet!

Nyt kesällä on naamioissa maistunut erityisesti vihreä tee ja teepuu. Ihana kosteuttava naamio on myös tuo Redditissä kehuttu Freeset Donkey Milk Aqua.
« Viimeksi muokattu: 22.07.15 - klo:20:40 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1015 : 22.07.15 - klo:23:57 »
Korkkasin pari päivää sitten Mizonin Power Lifting Tonerin, ja tämä on kyllä ihanaa kamaa  :l Suotta ei ole kehuttu huippukosteuttavaksi! Koostumus on kevyttä hyytelöä, sopivan nestemäistä - ei liian paksua jankkia  :D
Ihastuin ikihyviksi! Kunpa Mizonin valikoimaan kuuluisi vielä Sheet maskeja (voihan niitä ollakin, en vain ole nähnyt!), niin sarja olisi täydellinen  <3

Purebess sy-tuubi meni tilaukseen, kun vaikutti niin monipuoliselta nappivalinnalta  ;)

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 23.07.15 - klo:10:04 »
Onhan niitä!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2057872.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmizon+sheet+mask.TRS0&_nkw=mizon+sheet+mask&_sacat=0

Näitä uudenmallisia (Mizon uusii parhaillaan pakkauksiaan ja osin tuotteitakin) olen nähnyt muitakin joissain kaupoissa - ja arvioita blogeissa, ovat olleet varsin kiitteleviä:
http://stores.ebay.com/blueprint21/?_dmd=2&_nkw=mizon+mask

Tuo kasvovesi ansaitsisi kyllä ympärilleen enemmänkin aaltoja. Olin ihan ällistynyt sen laadusta ja vaikutuksesta, vaikka olin tottunut hyvään jo ennestäänkin Paulan vihreän sarjan - ja olisiko Resist-sarjan kosteuttavien kasvovesien myötä. Ihan must aine kaikille, joilla iho kärsii kuivuudesta/kosteusköyhyydestä ajoittain. Sopii kyllä keveytensä ansiosta melkeinpä kenelle tahansa - ja Suomen talveen, voi kyllä!

Eilen käytin aikas hyvän etana-kollageeninaamion, teki ihosta ihanan kiinteän näköisen. Parfyymiä oli vähän turhankin paljon, mutta oli onneksi miellyttävämmästä päästä. Tsekkaan merkin ja laitan näkyville.

MUOKSIS - oli siis tämä halpisnaamio Testerkoreasta: http://www.testerkorea.com/product/dermal-snail-collagen-essence-mask-sheet
« Viimeksi muokattu: 23.07.15 - klo:15:20 kirjoittanut Lila »

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1017 : 23.07.15 - klo:19:35 »
Onko tosiaan niin, että tuo Cosrx:n AHA/BHA Clarifying Treatment Tonerissa on INCI:ssä heti ensimmäisenä mineraaliöljy? Cosdna:ssa suurin osa ilmoittaa sen ykköseksi, mutta on myös muutama, jossa sitä ei mainita lainkaan, tosin ne ovat vanhemmalla päiväyksellä. Onko tuon koostumusta muutettu? ???

Toinen aika pahuksinen löytö oli triklosaani Mizonin Acence Blemish Out Pink Spotissa.

Noin muuten kyllä korealaistuotteiden INCI:t ovat mun lukutaidoilla näyttäneet oikein kivoilta, ja on tooooosi paljon tuotteita, mitä haluttaisi testata. :D

Edit. Ei niin, että mineraaliöljy sinäänsä olisi mikään kamala ainesosa (toisin kuin vaikkapa tuo triklosaani). Mä olen kuitenkin mieltänyt sen vähän täyteaineeksi ja ehkä vähän turhaksi.
« Viimeksi muokattu: 23.07.15 - klo:19:39 kirjoittanut ZEN »
Cogito ergo doleo.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1018 : 23.07.15 - klo:20:28 »
Triklosaani tosiaan on antibakteerinen aine, ja sellaisena saattaa häiritä ihon omaa bakteeritasapainoa. Tiedän sitä olevan myös joissain Paulan tuotteissa, - ei sillä, että Paula kaikessa olisi ihanne! - juuri tuolla mikrobeja tappavalla funktiollaan.
Pahaan akneen ehkä sekin on paikallaan...tai sitten ei.

Mineraaliöljy saattaa olla hyväkin kosteuden sitoja, mutta yksilöllinen vaikutuksiltaan, kuten moni muukin aineosa. Jossain komedogeenisyyslistassa se taas on rankattu täysin turvalliseksi (testattu 100% konsentraatiolla), joissakin taas tukkivaksi... eli tukkeuma/tukkeutumattomuus voi olla käyttäjän ihossa. Paljon riippuu muistakin aineista ja koko tuotteen yhteisvaikutuksesta..

1b F/M ii

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1019 : 23.07.15 - klo:20:47 »
^Tuossa triklosaanissa mua lähinnä huolestuttaa sen kertyminen luontoon ja vesistöön. Mineraaliöljyn en ole huomannut aiheuttavan muuta kuin rasvaisen pinnan iholle, eli ei tosiaan haittavaikutuksiensa puolesta mikään niin suuri pahis ole. Millainenkohan tuon aha/bha tonerin koostumus iholla on? Imeytyykö hyvin, vai jättääkö naamalle jotain?
Cogito ergo doleo.