Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446165 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #105 : 16.01.15 - klo:14:47 »
Imeytymisen jälkeen voi hyvin laittaa muuta - ei tosin muita kuorivia. Ja kuorivaa voi laittaa vain niille alueille, joilla sitä tarvitaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 16.01.15 - klo:23:27 »
^ Minuakin nuo whitening-tuotteet kiinnostaisivat, mutta tosiaan täytyisi perehtyä niihin paremmin ennen tilaamista. Itsekin olen aika pihalla niiden kanssa.  :D Tähän mennessä olen tainnut katsoa siitä Tony Molyn panda purkissa olevasta whitening tuotteesta jonkun YouTube-esittelyn ja ehkä se voisi ollakin sellainen, josta voisin kokeilun aloittaakin paremman selvittelyn jälkeen.

Mä sain muuten tilauksen mukana neljä näytepakettia Panda's Dream White Magic Creamia. Se kyllä vaalentaa ihoa, mutta vain väliaikaisesti. Ilmeisesti siinä on jotakin väriainetta mukana. Mukavan kosteuttavaa se kyllä on. Näyttää paksulta ja rasvaiselta, mutta iholle levitettäessä tuntuukin ohuelta ja imeytyy nopeasti. Tuoksu on tosi vahva, mutta haihtuu suht nopeasti.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 17.01.15 - klo:13:36 »
Sorruin sitten siihen Wishtrendin tarjouksessa olleeseen Elishacoyn puhdistusharjasettiin, yllättävää  ;D

Näyttää kyllä todella kivalta! Itselläni on Clarisonic ja varmasti vastaa aika hyvin sitä. Olen tykännyt Clarisonicista paljon, vaikka ei se tietenkään ole sellainen ihmejuttu kuin netin perusteella voisi ajatella. Ihosta tulee todella sileä ja laite myös kirkastaa, mutta ei se tietenkään mitään aknea tms paranna. Clarisonic on myös aika tehokas eli herkkäihoisen pitää olla todella varovainen sen käytössä. Sensitive-harja oli mun iholle liian tutj ja ostin delicate-arjan joka on ollut sopiva - Chasmere-sarjan harjapää on myös ostoslistalla.  Nää harjalaitteet on kyllä ehdottomasti yks parhaista viime vuosien kosmetiikkajutuista  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 18.01.15 - klo:01:45 »
^Joo, odotan innolla!  :)

Korealaiseen ihonhoitokulttuuriin ilmeisesti kuuluu tuotteiden kerrostaminen, mutta silti mietityttää, että mahdanko mä kumota vai potentoida näiden tuotteiden vaikutusta lätkimällä niitä peräjälkeen  :D

Kokeilin AHC:n Real Aqua Velvet Sleeping Packia viime yönä yksistään ja se oli koostumukseltaan yllättävän kevyttä jättäen oikeastaan mattapinnan. Iho tuntui siksi aika kosteusköyhältä aamulla. Tänään lisäsin siihen päälle kosteuttavan voiteen ja melkein laitoin vielä seerumiakin...

Mulla ei ole tapana pestä kasvoja lainkaan aamuisin, vaan laitan suoraan meikin päälle, joten levännyt ja hyvinvoiva iho on aika must. Tämä tapa on varmaan kauhistus monelle, mutta oma hipiä vaatii aika kauan asettuakseen tasapainoon, eikä aamuisin sellaisia aikoja ole. Suoraan ravitulle ja hehkeälle superhoidetulle iholle kaikki asettuu paremmin, eikä tuo nyt ainakaan huonompaan kuntoon ole mennyt.

Memeboxeja ilmestyy vähän turhaan tiuhaan, nyt siellä olisi huippukiinnostava Moisturize, Moisturize, Moisturize! -niminen paketti. En varmaan pysty vastustamaan  :-[

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 18.01.15 - klo:10:28 »
^Ei minusta tuossa mitään ihmeellistä ole, itsekin olen tehnyt pitkiä aikoja noin. Aamutoimenpiteenä silmien huuhtominen auki viileällä vedellä  :D.

Minulla jonkinlaiset aamutoimet ovat tarpeen aina aha/bha:n jälkeen - ja myös C-vitamiinituotteiden jälkeen tykkään puhdistaa ihon aamulla. Se mallasmainen haju on mukava saada pois...

Oliko pakko vinkata tuosta boksista  ;D. Daily Must Wears olisi kiva myös, meikkejä ja hiustenhoitotuotteita on tullut kokeiltua vähemmän - ja tuo spoilerin meikinalusvoide vaikuttaa jännältä!

Sain itselleni perusteltua  ::) vielä kolmen tuotteen hankinnan. Tulossa on kevyt käsivoide, jalkavoide ja silmämeikin korjailukynä.

Kasvoputsarikin loppuu pian - ja saan korkata COSRX:n vaahtoputsarin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 18.01.15 - klo:20:47 »
Olen nyt reilun viikon käyttänyt COSRX:n BHA:ta ja olen kyllä tosi tyytyväinen. On selkeästi hävittänyt röpelöisyyttä ja iho tuntuu todella sileältä. Olen käyttänyt aiemmin Paula's Choicen 2% BHA:ta ja ollut siihenkin tyytyväinen, mutta kyllä COSRX tuntuu toimivan paremmin. Ja kun miettii hintaeroa niin varmasti tilaan tätä jatkossakin!  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #111 : 19.01.15 - klo:18:34 »
Voiko noita BHA-kasvovesiä käyttää ihan päivälläkin vai ovatko ne yöksi laitettavia? Ajattelin itse kokeilla Bentonin aloeveraakin sisältävää BHA-kasvovettä, mutta ajattelin sen rinnalle myös hankkia jonkun kadvoveden ihan vain kosteuttamaan ja jota voisin käyttää aamulla ja aina silloin kun en kokisi tuollaiselle tehokkaammalle tuotteelle tarvetta. Ilmeisesti lukemieni esittelyiden mukaan tuollaista BHA- kasvovettä voi käyttää ihan päivälläkin, mutta tulipa mieleen kysyä, miten täällä juureksissa on tapana tällaisia käyttää?  :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #112 : 20.01.15 - klo:01:43 »

Tuikitarpeellinen tuote?  :P

IPoo Smell Cover vessanraikastaja & bakteerinnujertaja
Kuvaus aika vakuuttava...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 20.01.15 - klo:17:59 »
^^ Joo, BHA sopii myös päiväkäyttöön. Itse käytän yleensä aamuin illoin, paitsi välillä käytän iltaisin BHA:n sijasta AHA:ta (niitä ei kai yleensä suositella käytettäväksi samaan aikaan). Ja toki välillä pidän kokonaan taukoja kuorinnasta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 20.01.15 - klo:18:13 »

Tuikitarpeellinen tuote?  :P

IPoo Smell Cover vessanraikastaja & bakteerinnujertaja
Kuvaus aika vakuuttava...

Luin tämän viestin eilen ja viime yönä näin sitten unta tästä.  ;D ;D ;D Unessa juurekset innostuivat tilaamaan noita suihkeita, ja täällä sitten haltioituneena vertailtiin kokemuksia noiden toimivuudesta. Huh mitä juttuja uniin välillä tuleekin...

edit: näköjään viestin lähetysajasta päätellen toi on ollut viimeisimpiä linkkejä mitä oon ennen nukahtamista klikkaillut, ilmankos tuli uniin  8)
« Viimeksi muokattu: 20.01.15 - klo:18:17 kirjoittanut almiros »
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 20.01.15 - klo:20:18 »
Oi ei mikä friikki mainosteksti tuolla vessanraikastajalla  ;D Joskus tosin tuntuu, että tuollainen tuote voisi olla paikallaan kanssakäyttäjiä jatellen...

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #116 : 20.01.15 - klo:20:48 »
IPoo ;D Milloinkohan Apple tekee tosta tuotenimestä jonkun law suitin, että se jotenkin on heidän brändiään sotkeva :3

Parhaita noi kakkaläjän kuvat eri iloisissa väreissä tuolla mainossivulla :ts

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 21.01.15 - klo:02:30 »
Ehem, mulla ei ole nyt kyllä karannut mopo koreakosmetiikan suhteen, omilla teillään kiitää koko autokauppa  :-[

Pari Memeboxia tulossa ja äsken tilasin vielä Korean Beauty Starter Setin, jonka sisältö näyttää tältä:

IOPE Essential Moisture Relief Cream ($87)
NASARANG Jasmu Eye Serum ($65)
KANGSKIN Aqua Essence ($72)
DERMAKEY She's First Key Whitening Cream ($55)
NEOGEN Prism Shimmer Base
GRINIF Tea Tree Mist ($23)

Hintaa tuli kokonaisuudessaan 36 dollaria. Sisältö on erittäin mielenkiintoinen, tuo Nasarang-seerumi niistä ehkä kaikkein houkuttelevin. En tosin tiedä mistä nuo ovh-hinnat on nykäisty, koska esim. tuota Iopen voidetta saa eBaysta 15 eurolla, mutta ihan hintansa arvoinen setti varmasti on.

Noita Memeboxeja tulee uusia suunnilleen joka toinen päivä, mikä on vähän pelottavaa...

Kokeilin tänään Mypu Black Pearl Gold Velvet Gel Eye Patcheja, tuntuivat oikein hyvältä (olin vielä itkenyt päivällä aika paljon ja silmät olivat turvonneet ja punoittavat). Tunsin kyllä oloni lievästi hölmöksi mustat lappuset silmien alla ja vielä mustapääliuska klyyvariin liimattuna  :D

Olen käytellyt useita tilaamiani tuotteita kerrostettuna nyt alkuvuoden ajan ja olen levitellyt niitä kasvojen lisäksi muuallekin. Iho voi todella hyvin ja on ihanan pehmeä aamuisin sekä tuntuu hehkuvalta, mitä se ei yleensä ole tähän aikaan vuodesta. Mitään erityisempää eroa värissä, ihon virheissä tai juonteissa ei  näy, mutta odotan mielenkiinnolla tulosta pidemmän käytön jälkeen.

Mulla on haastava ja stressaava vaihe elämässä meneillään ja ihan selvästi tällainen holtiton shoppailu kulkee sen kanssa käsi kädessä. Onneksi tästä tuntuu saavan oikeasti vastinettakin hyvän olon ja hemmottelun muodossa.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #118 : 21.01.15 - klo:16:54 »
Mulla on pientä Memebox-kuumetta tämän ketjun ansiosta, mutta hinnat menevät aika korkeiksi ja yli tullirajojen noin vitosen verran. Onko kellään jäänyt boksi tulliin, tuuristahan se tosin voi olla kiinni...
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 21.01.15 - klo:17:41 »
^Ei ole yksikään jäänyt, kaikkien pakettien päällä on ollut summana 15,99 tai 17,99  dollaria mikä suojelee tullin kuluilta varsin pitkälti :). Tulevat kirjattuina kirjeinä postiin noin viikossa, tosin yksi tuli ilmeisesti epähuomiossa suoraan laatikkoon.