Ehem, mulla ei ole nyt kyllä karannut mopo koreakosmetiikan suhteen, omilla teillään kiitää koko autokauppa

Pari Memeboxia tulossa ja äsken tilasin vielä Korean Beauty Starter Setin, jonka sisältö näyttää tältä:
IOPE Essential Moisture Relief Cream ($87)
NASARANG Jasmu Eye Serum ($65)
KANGSKIN Aqua Essence ($72)
DERMAKEY She's First Key Whitening Cream ($55)
NEOGEN Prism Shimmer Base
GRINIF Tea Tree Mist ($23)
Hintaa tuli kokonaisuudessaan 36 dollaria. Sisältö on erittäin mielenkiintoinen, tuo Nasarang-seerumi niistä ehkä kaikkein houkuttelevin. En tosin tiedä mistä nuo ovh-hinnat on nykäisty, koska esim. tuota Iopen voidetta saa eBaysta 15 eurolla, mutta ihan hintansa arvoinen setti varmasti on.
Noita Memeboxeja tulee uusia suunnilleen joka toinen päivä, mikä on vähän pelottavaa...
Kokeilin tänään
Mypu Black Pearl Gold Velvet Gel Eye Patcheja, tuntuivat oikein hyvältä (olin vielä itkenyt päivällä aika paljon ja silmät olivat turvonneet ja punoittavat). Tunsin kyllä oloni lievästi hölmöksi mustat lappuset silmien alla ja vielä mustapääliuska klyyvariin liimattuna

Olen käytellyt useita tilaamiani tuotteita kerrostettuna nyt alkuvuoden ajan ja olen levitellyt niitä kasvojen lisäksi muuallekin. Iho voi todella hyvin ja on ihanan pehmeä aamuisin sekä tuntuu hehkuvalta, mitä se ei yleensä ole tähän aikaan vuodesta. Mitään erityisempää eroa värissä, ihon virheissä tai juonteissa ei näy, mutta odotan mielenkiinnolla tulosta pidemmän käytön jälkeen.
Mulla on haastava ja stressaava vaihe elämässä meneillään ja ihan selvästi tällainen holtiton shoppailu kulkee sen kanssa käsi kädessä. Onneksi tästä tuntuu saavan oikeasti vastinettakin hyvän olon ja hemmottelun muodossa.