Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444435 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1065 : 01.08.15 - klo:18:17 »
Puritoa olen käyttänyt useamman näytepussillisen - ja kyllä se riittää, ainakin tällaista suht kevyttä meikkiä tekevälle. Hada Labon vaahto tuntuu ihan kohtuullisen riittoisalta. Tuo pakkaus on siis sellainen vaahdottava pumppu ja painallus riittää kyllä puhdistukseen ihan hyvin. Siihenhän saa sitten täyttöpusseja vähän edullisemmin kuin pumppupakkausta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #1066 : 01.08.15 - klo:18:32 »
^ En hoksannutkaan, että tuosta Hadalabosta (vai Hada Labo..?) on täyttöpakkaus olemassa, plussaa siitä!  :ts

Puritosta vielä, sen oli joku tässä ketjussa maininnut kokeneensa todella kuivattavaksi, mutta ilmeisesti sulla Lila ei sellaista vaikutusta ilmennyt? Varmaan siihen vaikuttaa myös muut käytössä olevat tuotteet ja rutiinit, eikä kaikki tuotteet vain passaa jokaisen iholle.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 01.08.15 - klo:22:24 »
Ei se minusta valtavan kuivattava ainakaan ollut - toisaalta olen kuivasta ihosta huolimatta vaahtoavien putsarien ystävä. Ja minulle tuntuu sopivan kaksoispuhdistus - joka on tavallaan yhdessä tuotteessa tuossa Puritossa - sekään ei kaikille sovi. Ensiksi öljymäisenä kuivalle iholle, hieronta - ja sitten vaahdotus kostein käsin tai vaikka märällä konjac-sienellä.

Pitäisiköhän taas läiskäistä naamalle joku maski? Jos vaikka hydrogeeliä kokeilisi...

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 01.08.15 - klo:22:50 »
Tein hieman tilausta taas koreakauppoihin eBayssä. Klikkasin tulemaan Mizon Peptide 500:n, Innisfree Super volcanic pore clay maskin, Etude House Face conditioning cream Lightin ja Cosrx Aha 7 Whitehead power liquidin. Tuo Mizonin peptidiseerumi on ollut jo pitkään ostoslistalla. En oikein tiedä tarvitsenko sitä ihan välttämättä, mutta haluan kokeilla kun monessa blogissa on kehuttu. Innisfreen savinaamio ja Cosrx:n aha-litku tulevat taasen tarpeeseen. En tiedä mitä mun naamalle on oikein tapahtunut tässä viime aikoina. Se on vaan ruvennut tukkeutumaan tosi herkästi vaikka en ole edes tuotteita vaihtanut. Enkä keksi oikeastaan mikä tämän nyt aiheuttaisi joten sama vaan kokeilla jotain uutta avuksi.

Etude House Face blur vetelee viimeisiään, ja ajattelin kokeilla tilalle jotain muuta. Valikoitui sitten parin blogikokemuksen perusteella tuo Face conditioning cream Light sille korvaajaksi. Luin sen olevan vielä mattaisempi kuin Face blur, mutta nähtäväksi jää. Oon kyllä tykännyt kovasti tuosta Face bluristakin, mutta samahan se on kokeilla jotain uuttakin. Korkeampi spf on ainakin plussaa.

Koitin vähän lueskella ketjua taaksepäin ja etsiäkin kokemuksia, mutta en kysytäänpä nyt uudelleen. Mikähän olisi hyvä voide/seerumi/sleeping mask/teholitku joka auttaisi punoitukseen? Siis lähinnä noista tukkeumista jää niin ruma punoitus, vaikka ne saisikin bha:lla taltutettua, että ärsyttää. Nyt mulla on käytössä meikin alle Mizon Snail recovery gel cream ja yöksi Snail bee high content steam cream. Musta tuntuu, että tuo jälkimmäinen on tehokkaampaa ja rauhoittaakin aika hyvin ihoa. Mutta olisiko vielä jotain muuta mitä voisi kokeilla? En ole oikein pitkään aikaan selannut mitä kaikkea uutta on tullut, joten oon pudonnut melko hyvin kärryiltä. ;D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Cassandra

• Haiven
  • *
« Vastaus #1069 : 01.08.15 - klo:23:35 »
Noiden keskinäinen järjestys on C-->BHA-->AHA.

Mutta älä ihmeessä ala käyttää kaikkia kerralla ja joka päivä.

Ei ole kauheasti väliä, käyttääkö noita aamu vai iltahoitoon, itse olen käyttänyt illalla ihan sen takia, että jokaisen noista olisi hyvä antaa vaikuttaa iholla vähintään 15 min, mielellään puoli tuntia ennen kuin laittaa iholle muuta. Jotenkin tuo odottelu passaa minulla paremmin iltatoimien lomaan. AHA herkistää ihoa auringonvalolle, mutta vaikutus on sen verran pitkäaikainen, että kun AHA on käytössä, niin auringon kanssa on syytä olla varovainen, käytti ainetta aamulla tai illalla.

Jos vaan kärsivällisyyttä riittää, niin ottaisin ehdottomasti nuo mukaan rutiiniin yksi kerrallaan ja antaisin iholle vähintään viikon, mielellään kaksi aikaa tottua ennen uuden aineen mukaanottoa.

Ottaisin ekaksi C-vitamiinin, sillä on kuitenkin rajallisin käyttöaika. Ekana viikkona esim. kolme kertaa, seuraavalla voi lisätä kerran, jos näyttää siltä, että iho tykkää. Sitten mukaan BHA, jota käyttäisin alkuun vain kerran tai kaksi viikossa, vähintään taas se viikko pari ennen AHA:n mukaanottoa. Sama juttu AHAn kanssa.

Itse en juuri koskaan käytä noista kahta samana päivänä. C-vitamiinin käytän usein kuuriluontoisesti muutaman viikon aikana lähes päivittäin - ja tuona aikana käytän AHAa tai BHAta ehkä kerran viikossa. Tuo lähinnä siksi, L-askorbiinihappoa sisältävät seerumit alkavat hapettua heti kun pullon avaa ja seerumin käyttöaika on melko lyhyt. Ja normaalikäytössä vuorottelen AHAa ja BHAta - niille tulee viikossa käyttöpäiviä yhteensä 1-7 vähän tilanteesta riippuen, yleensä käytän ainakin kolmena tai neljänä iltana viikossa. Tuo käyttötiheys on aivan omasta ihosta kiinni. Liiallinen käyttö alkaa näkyä ihon kuivumiisena ja jatkuvana punoituksena.

Aivan mielettömän paljon kiitoksia Lila!!! Nämä neuvot tulevat tosi tarpeeseen!   :-*

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1070 : 02.08.15 - klo:21:49 »
Onko tààllà ketààn jolla ei Misshan Ginger-kuorintasukat ole tehneet vaikutusta? Hankin ne àidilleni, mutta mitààn kuorintaa ei ole tapahtunut ja on jo kulunut kaksi viikkoa..?

Mulla oli Bentonin Snail Bee High content essencestà nàyte ja voi ettà mun couperoottinen iho tykkàsi. :T :l
Imeytyi hetkessà ja vaalensi punaisuutta. Myòs meikin alle se kàvi hyvin. Niinpà tànààn tilasin tàysikokoisen purkin.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1071 : 02.08.15 - klo:23:41 »
Mizon Water Volume Aqua Gel Cream, ensimmäinen hutiostokseni. ::) Muistelin, että mulla oli ollut talvella tästä näyte ja että se olisi ollut sopiva iholleni. Ilmeisesti muistin tuotteen nimen väärin, koska tämä tilaamani voide oli jotain ihan kamalaa; ei kosteuttanut ollenkaan tarpeeksi ja teki vielä sellaisen inhantuntuisen kalvon, jonka monet tuollaiset ns. huonot geelivoiteet tekevät. Laitoin tätä aamulla meikin alle ja jo päivällä meikkipohja alkoi sulaa ja iho kiilteli ja kiristeli. Nyt sitten on suun ympärillä pari ärsytysnäppyä. :-\ Mulle on nyt tulossa Mizonilta Ultra Suboon Cream, toivottavasti siinä on paremmat kosteutustehot.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1072 : 03.08.15 - klo:09:14 »
Onko tààllà ketààn jolla ei Misshan Ginger-kuorintasukat ole tehneet vaikutusta? Hankin ne àidilleni, mutta mitààn kuorintaa ei ole tapahtunut ja on jo kulunut kaksi viikkoa..?

Mulla oli Bentonin Snail Bee High content essencestà nàyte ja voi ettà mun couperoottinen iho tykkàsi. :T :l
Imeytyi hetkessà ja vaalensi punaisuutta. Myòs meikin alle se kàvi hyvin. Niinpà tànààn tilasin tàysikokoisen purkin.

No minullakin ne kuorivat aika vaatimattomasti, vaikka käytin yli ohjeistetun ajan.

BTW - minulla on seerumeita nyt kyllä sen verran, että voisin myydä täysin käyttämättömän Missha Time Revolution Activator Borabit Ampoulen, jos jotakuta kiinnostaa. Tuo on hyvä ja hoitava yleisseerumi, jossa ei ole parfyymiä. Tykkään siitä, mutta on minulla ainoa pakkaus, jota en ole avannut, eli siksi tämä päätyy myyntiin :)
« Viimeksi muokattu: 03.08.15 - klo:10:20 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1073 : 04.08.15 - klo:02:50 »
^No voi kukkanen, juuri kun ehdin tilata sen monen kuukauden harkinnan jälkeen muualta  :D Mutta muille suositukset, on mun mielestä tosi kiva ja helppo seerumi, tekee iholle hyvää. Olen tosin käyttänyt sitä vanhempaa versiota, toivottavasti ei ole mitään kovin suurta eroa. Saman sarjan FTE on kyllä mennyt huonompaan, uusi ei oikein ole hyvää kun vnaha oli ihan loistavaa  :-\

Tilasin myös tuon Mizonin Ultra Suboonin, kun se oli aika halpa, vitosen luokkaa. Kiitos Mena vinkistä :)

Olen laittanut nyt päivisin meikin alle Tosowoongin etanavoidetta, tuntuu hyvältä ja jättää kauniin semimattaisen pinnan, ei ole liian rasvainen. Sopii meikki päälle hyvin. Käytän mineraalipohjia melkein pelkästään.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1074 : 04.08.15 - klo:09:22 »
Mun ehdottomaksi ihonhoitolemppariksi nousi Cosrx:n Galactomyces seerumi! :l En ole tällaista näkyvää ja kosketeltavaa eroa saanut millään tuotteella sitten Paulan BHA:n. Tuossa eräänä päivänä kasvoja pestessä mietin, että mikä mulla on sormissa, kun kasvojen iho tuntuu niin pehmeältä ja tasaiselta. Ei kai mulla mikään, kun mun iho on oikeasti tosi pehmeä ja tasainen. :D Toinen must-have on Cosrx:n AHA/BHA Clarifying Treatment Toner. Tuntuu iholla todella mattaiselta. Ainoa miinus tulee spray pullosta -- en osaa suihkia tuota suoraan naamalle, ja käteen annosteltaessa roiskuu joka suuntaan. Kolmas lemppari on Bentonin Aloe Propolis Soothing Gel. Hyvin kosteuttava, vielä paremmin imeytyvä, ihan täydellinen meikin alle (taidankin heittää vanhat primerini roskiin, ei niillä tähän verrattuna tee mitään).

Mizonin Returning Starfish sy-voide on kyllä ihan älyttömän riittoisaa. Kokeilin laittaa sitä myös kasvoille, mutta siitä iski valitettavasti valkopäähyökkäys. Mikäli kärsii kuivasta silmänympärysihosta, niin tällä varmasti lähtee jos millään.

Oikeastaan kaikki testaamani tuotteet ovat olleet aika kivoja, kirjoittelin nyt vain muutamasta suuria tunteita herättäneistä.

Ostoslistalla on ainakin nyt Tonymolyn Tomatox ja Tonymolyn Panda's Dream White Magic Cream.
Cogito ergo doleo.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1075 : 04.08.15 - klo:11:24 »
Olisiko käyttäjäkokemuksia Mizonin Collagen Power Firming Eye Creamista? Haulla löysin että ainakin Mena oli sellaisen keväällä tilannut. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1076 : 04.08.15 - klo:12:58 »
Mun ehdottomaksi ihonhoitolemppariksi nousi Cosrx:n Galactomyces seerumi! :l En ole tällaista näkyvää ja kosketeltavaa eroa saanut millään tuotteella sitten Paulan BHA:n. Tuossa eräänä päivänä kasvoja pestessä mietin, että mikä mulla on sormissa, kun kasvojen iho tuntuu niin pehmeältä ja tasaiselta. Ei kai mulla mikään, kun mun iho on oikeasti tosi pehmeä ja tasainen. :D

Kumpi näistä? COSRXin valikoimaan kuuluu ainakin kaksi galactomyces-nestettä :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1077 : 04.08.15 - klo:15:12 »
^Aivan, en ollutkaan huomannut tuota. :D Eli kirjoituksessani viittasin siihen Galactomyces 95 Whitening (mun pullossa lukee tosiaan jo whitening, eikä white ;D) Power Essenceen.
Cogito ergo doleo.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1078 : 04.08.15 - klo:16:25 »
^Itselläni on sama tuote :) Mikähän ero tällä ja sillä toisella Galactomyces Alcohol-free tonerilla on..?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #1079 : 04.08.15 - klo:16:47 »
Essencessa on myös ainakin niacinamidea. Mulla on myös toi White Power Essence. Ei se ole räjäyttänyt pankkia mut ei toisaalta aiheuttanut huonoakaan. Iham mielelläni mä sitä käytän.  :)