Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 443734 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1095 : 06.08.15 - klo:18:16 »
Eksyin läräilemään roseroseshopin naamioita ja törmäsin näihin: http://www.roseroseshop.com/skincare/mask-sheet-and-patch/the-face-shop-character-mask-1pcs.html  ;D Vähänkö tekisi mieli tilata  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1096 : 06.08.15 - klo:18:26 »
^^Lila, hajusteet ei häiritse, lähinnä haluaisin erilaisia yksittäiskappaleita jonkun herkullisen läjän ;D

Voivatko nuo cosmetic-loven naamiot olla yksittäiskappaleita, jos hinnat ovat 6-8 euroa?  0_0 Joissain lukee että 5 pcs tms, mutta kaikissa ei. Mulle sopivampi olisi sellainen 1-2 euron/kpl hintaluokka, johon MBD:n sheet maskeissa olen tottunut.

^catjuska, ihan mahtavia nuo ;D
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1097 : 06.08.15 - klo:18:34 »
Mulla on noista tiikerinaamio, käytän sen jossain välissä ja kerron kokemukset :)

TesterKorealla on huikea määrä eri naamioita alkaen 500 wonia (eli n. 40 senttiä) kappale, sieltä tosin tulee postikulut päälle, mutta on silti mun mielestä tosi edullinen. Olen tilannut lukuisia ja tykännyt suurimmasta osasta. Miinuksena toimitus voi kestää, tuotteet tulevat kyllä alle viikossa kun ne on lähetetty, mutta saattaa mennä 2-3 viikkoa käsittelyyn. Viimeisimmän paketin tilasin 17.7. ja se tuli eilen. Mutta tuolla on tosiaan ihan huikea valikoima kaikkea mahdollista, lempikauppani :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1098 : 06.08.15 - klo:19:33 »
Hinnat on kyllä Testerkorealla kohdallaan. Hydrogeelinaamiot ovat tyypillisesti kalliimpia - ja yksittäiskappaleista tavis-puuvillanaamioitakin näyttää tosiaan Cosmetics-love pyytävän aika paljon, pakettihinnat ovat toki kohtuullisia, en edes huomannut tuota, kun olen sieltä vaan pakkauksia tilannut!

Joo - eikun testerkoreaan yksittäisnaamio-ostoksille! Ota ehdottomasti Innisfreeltä useampaa sorttia, jos kärsii vähän panostaa, niin sitten Banila Co:n naamioita. Viiden pakkauksissa myytävät Coslinen yrttinaamiot testerkoreasta ovat minusta vaikutukseltaan ihan parhautta. Klairsin kosteuttava naamio on tosi hyvä. Minulla oli joku Hanskinin naamio, ja se oli myös erinomainen, samaa ei enää näytä olevan myynnissä. Kokeilemani Dermalin halpisnaamio oli myös oikein hyvä, haluan kokeilla muitakin laatuja samalta valmistajalta. Holika Holikan From nature -sarjan hunaja keramidi on oikein kosteuttava ja myös granaattiomena oli ok. The Face Shopilta voisi kokeilla Mango seediä, en ole naamiota testannut, mutta sarjasta muita tuotteita, ovat superkosteuttavia. Medihealin naamiot ovat laadukkaita.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 06.08.15 - klo:20:25 »
Lilalta tulikin jo yltäkylläisen kattava lista, mutta kerrotaan vielä pari omaa suosikkia eli Misshan Pure Source Cell Sheet (ainakin Lotus Flower), Tonymolyn WonderButter Shea ja Innisfreen It's Realit. Lebelagen ihania naamioita ei tuolta valitettavasti saa.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1100 : 06.08.15 - klo:20:59 »
Suurkiitokset vinkeistä Lila ja Triina! Sommittelen tuolla testerkoreassa nyt sopivaa ostoskoria.

Onko Etude Housen I need you -naamioista mihinkään? Ebaystä saisi niitä 15 kpl:een vapaavalintaisen setin ihan kelpo hintaan.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #1101 : 06.08.15 - klo:21:05 »
Mä oon kokeillu Etude Housen I need you -naamioista Tea treen ja Vita Complexin. Tykkäsin kyl molemmista! Istuvuus ei ollu ihan niin hyvä mun kasvoille kuin Innisfreen naamioissa mut varsinki Vita Complex rauhoitti ja pehmensi kivasti. Tea tree oli puolestaan enemmän virkistävä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1102 : 06.08.15 - klo:21:24 »
En nyt muista kokeilinko hunajan vai royal jellyn, sekin oli hyvä. Vihreä tee myös, raikkaan kosteuttava. Mugwort ei herättänyt suuria tunteita. Ginsengiä taitaisi myös olla varastossa, sitä en ole vielä testannut, yleensä kyllä ihoni niistä tykkää.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1103 : 06.08.15 - klo:21:46 »
^I need you Q10 on yksi parhaimmista sheet maskeista ever. Suosittelen!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1104 : 06.08.15 - klo:22:19 »
Kiitos kaikille vinkeistä, nyt on 22 eri naamiota tulossa, kaikki nuo vinkkaamanne mitä löysin ja sitten "muutamia" muita ;D

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #1105 : 07.08.15 - klo:20:56 »
Miltä myyjältä sä tilasit ne?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1106 : 07.08.15 - klo:22:20 »
^Testerkoreasta puolet ja vadorshop-myyjältä eBaystä loput.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1107 : 08.08.15 - klo:11:11 »
Klairsin kosteusseerumi saapui eilen. Naputelen INCin vaikka myöhemmin, se on mielenkiintoinen: ilahduin erityisesti niin monen kaalikasvin uutteesta - kyseessä on maailman terveellisin kasviperhe ja varsinainen antioksidanttipommi!  :l
Lopussa on pari tippaa tomaattiuutettakin... näin puutarhurina ja tomskuviljelijänä se huvitti ...  <3

Koostumus on miellyttävää hyytelön ja nesteen välimuotoa, ei mitään 'runny' limaa, eikä tutisevaa geeliäkään...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1108 : 08.08.15 - klo:19:07 »
Oon nyt käytellyt Cosrx:n Aloe Vera Oil-free Soothing geeliä ja Aloe Vera Oil-free Moisture Creamia. Mitä kannattaisi kokeilla seuraavaksi jos haluaisin kosteuttavamman voiteen mutta en rasvaista tuntua? Rauhoittava ominaisuus olisi myös kiva kun mun naama on niin herkkä. Hajusteeton mieluiten.

Entä mikä olisi hyvä puhdistava savinaamio?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1109 : 08.08.15 - klo:23:12 »
^Tosowoongin etanavoide on hajusteeton, rauhoittava ja kosteuttava voide, hyvä päiväkäyttöön. Korealaisista tuotteista valtaosa on hajustettuja, joten valikoima on aika suppea, mutta tuota voin ainakin suositella  :)

Törmäsin googlella tällaiseen silikoniseen sheet maskin päälle tarkoitettuun naamioon, jonka tarkoitus on estää turhan aikainen kuivuminen ja pitää naamio paremmin paikoillaan. Laitoin tilaukseen, koska tykkään pitää noita rättejä kasvoilla pitkään ja saada kaikki tehot irti.

Edellispäivänä käytin Medicos-V:n Gold Black Bright Moisture Essential Maskin, joka oli pikimusta, kultahippusilla koristeltu naamio. Näytin ihan Tiernapoikien Murjaanien kuninkaalta  :D Naamio itsessään oli aika perus, ihan mukava kosteuttaja, mutta ei herättänyt intohimoja mihinkään suuntaan. Laitoin sen alle COSRX:n Galactomyces-essencen suoraan pesun jälkeen ja eipä se tosiaan vaahdonnut. Koostumus oli paljon raikkaampikin iholla, kun olomuoto ei muuttunut, joten eiköhän tämä tule ahkerammin käytettyä.

Kaivoin myös vähän laatikon perälle unohtuneen Boryn Aqua Calming Creamin, jota testasin alkukeväästä ja jätin odottelemaan lämpimiä ilmoja. Tämä on koostumukseltaan lähes identtista Lioelen Waterdrop Sleeping Packin kanssa eli vaaleansinistä geelivoidetta, joka iholle levitettäessä muuttuu aivan vesimäiseksi. Merellisen kukkaistuoksun kera aika täydellinen kuuman päivän tuote.

Mulla on useampi Memeboxista tullut Boryn tuote ja ne kaikki ovat tosi laadukkaita. En vain ole löytänyt näistä yhtään mitään googlella blogien Memebox-review-postauksia lukuun ottamatta, mikä on jo aika erikoista. Siis en tosiaan mitään kotisivua tai myyntipaikkaa.

Goodal Waterest Lasting Water Oil tuli eilen postissa ja testasin senkin heti (siis ei ihme, että naama saa hepuleita, ihan turha enää yhtään valittaa kun en voi pysyä uutuuksista erossa). Ihanan liukuvaa ja kosteuttavaa seerumia, melko yrttinen tuoksu. Tämä on nimestään huolimatta hyvin imeytyvä normaalin seerumimainen tuote, mutta on siinä pieni öljyinen twisti, joka voisi tehdä tästä lupaavan kosteudensulkijan. Inci on miellyttävä, ihan loppupäässä on tosin kammoamani jojoba, mutta en usko sen noin vähäisenä määränä tämäntyyppisessä tuotteessa saavan katastrofia aikaan. Kohtahan sen näkee, mitä iho tykkää.