Onko kukaan kokeillut merkkiä
Secret Key? Myöskin edullisesta päästä, kiinnostais aika monikin juttu, varsinkin kasvoille tarkoitetut palasaippuat, oli muutamaa eri laatua. Etanajuttuja oli hyvin! Tuoksuista vaan, ku tietäis, pitää googlettaa.
Sitten kysymys
Purebessistä. Millainen tuoksu niissä on? Tai siis miten voimakas? Oon nimittäin joillekin hajusteille allerginen ja jotkut tuoksut aiheuttaa migreeniä. Miedot tuoksut menee, mutta ei niistäkään kaikki. Harmi, kun en tiedä mikä aiheuttaa oireita. Laventeli kai ainakin. Kiinnostaisi Purebessiltä kasvojen etanavoide ja se isossa tuubissa oleva silmänympärysvoide ja Syn-Ake Cream.
Mä oon käyttänyt yhden tuubin
Mizonin Hyaluronic Acid Ultra Suboon Creamia, mutta se ei jostain syystä ollut tarpeeksi kosteuttava mikä tuntuu oudolta ja tietty harmittaakin, koska ois ollut ilman hajusteita. Nimittäin kuitenkin
Snail Recovery Gel Cream on tosi hyvä ja senhän pitäs olla kevyempi! Mutta jotenkin hoitaa/suojaa mun ihoa paremmin (ehkä silikonin ansiosta, mun kasvoille käy silikoni hyvinkin). Tuo etanageelivoide ei yksinään riitä talvella eikä syksylläkään, mutta jonkun toisen voiteen jälkeen riittää ja nyt oon käyttänyt LV:n Kasvoseerumia tai YR:n hajusteetonta uutta kasvoseerumia niin nekin on riittäneet tosi hyvin alle, tuo etanageelivoide on loistava ennen meikkiä

Toinen tuubi menee jo ja kolmas odottelee kaapissa, niin kauan, kun toimii, varmasti käytän, hinta-laatusuhde täydellinen!
Holika Holikan kuorintasukat odottaa vielä käyttöä, muistais vaan laittaa ne, niin raportoin sitten niistä.
Monia sampleja on tullut kokeiltua, enkä niistä viitsi raportoida, kun en muista kaikkea ja yhden käyttökokemuksen perusteella vaikea sanoa mitään, parhaat samplet ovat olleet SkinFoodilla silti tai sopineet parhaiten. Misshalla ois muuten hyviä hoitavia tuotteita, mutta pikkasen liikaa hajusteita.
Entä onko joku kokeillut enemmän käytössä
Misshan aurinkosuojia? Eniten kiinnostaa 50+. Niitä on muutamaa erilaista ja samplesta taisin testata joskus vaaleansinistä, joka hetkessä imeytyi ja sopi meikin alle. En vaan muista ärsyttikö tuoksu, ehkä ihoa hieman. Lioelen aurinkosuojaa testasin myös samplen verran (oli semmonen vähän kalliimpi), tuoksui myös, mutta ei ärsyttänyt ja oli sen verran hyvä jo samplen perusteella, että sitä voisin harkita ihan ens kesänä. (tätä Lioelea tarkoitin:
http://www.ebay.com/itm/Lioele-Fresh-Sun-Screen-SPF45-PA-80ml-Daily-Waterproof-Sunblock-Calming-/121002184634?hash=item1c2c4acfba) Tai jotain Misshaa. Kun vaan tietäis tosiaan mikä niistä Misshan aurinkosuojista tuoksuu eniten. Pitääkin katsella eBaysta, oisko sampleja kohtuuhinnalla, ettei putelia suoraan osta turhaan, mutta ne on ens kesän juttuja vasta, vaikka voihan niitä jo testata valmiiksi

Nimittäin oon ennen vannonut apteekin LRP Anthelios XL Dry Touch gel-cremen nimeen, mutta Missha ja Lioelen tuntumat parempia meikin alle ja muutenkin. LRP parempi vain siitä, että hajusteeton. /Siedän nyt joitakin tuoksuja paremmin, koska syön allergialääkettä melkein ympäri vuoden, saa nähdä syönko jatkossa koko ajan, koska kaupoissa haisee pesuaineet + ihmiset yleensä käyttää aika voimakkaita tuoksuja, ainakin jotkut.) Apua kauhea selostus!
Edit. Tilasinkin heti testiin samplet Misshan All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk 50, 10 kpl, kun noista käyttää sen 20 kertaa ainakin, niin saa jo jonkinlaisen käsityksen, toivottavasti kestän tuoksun, niin ois ens kesäksi aurinkosuoja päätetty.