Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444439 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1125 : 14.08.15 - klo:08:36 »
Triina!  ;D

No totta puhuen en varmaan jää sinusta yhtään. Putsareita ja voiteita on vähemmän, mutta seerumeita ja sheet maskeja varmaan enemmän.

Tilasinpa pitkästä aikaa jotain ei-aasialaista, sain Redditistä vinkin tosi laadukkaanoloisesta brittiputiikista, joka myy raaka-aineita ja kosmetiikkaa. C-vitamiiniseerumin INCI näyttää käsittämättömän hyvältä (optimaalinen pitoisuus imeytymiseen, varmasti tehokas C-vitamiinin muoto, stabiloitu ferulihapolla, muitakin hoitavia aineita) - ja kokeeksi tilasin myös anti-aging seerumin. Eivät ole hinnalla pilattuja. Tässä linkki jos kiinnostaa: http://www.activeformulas.com/

Aasiavarastoakin on täydennettävä. The Face Shopin Purifying Seed Essence on pian loppu ja siitä ihoni tykkää niin, että tilaan lisää. Kokeilen seerumin toista versiota. Nimistä ei ota mitään selvää, mutta joku ystävällinen sielu käänsi koreatekstit, tummepi pullo on aikuiselle iholle. Ja jonkun hiustuotteenkin aion tilata testiin. Tilasin jo viime kuussa yhden hoitosuihkeen, mutta posti hukkasi sen  :(. eBay-myyjä hyvitti tapauksen ihan ilman muuta.
« Viimeksi muokattu: 14.08.15 - klo:09:49 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #1126 : 14.08.15 - klo:10:11 »
Heh, olen tosiaan keltanokka näiden happokuorintojen kanssa kun tuota bha naamassa nukahtamista niin pelästyin. Mielessä pyöri vain sen nettipalstoilla levinnyt kuva miehestä, joka piti happoa ihollaan viikon vakavin seurauksin. Tuo Corcxin bha tuntuu tosiaan toimivan mustapäihin, mutta poskiin mulla nousi kivuliaita ihonalaisia "paiseita". :s Samaa tekivät mulle aikanaan eräät apteekin salisyylihappoa sisältävät tuotteet, joten syykin lienee selvä. Taidan jatkossa rajoittaa bha:n vain T-alueelle tai ainoastaan nenään pielineen. Hiukan nolo tämä punapaukamainen naama näin uuden tapailusuhteen alussa kun aamuisin näytän pizzalta.  ;D ::)
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1127 : 14.08.15 - klo:19:41 »
Mun naama ei myöskään kestä happoja älyttömästi, mutta Chico y Chican b-salic on ollut sopivan hellävarainen. Kevyt, ei lähmää ja tuoksuton, mikä on mulle aina plussaa. Säästän merkin uudet voidenäytteet talvemmalle sillä aiempien kokeilujen perusteella ainakin toinen voisi sopia avuksi talven tuiskuihin.
« Viimeksi muokattu: 14.08.15 - klo:19:58 kirjoittanut Lalla »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1128 : 14.08.15 - klo:19:55 »
Triina - tuossa on jo asennetta...!  :o :D
Katsoin listaasi ja ajattelin ensin. miten kohtuulliselta tuo kaksi puhdistusöljyä vielä näyttää.. mutta sitten luin jatkoa, ja onhan se 12 essencea jo vähän enemmän  :D

Omat varastoni ovat kovassa käytössä, ja pullot vajuvat vauhdilla...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1129 : 14.08.15 - klo:21:15 »
Millainen koostumus teillä muilla on Mizonin Collagen Power Lifting Tonerissa? Onko normaalia, että seassa on paljon sellaisia pieniä, läpinäkyviä klimppejä?
Cogito ergo doleo.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1130 : 14.08.15 - klo:21:16 »
Minulla ainakin kyseinen aine on kirkasta nestettä, hyytelön ja lirun välimaastoa... :P Mitään klimppejä ei ole mukana, mutta pullossa itsessään saattaa näkyä koristelua.

Edit. ehkä tarkoitat klimpeillä sellaisia ilmakuplan kaltaisia...?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1131 : 15.08.15 - klo:13:06 »
^Ei, ne on ihan sen litkun seassa ja tulee mukana pumpatessa, sellaisia, ettei ne edes sula iholla, ja niitä on paljon. Taitaa olla jotain vikaa mun putilossa. :( Eikös nuo pullossa olevat päivämäärät olekin yleensä valmistuspäivämääriä? Ei tuo nyt kovin vanha silloin näyttäisi olevan, 2014.11.07 siinä lukee. Tuo on kyllä Roseroseshopista tilattu. Liekö ollut väärin säilytetty, tai voi kai valmistuserässäkin jokin olla pielessä...
Cogito ergo doleo.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1132 : 15.08.15 - klo:13:37 »
Triinalla melkoisesti kaapintäytettä ;D

Mulla on pari samplea Etude Housen Precious Mineral BB-voiteesta ja vain kahta eri sävyä kokeiltuani voin sanoa, että hurjan hyvältä vaikutti! Molemmat sävyt olivat vaaleita, ehkä jopa vähän liiankin vaaleita vaikka en ole ruskettunut yhtään. Levittyi nätisti ja näytti iholla hyvältä, peitti paremmin kuin nykyinen Lumene-meikkivoiteeni. Vähänkö jäi kiinnostamaan!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1133 : 17.08.15 - klo:21:22 »
Mulla on nyt ollut kosteusvoiteena käytössä Mizonin Hyaluronic Acid Ultra Suboon Cream ja olen aika varma, että tämä ärsyttää mun ihoa. :( En osaa sanoa, johtuuko se jostain ainesosista vai ihan vain siitä, ettei tämä kosteuta tarpeeksi.
Mizonin Placenta 45 Ampoule oli taas ihan täysosuma tähän naamaan. Tasoittaa ihon sävyä selvästi ja vaalensi myös finneistä jääneitä jälkiä.

Tämän threadin takia päädyin myös kokeilemaan Mizonilta Collagen Power Lifting Toneria ja on se kyllä mustakin ihana. Ei liian lähmäävä, vaikka onkin geelimäinen ja kosteuttava (mä tykkään käyttää tätä vanulapun kanssa niin, että kastelen sen lapun ensin ja puristan vedet pois, jolloin tuo kasvovesi levittyy mielestäni paremmin).
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1134 : 18.08.15 - klo:19:50 »
Shara Sharan puhdistusöljy loppui ja olen nyt käytellyt muutaman kerran Innisfreen Green Tea -sarjan Balancing öljyä. Tykkään! Tuoksu on mieto, öljy on mukavan ohutta ja helposti emulgoituvaa/iholta huuhdottavaa. Ja halvempaa on kuin Klairsin öljy, joka oli tähänastinen suosikkini. Ei tunnu tekevän näärännäppyjä (sain niitä Holika Holikan Soda Pore -puhdistusöljystä, enkä sitten voinut käyttää sitä silmämeikin poistoon).

Sain myös tilaamani Dr Gowoonsangin (harkitsin tätä ja Tosowoongia, jälkimmäisen tuoksu oli niin voimakas, että päädyin valitsemaan näin) kuorintavoiteen, joka tuntuu ensi kokeilun perusteella hyvältä - nämä selluloosapallerokuorinnat ovat iholleni tarpeeksi lempeitä, mutta kyllä iho pehmenee sen verran, että jotain ne kyllä tekevätkin.

Nyt ei ole mitään isompia tilauksia tulossa eikä tarvitse ollakaan. Hiustenhoitoaine ja se The Face Shopin seerumi. Harkitsen kevyemmän silmänympärysvoiteen tilaamista meikinaluskäyttöön. En ole koskaan oikein arvostanut erillisiä SY-voiteita, mutta tuo Mizonin meritähti on saanut pienen kiinnostuksen heräämään.

Edullisemmista naamioista suosikkien kastiin ovat kirineet Four Season -merkkiset naamiot. Nämä ovat periaatteessa aika peruskauraa äkkiseltään katsoen, mutta ainakin monivitamiini, aloe ja ginsengnaamioissa on niasiiniamidi neljäntenä ainesosana. Muutenkin noiden naamioiden seerumit ovat jättäneet ihon ihan poikkeuksellisen hyvän näköiseksi. Tänään testaan tuon monivitamiininaamion. Seerumia on runsaasti ja naamio hyvin naamalle istuva.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #1135 : 20.08.15 - klo:18:08 »
Laitoin jaloille maanantaina Mizonin Magic Peeling Foot -sukat ja nyt alkaa iho kuoriutua. Tosin olin täältä lukenut, että jotkin näistä sukista eivät ole olleet erityisen tehokkaita ja pidin niitä yliaikaa: ensin 2h, väliin Innisfreen jalkasuihke ja vielä 1,5h sukkia päälle. Nukkumaan mennessä jaloissa oli todella kummallinen tunne, ne olivat samaan aikaaan kuumat ja jääkylmät. Aamulla tunne oli täysin kadonnut ja jalat olivat normaalit.

Tästä on siis kolme päivää ja ensimmäiset ihosuikaleet lähti jalanpohjasta. Näissä tuntuu olevan tehoa, joten uskaltaa suositella muillekin. En silti usko, että kerralla saan kantapäitä kuntoon, joten pistän muutaman pakkauksen vielä perään tilaukseen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1136 : 21.08.15 - klo:12:59 »
Onko kukaan kokeillut merkkiä Secret Key? Myöskin edullisesta päästä, kiinnostais aika monikin juttu, varsinkin kasvoille tarkoitetut palasaippuat, oli muutamaa eri laatua. Etanajuttuja oli hyvin! Tuoksuista vaan, ku tietäis, pitää googlettaa.

Sitten kysymys Purebessistä. Millainen tuoksu niissä on? Tai siis miten voimakas? Oon nimittäin joillekin hajusteille allerginen ja jotkut tuoksut aiheuttaa migreeniä. Miedot tuoksut menee, mutta ei niistäkään kaikki. Harmi, kun en tiedä mikä aiheuttaa oireita. Laventeli kai ainakin. Kiinnostaisi Purebessiltä kasvojen etanavoide ja se isossa tuubissa oleva silmänympärysvoide ja Syn-Ake Cream.

Mä oon käyttänyt yhden tuubin Mizonin Hyaluronic Acid Ultra Suboon Creamia, mutta se ei jostain syystä ollut tarpeeksi kosteuttava mikä tuntuu oudolta ja tietty harmittaakin, koska ois ollut ilman hajusteita. Nimittäin kuitenkin Snail Recovery Gel Cream on tosi hyvä ja senhän pitäs olla kevyempi! Mutta jotenkin hoitaa/suojaa mun ihoa paremmin (ehkä silikonin ansiosta, mun kasvoille käy silikoni hyvinkin). Tuo etanageelivoide ei yksinään riitä talvella eikä syksylläkään, mutta jonkun toisen voiteen jälkeen riittää ja nyt oon käyttänyt LV:n Kasvoseerumia tai YR:n hajusteetonta uutta kasvoseerumia niin nekin on riittäneet tosi hyvin alle, tuo etanageelivoide on loistava ennen meikkiä  :) Toinen tuubi menee jo ja kolmas odottelee kaapissa, niin kauan, kun toimii, varmasti käytän, hinta-laatusuhde täydellinen!

Holika Holikan kuorintasukat odottaa vielä käyttöä, muistais vaan laittaa ne, niin raportoin sitten niistä.

Monia sampleja on tullut kokeiltua, enkä niistä viitsi raportoida, kun en muista kaikkea ja yhden käyttökokemuksen perusteella vaikea sanoa mitään, parhaat samplet ovat olleet SkinFoodilla silti tai sopineet parhaiten. Misshalla ois muuten hyviä hoitavia tuotteita, mutta pikkasen liikaa hajusteita.

Entä onko joku kokeillut enemmän käytössä Misshan aurinkosuojia? Eniten kiinnostaa 50+. Niitä on muutamaa erilaista ja samplesta taisin testata joskus vaaleansinistä, joka hetkessä imeytyi ja sopi meikin alle. En vaan muista ärsyttikö tuoksu, ehkä ihoa hieman.  Lioelen aurinkosuojaa testasin myös samplen verran (oli semmonen vähän kalliimpi), tuoksui myös, mutta ei ärsyttänyt ja oli sen verran hyvä jo samplen perusteella, että sitä voisin harkita ihan ens kesänä. (tätä Lioelea tarkoitin: http://www.ebay.com/itm/Lioele-Fresh-Sun-Screen-SPF45-PA-80ml-Daily-Waterproof-Sunblock-Calming-/121002184634?hash=item1c2c4acfba) Tai jotain Misshaa. Kun vaan tietäis tosiaan mikä niistä Misshan aurinkosuojista tuoksuu eniten. Pitääkin katsella eBaysta, oisko sampleja kohtuuhinnalla, ettei putelia suoraan osta turhaan, mutta ne on ens kesän juttuja vasta, vaikka voihan niitä jo testata valmiiksi :D Nimittäin oon ennen vannonut apteekin LRP Anthelios XL Dry Touch gel-cremen nimeen, mutta Missha ja Lioelen tuntumat parempia meikin alle ja muutenkin. LRP parempi vain siitä, että hajusteeton. /Siedän nyt joitakin tuoksuja paremmin, koska syön allergialääkettä melkein ympäri vuoden, saa nähdä syönko jatkossa koko ajan, koska kaupoissa haisee pesuaineet + ihmiset yleensä käyttää aika voimakkaita tuoksuja, ainakin jotkut.) Apua kauhea selostus!

Edit. Tilasinkin heti testiin samplet Misshan All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk 50, 10 kpl, kun noista käyttää sen 20 kertaa ainakin, niin saa jo jonkinlaisen käsityksen, toivottavasti kestän tuoksun, niin ois ens kesäksi aurinkosuoja päätetty.
« Viimeksi muokattu: 21.08.15 - klo:13:09 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1137 : 21.08.15 - klo:13:19 »
^Käytössä on ollut Secret Keyn Donkey Milk-käsivoide, ihan ok kukkaistuoksuinen lotion. Kasvojutuista ei mitään kuvaa.

Purebessin silmänympärystuubissa ei ainakaan ole mitään tuoksua - hajuton ja mauton, ellei raaka-aineiden ominaistuoksua lasketa mukaan. (lääkemäinen) Pakkaus ainakin on antelias, 50 ml riittää moneen muuhunkin kuin silmänympäryksille!

Etanageelituubi on tosiaan ihana, syksyn tullen alan taas käyttää sitä  :-*

Korealaisista aurinkovoiteista suosittelen Misshan sijaan Lei Lanin vastaavaa:
Lei Lani sunblock spf 50+
tai Ebay-myyjältä.
Koostumus on ihanan kevyt, mutta hoitava, ja mikä parasta, sopii myös silmienympärysiholle - toisin kuin monet aurinkosuojat. Ei kirvele, ei sisällä pirtua.. (La Roche Posay, krhm...)
Kosmeettisesti elegantti formulointi, ehdottomasti lemppari!

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1138 : 21.08.15 - klo:13:26 »
Purebessin synakevoiteessa on mieto tuoksu, ei häiritse minun nenääni, vaikka mielelläni tuoksuttomia tuotteita valitsenkin. Saamani Secret Key -näytteet ovat sen sijaan olleet aika voimakkaasti hajustettuja. COSRX on hajusteeton - samoin Tosowoongin perussarjat (green tea, tea tre, snail, bee, rosehip).

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1139 : 21.08.15 - klo:13:37 »
Kiitos tytöt vastauksista, pitää siis ainakin hommata Purebessin silmänympärysvoide, kun voi kasvojen muihinkin kuiviin kohtiin käyttää ja tuota synakevoidetta, kun taas tarttee kasvovoidetta, onko tuo synake parempi yökäyttöön? Varmankin, kun käytän (pikkiä) etanageelivoidetta niin hyvällä menestyksellä meikin alle nyt :)

Arinkosuojaa ehdin vielä testailla sampleilla ja miettiä, ensi kevääseen on aikaa! Mulle riittäne talveksi, kun meikkivoiteessa/primerissa on aurinkosuoja.

Ai juu, joku oli kysellyt Mizonin Collagen Power Eye Creamista (violetti tuubi), oon sitä kuukauden verran käyttänyt. Sopii hyvin silmämeikin alle, mutta ei hoida kummemmin, silikonia aika paljon (ennen hoitavia ainesosia), tahdon, että silmänympärysvoiteesta löytyy muutakin. Hajusteettomuudesta toki suuri plussa!

(Edit. Niin ja tosiaan LRP aurinkosuoja ei varmaan siksi olekaan sopinut mulle, koska alkoholia sisältää, enhän mä sitä tajunnut ostaessa tarkistaa viime kesänä, kun ajattelin, ettei herkän ihon tuotteessa olisi ::) Noh, onneksi se on loppu nyt. Varmasti ok niille, joidne iho alkoholia kestää!)
« Viimeksi muokattu: 21.08.15 - klo:13:53 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos