Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445864 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1140 : 21.08.15 - klo:15:04 »
Se synake on oikein monikäyttöinen, ohuehko ja hyvin imeytyvä voide, antaa kuitenkin kosteutta kivasti. Sopii minusta hyvin sekä päivä- että yökäyttöön.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1141 : 21.08.15 - klo:18:43 »
Tän tuotteen nimi  ;D

(Nuo tuotteen mainoksen jutut - " I have to look younger than any other people..." - alkoikin sitten kauhistuttaa.)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1142 : 21.08.15 - klo:19:11 »
Chaos: Mä oon tilannut meidän äitille Secret Key Prestige Snail+EGF repairing cream -etanavoidetta ja on tykännyt. Tuossa on mieto tuoksu ja tuoksuherkälle äidillenikin se on käynyt. Äidillä on tosi kuiva iho ja tuo voide tuntuukin vähän tuhdimmalta etanavoiteelta. Itse esim. tykkän Bentonin Snail Bee High Content steam creamista enemmän, kun se on kevyt ja imeytyy nopeasti. Mutta tuo Secret Keyn etanavoide sopii varmasti hyvin kuivaihoiselle. Muutama Secret Keyn tuote on tullut kokeiltua muutenkin, jossain ketjun alkupäässä löytyy varmaan höpinöitä niistä.

Nyt oon päässyt testaamaan viime tilauksessa tulleita uusia tuttavuuksia.

Etude House Face conditioning cream Light. Todella mainio ja kevyt voide, sk 25. Itse laitan tätä meikin alle. Aiemmin olen käyttänyt Beauty Shot Face Bluria. Tämä on samankaltaista, mutta enemmän voidemaisempi ja tuoksu on miedompi. Tämä imeytyy ihoon hetkessä eikä jätä oikein minkäänlaista "pintaa" ihoon. Ei siis siloita tai tasota kuten Face Blur. Sopii kyllä paremmin pintakuivalle iholleni kuin Face Blur. En oikein osaa silti sanoa kumpi on parempaa.

Mizon Peptide 500 -seerumi. Kevyttä, tonerin kaltaista litkua. Tuntuu hyvältä ja kosteuttavalta iholla. Imeytyy hyvin ja tuoksua ei ole juurikaan. Kaikin puolin miellyttävä.

Innisfree Super Volcanic Pore Clay Mask. Tätä olen kokeillut pariin otteeseen ja on kyllä tehokasta ainetta! Puhdisti todella hyvin ihohuokosia ja tuntui selvästi rauhoittavan myös syvällä olevia ihonalaisia näppyjä. Koostumus on todella jankkia ja levitys pitää tehdä rivakasti, ettei tuote ehdi kuivahtaa sormiin. ;D Varmasti ostan toistekin.

Tällä kertaa kaikki siis oikein nappiostoksia. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1143 : 23.08.15 - klo:19:58 »
Mä olen tykännyt kovasti TonyMolyn Banana Sleeping Packista! Ensimmäinen varoituksen sana tulee kuitenkin hyvin, hyvin voimakkaasta tuoksusta. ;D Eli jos ei banaaniesanssin tuoksusta tykkää, tai jos on muutenkaan herkkä tuoksuille, niin en suosittele.

Mutta tämän jäljiltä on iho niin pehmeä aamulla. :-* Oikein sellainen vauvanpyllyn pehmeä. Tämä on kylläkin aika mähmäinen tuote, eli sottaa kyllä tyynyliinaa jos poskille laittaa... Itse en käytä kuin T-alueelle, joten ei ole nukkumisen kanssa ollut ongelmia.

Pakkauksesta voi olla monta mieltä... Älyttömän söpöhän tuo on, ja kiva piriste geneeristen pakkausten seassa. Mutta helkkarin epäkätevä kyllä niitä viimeisiä käyttökertoja ajatellen, eihän tuollaisesta saa hyvällä tahdollakaan kaikkea ulos laittamatta pakkausta p**n päreiksi.
Cogito ergo doleo.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1144 : 25.08.15 - klo:16:44 »
Myöntääkö joku kirjoittaneensa tähän ketjuun viestin, jossa mainittiin muistaakseni 4-5 parasta aurinkosuojaa?  ;D Luin koko ketjun eräänä kuumeisena yönä, mutta en tietenkään hoksannut ottaa nimiä ylös. Lärvi herkkä ja kuiva, korkea suojakerroin siis haussa.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1145 : 27.08.15 - klo:07:15 »
Mä olen aika huolettomasti tilannut ebaysta eri myyjiltä ja luottanut, että saan aitoa tavaraa, mutta nyt epäilyttää. Tilasin myyjältä roseroseau cosrxin galactomyces essenceä ja se tuntuu erilaiselta kuin edellinen purkki. On iholle levitettäessä jotenkin liukkaampaa ja imeytyy hitaammin. Aiemmin tuntui rauhoittavalta, mutta nyt tulee joku epämääräinen viilentävän ja kirvelevän välimaastossa oleva heikko tuntemus. Muut ihonhoitotuotteet on pysyneet samana, joten ei voi olla kyse mistään yhteisvaikutuksestakaan. En tiedä olenko vaan ihan vainoharhainen. Vertasin purkkia cosrxin aha ja bha purkeihin ja se on millin korkeampi. Luulisi että käyttävät samaa putelia noihin kaikkiin. Vanhan white power purkin ehdin jo heittää pois niin en voi siihen verrata. Mitähän tässä nyt pitäisi sitten tehdä?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 27.08.15 - klo:07:50 »
En kyllä oikein usko, että COSRX:stä liikkuisi mitään väärennöksiä. On tosi pieni merkki, suosiokin ensisijaisesti länsimaissa. Kopioiduimmat jutut ovat niitä, jotka ovat haluttuja Kiinan markkinoilla. Muoksis - siis edullisessa kosmetiikassa näin.

Mikä on päiväys purkissa?
« Viimeksi muokattu: 27.08.15 - klo:09:16 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1147 : 27.08.15 - klo:09:13 »
Myöntääkö joku kirjoittaneensa tähän ketjuun viestin, jossa mainittiin muistaakseni 4-5 parasta aurinkosuojaa?  ;D Luin koko ketjun eräänä kuumeisena yönä, mutta en tietenkään hoksannut ottaa nimiä ylös. Lärvi herkkä ja kuiva, korkea suojakerroin siis haussa.

En ole mainostanut täällä niin monta aurinkosuojaa,  :D mutta osaan suositella edellisellä sivullakin kehumaani Lei Lanin spf 50+ voidetta. Samoin COSRX Aloe vera spf 50+ vaikuttaa testaamisen arvoiselta INCinsä puolesta. Molemmat nimenomaan kuivalle ja herkälle sopivia... Le Lani on nopeasti päässyt suosikkieni joukkoon, tätä on ilo käyttää.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1148 : 27.08.15 - klo:11:38 »
Mistä olette tilanneet Kohaku Hada Deep Moisture Lotioninne?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1149 : 27.08.15 - klo:15:00 »
En ole mainostanut täällä niin monta aurinkosuojaa,  :D mutta osaan suositella edellisellä sivullakin kehumaani Lei Lanin spf 50+ voidetta. Samoin COSRX Aloe vera spf 50+ vaikuttaa testaamisen arvoiselta INCinsä puolesta. Molemmat nimenomaan kuivalle ja herkälle sopivia... Le Lani on nopeasti päässyt suosikkieni joukkoon, tätä on ilo käyttää.

Kiitos suosituksesta, laitan varmaankin tuon tilaukseen! En tiedä miten onnistuin missaamaan tuon neuvon edelliseltä sivulta.  :-[  Ehkä vielä pari naamiota pakettiin talven varalle...  ;D

Olisiko muuten esimerkiksi aloitusviestiin hyvä laittaa Korea for dummies -ohjeistus tuotteisen käyttöjärjestyksestä? Mä etsin tällaisia kuvia ja kaavioita, mutta löysin liian monta variaatiota mun pitkille piuhoille käsiteltäväksi.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1150 : 27.08.15 - klo:18:39 »
En kyllä oikein usko, että COSRX:stä liikkuisi mitään väärennöksiä. On tosi pieni merkki, suosiokin ensisijaisesti länsimaissa. Kopioiduimmat jutut ovat niitä, jotka ovat haluttuja Kiinan markkinoilla. Muoksis - siis edullisessa kosmetiikassa näin.

Mikä on päiväys purkissa?

Päivät on
2015.06.30
2017.06.29

Etiketissä on se uusi nimikin, mutta sisällönhän ei pitänyt muuttua. Tässä on myös joku mieto tuoksu, jota en huomannut aiemmassa satsissa ollenkaan. Hassulta kyllä tuntuu, että tästä mitään piraattiversioita tehtäisiin, mutta jotakin outoa tässä on.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1151 : 27.08.15 - klo:20:16 »
^Mulla on samasta paikasta ostettu, samoilla päiväyksillä oleva Cosrx:n Galactomyces-pullo, mutta tää on mun ensimmäinen kappale kyseistä tuotetta niin en osaa verrata käyttötuntumaa mihinkään. Cosrx:n AHA-pulloon verrattuna kyllä ihan samankorkuinen mielestäni.

Pitikin tulla kysymään, että pitäisikö tämän galactomyces-fermentin vaikutukset näkyä nopeastikin? Olen nyt n. viikon verran käyttänyt iltaisin, ja musta tuntuu että naaman väri ei ole ainakaan tasaisempi, ehkä jopa kirjavampi kuin ennen. Myös pieniä näppyjä on ollut enemmän kuin pitkään aikaan. :-[ Muita ihonhoidon tuotteita en ole vaihtanut.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1152 : 27.08.15 - klo:20:31 »
^Mulla ainakin näkyi/tuntui jo parin päivän käytön jälkeen selvä ero. Tai no, en mäkään tainnut mitään ihon vaalenemista tai värin tasoittumista koskaan huomata, mutta ihosta tuli todella pehmeä ja sileä. Ehkä sinuna kokeilisin tässä vaiheessa luopua tuon käytöstä ja katsoa, katoaako näpyt. Joku muukin taisi mainita, että galactomytesit aiheutti näppyä naamaan. :-\
Cogito ergo doleo.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1153 : 27.08.15 - klo:22:09 »
^Pitänee testailla poisjättämisen kanssakin, koska mun iho on sellainen sekasikiö että se ailahtelee muutenkin, joten ei tämä välttämättä ole syyllinen mihinkään. Ja olikohan tämän toisaalta edes tarkoituskaan tasoittaa ihon väriä vai oliko se joku muu tuote ;D

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1154 : 28.08.15 - klo:02:14 »
Sattuisikohan kenelläkään olemaan kokemusta It's Skin sarjan Power 10 Formula Facial Emulsion -kosteusvoiteesta tai muuten havaintoa, mistä voisin löytää incin kyseiseen tuotteeseen? Tarkoitan siis tällaista:
http://www.ebay.com/itm/Its-skin-Power-10-Formula-Facial-Emulsion-120ml-/310971555814?hash=item4867595fe6

Olisin nimittäin kiinnostunut tuosta sellaisena "muiden alla olevien tuotteiden" kosteuden sitojana, mutta en löydä sitten millään tuotteen inciä, vaikka kyseessä on kuitenkin tunnettu merkki. Sarjan omatkaan kotisivut eivät tuottaneet tulosta ja ylipäätään, itselläni loppui jo ideat googlen hakusanojen suhteen.  :D