Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446379 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1155 : 31.08.15 - klo:16:39 »
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1156 : 31.08.15 - klo:18:28 »
Osaisiko joku verrata mulle näitä kahta? Benton Snail Bee High Content Steam Cream & Mizon All in One Snail Repair Cream?
Mulla on tuota Mizonia, mutta se tuntuu olevan aavistuksen liian kevyttä meikin alle päivävoiteeksi, vaatii melkeinpä kaksi kerrosta tai päälle Mizonin Snail Recovery Gel Creamia. Mulla ei kuitenkaan ole aamuisin ihan hirveästi aikaa odotella voiteen imeytymistä tai kerrostaa tuotteita. Onko tuo Bentonin voide paksumpaa? Mitenkäs kosteutustehot? Katsoin että tuo Benton olisi myös hajusteeton. :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1157 : 31.08.15 - klo:23:02 »
Onko kenelläkään kokemuksia tällaisista? http://www.ebay.com/itm/COSRX-BLACKHEAD-SILK-FINGER-BALL-12ea-Korea-Cosmetic-/111714050895?hash=item1a02ad234f

Mahtaako tuollaiset toimia?

Minulla on juurikin näitä! Ostin taannoin ihan mielenkiinnosta kun olivat edullisia ja ajattelin saavani tästä helpon kuorintatuotteen.  :D

Ja kyllähän noilla ihon pinnan saa pehmeäksi, joten siihen toimii! Eri YouTube-videot antavat ymmärtää, että tuollainen kuori sitä käytettäessä tummentuisi ihon liasta (juurikin poistaisi kuona-aineita), mutta itselläni en ole tuota todennut. Ehkä olen sitten puhdistanut tuota ennen ihoni ihan oksti tai en tiedä. Mustapäidenkään hälvenemiseen en osaa sanoa juuta taikka jaata, koska ainahan ihon kuorimisen jälkeen nenä näyttää puhtaammalta.

Itse olen käyttänyt saiturina yhtä kuorta kerrallaan ja ihan on toiminut niinkin. Yksittäistä kuorta pystyy käyttämään sen muutaman kerran ja kyllä sen sitten huomaa kun se kuoren pinta alkaa ohenemaan liiaksi. En myöskään käytä tällasia "toiminnallisempia" kuorintoja ihan viikottain niin kyllä nuo kuoret säilyy.

Kaiken kaikkiaan en kuitenkaan ihan heti olisi tekemässä uutta tilausta näiden nykyisten loputtua. Ymmärrykseni mukaan näillä on kuitenkin oma kannattajakuntansa ja mitä olen myös ymmärtänyt niin kyseessä on hyvin vanha ja perinteikäs kauneudenhoitotuote. Monenlaisiahan vaikutuksia noilla pitäisi olla ja ihon kiinteytymiseenkin/ryppyjen hälvenemiseen kai vaikuttaisia (silkkiproteiini vaikuttaja-aineena kai, en muista tähän hätään  :D )

Lisäksi olen alkanut kaivata ihan kunnon tuubista puristettavaa kuorinta-ainetta ilman mitään esivalmisteluja. Vaikkakin kyseiset kuoret tarvitsee vain upottaa hetkeksi veteen, tuntuu sekin välillä liian turhauttavalle. Jotenkin olen alkanut myös kaipaamaan kuorintatuotetta, joka näyttäisi tehonsa jollain tapaa selkeämmin tai tuntuisi hieman "vahvemmalta". Seuraavaksi ajattelinkin laittaa tilaukseen jonkin niistä korealaisista kuorintageeleistä, jota hierotaan ihoon ihosolukon poistamiseksi. Kyseessä siis tuote, joka on rakeeton.

Eli ihan ok ja hauska tuote kokeiluun, mutta mitään suuria vaikutuksia en itse todennut.  :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1158 : 03.09.15 - klo:21:43 »
^Pitänee testailla poisjättämisen kanssakin, koska mun iho on sellainen sekasikiö että se ailahtelee muutenkin, joten ei tämä välttämättä ole syyllinen mihinkään. Ja olikohan tämän toisaalta edes tarkoituskaan tasoittaa ihon väriä vai oliko se joku muu tuote ;D

Nyt on mennyt taas viikko ilman Cosrx:n galactomycesiä ja pikkuiset näpyt ovat kadonneet. Pitänee jossain vaiheessa tehdä uusi testi, että oliko se tosiaan syyllinen, mutta pitää ensin löytyää sellainen viikko, jolloin ei ole mitään supertärkeää menoa ;D

Muista tuotteista kokemuksia sen verran, että Cosrx:n AHA 7 Whitehead power liquid haisee levitysvaiheessa ihan juustonaksuilta tai sukilta ;D, mutta haju onneksi häviää pian. Ainakaan siitä ei haittaa ole iholleni ollut - hyötyäkään ei kahden viikon jälkeen (1 krt vkossa) osaa kyllä vielä sanoa ja mulla on glykolihappotuotteita ollut kuitenkin aiemminkin käytössä.

Sheet maskeja tilasin parisenkymmentä erilaista ja muutaman olen ehtinyt kokeilla. Holika Holikan Ceramide + Honey selvästi teki ihosta heti terveemmän ja "pulleamman" oloisen, hyvällä tavalla siis. Misshan Lotus Flowerista tai The Face Shopin Mango Seedistä ei yhdellä käyttökerralla ollut oikein erityistä näkyvää hyötyä, jälkimmäisestä saattoi tulla kulmakarvojen kohdalle ehkä pientä näppyä kun mitään muutakaan syyllistä en keksi.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1159 : 03.09.15 - klo:22:01 »
Auttaakohan mikään niistä silmänympärys-naamioista silmäpusseihin? Nää alkaa olla jo ihan mahdottomat!
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 04.09.15 - klo:06:54 »
Mulla on alkanut jokasyksyinen ongelma, eli t-alue rasvottuu ihan hillittömästi. Olisiko kenelläkään suositella siihen jotain seerumia?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 04.09.15 - klo:19:13 »
^Minulla on aavistus, että Sidmoolin kevyt retinoliseerumi voisi olla tosi hyvä tasapainottava tuote: http://www.unique4u.net/store/p912/Sidmool_Dr._Troub_Skin_Returning_Retinol_Serum_32g.html

Ainakin oma nenäni on koko loppukesän käyttäytynyt tosi hyvin, otin siis tämän yökäyttöön. Varmista myös, että ihon puhdistus on tarpeeksi hellävarainen.

Muoksis - illan naamio oli Sidmool Waterfull Pure Essence Mask Sheet - aivan ihastuttava! Mieto laventelin tuoksu, kevyen kosteuttava, raikas ja rauhoittava.
« Viimeksi muokattu: 04.09.15 - klo:22:15 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1162 : 05.09.15 - klo:10:38 »
...Ei olis pitänyt eksyä lukemaan tätä ketjua. ::)
Innostuin ja nyt odottelen tilausta Cosmetic Lovelta, tulossa ainakin cosrx:n BHA-neste ja AHA/BHA toner sekä muutamia Misshan meikkituotteita... Mutta jos nuo vakuuttavat käytössä niin voinkin jatkossa syytää rahani Korean suuntaan Paula's Choicen sijaan, tulee hiukan halvemmaksikin. :P
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1163 : 05.09.15 - klo:13:34 »
^Mäkin ajattelin, että tulee halvemmaksi, mutta ainakin tällä hetkellä tilin saldo kertoo, että onkin tullut rutkasti kalliimmaksi... Eheheh. ;D No ei, kunhan kokeilen nyt läpi monia tuotteita aluksi, kyllä nämä minustakin hinta-laatusuhteeltaan hakkaa PC:n tuotteet aika kevyest (ainakin jos hajusteet eivät ole ongelma).

Viime aikoina testaamistani Mizonin Prime Youth Placenta Activator on ainakin osoittautunut todella hyväksi tuotteeksi! Mitä sitä ei naamaansa kauneuden nimissä tunkisi. ::) Suun lähelle en kyllä laita, siinä menee mun ällötyksen raja, herpderp. Tällä sain iholle kovasti kaipaamaani "pulleutta". Samaten Elizaveccan Galactomyces Ferment Filtrate 97% on ollut oikein kiva. Huomasin, että Cosrx:n Galactomyces Whitening Power Essence rullautui iholta hieman, joten päiväkäyttöön tuo Elizavecca on kivempi, ja se on muutenkin vetisempi ja imeytyvämpi koostumukseltaan.
Cogito ergo doleo.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1164 : 05.09.15 - klo:13:55 »
Mie nyt innostuin ja meinaan tilata cosmetic lovesta talveksi kosteusvoidetta. Olen  useamman talven mennyt öljyillä ja shea voilla mutta nyt himottaa etanavoide! Onko tuotesuosituksia? Naama on rasvoittuva, talvisin pintakuiva. Yölle ja päivälle voi olla omat. Mineraalien alle käyvä  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1165 : 05.09.15 - klo:14:19 »
Hyötyykö siis kaikki ihotyypit puhdistustuotteen happamuudesta? Mulla on kuivan ja herkän ihoni kanssa ikuinen ongelma löytää puhdistusainetta, jonka myötä naama ei rapise irti. Otan mielelläni suosituksia vastaan, kun laitan tilauksen menemään.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1166 : 05.09.15 - klo:15:28 »
Mikäs ois hyvä, suht edullinen entsyymikuorinta ilman vahvaa tuoksua? Viimein alkaa Freemanin ananasnaamio loppua niin vois kokeilla Korea-naamiota/kuontaa! :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1167 : 05.09.15 - klo:18:12 »
Elly - kyllä hyötyy, eniten kuiva iho ja akneiho, todennäköisesti myös herkkä iho. Kokeilisin herkälle iholle Hada Labon Gokyjun puhdistusvaahtoa, sellainen pyöreälinjainen pumppupullo.

Anteeksi taas pieni tuotehehkutus, mutta löysinpä erinomaisen silmänympärysvoiteen!

TheFaceShop The Smim Fermentation Concentrate Eye Creamin löysin tämän arvion perusteella: http://madaboutmyskin.blogspot.fi/2013/03/review-face-shop-smim-fermentation.html

Pakkauksessa on hauska metallinen levitin, jonka keskellä on reikä, josta voide tursuaa. Samaan tapaan kuin joissain huulikiilloissa tai huulirasvoissa. Metalliosalla on kokoa sen verran, että se tuntuu iholla ihanan viileältä. Ratkaisu on myös paljon hygieenisempi, kuin roll-on metallikuula, tuon metalliosan voi pyyhkiä (kenties jopa irrottaa ja pestä), eikä tämäntyyppinen pakkaus kuljeta ihon pinnalta mikrobeita itse tuotteeseen.

Silmänympärysalueen turvotus häviä silmissä (heh, heh) ja voide on erittäin kosteuttavaa. Parantaa siis ihan näkyvästi silmänympärysten ulkonäköä tämänikäisellä. Sopii hyvin myös meikin alle. Ihan mahtava tuote!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1168 : 05.09.15 - klo:18:50 »
^ Kiitos Lila tuotesuosituksesta, lueskelin vähän arvioita ja aion kokeilla tuota. :) Osaatko vielä sanoa mistä tuota luotettavimmin ja kätevimmin saa? Haulla löysin viittauksen ebay-myyjään, mutta onko joku tietty luotettava?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 05.09.15 - klo:20:27 »
Jos tulee Japanista, niin on aika varmasti luotettava. Itse olen tilannut ainakin sellaiselta myyjältä, kuin japan-world-shopping.