Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446362 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1170 : 05.09.15 - klo:20:52 »
Elly - kyllä hyötyy, eniten kuiva iho ja akneiho, todennäköisesti myös herkkä iho. Kokeilisin herkälle iholle Hada Labon Gokyjun puhdistusvaahtoa, sellainen pyöreälinjainen pumppupullo.

Klikkasin tämän itselleni viime kuussa ja olen käytellyt nyt noin parisen viikkoa. On kyllä todella hyvä putsari! Ei kuivata ihoa, pesee hyvin, riittoisan oloinen (yksi pumppaus riittää koko kasvoille), ei tuoksua juurikaan. Kaikin puolin tosi miellyttävä! Tykkään myös siitä, että vaahto ei "valu" kasvoilta, koska se on niin täyteläistä. Ei tarvitse kurotella altaan yllä kun levittää tuotetta, mistä tosi iso plussa. Ostan varmasti uudelleen ellei mitään megahuonoa reaktiota ilmaannu jostain syystä.

Pakko palata tuohon Etude House Face conditioning cream Lightiin. En ehkä tykkää siitä sittenkään niin hirveästi. Tuoksu on vähän outo, liian "rasvamainen" eikä kovin raikas. Voide jää myös vähän ikävästi kuiviin kohtiin. En tiedä mikä siinä on, kun periaatteessa se on kevyempää koostumukseltaan kuin Face blur, mutta silti sillä jää kasvoille huonompi tuntuma. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1171 : 05.09.15 - klo:21:30 »
^Itselläni on tuosta Face Contioning Creamista normiversio, ja olen pitänyt - sopii kevyesti suojaavaksi päivävoiteeksi. Koostumus on kiva, mutta en enää ihan vakuuttunut UV-suojan tehosta - olin huomaavinani jopa päivettymistä tuota käyttäessäni. Tuo on OK siis lähinnä pimeämpään vuodenaikaan  ;D
Varsinaisena aurinkosuojana käyttäisin yhä jotain 'miestä väkevämpää', ainakin +50 spf...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1172 : 06.09.15 - klo:21:00 »
Toivottavasti tästä ei ole ollut jo aiemmin keskustelua, mutta tietäisikö joku, onko korealaisten tuotteiden joukossa vegaanisia tai onko joku sivu tms., josta asian voisi tarkistaa?  :)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 07.09.15 - klo:07:57 »
^Tuo on kyllä hankalaa. Aivan varmasti tuotteita on, mutta asia ei tunnu olevan mikään selling point korealaisille. Mieleen tulee ainakin joku merkki, joiden tuotteita voisit vilkaista - re:cipe:llä on ainakin ihania puhdistustuotteita ja saattaisi olla ihan vegaanisia. Grinif voisi olla yksi vaihtoehto (noissa on muistaakseni joissain tuotteissa maininta, ettei ole eläinperäisiä aineita). Ja vielä ehkä sellainen merkki kuin Skylake. Grinif löytyy hyvin edustettuna Cosmetic-Lovesta, re:cipeä on Testerkoreassa ainakin, taisi olla jokunen Skylakenkin tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1174 : 07.09.15 - klo:14:14 »
Elly - kyllä hyötyy, eniten kuiva iho ja akneiho, todennäköisesti myös herkkä iho. Kokeilisin herkälle iholle Hada Labon Gokyjun puhdistusvaahtoa, sellainen pyöreälinjainen pumppupullo.

Klikkasin tämän itselleni viime kuussa ja olen käytellyt nyt noin parisen viikkoa. On kyllä todella hyvä putsari! Ei kuivata ihoa, pesee hyvin, riittoisan oloinen (yksi pumppaus riittää koko kasvoille), ei tuoksua juurikaan. Kaikin puolin tosi miellyttävä! Tykkään myös siitä, että vaahto ei "valu" kasvoilta, koska se on niin täyteläistä. Ei tarvitse kurotella altaan yllä kun levittää tuotetta, mistä tosi iso plussa. Ostan varmasti uudelleen ellei mitään megahuonoa reaktiota ilmaannu jostain syystä.

Mitä tuo Succinic Acid mahtaa olla? Jääkö tästä jonkinlainen tuotteen tuntu iholle?
 Water, PEG-8, Butylene Glycol, Polyglyceryl-10 Laurate, TEA-Cocoyl Alaninate, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Hydroxypropyltrimonium Hyaluronate, Methylparaben, Sodium Acetylated Hyaluronate, Sodium Cocoyl Glutamate, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Succinic Acid
« Viimeksi muokattu: 07.09.15 - klo:14:59 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1175 : 07.09.15 - klo:16:21 »
Mulla on alkanut jokasyksyinen ongelma, eli t-alue rasvottuu ihan hillittömästi. Olisiko kenelläkään suositella siihen jotain seerumia?

Mä oon yrittänyt taklata ongelmaa niin, että laitan iholle vain kosteuttavia tuotteita (kasvovesi + seerumi), mutta en mitään rasvaista, ja siihen päälle primeri. Nyt mulla on joku Lumenen seerumi mutta oon vähän sillä silmällä vilkuillut Cosrx:n ja Mizonin hyaluronihapposeerumeita.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 07.09.15 - klo:19:08 »
Mulla on kans kesän jälkeen alkanut naama rasvoittua ärsyttävän paljon. Silti se on tosi pintakuiva. Kesällä käytin rasvattomia kosteuttajia, mutta ne jätti naaman kiristäväksi. Voiteet taas jättää ihon ärsyttävän rasvaiseksi, joskin pintakuivuus saattaa helpottaa. Tosi hankalaa löytää sopivia ihonhoitotuotteita tällä hetkellä  :-\

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 07.09.15 - klo:20:53 »
^Tuo on kyllä hankalaa. Aivan varmasti tuotteita on, mutta asia ei tunnu olevan mikään selling point korealaisille. Mieleen tulee ainakin joku merkki, joiden tuotteita voisit vilkaista - re:cipe:llä on ainakin ihania puhdistustuotteita ja saattaisi olla ihan vegaanisia. Grinif voisi olla yksi vaihtoehto (noissa on muistaakseni joissain tuotteissa maininta, ettei ole eläinperäisiä aineita). Ja vielä ehkä sellainen merkki kuin Skylake. Grinif löytyy hyvin edustettuna Cosmetic-Lovesta, re:cipeä on Testerkoreassa ainakin, taisi olla jokunen Skylakenkin tuote.

Kiitos! Pitääpä tutkiskella asiaa.  :)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 08.09.15 - klo:19:10 »
^^
Ei ole aasialainen, mutta Kicksin Moisture-sarjan seerumi on ollut kiva apukosteuttaja. Ei jätä ihoa lähmäiseksi ja tarvittaessa voi kerrostaa ja säätää hoitavuutta ihoalueen mukaan :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1179 : 09.09.15 - klo:11:25 »
Äääh, TonyMolyn hunajaomppuvoidetta ei näköjään saa enää muualta kuin Ebaysta ryöstöhintaan. Osaisiko joku suositella mikä voisi olla vastaava voide päiväkäyttöön meikin alle? Tulee käyttöön Honey Propolis Essencen kanssa ja iho on taipuvainen lähmäämään ja rasvoittumaan päivän mittaan.

Ja mikä olikaan se Corsrx:in hyvä neste, jolla sai ihoa hyvin tasoiteltua? Oliko se BHA Blackhead vai oliko se joku BHA-AHA-neste, joka oli juuresten suosikki?  :) edit: Oon ihan sekaisin, tuolla näyttää olevan BHA+AHA Toneria, sit on BHA Whitehead power liquid ja BHA Blackhead power liquid... mikähän näistä nyt ois se hyvä?  :D Mulla siis lähmäisyyteen taipuva iho, jossa hieman "röpäleinen" pinta, epätasaisuuksia haluaisin tasoitella.
« Viimeksi muokattu: 09.09.15 - klo:11:34 kirjoittanut Amy »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1180 : 09.09.15 - klo:12:46 »
^Löysin voidetta 17,99 dollarin hintaan, onko se paha? On halvemmallakin saanut, mutta jos voiteesta tykkää, niin ei ole vielä riistohinta kuitenkaan mun mielestä. Myyjä on kococolor, jolta olen itsekin joskus ostanut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1181 : 09.09.15 - klo:13:27 »
^ No tuo on vielä inhimillinen, joskin kallis verrattuna edelliseen purkkiini jonka ostin 9 eurolla. Mutta nyt löysin itse vain 30 euron hintaisia halvimmillaan, joten tsekkaanpa vielä tuon, kiitos! :)

Minä oon jo pari tuntia täällä selaillut näitä Cosrx:in tuotteita, enkä edelleen tuu viisaammaksi että oisko tuo BHA+AHA fiksu valinta vai oisko ne parempi olla erilliset tuotteet. En oikein osaa ymmärtää noiden eroja, onko osa kasvovesiä ja osa jotain seerumityyppisiä?

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #1182 : 09.09.15 - klo:13:42 »
Toi BHA/AHA Toner on kasvovesi, sitten nuo BHA ja AHA taas kuorintoja. Itselleni sopii oikein hyvin AHA, BHA:ta mulla ei olekaan kuin Paulalta. Mä taas haluisin noista kaikista sampleja, onkohan niitä jossain saatavilla? Lähiaikoina on tulossa sen verran monta reissua, että sampleille olisi tosiaan tarvetta.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 09.09.15 - klo:13:46 »
Joo, se BHA+AHA on kasvovesi, jota voi käyttää erityisesti ennen AHA/BHA/C-vitskua. Erilliset BHA ja AHA -liuokset ovat kemiallisia kuorintoja. BHA on erityisen tehokasta iholla, jolla on taipumusta mustapäihin, AHA kuorii kuolleita ihosoluja tasoittaen ihon pintaa. Sopii karhealle iholle ja iholle, jossa on valkopäätukkeumia. Ei ole mitään estettä molempien yhtäaikaiselle käytölle, mutta käyttö on syytä aloittaa vähitellen ihoa totuttaen.

Kannattaa lukea sekä BHAn että AHAn käytöstä lisää foorumilta, sekä miedoista, päivittäiseen käyttöön sopivista kuorinnoista että vahvemmista asiaa on täällä: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4188.0 - ja Paula's Choicen ketjua kannattaa vilkuilla myös. Haulla löytyy hyvin yksittäisiä postauksia - ja tästäkin on puhuttu muutama sivu aikaisemmin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1184 : 09.09.15 - klo:14:46 »
Tämä selvensi hyvin, kiitos! :) Taidanpa siis tilata erillisinä nuo tuotteet kuitenkin. BHA mulla on ollut aiemmin Paulalta geelimäisenä, mutta jostain syystä se koostumus ei enää toimi mulle ollenkaan.

Harmillisesti en ole minäkään törmännyt näytteisiin noista BHA- tai AHA-tuotteista, ne oiskin näppäriä. Kesälomareissulla selvisi aika monella purkilla vähemmän kun oli niin reilusti koreanäytteitä.  :D