Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446361 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1185 : 09.09.15 - klo:15:04 »
Tilatkaa vaikka tuolta Testerkoreasta joku kiinnostava samplesetti, joka on tuollaisissa minipulloissa. Niistä saa toimivat ja tiiviit matkapullot litkuille sitten kun ovat tyhjät.

Minä ostin muutaman varsinaisen matkapullon marketista - ja ne ovat HUONOJA. Flippikorkki vuotaa vähänkin löysemmän sisällön - ja kierrekantiset purkit ovat niin kovaa muovia, että yhdestä jo murtui kansi  >:(.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 11.09.15 - klo:02:24 »
Aika kohtuullisesti sitä pystyy sivuttamaan ällötyksen etanalimojen ym. suhteen näissä koreatuotteissa, mutta täytyy sanoa, että merimakkara ei houkuta ;D http://www.ebay.co.uk/itm/BLITHE-Blue-Zone-Marine-Intensive-Mask-Sea-Cucumber-/131587342791?hash=item1ea33781c7

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 11.09.15 - klo:09:42 »
Nääh, makkaraa naamaan vaan! Onpa muuten kivannäköinen pakkaus noissa  :-*.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 11.09.15 - klo:10:09 »
^^ Mäkin katoin kyllä että kiinnostavilta vaikuttavia maskeja. En tajunnut edes ajatella mikä on sea cucumber. ;D

Maskeista puheen ollen. Pitäisi kyllä käyttää niitä useammin. Käytin eilen pitkästä aikaa jonkun kaupanpäällisenä tulleen sheet maskin ja iho tuntui tänään aamulla niin hyvältä ja kosteutetulta. Ei mitkään voiteet tuo mulle ainakaan millään samaa tehoa kuin hyvä sheet mask. Mulla on vaan hirveän huono perehtyneisyys noihin maskeihin. Olen ihan pihalla että mitkä olisivat hyviä ja tuntuu, että noissa sheet maskeissa on myös miljoonia eri vaihtoehtoja (tuttuun korealaistapaan).

Lilahan taisi kehua niitä MyBeautyDiaryn ja A'pieun maskeja, täytyykin katsastaa millainen valikoima niitä löytyy.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1189 : 11.09.15 - klo:10:37 »
MBD:t ovat keskimäärin tosi hyviä, mutta A'pieu:ta en ole vielä kokeillut, yksi tai kaksi naamiota on kyllä varastossa. Muita hyviä - My Scheming, Mediheal, Freeset, Evercos (Testerkoreasta), Klairs, Benton,  Innisfree, Four Season (Skin18), Cleomee (oikea talvinaamio, Skin18),  Sidmool, Hanskin ainakin.

Tuo Skin18 kannattaa katsastaa naamioiden tarpeeseen, siellä on tälläkin hetkellä useita ilmaisnaamioita tarjolla postareiden hinnalla ja naamiovalikoima on hyvä ja kohtuuhintainen. Yli 40 euron paketti tulee muutenkin postikuluitta ja toimitukset ovat olleetä ällistyttävän nopeita. Ehkä osin siksi, että tulevat rekisteröimättöminä postilähetyksinä kirjekuoressa, suoraan postilaatikkoon. Sieltä voi valita jopa 10 ilmaisnaamiota, 1 kpl / naamio, eli kaikkien on siis oltava erilaisia (tuo on huonosti selitetty siellä sivulla). Ne ilmaisosastolla olevat SOC:in naamiotkin ovat hyviä, istuvuus todella kiva keskellä olevan sauman ansiosta. Innisfreetä ja monia muita taas saa jatkuvasti kohtuuhintaan StyleKorean.com:ista, postikulut ovat ihan kohtuulliset. Ja Testerkorea sekä tietenkin eBay ovat hyviä naamioiden ostopaikkoja.

Taiwanilaisista My Beauty Diaryn naamioista liikkuu kiinalaisia kopioita, niiden kanssa kannattaa olla tarkkana ostopaikasta. Taiwanilainen kosmetiikkakauppa sasa.com on hyvä ostopaikka (en ole itse testannut) ja eBayssa kannattaa ehdottomasti katsella myyjän palautteita ja ostaa mieluusti kokonaisia pakkauksia.

Käyttelen 3-5 naamiota viikossa helposti. Kesällä viileä naamio oli ihana päivän päätteeksi. Nyt usein vähän lämmittelen naamiota vesivaraajan päällä ennen naamalle laittoa ;D
« Viimeksi muokattu: 11.09.15 - klo:10:43 kirjoittanut Lila »

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 11.09.15 - klo:12:11 »
Mä tykkään kokeilemistani kaikista eniten Foodaholicin appelsiininaamiosta, se kirkastaa ja parantaa mun ihoni ulkonäköä todella silminnähtävästi. Siinä on muistaakseni kans sellainen keskisauma, mutta mun kasvoilleni sen istuvuus ei ole kuitenkaan ihan ongelmaton. Mun naama on aika laakea ja lattea, eli kangasnaamioille sinänsä kai optimi, mutta silmät ja nenät ja suut eivät aina osu ihan paikoilleen ;D Saman merkin Pomegranate ei vakuuttanut yhtä paljoa.

Oon kokeillut nyt TheFaceShopin Character maskeista Monkeyn ja Dragonin. Muhun vetoaa nuo eläinkuvioidut ihan suunnattomasti, joltakin muultakin merkiltä tuli vastaan vastaavia. Nämä oli kyllä kosteuttavia ja pehmentäviä ja iho tuntui tosi ravitulta käytön jälkeen - varsinkin sillä kertaa, kun nukahdin naamio kasvoillani 3,5 tunniksi - mutta rasvoittuva ihoni ei taida saada ihan parhainta hyötyä näistä kuitenkaan. Näissä on ehkä mulle paras istuvuus kokeilemistani. Hunajainen possunaamio on tuossa vielä odottamassa.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1191 : 12.09.15 - klo:12:04 »
Alan ymmärtää mitä ZEN tarkoitti sanoessaan ettei tässä mitään rahaa säästy vaikka Korea-tuotteet on PC:tä halvempia. ::)

Olen muutaman päivän käytön jälkeen aivan hämmästynyt Cosrx:n tuotteiden tehosta. Mulla on todella syvät ihohuokoset ja liikaa talintuotantoa, ja siksi reilusti mustapäitä etenkin t-alueella. Siis oikeasti about kuusi kilometriä syvät huokoset tjsp. ;D
Cosrx:n BHA Blackhead Liquid on alkanut nostaa niitä pintaan. Siis noi kilometrin syvyydessä uinuneet talikököt on alkaneet nousta pintaan, mikä näin alussa tietysti näyttää melko pelottavalta mutta sitten kun ne on nousseet pintaan ja kadonneet (tai mä olen puristanut ne pois >:D ), näyttää siltä ettei uutta tule tilalle. Seurailen tässä että miten jatkossa, mutta nyt näyttää tosi hyvältä, ja nyt tekis mieli tilailla kaikkea muutakin tuolta Cosmetic Lovelta... Voi Korea-tuotteet, mitä teettekään lompakolleni! :P
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 12.09.15 - klo:17:30 »
^ Aika monia Cosmetic-Loven myymiä tuotteita saa Ebaysta halvemmalla (postikuluineen). Ihan vinkkinä sen rahanmenon/-säästön kannalta. :ts

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 12.09.15 - klo:17:36 »
Hei, Belif taitaa olla vegaaninen sarja. Ainakin useissa purkeissa näyttäisi olevan päällä teksti "Animal origin ingredients 0%". Niitä on aika hyvin StyleKorean nettikaupassa:

http://www.stylekorean.com/shop/search.php?q=belif&qname=1&qid=1&x=0&y=0

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 13.09.15 - klo:11:18 »
Vähän erilainen naamiokokemus on nuo isossa pussissa myytävät japanilaiset sheet maskit. Minulla on Kose Clear Turn 6in1 Retinol Face Mask - ja toisen vastaavan (ei tainnut olla ihan sama pussi) myin pois, kun olin jotenkin epähuomiossa mennyt tilaamaan kaksi.

Isossa uudelleensuljettavassa pussissa on siis 50 kappaletta naamioita, pienen tiiliskiven kokoinen möhkäle. Vaikuttavia aineita muitakin tuossa naamiossani - ainakin astaksantiini - ja tuntuu uskottavalta, että sitä on ihan kelpo määrä, nimittäin liemi on selvästi punasävyistä.

Seerumia ei ole pussissa mitenkään ylenmäärin ja yksittäinen naamio on aika kuiva. Se alkaa irtoilla iholta jo kymmenessä minuutissa, varmaan maksimissaan 15 min voi tuota pitää naamalla. Seerumi on hajusteetonta, mutta haistoin siinä kyllä alkoholin melko voimakkaana. Tästä huolimatta iho oli yllättävän kosteutetun ja täyteläisen oloinen naamion jälkeen. Pientä retinoliin yhdistämääni nipistelyäkin tuntui. Käytän näitä nyt käytännössä joka ilta yhden ja katson, kumuloituuko vaikutus. Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan, 50 kappaletta varsin toimivia naamioita maksoi postikuluineen alle 20 €. Muitakin vaihtoehtoja on, kuin retinoli. Ainoa ärsyttävä puoli on yksittäisen naamion irrottaminen tuosta tiiliskivestä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 13.09.15 - klo:21:33 »
No nyt kun mä olen saanut täältä todella kivoja vinkkejä omalle iholle (kiitos!) niin mä haluaisin ostaa anopille jotain. Sitä itseänsä kiinnostaisi etanageeli ja mä voisin sen lisäksi käyttää n. 30 e jos saisi vaikka pari jotain 50+ vuotiaan iholle sopivaa kivaa tuotetta. Olisiko jotain vinkkejä tai suosituksia? :)
3a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 14.09.15 - klo:08:56 »
Ostin jokin aika sitten Daiso-merkkisen silikonista tehdyn cover maskin eli sheet maskin päälle laitettavan läpyskän, joka tehostaa naamion vaikutusta ja estää sen kuivumista.

Plussat:
* Tekee todellakin sen mitä lupaa, naamio pysyy tarvittaessa tuntikausia kosteana ja boostaa tehoja silminnähden
* Pitää naamion aloillaan
* Tuoksuton
* Helppo huuhtaista puhtaaksi
* Kokoa pystyy hieman säätämään

Miinukset:
* Jokainen voi varmaan kuvitella, miltä tiivis muovimaski tuntuu  ;D
* Suojus kiinnitetään korvien takaa kulkevilla lenkeillä ja tätä voi leikkaamalla muotoa isommaksi hieman säätää, mutta on silti aika kireä ja voi kivistää korvien takaa. Istuvuus on napakka ja jos on makuuasennossa, niin pysyy paikoillaan ilman korvalenksujakin, silloin on huomattavasti miellyttävämpi. Itselläni myös silmäaukkojen alareunat painavat välillä alaluomia, mutta se on helppo korjata pienellä liikkeellä.

Eli epämukavuudesta huolimatta tykkään kyllä, koska naamioiden teho kasvaa niin huimasti varsinkin tällaiselle kuivaihoiselle :)

Viimeisin naamiotutavuus oli Nature Republicin Help Me Ceramide Mask, jonka neste on emulsiomaisen kermamaista. Inci ei ole mikään kovin ihmeellinen, mutta tätä kun muhitteli pari tuntia Daison alla, niin kyllä tuli kosteutta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 14.09.15 - klo:09:34 »
Memmuuh, osta vaikka Mizonin uutta Snail Repair Ex sarjaa 2-3 tuotetta. Koko setin (seerumi, voide, silmänympärysvoide) saa eBaysta luotettavalta myyjältä viidelläkympillä, samalta myyjältä löytyvät tuotteet myös erikseen kohtuuhintaan. Pakkauksetkin näyttävät kivalta! Voisi olla myös hauska idea ostaa seerumi, voide ja mizonin liftaavia sheet maskeja paketti.

http://www.ebay.com/itm/1-1-1-Mizon-Snail-Repair-EX-Cream-75g-EX-Serum-30ml-EX-Eyes-Cream-25ml-Set-/131535169305?hash=item1ea01b6719

Naamiot esim.

http://www.ebay.com/itm/Mizon-Enjoy-Vital-Up-Time-Mask-Lift-Up-10-ea-Set-Brand-New-Free-Shipping-/141719158134
http://www.ebay.com/itm/Mizon-Enjoy-Vital-Up-Time-Mask-Firming-Lift-Up-Calming-10-ea-Set-Randomly-/141719156388

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1198 : 14.09.15 - klo:09:42 »
^ Kiitti Lila! Ehdottomasti pitää tilata ainakin noita sheet maskeja! :)
3a F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 15.09.15 - klo:08:28 »
Minulle on vielä tulossa jokunen kiva juttu, joten palkkapäivätilauksia en nyt juuri tee. Tosin puhdistusöljy on varmaan pantava tilaukseen, nuo 150 milliset pullot eivät kovin pitkään kestä. Tykkään Innisfreen Tea Tree Balancing Oilista tosi paljon, mutta koska olen niin kokeilunhaluinen, tilaan varmaan jotain japanilaista vaihteeksi.

Vielä toistaiseksi matkalla on Banila Co:n musta ampulli (Pullulans) - täydellinen sokko-ostos, en ole tästä paljon kokemuksia löytänyt. Tilasin ihan vaan sillä perusteella, että useampi seerumipullo on tyhjentynyt ja Banilan hunajaseerumi on nannaa. Järjetön 400 ml pumppupullo Kiku-Masamune High Moist Lotion -kasvovettä, jota on kehuttu poikkeuksellisen kosteuttavaksi. Ajattelin käytellä myös vartalolle kosteuttavana "seerumina" talviaikaan. Löysin myös jostain aikaisemmin tuntemattomasta nettikaupasta Hanskinin Angel Milk naamioita lisää. Tilasin näitä kaksi *niisk* Testerkoreasta ja ihastuin heti ensi käyttämällä. On ilmeisesti poistunut Hanskinin valikoimasta, mutta ainakin saan näitä nyt nipun tuonne kaappiin. Ja Jolselta tilasin uudet COSRX:n sleeping maskit heti kun riisiversio ilmestyi myyntiin. Että tuleehan tuota taas  :-\.

Vähänkö ärsyttää tämä odottelu ;D. Hyvällä tuurilla jotain kopsahtaa postilaatikosta tänään - ja Banilan seerumi sentäs makaa jo tullissa.

Muoksis - ai niin, piti sanoa, että ihoni on tykännyt viime aikoina TODELLA paljon Purebessin synakevoiteesta. Vielä en tunnu kaipaavan kovin tuhteja voiteita, seerumien (2-3) jälkeen laitan illalla iholle Purebessin ja onpas iho ollut aamuisin hyvän näköinen, täyteläinen, tasainen ja tasavärinen. Ehdottomasti vakiokamaa.

Keksin myös laittaa C-vitamiinin aamulla iholle heti heräämisen jälkeen. En tykkää siitä iltaisin, haju ja se lievä tahmeus haittaavat nukkumista (tosin nykyinen Active Formulas seerumi on kyllä ehdottomasti parhaiten imeytyvä C, jota olen kokeillut). Seerumi saa olla iholla aamupesuun saakka, puolesta tunnista tuntiin yleensä.
« Viimeksi muokattu: 15.09.15 - klo:08:47 kirjoittanut Lila »