Kun kerralla aloitin käyttämään niin montaa uutta tuotetta, niin on vaikea arvioida millä niistä on parhaat vaikutukset. Iho on nyt todella pehmeän ja siloisen tuntuinen ja ihohuokoset ovat hieman pienemmät. Näppyjä tulee kyllä edelleen ja mustapäitä riittää, vaikka eivät enää ole niin näkyviä kuin ennen. Tämäkin tilanne paranee varmasti vielä kun käyttää näitä kauemmin.
Testasin heti Tonymolyn Appletox-kuorintaa ja tosi tehokkaasti tuntui irtoavan jotakin kuonaa naamasta. Tilasin tämän settinä Tomatox-naamion kanssa. Kokeilin sitäkin samantien, mutta vaikutuksesta en osaa vielä sanoa oikein mitään.
Tomatoxista en oikein edellenkään osaa sanoa mitään, mutta Appletox on aivan mahtava! Epäilin aluksi, että irtoava töhnä on vain itse kuorinta-ainetta, jonka koostumus muuttuu iholle hierottaessa, mutta nyt kun sitä on käyttänyt säännöllisesti, niin kökköä irtoaa vähemmän. Luulen että tämä on syypää ihoni pehmeyteen.
Snail Bee High Content Steam Cream vaikuttaa varsin lupaavalle ja tykkään hajuttomuudesta. Naamaa ei nyt juurikaan kiristele, vaikka se on tänä talvena ollut vähän ongelmana muiden voiteiden kanssa.
Toimii mainiosti. Iho on hyvin kosteutettu ja pintakuivuus on tiessään.
Tilasin myös Cosrxin AHA 7 Whitehead Power Liquidin ja AHA/BHA Clarifying Treatment Tonerin. Näistä lisää sitten kun ehdin kunnolla testailemaan.
Whirehead Power Liquid pistelee hieman iholle laitettaessa, joten jotakin se kai tekee, en vain ole ihan varma mitä. AHA/BHA Toner on miedomman tuntuinen. Nämä varmaan ovat osaltaan auttaneet ihohuokosia näyttämään paremmalta. Pitänee vielä kokeilla BHA Blackhead Power Liquidia jossakin vaiheessa.
Osaisiko joku vinkata jotakin finnien paranemista nopeuttavaa ainetta? Mulla on ollut käytössä NutriBioticin Skin Ointment, mutta jostakin syystä se ei toimi enää lainkaan näiden tuotteiden kanssa. Voisin sitten kokeilla jotakin korealaista vastinetta.