Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446370 kertaa)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #120 : 21.01.15 - klo:19:37 »
^ Kiitos vastauksesta, pistin Memebox Global #18 tulemaan. Enpä olekaan korealaista kosmetiikkaa paria bb-voidetta lukuunottamatta kokeillut :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 22.01.15 - klo:03:26 »
Voi tytöt, te johdatatte mut vielä perikatoon.. Tai ainakin konkurssiin. Ensimmäiseni, Luckybox #13 meni tilaukseen.

Muuten, mitä luulette, olisiko korealaiselle värikosmetiikalle syytä olla ketju myös? Sikäläisiä bb-voiteita ja ripsareita ainakin jengi tuntuu käyttävän - allekirjoittanut mukaanlukien - mutta meneekö keskustelu niistä ripsariketjussa, bb-voideketjussa ym, riitäisiköhän omaan ketjuun juttua?

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 22.01.15 - klo:09:46 »
Olen nyt parin viikon ajan käyttänyt vaihtelevasti Cosrx:n kasvovesiä Natural BHA Skin Returning A-Sol Toner ja AHA/BHA Clarifying Treatment Toner, eikä ole kuin positiivista sanottavaa näistä. Iho on mielestäni huomattavasti sileämpi t-alueelta ja pintakuivuus on helpottanut. Veivät kyllä voiton aiemmin käyttämästäni Paulan BHA-nesteestä. Pelkästään hintaero Cosrx:n hyväksi on huomattava, lisäksi koostumus näissä on miellyttävämpi kuin Paulan kasvovedessä, josta jää ainakin omaan naamaani sellainen epämääräisen tahmea ja öljyisen oloinen pinta.

Seuraavaksi odotan postipojan kyydissä (toivottavasti pian) saapuvaa Skinfoodin Black Sugar -puhdistusöljyä, sekä Bentonin Snail Bee -seerumia.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 23.01.15 - klo:09:03 »
Saitte mutkin innostumaan näistä ja lueskelin ketjun läpi. Voisko joku kuitenkin tiivistää vielä, että mitkä tuotteet on must have tällä hetkellä?

Tilasin kokeiluun Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquidin ja AHA/BHA Clarifying Treatment Tonerin, joita odotan kovasti. Mun ihotyyppi on muuttunut teini-iän rutikuivasta sekaihoksi, joka rasvoittuu t-alueelta ja otsaan tulee nykyään jopa finnejä/epäpuhtauksia. Mitään hurjaa mustapääongelmaa ei vielä ole (!!), mutta noi otsan finnit ovat raivostuttavia, rumia ja kipeitä. >:(

Vaikka iho rasvoittuu t-alueelta, niin se on silti kosteusköyjä, kuiva ja herkästi punoittava. Noita Cosrx:n tuotteita ajattelin käyttää pääosin vain t-alueelle, kun muualta iho on hyvässä kunnossa.

Oon ollut tän ihoni kanssa aika hämilläni. En kyllä toivo saavani aikuisiän aknea...
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 23.01.15 - klo:12:26 »
Olen nyt reilun viikon käyttänyt COSRX:n BHA:ta ja olen kyllä tosi tyytyväinen. On selkeästi hävittänyt röpelöisyyttä ja iho tuntuu todella sileältä. Olen käyttänyt aiemmin Paula's Choicen 2% BHA:ta ja ollut siihenkin tyytyväinen, mutta kyllä COSRX tuntuu toimivan paremmin. Ja kun miettii hintaeroa niin varmasti tilaan tätä jatkossakin!  :)

Onko tämä se BHA, jota olet käyttänyt? http://cosmetic-love.com/cosrx-bha-blackhead-power-liquid-100ml.html

Edit. Kiitos :). Laitoin tuon tilaukseen. Juuri tuon tarvitsinkin, jos auttaisi näihin epäpuhtauksiin ihossa.
« Viimeksi muokattu: 24.01.15 - klo:13:29 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 23.01.15 - klo:21:23 »
^ Joo, juurikin tuo! :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 24.01.15 - klo:00:31 »
Kun kerralla aloitin käyttämään niin montaa uutta tuotetta, niin on vaikea arvioida millä niistä on parhaat vaikutukset. Iho on nyt todella pehmeän ja siloisen tuntuinen ja ihohuokoset ovat hieman pienemmät. Näppyjä tulee kyllä edelleen ja mustapäitä riittää, vaikka eivät enää ole niin näkyviä kuin ennen. Tämäkin tilanne paranee varmasti vielä kun käyttää näitä kauemmin.

Testasin heti Tonymolyn Appletox-kuorintaa ja tosi tehokkaasti tuntui irtoavan jotakin kuonaa naamasta. Tilasin tämän settinä Tomatox-naamion kanssa. Kokeilin sitäkin samantien, mutta vaikutuksesta en osaa vielä sanoa oikein mitään.

Tomatoxista en oikein edellenkään osaa sanoa mitään, mutta Appletox on aivan mahtava! Epäilin aluksi, että irtoava töhnä on vain itse kuorinta-ainetta, jonka koostumus muuttuu iholle hierottaessa, mutta nyt kun sitä on käyttänyt säännöllisesti, niin kökköä irtoaa vähemmän. Luulen että tämä on syypää ihoni pehmeyteen.

Snail Bee High Content Steam Cream vaikuttaa varsin lupaavalle ja tykkään hajuttomuudesta. Naamaa ei nyt juurikaan kiristele, vaikka se on tänä talvena ollut vähän ongelmana muiden voiteiden kanssa.

Toimii mainiosti. Iho on hyvin kosteutettu ja pintakuivuus on tiessään.

Tilasin myös Cosrxin AHA 7 Whitehead Power Liquidin ja AHA/BHA Clarifying Treatment Tonerin. Näistä lisää sitten kun ehdin kunnolla testailemaan.

Whirehead Power Liquid pistelee hieman iholle laitettaessa, joten jotakin se kai tekee, en vain ole ihan varma mitä. AHA/BHA Toner on miedomman tuntuinen. Nämä varmaan ovat osaltaan auttaneet ihohuokosia näyttämään paremmalta. Pitänee vielä kokeilla BHA Blackhead Power Liquidia jossakin vaiheessa.

Osaisiko joku vinkata jotakin finnien paranemista nopeuttavaa ainetta? Mulla on ollut käytössä NutriBioticin Skin Ointment, mutta jostakin syystä se ei toimi enää lainkaan näiden tuotteiden kanssa. Voisin sitten kokeilla jotakin korealaista vastinetta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 24.01.15 - klo:18:02 »
Hue, arvelen, että tuo AHA-neste on sinulle aika ehdoton, ainakin minulla se rauhoittaa todella nopeasti sellaisia punoittavia finnejä, joissa ei välttämättä näy mitään märkäpaisetta - ja jotka kipeytyvät suuriksi päästyään. Sekä AHA että BHA auttavat myös pintakuivuuteen irrottamalla kuollutta ihosolukkoa. Jonkun kevyen mutta kosteuttavan voiteen voisit noiden lisäksi vielä haarukoida.

Bast: Finnien nopampaan parantamiseen olen vähän katsellut noita pink powder-juttuja, niitäkin on monella valmistajalla. Liuoksessa on usein AHA+BHA+ erilaisia tulehdusta rauhoittavia aineita, pinkki jauhe kai on jotain savea. Savea ei sekoiteta nesteeseen vaan purkkiin dipataan vanupuikko sinne jauheeseen saakka ja sitten töpötellään finnien päälle. Näitä on monella valmistajalla ja blogiarvioita löytyy varmasti paljon - esim.

http://www.memorable-days.net/2013/10/review-ciracle-pimple-solution-pink.html
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 25.01.15 - klo:01:29 »
Korealaisilla on ilmeisesti vähän fiksaatio ihohuokosiin, koska tosi monessa peruskosteuttavassakin tuotteessa lukee pore sitä ja pore tätä. Tulkitsin ne ensin rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle tarkoitetuiksi ja ihmettelin runsasta edustusta. Mun kannalta ehdottomasti parempi näin, koska iho on kuiva ja imee kaikki kosteuttavat tuotteet kuin pesusieni.

Olen tykännyt erityisesti sleeping pack -tyyppisistä, yöksi levitettävistä naamioista/voiteista, joita levitän paksuhkon kerroksen seerumin ja tavanomaisemman voiteen tai tehotuotteen jälkeen. Käytössä on vähän fiiliksen mukaan Langsren Rose Sleeping Pakc, Esthetic Housen Collagen Jelly Pack ja Heart Facen Pore Care Sleeping Mask. Jokainen jättää ihon alkuun tahmeaksi ja imeytyy sitten tehden ihon pehmeäksi ja hyvinvoivaksi. Tyynyliinaa saa vaihtaa tiuhempaan ja hiuksiinkin tulee helposti lähmää, jos ei ole varovainen.

Onko jollakulla kokemuksia TesterKoreasta? Tuolta saisi aika laajasti erilaisia näytteitä, joiden postikulut ovat ihan kohtuulliset, isompia kokoja tosin tuskin kannattaa ostaa.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 25.01.15 - klo:14:03 »
Bast: Finnien nopampaan parantamiseen olen vähän katsellut noita pink powder-juttuja, niitäkin on monella valmistajalla. Liuoksessa on usein AHA+BHA+ erilaisia tulehdusta rauhoittavia aineita, pinkki jauhe kai on jotain savea. Savea ei sekoiteta nesteeseen vaan purkkiin dipataan vanupuikko sinne jauheeseen saakka ja sitten töpötellään finnien päälle. Näitä on monella valmistajalla ja blogiarvioita löytyy varmasti paljon - esim.

Kiitos. Täähän kuulostaa mielenkiintoiselta. Pitää kokeilla.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 25.01.15 - klo:15:45 »

Pinkki jauhe on kalamiinia (sinkkioksidin ja rautaoksidin sekoitusta), jota käytetään rauhoittamaan ärtynyttä ihoa. 

Täytyy varmaan laittaa tuollainen pink powder-juttu tilaukseen. Kiitos Lila vinkistä.  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #131 : 25.01.15 - klo:20:26 »
Onko kokemuksia eroista OSTin ja Ciraclen C-vitamiiniseerumien välillä...? Molempia näkee eBay-myyjillä, sekä eri nettikaupoissa. OSTin uutta kehutaan tehokkaaksi, mutta tehokas kai oli edellinenkin...

Wishtrendille rekisteröityminen vaati rohkeutta: vahvistusviesti muka sisälsi epätavallisuuksia, jotka saattoivat viitata viruksiin .. :(
Harmi, ettei tilausta voinut tehdä vierailijana..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #132 : 25.01.15 - klo:22:12 »
Tietääkö kukaan saako näitä korean ihmeitä Hong Kongista tavarataloista tai apteekeista? Ja mullekin saisi suositella kuivan/sekaihon ja helposti ärtyvän ihon tuotteita! (luen toki ketjuakin) Käytän lähinnä apteekkituotteita, mutta myös useimmat markettituotteet on ihan ok iholleni, eli ei ole kuitenkaan hajusteallergiaa tai muuta erityisesti vältettävää.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 26.01.15 - klo:12:42 »
Pakko sanoa, että nyt ensi kertaa kokeilemani, jostain kaupanpäällisenä saamani Innisfreen kynsinauhanpoistokynä on aivan helmi! Tuo on siis vaan keraaminen, appelsiinipuun vinon pään mallinen apuväline - tästä materiaalista tehtynä en ole nähnyt missään länsimaissa. Kynsinauhat voi oikeastaan vaan kosteuttaa öljyllä tai voiteella - ja tuolla ne saa tosi pehmeästi hiertämällä ja työntämällä aivan äärimmäisen siistiin kuntoon. Jopa varpaankynsistäni, joilla on taipumus kasvattaa ohutta ja tosi hankalasti irrotettavaa kynsinauhakerrosta melkein puoleen kynteen saakka! Vahinkoja ei tule helposti, tuo on minusta jopa puutikkua hellävaraisempi.
« Viimeksi muokattu: 26.01.15 - klo:12:44 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 26.01.15 - klo:17:45 »
^Tuo kuulostaa aika samanlaiselta kuin Dependin vastaava tuote. Dependin kynässä on huopakynistä tuttu sydän, joka on kyllästetty öljyllä. Jos tuo Innisfreen kynä on yhtään samanlainen (vaikka ilman sitä "sydäntä"), niin se on varmasti loistava peli.