Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445839 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1200 : 15.09.15 - klo:10:45 »
Mullekin on tulossa muutama juttu. Niitä odotellessa ja odottavan aika on pitkä tietysti...  ;)

Onko Lila se sun mainitsema Purebess Synakevoide tämä? Tai jos ei ole tuo niin, mikäs sitten? Nyt on ollut sellainen laiskakausi ja iho ei ole tykännyt huonoa, että olen käytellyt lähinnä vain seerumeita ja essenceja ilman varsinaista voidetta ja nuo ovat tuntuneet riittävän hyvin. Syksyn tullen ja etenkin talven, täytyy taas alkaa lätkimään jotain voidettakin naamaan. Siihen Bentonin etanavoiteeseen turvaudun vasta talvella, jos silloinkaan. Ja jotenkin Mizonin pinkki etana tai Hyaluronic Acid Ultra Suboon Cream eivät ole ihan täydellisiä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Paikalla elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1201 : 15.09.15 - klo:11:54 »
Minkä olette kokeneet parhaaksi paikaksi tilata Lebelagen kehuttuja sheet maskeja? Lueskelin kommentteja ja kosteutustehoja pitäis löytyä. Onko näissä kuinka voimakkaat tuoksut?

Mulla kans on vähän kärsivällisyys koetuksella, kun kaikki ihonhoitotuotteet lopussa ja uudet tuotteet jossain matkalla...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1202 : 15.09.15 - klo:11:59 »
Ulrika - se on juuri se! Halpa ja hyvä  :D.

En ole testannut vielä Leblagea ollenkaan. Luin juuri yhden artikkelin Korean kosmetiikkateollisuudesta. Pelkästään Koreassa lienee 2000-3000 kosmetiikkabrandia, eli testattavaa riittää vielä pitkäksi aikaa  ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 15.09.15 - klo:12:05 »
^^Ebaysta olen tilannut, tältä myyjältä ja tämän paketin: http://www.ebay.com/itm/Korea-Beauty-Essence-Facial-Mask-Sheet-Moisture-Face-Mask-Pack-7pcs-/181652058527?hash=item2a4b4e719f

Olen käyttänyt näistä vissiin viisi, ei suuria eroja naamioiden välillä. Edullisia, hyvin kosteuttavia perusnaamioita. Charcoal-naamiossa on incin mukaan hiilipölyä, mutta se oli kyllä ihan yhtä valkoinen ja kirkas kuin muutkin, että tiedä sitten. Tuoksu on sellainen tyypillinen kangasnaamiotuoksu, ei mitenkään päällekäyvä.

Ulrika, juuri tuo voide on kyseessä :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1204 : 16.09.15 - klo:13:38 »
Nyt tässä purnukkapaljoudessa alkaa mennä pikku hiljaa sekaisin, missä järjestyksessä te laitatte nämä tuotteet ja pidättekö välissä jotain vaikutusaikoja ?

Jos oikein käänsin noita korealaisen rutiinin ohjeita, oliko niin että ensin tulee putsauksen jälkeen BHA:t, AHA:t ja vastaavat, sen jälkeen Essencet ja sit voiteet? Mietin vaan jos käytössä on esim. BHA, AHA, Hyalyronihapposeerumi, C-vitamiini-seerumi ja kosteuttava essence, että missäkä järjestyksessä näitä lätkitään?  :D

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 16.09.15 - klo:14:24 »
Mulla järjestys on ollut puhdistus, BHA/AHA Toner, AHA (joskus BHA) ja vaikuttaa ainakin vartin ennen seuraavaa, sitten essencet ja/tai seerumit ilman erityisiä vaikutusaikoja ja viimeiseksi voide tai sleeping pack.

Olen muuten tosi tykästynyt tohon BHA/AHA Toneriin. Eka pullo on hyvää vauhtia kulunut ja uusi jo odotteleekin kotona.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1206 : 16.09.15 - klo:15:12 »
Mulla järjestys on ollut puhdistus, BHA/AHA Toner, AHA (joskus BHA) ja vaikuttaa ainakin vartin ennen seuraavaa, sitten essencet ja/tai seerumit ilman erityisiä vaikutusaikoja ja viimeiseksi voide tai sleeping pack.

Olen muuten tosi tykästynyt tohon BHA/AHA Toneriin. Eka pullo on hyvää vauhtia kulunut ja uusi jo odotteleekin kotona.

Kiitos! Juurikin tuota essencen ja seerumien järjestystä mietin, mulla on siis hunaja-propolis-essence ja iHerbistä hyalyronihapposeerumi, että onkohan noiden järjestyksellä väliä.

Ulrika millainen tuo BHA/AHA Toner on, tekeekö se mielestäsi iholle jotain näkyvää kunnon parantamista? Siinähän on käsittääkseni paljon vähemmän BHA:ta ja AHA:ta kuin niissä erillisissä BHA-/ AHA-tuotteissa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1207 : 16.09.15 - klo:15:22 »
Olen yrittänyt pitää itse tuotteiden kertamäärän minimissä, jolloin järjestyksiä ei tarvitse niin kovin tietellisesti miettiä - kerrallaan laitan vain joko C-vitamiiniseerumin tai AHA/BJa-nesteen, sen päälle sitten kosteusseerumin / voiteen / aurinkosuojan ja CC-voiteen. Arsenaalia tulee kylliksi niinkin...

Parin viikon päästä on lähtö pienelle matkalle - jännittää muutenkin  :) Hauskaa ottaa käytännössä mittaa matkapakkauksista ja näytepusseista, ja kokeilla, miten ne toimivat. Esim. japanilainen Hada Labon puhdistusduo tulee mukaan - ja ehkä Etude Housen jokin vastaava. seerumin virkaa toimittamaan pääsee sitten kokoelma minipussukoita. Onneksi niitä on kaapissa vino pino  :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1208 : 16.09.15 - klo:15:32 »
Onkos kukaan tavannut rasvaiselle(kin) iholle sopivaa puhdistusöljyä, jossa olisi simppeli inci ja mahdollisimman mieto tuoksu (ellei hajusteeton)? Edullinen saisi olla myös. Suomessa ei ole tullut vastaan kyllä yhtään mitään. Tökötin pitäisi huuhtoutua täysin ja sopia hellävaraiseen tukkeumien irrotukseen meikinpoiston ohella. Esim. omenajutut ovat poissa pelistä – turpoan usein jo siitä, jos jonkun omena pirskahtelee vieressä. Balmit voisivat olla kivoja, mutta taitavat kaikki sisältää polyetyleeniä, enkä oikein halua valuttaa sellaista viemäriin.
1cFii, oma väri.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #1209 : 16.09.15 - klo:20:55 »
Mä en ole pitänyt ihan tarkkaa järjestystä noiden essencejen ja seerumien suhteen, kun oon tykännyt kokeilla eri vaihtoehtoja. Ja oon usein jopa sekoittanut Skinfoodin honey-propolisessencea ja bentonin etanaessencea keskenään ja sit seos naamalle. ;D

Tuo BHA/AHA Toner on lähinnä ollut sellainen hyvä ihon happamoittaja ennen varsinaista AHAa tai BHAta. Mulla on niin paljon vielä sellaisia putsareita, jotka ei ehkä ole kovin happamia ja haluan näytellä ne pois kuitenkin. Jatkossa voiskin sit ostaa suoraan noita happamampia tuotteita. Oon tykännyt sillä myös pyyhkäistä aamulla naaman, jos ei kunnon puhdistusta tee. Jättää ainakin mun ihon kivaksi ja ja ei oo mitään ärtsyä ainetta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1210 : 16.09.15 - klo:22:19 »
Evergreen - katsopa tuo Innisfreen Green Tea -sarja. Tuoksutonta tuo ei ole, mutta tuoksu on mieto (ainakin Balancing versiossa). Huuhtoutuu hyvin ja koostumuksia taitaa olla peräti kolme noissa puhdistusöljyissä. Balancing tai Fresh voisi sopia hyvin.

Toinen tykätty vaihtoehto, varsin simppelillä INCIllä voisi olla DHC Deep Cleansing Oil. Siitä minulla ei ole kokemusta, mutta varmaan jossain vaiheessa testaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #1211 : 17.09.15 - klo:22:04 »
Ensimmäiset Korean kosmetiikat saapuivat kotiin!! :) toimitus oli tosi nopea cosmetic lovella ja ebay myyjälle beautynetkorealla. Yhtä ebay tilausta vielä odottelen. Noissa siis kesti noin pari viikkoa.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1212 : 17.09.15 - klo:22:34 »
^^ Vilkuilin noita ja se Fresh vaikutti kyllä ihan potentiaaliselta. Päätin hinnan takia kuitenkin elellä vielä toistaiseksi ilman öljyputsaria. Se olisi mulle niin hasardi kokeilu, että ei kärsi just nyt investoida paljoa... (Koska:)

Tilasin kuitenkin pari meikkituotetta ja vähän Cosrx:ää. Mulla oli ehkä ironisin mahdollinen syy tilata ihonhoitoa Koreasta: tarvitsin jotain ilman niacinamidea. :D Mulle on käynyt muutaman kerran niin, että tiuhemman puoleisen kuorintojen käytön yhteydessä muut luottotuotteet alkavat yhtäkkiä ärsyttää ja vetää naaman punaiseksi. Näin kävi taas, vaikka sama rutiini toimi parisen kuukautta mallikkaasti. Yhteistä mun kaikille perustuotteille on niacinamide, ja tiedän, ettei täältä löydy mitään sopivaa ilman sitä. Eikä Paulalta, kun kaikki mun ihotyypille sopivat tuotteet Paulalta sisältävät sitä, ja nehän multa siis löytyvät. Revin kyllä ..rseeni jos saan noista jonkun karmean reaktion, pelkään jo valmiiksi tuota ärsyttävää säilöntäainetta jota Cosrx käyttää...

Mulle näiden tuotteiden tutkiskelu on ollut tosi ahdistavaa ja uuvuttavaa, kun en jaksaisi enää koskaan elämässäni etsiä ja kokeilla mitään uutta. Ihonhoito on ollut ongelma melkein koko elämän, ja siitä on hauskuus kaukana. Paula oli jo mulle onneksi suuri helpotus. Sen verran olen tässä sentään saanut selville, että korealaisista merkeistä Cosrx on tosiaan aika lailla ainoa vaihtoehto, joten enempää huteja ei tarvitse tehdä. Tykkään kyllä kovasti tuosta tyylistä, että tuotteissa on yksinkertainen sisältö, ja vaikuttavat aineensa voi valita helposti. Ideana se sopii näin ongelmalliselle hyvin. Toivottavasti edes jokin käytännössä sopii ja toimii yksiin PC:n ym kanssa.

Edit. Pahoittelut apaattisesta jorinasta, odotan kyllä ihan innokkaasti valittuja juttuja. :)
« Viimeksi muokattu: 18.09.15 - klo:18:34 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #1213 : 19.09.15 - klo:14:13 »
Kokeilin äsken kesällä Kaubamajasta ostettua japanilaista sheet maskia. Merkki taitaa olla Mitomo ja kuva löytyy täältä alarivin keskellä. Tuntuu oikein mukavalta. Tavaraa oli runsaasti ja ihan paras istuvuus ei ollut naamiossa, mutta hyvin sain kuitenkin käytettyä. Onneksi neste oli sen verran paksua, että tuotetta ei valunut pitkin kaulaa... Ostin noita Mitomon sheet maskeja useampiakin, myös tästä sarjasta pari.

Lioelen Waterdrop Sleeping Pack on tällä hetkellä ostoskorissa ja sen taidan nyt ainakin laittaa tilaukseen. Olen sitä samplesta kokeillut pari kestaa ja tuntuu sopivan oikein hyvin mulle. Ei tee mitään hurjaa plähmäkerrosta ja kuitenkin tuntuu olevan tehoiiltaan riittävä iholleni.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1214 : 19.09.15 - klo:14:26 »
^Mäkin löysin ruotsinlaivalta tuollaisen Mitomon Bee Venom Gold sheet maskin. Tykkäsin! Se oli kivan paksuhkoa seerumimaista se litku, ja sitä oli runsaasti. Kangas oli myös sellainen vähän paksumpi, verrattuna esim. Tonymolyn I'm real sheetmaskeihin. Voisin ostaa toistekin.
Cogito ergo doleo.