^^ Vilkuilin noita ja se Fresh vaikutti kyllä ihan potentiaaliselta. Päätin hinnan takia kuitenkin elellä vielä toistaiseksi ilman öljyputsaria. Se olisi mulle niin hasardi kokeilu, että ei kärsi just nyt investoida paljoa... (Koska:)
Tilasin kuitenkin pari meikkituotetta ja vähän Cosrx:ää. Mulla oli ehkä ironisin mahdollinen syy tilata ihonhoitoa Koreasta: tarvitsin jotain
ilman niacinamidea.

Mulle on käynyt muutaman kerran niin, että tiuhemman puoleisen kuorintojen käytön yhteydessä muut luottotuotteet alkavat yhtäkkiä ärsyttää ja vetää naaman punaiseksi. Näin kävi taas, vaikka sama rutiini toimi parisen kuukautta mallikkaasti. Yhteistä mun kaikille perustuotteille on niacinamide, ja tiedän, ettei täältä löydy mitään sopivaa ilman sitä. Eikä Paulalta, kun kaikki mun ihotyypille sopivat tuotteet Paulalta sisältävät sitä, ja nehän multa siis löytyvät. Revin kyllä ..rseeni jos saan noista jonkun karmean reaktion, pelkään jo valmiiksi tuota ärsyttävää säilöntäainetta jota Cosrx käyttää...
Mulle näiden tuotteiden tutkiskelu on ollut tosi ahdistavaa ja uuvuttavaa, kun en jaksaisi enää koskaan elämässäni etsiä ja kokeilla mitään uutta. Ihonhoito on ollut ongelma melkein koko elämän, ja siitä on hauskuus kaukana. Paula oli jo mulle onneksi suuri helpotus. Sen verran olen tässä sentään saanut selville, että korealaisista merkeistä Cosrx on tosiaan aika lailla ainoa vaihtoehto, joten enempää huteja ei tarvitse tehdä. Tykkään kyllä kovasti tuosta tyylistä, että tuotteissa on yksinkertainen sisältö, ja vaikuttavat aineensa voi valita helposti. Ideana se sopii näin ongelmalliselle hyvin. Toivottavasti edes jokin käytännössä sopii ja toimii yksiin PC:n ym kanssa.
Edit. Pahoittelut apaattisesta jorinasta, odotan kyllä ihan innokkaasti valittuja juttuja.