^Mullakin tosiaan on aknettomien alueiden (poskissa on "vain" arpia
) iho kyllä muuttunut kivemman näköiseksi, todennäköisesti sheet maskien kosteutuksen ansiosta.
Muistelenko oikein, että myös Triinalla tai jollain muulla ilmeni just jokin leuan alueen ongelmavyyhti jossain vaiheessa koreatuotteiden kokeilua? Mun tilanteeni menee näköjään joka yö vaan pahemmaksi, ja aamuisin herään aina uusien ja uusien isojen pattien kera. Nyt pistän kyllä nämä uudet tuotteet tauolle ja palaan hetkeksi vanhoihin, jos iho rauhoittuisi. Tilanne ei ole ollut vuosiin näin paha, ehkä korkeintaan joskus aikoinaan ennen roaccutan-kuureja naama näytti tältä. Ääh, toiveeni olivat jo korkealla. 
Oli joo, kauheita märkiviä paisefinnejä leuassa. En oikein saanut kiinni syyllistä, mutta ainakin osittain hormonaalisia, osittain jojobasta (joka on toistaiseksi ainoa varmuudella tukkiva aine, mitä olen keksinyt). Tällä hetkellä tilanne on taas ihan hyvä, ei lainkaan finnejä kasvoissa yhtä lukuun ottamatta, mutta ei se niin paljoa lohduta kun arvet pysyvät kuukausikaupalla. BHA tuntuu auttavan selvästi parhaiten.
Olen vähän luopunut toivosta. Koreakosmetiikka on hyvää ja iho tuntuu mukavammalta ja on kyllä yleensä paremman näköinenkin, mutta mun ihon perimmäiset ongelmat eivät koskaan katoa. Ei aknearpiin, suuriin ihohuokosiin, järkyttävän tummiin silmänalusiin ja epämääräiseen ihosävyyn tepsi juuri mikään. Ei se hirveästi lohduta, että kompostista kaivetun jätteen näköinen naama näyttää asteen paremmalta, ruma se on silti. Tämä siis kosmetiikan näkökulmasta, elämäntavoista ja stressistä en viitsi edes mainita

Vähän sama kuin ohut ja mitätön tukka, eihän se ikinä mihinkään muutu, vaan on onneton aina kaikesta päähän kaadetusta ainemäärästä huolimatta.
Jatkan siis vain perusihonhoitoa vailla kummempia intohimoja ja odotuksia kohentuneesta hipiästä, kunhan nyt pysyisi pahin kuivuus ja ongelmat kurissa. Mun iho ei ole koskaan raika,s heleä, sileä ja kaunis, mulle riittää ettei se herätä vastaantulijoissa huomiota ja inhotusta.
Olen laittanut tuotteita kiertoon, uusia en ole elokuun alun jälkeen hankkinut ja varmaan pyrinkin nyt vain käyttämään varastoja pois. Kuherruskuukausi meni jo