Sä oot Lila kiero, kiero

Oikein tyrkyllä kaikkia kuivaihoisen ihanuuksia!
Mulla on käytössä öljyseerumeista
Goodal Waterest Lasting Water Oil, joka on oikein miellyttävää tavaraa. Tämä sekä kosteuttaa että myöskin sulkee kosteuden alleen eli kaikki vesimäisemmät tuotteet ensin, tämä päälle ja mahdollisesti joku tuhdimpi voide vielä viimeiseksi ja iho saa rauhassa kosteutua alla. Lilan mainitsemista ei ole kokemusta, mutta luultavasti hyvin samantyyppistä on.
Muista kosteuttavista tuotteista
Skinfoodin Royal Honey Propolis on aika varma valinta perusseerumiksi. Se on myös tuoksuton ja pakkaus on poikkeuksellisen toimiva.
Atooppiselle iholle voisi sopia
Purebessin etanageeli (Snail School Gel), tuntuu korjaavalta ja rauhoittavalta, vähän tahmeaa tosin voi olla. Tällä on tullut hyviä tuloksia paksuna, vähän naamiomaisena kerroksena käytettynä ja kosteuttaa myös mainiosti.
Mun ei kyllä kannattaisi yhtään mainostaa ihon hyvää kuntoa, koska heti kun viime viesteissä kehuin parempaa vaihetta, niin johan se leuka taas räjähti. Enkä tiedä syytä. Vaihtareita on lähinnä ei-korealainen putsari (Bliss) tai Etude housen Moonlight in Spoon, joka on kertapakattu sleeping mask -tyyppinen naamio. ::)Olen toisen version siitä käyttänyt ongelmitta kyllä ennen. Taas saa parannella tuhon jälkiä...
Lisäksi Mizonin meritähtivoide ei kertakaikkiaan ole mikään kovin ihmeellinen tuote omalle iholle, vaikka sitä on niin paljon kehuttu