Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446136 kertaa)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1245 : 26.09.15 - klo:20:57 »
Onko se vaan tää syksy vai noi tuotteet? Kesällä naama ei kiillä kuin vasta illalla enkä nyt muista että olisi viime talvenakaan kiiltäny.
Nyt kävi ihmejuttu  0_0 Päätin eilen laittaa vain pelkkää bha:ta ilman bentonin etena essencea ja koko tänä päivänä naama ei kiiltänyt yhtään! Vieläkin rasvaton. Ei yhtään kuiva kuitenkaan  :ts En kuitenkaan taida uskaltaa ihan joka ilta jättää kosteuttamatta jos pärstä alkaakin kuivua.. Mutta tosi iloinen olen että tämäkin liejuuntuminen selvisi.

Kiitos kuitenkin Lila tuote suosituksesta ja saatan kuitenkin retinolia hommata  :)

Edit. Ja eilen laitoin pelkkää bentonia eikä tänään ole lieju (vielä ainakaan) eli vain yhtä tuotetta tähän naamaan kerralla :D katsotaan miten talvi kuivattaa eli silloin voi olla että lisää joutuu laittamaan. Tykkäsin vain niin paljon siitä että tököttejä sai laittaa paljon :/
« Viimeksi muokattu: 27.09.15 - klo:10:00 kirjoittanut Mimi »
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1246 : 27.09.15 - klo:09:47 »
Siinähän on sitten vaan kyse siitä, että oma ihosi ei juuri lisärasvaa tarvitse, kunhan BHA:lla pitää vaan oman ihotalin joustavana. Minäkin lisään välillä kosteuttavia ja rasvoja vain poskille, kaulalle ja otsalle.

Pakko muuten kehaista Shiseidon 10% ureavoidetta vartalolle, on aivan ehdoton suosikkini vartalovoiteista ikinä. Imeytyy ihan täydellisesti ja kosteuttaa sekä pehmentää tehokkaasti. Tuossa on hyvin mieto, lähes huomaamaton lääkemäinen tuoksu sellaisen hajusteettoman voiteen kemikaalinhajun sijaan. Tällä voiteella ja kuorintaliinalla olen saanut KP:n häviämään kyynärvarsista kokonaan - olkavarsien ja säärien ulkonäkö on parantunut ja elättelen toiveita kauttaaltaan pehmeämmästä ja kauniimmasta ihosta vartalolla.

Niinjoo - ne aknelaastarit. Mielettömän hyviä. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Eivät ärsytä ihoa ja auttavat tyhjentämään näppylöitä huikeasti. Iso osa minun näppylöistäni tottelee pinkkipuuteria tosi hyvin, mutta toisinaan kuukautisnäpyt ovat sellaisia todella syvältä alkavia, kystisiä. Kestää päiviä, ennen kuin kipeä, punoittava ja lievästi kohollaan oleva alue alkaa näyttää keskeltä vaaleammalta - ja silloinkin tuossa harvoin on mitään selkeää valkopäätä näkyvillä. Pinkkipuuteri tässäkin vähän rauhoittaa tulehdusta ja vähentää paisumista, mutta laastarin tökkääminen näpyn päälle sopivalla hetkellä on kyllä uskomattoman suuri apu. Toimii muutenkin tulehtuneiden valkopäiden tyhjentämisessä mahtavasti.
« Viimeksi muokattu: 28.09.15 - klo:08:01 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1247 : 29.09.15 - klo:06:38 »
^ Onko kehumasi tuote nimeltään siis Shiseido Urea Cream? Pikaisen googlettelun perusteella ei ollut kamalan hintaista tavaraa, vaikka ensimmäinen tietolähde Amazon olikin. Kiitos suosituksesta, tuo kuulostaa ominaisuuksiltaan juuri minulle sopivalta tuotteelta. :)

Mun ensimmäiset Korea-tuotteet on nyt testattu ja ensikokeilulla ainakin Mizon Collagen power lifting toner ja Mizon Good night white sleeping mask ihastuttivat. Oon tosi kiitollinen teille kaikille, jotka kahlaatte tuotteita läpi ja kirjoittelette kokemuksia. Mulla on itsellä niin kuiva ja herkkäkin iho, että oon arastellut uusien tuotteiden kokeilua. Kasvojen iho on tällä hetkellä ainakin rauhallisen näköinen ja tulen varmasti kertomaan tarkempia kokemuksia myöhemmin. Sen olen kuitenkin jo huomannut, että kosteuttavien tuotteiden kerrostaminen ja sleeping mask ovat olleet toimivia ratkaisuja atooppisella iholla. Nyt pitäisi etsiä vielä superkosteuttavia ja -rauhoittavia tuotteita pakkasten varalle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1248 : 29.09.15 - klo:09:17 »
Se on juuri se, muistaakseni tuossa minun versiossani on vielä 10% tuossa nimessä. Sarjassa on useita tuotteita.

Elly (ja muutkin kosteutta kaipaavat), voin saman tien suositella sinulle COSRX:n Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask:ia. Vaikka tuo kulkeekin sleeping maskin nimikkeen alla, niin on oikeasti aivan fantastinen kosteuttava voide, käyttöohjeissakin sanotaan, että voi hyvin käyttää myös päivällä voiteen tapaan. Myös hunajaversio on ihana kosteuttava ja rauhoittava geelimäinen tuote, mutta tuo riisi... ...mikä kosteutusteho  :o. Edullinenkin on, taas ei voi kuin ihmetellä niten edullisesti voi laatutavaraa saada.

Kosteutustehojen boostaukseen kannattaa myös testata öljyjä tai öljyseerumeita. Minulla on jälkimmäisiä kaksi, Banila co:n hunaja ja The Face Shopin argansarjasta pipettipullolla varustettu ampoule. Molemmat noista ovat uskomattoman ylellisen tuntuisia iholla ja boostaavat kosteutustehoja aivan mahtavasti. Eivät kumpikaan ole tuoksuttomia (kannattaa etsiskellä sampleja, jos iho on kovin herkkä) - mutta molemmissa on niin miellyttävä tuoksu, että onnistuvat olemaan siinäkin suhteessa nautinnollisia. Kyseessä ovat siis nämä tuotteet:

http://www.ebay.com/itm/banila-co-Miss-Flower-Mr-Honey-Essence-Oil-30ml-/131542096763?hash=item1ea0851b7b
http://www.ebay.com/itm/NATURE-REPUBLIC-Argan-20-Real-Ampoule-25ml-Nature-Face-oil-Korean-Cosmetics-/251703433853

Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia näistä ja vastaavista  ;), epäilen, että tulevat itselleni olemaan talviaikana luottotuotteita.

Odottelen edelleen yhtä japanilaista kasvovettä, jonka kosteutustehoja on ylistetty ihan mahottomasti. Sensijaan uusi puhdistusöljy tuli jo ja sehän piti heti testata. Palaan tähän myöhemmin, mutta on erittäin onnistunut ostos - todella helppo huuhdottava, ei silti tunnu vaahtoavan - hyvin puhdistava, mutta ei liian rajunoloinen ja iho vaikutti tykkäävän.
« Viimeksi muokattu: 29.09.15 - klo:09:20 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1249 : 29.09.15 - klo:13:32 »
Sä oot Lila kiero, kiero  ;D Oikein tyrkyllä kaikkia kuivaihoisen ihanuuksia!

Mulla on käytössä öljyseerumeista Goodal Waterest Lasting Water Oil, joka on oikein miellyttävää tavaraa. Tämä sekä kosteuttaa että myöskin sulkee kosteuden alleen eli kaikki vesimäisemmät tuotteet ensin, tämä päälle ja mahdollisesti joku tuhdimpi voide vielä viimeiseksi ja iho saa rauhassa kosteutua alla. Lilan mainitsemista ei ole kokemusta, mutta luultavasti hyvin samantyyppistä on.

Muista kosteuttavista tuotteista Skinfoodin Royal Honey Propolis on aika varma valinta perusseerumiksi. Se on myös tuoksuton ja pakkaus on poikkeuksellisen toimiva.

Atooppiselle iholle voisi sopia Purebessin etanageeli (Snail School Gel), tuntuu korjaavalta ja rauhoittavalta, vähän tahmeaa tosin voi olla. Tällä on tullut hyviä tuloksia paksuna, vähän naamiomaisena kerroksena käytettynä ja kosteuttaa myös mainiosti.

Mun ei kyllä kannattaisi yhtään mainostaa ihon hyvää kuntoa, koska heti kun viime viesteissä kehuin parempaa vaihetta, niin johan se leuka taas räjähti. Enkä tiedä syytä. Vaihtareita on lähinnä ei-korealainen putsari (Bliss) tai Etude housen Moonlight in Spoon, joka on kertapakattu sleeping mask -tyyppinen naamio.  ::)Olen toisen version siitä käyttänyt ongelmitta kyllä ennen. Taas saa parannella tuhon jälkiä...
Lisäksi Mizonin meritähtivoide ei kertakaikkiaan ole mikään kovin ihmeellinen tuote omalle iholle, vaikka sitä on niin paljon kehuttu  :-\

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1250 : 30.09.15 - klo:13:15 »
Olen löytänyt ihoni kuntoa parantaneen iltarutiinin, joka menee näin:

1. kasvojen puhdistus Hada Labo Goku-jyun -puhdistusvaahdolla
2. kasvovesi Mizon Collagen lifting toner
3. seerumi Mizon Peptide
4. kosteusvoide Tosowoong Snail natural pure cream
5. yönaamio Mizon Good night white sleeping mask.

Tiedän kuitenkin, että tuossa ei riitä kosteutustehot pakkasille, minkä vuoksi tilasin nyt näytteitä parista öljyseerumista ja tuon COSRX:n riisinaamion yöksi. Tilaukseen meni myös Purebessin Galactomyces ja Snail School Gel. Kiitos siis Lilalle ja Triinalle tuotesuosituksista, ehkä saan helpomman syksyn/talven ihoni kanssa tänä vuonna. :) Laitoin ostoskoriin lisäksi Innisfreen shea butter -naamioita, jotka olivat muutama kappale parilla dollarilla -tyylisessä tarjouksessa. Yritän luoda mahdollisimman hyvää rutiinia ja tuotearsenaalia jo talven varalle, ettei tilanne pääsisi karkaamaan käsistä. Aamuinen vesipesu tuntuu ärsyttävän ihoa, minkä vuoksi kokeilen hetken olla ilman.

ps. Erityiskiitos Lilalle vielä tuosta Hada Labo -suosituksesta! Ensimmäistä kertaa pariin vuoteen mulla on putsari, joka ei satu iholla. Oon niin helpottunut ja iloinen tästä yhdestä läpimurrosta ihonhoidon suhteen. <3

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1251 : 02.10.15 - klo:02:20 »
Tilasin pitkän pähkäilyn jälkeen Bentoin snail steam creamin ja seerumin. Seerumi on oikein kiva ja parempi kuin esim iherbin new foodsin hyaluronihapposeerumi. Etanaseerumi ei jätä kiristävää tunnetta kasvoille ja riittää kosteuttamaan hyvin sellaisenaan. Voide taas on pienoinen pettymys. Koostumus kivaa mutta jättää pienen kiristävän tunteen kasvoille, lisäksi uskon tämän voiteen olevan syypää mun megalomaanisen turvonneisiin silmäpusseihin. Tuubi on pieni joten käytän sen varmasti nopeasti loppuun. Ihon kuntoon ei ole vaikuttanut ainakaan negatiivisesti, pehmoiseksi jää iho eikä epäpuhtaudet ole lisääntyneet.

Oisko suositella tämän voiteen loputtua muuta hyvää, kosteuttavaa voidetta iholle joka hepuloi ja tukkeutuu herkästi?  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1252 : 02.10.15 - klo:09:12 »
No nii, olen taas ällistynyt. Kikumasamune High Moist Lotion. Siis luulin, ettei kasvovesi enää paljon Mizonin kollageenia kosteuttavammaksi voi mennä, mutta näköjään voi. Tämä pönttö maksaa kai Japanissa jotain viiden-kuuden euron hujakoilla, postareineen sitä saa n. 15 eurolla - ja kokoa pullolla on tosiaan 400 ml.

Tässä on ihana inci: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_5173202878.html

ja se kyllä tosiaan tuntuu. Iho on näkyvästi erilainen, pullean, kiinteän kosteutettu heti kasvoveden jälkeen, hiusjuonteet oikenevat silmissä. Vaikutus kestää pitkään, kunhan päälle iskee jonkun voiteen. Kokeilin myös käsivarsille ja menee helposti kevyestä ja tehokkaasta vartalovoiteesta, lähes vesimäisestä koostumuksesta huolimatta. Kasvovesi ei ole tuoksuton, sanovat tämän tuoksuvan sakelta (ei erisnimi  ;D). No, minulle tulee miedosta tuoksusta mieleen lähinnä sellainen happamanmakea kirsikkaesanssi. Tuoksu on mieto ja häviää iholta hetkessä, ei ole ollenkaan itseäni häiritsevä.

Elly - kiva kun löytyi sopiva tuote! Tukkis, tsekkaapa tuo COSRX:n riisivoide, vaikka sitä sleeping maskina myydäänkin. Olen ihan mielettömän ihastunut tuohon superkosteuttavaan ja koostumukseltaan ihanaan voiteeseen!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1253 : 02.10.15 - klo:18:37 »
Rrrraivostuttava naama, joka suunnilleen mätii... Mä vähän luulen, että se on se arkkivihollinen jojoba taas. Sitä on pieni määrä Lioelen CC-voiteessa ja ajallisesti sopisi tämänkertaisen katastrofin kanssa yhteen. Aloin sekoittaa Lioelea Lumenen meikkivoiteeseen joskus syyskuussa. Kökköä, tuo oli hyvä voide, mutta menee nyt myyntiin. Goodalin seerumissakin on ihan aavistus jojobaa, mutta siitä ei ole toistaiseksi tullut mitään oireita, toivottavasti ei jatkossakaan, kun on niin hyvä  :-\

Sorruin tilaamaan sen COSRX:n riisivoiteen ja kaduttaa sekin jo, kun tarkoitus oli lakkoilla. Toivottavasti ei ole sellainen floppi kuin Mizonin myöskin superkosteuttavaksi luonnehdittu meritähtivoide, joka ei vain toimi yhtään, jopa vähän kiristää. Mun iho ei oikein tunnu toimivan minkään oppien mukaisesti. Nyt ilmojen kylmetttyä on vielä tosi selkeä kuivumisvaihe päällä ja näytän oikeasti aika ruttoiselta.

Löysin supersöpön tuotteen: Tonymoly Magic Food Mushroom
Saatavilla on sokerikuorinta, savinaamiotyyppinen huokostenkutistaja ja sleeping pack. Kuorintaa voisin harkita nykyisen Skinfoodin mönjän loputtua, muuten incit eivät olleet mitään ihmeellisiä. Pakkaus ei kyllä voisi olla herttaisempi  :)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 02.10.15 - klo:21:16 »
Olen aiemmin kehunut Benton snail bee high content steam creamia, joka on ollut yksi ensimmäisistä, säännöllisestä käyttämistäni korea-voiteista. Toimi ihollani erittäin hyvin: oli todella kosteuttava mutta ei silti lainkaan liian raskaan tai rasvaisen tuntuinen. Tuntui myös selkeän silottavalta.

Nyt kokeilin saman sarjan naamiota, mutta valitettavasti ei ole yhtään voiteen kaltainen. Tuotteella on aikamoinen lista lupauksia aina iho-ongelmien hoidosta ryppyjen silottamiseen, mutta itse en huomannut minkäänlaista vaikutusta. En siis todellakaan tule jatkossa laittamaan rahaa näihin naamioihin, mutta erittäin mielelläni ostan jossain vaiheessa voidetta lisää.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1255 : 03.10.15 - klo:10:09 »
Hitto sä Lila teet meistä köyhiä! ;D :l

Mä en malta odottaa että tilaamani Bentonin snail bee steam cream ja essence saapuvat täysikokoisina. Olen ihan rakastunut tuohon steam creamiin, toimii hyvin päivävoiteena meikin alle. :-* Essencestä mulla ei oikein ole kokemusta mutta tilasin sen samaan konkurssiin täysikokoisena myös (ne mun näytteet olivat vuotaneet pakettiin, myyjä ei suostunut korvaamaan niiden hintaa kokonaan joten myyjä lähettää mulle uudet testerit...). Mizonin suboon cream ja snail repair gel cream eivät enää tunnu kosteuttavan tarpeeksi kun ilmat viilenevät. Ptänee laittaa tilaukseen tuo COSRX:n riisivoide niin on sitten kunnon voide myös yöksi. :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1256 : 03.10.15 - klo:14:34 »
Tuo jojoba voi olla ongelmallinen siksikin, että se on ihotalin kaltaisena aineena muiden aineiden imeytymistä tehostava. Minulle jojoba ei ole ongelma (olen testaillut puhtaalla jojobaöljyllä aikaisemmin), mutta se ei tunnu sopivan päiväkäyttöön, olen epäillyt että meikkivoiteista tulee jojoban kanssa tukkivampia.

Palveluksessanne  ;D.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1257 : 03.10.15 - klo:19:11 »
Triina, jos se riisivoide osoittautuu hudiksi, niin mä voin ostaa sen lopun sulta :D Meillähän taitaa olla aika samanlainen iho, hurjan pintakuiva ja talvella jopa hilseilee otsasta, mutta leuan hormonialueelle pukkaa pattia? Syynään aina Lilan arvioinnit ja kokemukset koreatuotteista ja yleensä kirjoitan toivelistan niiden perusteella  ;D Elän haaveessa et saisin joskus yhtä upean ihon  :l

Mulla on nyt kolmas purkki Benton snail bee essenceä menossa ja on kyllä hyvä tuote! Laitan ihan aamuin illoin kun se imeytyy niin nopsasti.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1258 : 03.10.15 - klo:19:37 »
Kangasnaamiot on kyllä pelastus tällaiselle sairastelupäivälle, jolloin naama suorastaan rapisee kuivuuttaan ja hehkuu kuumeesta johtuen tulikuumana. Heitin aamulla Tosowoongin vihreä tee -naamion helpottamaan pahinta kuivuutta ja nyt laitoin toisen samanlaisen tälle päivälle. Mulla on etsinnässä mahdollisimman kosteuttava naamio talven varalle, mutta vihreä tee on ainesosana kiinnostava ja mieluisa, minkä myötä päädyin kokeilemaan tätä. Tuoksu on mieto ja miellyttävä ja kasvot ovat kosteutetut ja rauhalliset sen jälkeen. Yhden ylimääräisen halkion olen leikannut naamioon, koska mulla taitaa olla liian terävä nenä tuohon valmiiseen malliin.  ;D

Mun ensimmäinen Korea-floppi saattaa olla COSRX Aloe soothing sun cream 50+. Mulla on siis todella kuiva iho ja tämä sai meikkipohjan mössöisen näköiseksi ja tuntuma iholla oli tahmea koko päivän. Erittäin harvinainen tilanne tällaisella korppuiholla. Annan tälle vielä yhden mahdollisuuden, mutta tuote joutaa kiertoon sen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 03.10.15 - klo:19:39 kirjoittanut elly »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1259 : 05.10.15 - klo:16:11 »
Tukkis, tsekkaapa tuo COSRX:n riisivoide, vaikka sitä sleeping maskina myydäänkin. Olen ihan mielettömän ihastunut tuohon superkosteuttavaan ja koostumukseltaan ihanaan voiteeseen!

Osaatko analysoida inciä, ainakin silikoneja näytti olevan? Pelkään niin kovasti tuotteen tukkivan.
Miten toimii päiväkäytössä, jättääkö ihon liian rasvaiseksi?
Vois kyllä kokeilla, jos ei toimi päivävoiteena niin voipahan käyttää kasvonaamiona. :D