Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446147 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1275 : 06.10.15 - klo:21:41 »
Tuli tuosta ureasta mieleen että Dermosilin karbamidi-jalkavoide on kans aika stydiä (ja tahmaista) kamaa, toimiskohan se naamalla? ;D

Onko kukaan löytänyt mitään hyvää hajusteetonta sy-voidetta? Pirkka alkaa olla liian laimeaa kamaa, samoin Dermosilin Nature. Mizonin jotain kollageeni-sy-voidetta kokeilin punaisesta tuubista mutta ei se tuntunut riittävän edes kesällä. (Jos kellään ei ole hajua niin sinnittelen seuraavaan liksaan ja haen Avenen apteekista.) Miten voikin viikossa kuivahtaa naama ja silmät ihan koppuraksi kun säät viilenee... Mur.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1276 : 06.10.15 - klo:22:23 »
Twinkley, testaa noita savinaamioita, niitä olen käyttänyt tuon mustapääpuhdistusrutiinin osana. Innisfreellä on hyvä, ja ehkä veikeimpiä ovat nuo hiilihapotetut, esim. Elizaveccan versio. Onko sinulla käytössä AHA ja/tai BHA? Etenkin AHA kirkastaa sameaa ihon sävyä, BHA:lla voi kurittaa mustapäitä.

Mena, tuli mieleen Mizonin Intensive Skin Barrier Eye Cream Pack - jonka Fifty Shades of Snail mainitsi olevan ihan superravitsevaa jonkun postauksen sivulauseessa. MUTTA en ole tätä siis kokeillut itse - ja vaikka ajattelin talven varalle kaivella tuosta INCI:n, niin en ole sitä tehnyt. En ole varma, onko tuoksuton.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1277 : 06.10.15 - klo:22:37 »
Twinkley, jos kaipaat ylipäänsä kirkastusta mutta naamio ei ole ehdoton, niin miten olisi C-vitamiiniseerumi? Omaa ihoani OST Vitamin C20 seerumi on auttanut näyttämään vaaleammalta ja raikkaammalta erityisesti hyväkuntoisilla, aknettomilla alueilla.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1278 : 07.10.15 - klo:09:45 »
Mä haluan ostaa vain yhden tuotteen eli etude housen bb-voiteen. Mistä saisi halvimmalla, postikulut siis mukaanlukien?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1279 : 08.10.15 - klo:06:49 »
Varmaan Ebaysta, ainakin pääsääntöisesti noista varsinaisista nettikaupoista on olleet vähän kalliimpia kuin Ebayn kautta. Eli haet tuotteen ja sorttaat sieltä Buy it now & hinnan mukaan postikulujen kanssa alimmasta ylimpään. :) Mä tilaan kaikki tuotteet yksittäisinä Ebayn kautta.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1280 : 08.10.15 - klo:07:15 »
^Okei, no pitää sitä ebayta sitten plärätä, kiitos :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1281 : 08.10.15 - klo:10:31 »
Tuli tuosta ureasta mieleen että Dermosilin karbamidi-jalkavoide on kans aika stydiä (ja tahmaista) kamaa, toimiskohan se naamalla? ;D

Onko kukaan löytänyt mitään hyvää hajusteetonta sy-voidetta? Pirkka alkaa olla liian laimeaa kamaa, samoin Dermosilin Nature. Mizonin jotain kollageeni-sy-voidetta kokeilin punaisesta tuubista mutta ei se tuntunut riittävän edes kesällä. (Jos kellään ei ole hajua niin sinnittelen seuraavaan liksaan ja haen Avenen apteekista.) Miten voikin viikossa kuivahtaa naama ja silmät ihan koppuraksi kun säät viilenee... Mur.

PureBessin Galactomyces ainakin on ollut ravitsevaa kamaa.. eikä kallis.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #1282 : 08.10.15 - klo:18:42 »
Twinkley, testaa noita savinaamioita, niitä olen käyttänyt tuon mustapääpuhdistusrutiinin osana. Innisfreellä on hyvä, ja ehkä veikeimpiä ovat nuo hiilihapotetut, esim. Elizaveccan versio. Onko sinulla käytössä AHA ja/tai BHA? Etenkin AHA kirkastaa sameaa ihon sävyä, BHA:lla voi kurittaa mustapäitä.

Kiitos vinkeistä! Paulas Choicen BHA minulla onkin, mutta jonkun AHA tuotteen voisi hankkia ja savinaamioita..:)

Reese, tuota en olekkaan tarkasti miettinyt, pitääkin googletella tuosta C-vitamiinista! Kuulostaa hyvältä!!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1283 : 09.10.15 - klo:21:30 »
Onko kokemusta mustapäille suunnatuista tuotteista? Kaikennäköistä Pig nose -nenänaamiota yms näyttää löytyvän.  :D Mulla BHA:n käytön aloitus on jotenkin tuonut pintaan ns. irtonaisen näköisiä mustapäitä ja haluaisin niistä eroon. Puristelu ei taida olla oikeaoppinen tapa, mutta miten ne saisi eliminoitua pois?

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #1284 : 10.10.15 - klo:12:10 »
^ Ootko kokeillut BHA-savinaamio-öljypuhdistusta? Siitä on kirjotettu aiemmin tässä ketjussa. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1285 : 10.10.15 - klo:16:22 »
Näin viime yönä unta siitä vaaleanpunaisesta töhnästä, jota on täälläkin hehkutettu (ja jota siis löytyy monelta eri korealaismerkiltä..)
 ::) En moista mönjää edes omista, pitäisköhän tilata...  :P
Erikoisia nämä kosmetiikan vaikutukset...  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1286 : 10.10.15 - klo:16:31 »
;D

Kyselenpä minäkin suosituksia taas. Onko joku pintakuiva sekaihoinen löytänyt koreamerkeistä jonkin hyvän päivävoiteen meikin alle? Saisi olla mielellään joku nopeasti imeytyvä ja kevyt koostumukseltaan, kuitenkin kosteuttava. Esim. Mizon Snail Recovery Gel multa löytyy, mutta se ei ole tarpeeksi kosteuttavaa, nyt kun syksyn tullen iho on taas muuttunut kuivempaan. Kasvovettä laitan alle, mutta olisi kiva löytää joku emulsio tai voide joka tehostaisi vaikutusta.

Ei liity koreatuotteisiin, mutta olen löytänyt viimein voiteen jolla saa hyviä tuloksia aknejälkien haalistamiseen ja ihon sävyn tasoitukseen. Nimittäin apteekin a-vitamiinivoide! Laitan aina iltaisin ja aamulla ihon punoitus on tasaantunut, musta jopa tuntuu että se rauhoittaa akneakin. Aluksi olin varma, että se tukkii koko naaman, mutta päinvastoin se onkin auttanut parantamaan näppyjä. Mulla se siis toimii loistavasti. Mutta siis päiväkäyttöön se on kyllä liian rasvaista.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1287 : 10.10.15 - klo:17:22 »
Tietääkö joku koreamerkeiltä pätevää vastinetta Dermalogican Daily Microfoliantille? Olen joskus nähnyt jotain korealaisia jauheputsareita myytävän, mutta en ole kokeillut. Tykkään tuosta Dermalogicasta todella paljon, mutta se on ihan sikana liian kallista.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1288 : 10.10.15 - klo:18:45 »
^ Tämä on ihan sen perusteella mitä olen selaillut eBayn koreakauppoja, ei siis mitään omaa kokemusta. Vastaan tuli mm.:

Skin Watchers Enzyme Powder Wash
Ciracle Enzyme Foam Cleanser
Tosowoong Enzyme Powder Wash
Elizavecca Enzyme Deep Cleansing Powder Wash

Mitä nyt noita inceja katselin, niin ehkä tuo ensimmäisenä mainittu näytti ihoystävällisimmältä. Kannattaa varmaan itsekin vähän tehdä vertailuja ja etsiä jos googlella löytyisi kokemuksia. En siis kyllä yhtään tiedä millainen tuo Dermalogican versio on, siis että onko sen tarkoitus ollakin hyvin pesevä tuote. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1289 : 10.10.15 - klo:19:11 »
^ Ootko kokeillut BHA-savinaamio-öljypuhdistusta? Siitä on kirjotettu aiemmin tässä ketjussa. :)

Kiitos vinkistä, vaikuttaa lupaavalta! Ainoa mikä mietityttää on tuo savinaamio, sillä mulla on kuiva iho ja oon jotenkin ollut siinä uskossa, että savinaamiot vetää viimeisenkin kosteuden iholta. Osaako joku sanoa löytyykö kuivattamatonta savinaamiota?