Triina, oletko kokeillut iholle kuivuuteen sellaisia tuotteita, jossa on monipuolinen lipidiprofiili? Näitä ei ole kovin helppo löytää, tuo rasvojen koostumusasia on niin monimutkainen, että sillä on vaikea markkinoida tuotteita. En oikein itsekään tiedä, mikä olisi iholle paras profiili eri rasvahappoja, mutta ajattelin testailla talven tullen Active Formulas Every Lipid -seerumin.
En varmaan, kun ei ole hajuakaan millainen sellainen edes on

Lähinnä mulla on käytössä kaikki superhyperduperultrakosteuttavat tuotteet, mitkä vaan hyvältä tuntuu. Osassa on vähän rasvaisempi koostumus (esim. Skinfoodin Premium Avocado Rich Essence, josta olen tykännyt tosi paljon).
Kai mun pitää nyt siihen Kikumasamuneenkin sortua vielä

Vartalon iho on kuivahtamaan päin pakkasista säikähtäneenä (se on normaalisti aika helppo), saa sitten käytettyä siihenkin. Mizonin kollageenivesi on korkkaamatta myös, otan sen Klairsin jälkeen käyttöön, sitä on alle puolet jäljellä.
^Koitin tuossa nopeasti kurkata, mutta en äkkiseltään nähnyt että milläs sie kasvosi peset?
Mulla on nyt käytössä Hada Labo Gokujyun -vaahto, käytän sitä joko yksin tai öljypuhdistuksen jälkeen. Kaikki muut vaahtoputsarit ovat tauolla, jotta näen onko tällä vaikutusta ihon kuntoon. Vajaa kaksi viikkoa vasta takana, joten vielä en osaa sanoa mitään erityistä. Onneksi tuo putsaa myös meikin hyvin, niin ei ole tarvetta muita käyttääkään.
Näytteenä olisi The Saem Kumerahou Cleansing Serum, herkälle iholle tarkoitettu puhdistusvoide, kokeilen sitä varmaan jossain vaiheessa myös. Siinä on incissä aknetriggeri, mutta koska mun iho saa hepulin ihan mistä sattuu, niin sama kai se on testata sekin, ehkä yhteen osaan kasvoja ensin.
Mietin Freesetin aasinmaitonaamioita myös, josko niitäkin laittaisi setin tulemaan. Olivat vissiin kovasti kehuttuja. Niitä on eri versioita, onko näillä keskenään kovinkin paljon eroa?