Hei mitkäs Cosrx Essenceistä on hoitavimpia, jos näin talvea ajatellaan? Ja muutenkin pitääkö vielä niiden päälle laittaa kasvovoidetta vai käykö yksisteen? Eniten kiinnostaa Galactomyces, Snail Mucin ja Hyaluronic Acid. Hajustettoomuus noissa ois se suurin plussa ja 100 ml kans kiva juttu + pumppuputeli!
Oon nyt käytellyt Purebessin Synakea ja se tuntuu kosteuttavalta ja hyvältä eikä tuoksukaan häiritse vielä tai aiheuta oireita, mutta tiedän mitä enemmän pakkanen kiristyy, niin ei tule riittämään, ehkä päivisin, hoitavan seerumin päällä,
ehkä. Kaapissa odottaa Purebessin se Galactymoces silmänympärysvoide, kunhan vaan Dermosilin Nature loppuu, toivon, että Purebess ois tuhdimpi/hoitavempi talvea ajatellen.
Minkälainen ois Purebessin etanageeli, verrattuna Mizonin etanageeliin? Tuoksuuko miten? Tosin geelimäiset joudun suosiolla unohtamaan talveksi muutenkin, mutta vaikka ensi kevättä ajatellen jatkanko Mizonilla vai kokeilenko jotain uutta. Etanoista olen tykännyt...siis voiteista

Odottelen saapuvaksi Secret Keyn Snail Repairing Cream. Toivottavasti kestän tuoksun!
Oon nyt ihan hukassa mitä käyttäis talvella tosiaan kasvoille sekä aamuksi, että yöksi, kun ennen käyttänyt LV:tä ja Dermosilin Face Extraa, niitä varmaan sitten ostan, jos en keksi Koreatuotteista vastaavia! (Face Extraa mulla okin aina kaapissa talven takia, auttaa kasvojen ihottumiin. Sitä voiskin kokeilla myös silmänympärysiholle, jos ne ärtyvät välillä!)