Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446140 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1305 : 16.10.15 - klo:00:49 »
^On tullut vastaan joitakin, mutta äkkiseltään tulee mieleen vain pari omakohtaista kokemusta:

Tonymoly Red Appletox Honey Cream, ihanasti ompulta tuoksuva voide, joka sopii hyvin päiväkäyttöön ja meikin alle. Incissä on kolmea silikonia melko alkupäässä ja sen tuntee voiteestakin. Siinä on myös alkoholia, mutta en ole kokenut tätä yhtään kuivattavaksi.

Toinen on Lioelen Waterdrop sleeping pack, joka on mun mielestä kyllä paremmin päiväkäyttöön sopiva. On ohutta geelivoidetta, joka levittäessä muuttuu täysin vesimäiseksi, raikkaaksi tuotteeksi, luo vähän kalvoa.

Hintaa molemmilla on reilun kympin.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1306 : 16.10.15 - klo:07:00 »
^Kiitos Triina! :) Tuosta Appletox honey creamista mulla onkin näytteitä, pitääkin heti testata jos tuosta olisi seuraajaksi. Toisaalta tuo waterdrop sleeping pack kuullostaa muuten juuri sellaiselta, mitä haen, joten taidan kuitenkin tilata myös sitä. ;D
Cogito ergo doleo.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1307 : 16.10.15 - klo:08:22 »
Lisätään listaan vielä The Face Shop Chia Seed Moisture Holding Seed Cream - nimestäkin voi tällä kertaa päätellä jotain. Pari näytettä olen käytellyt viime talvena ja vaikutti oikein pätevältä voiteelta tähän käyttöön. Face Shopin tyyliin tuoksua oli, mutta oli muistaakseni ihan miellyttävä.

Tuli vaan tuosta kolmesta ihon kosteuttamisen osatekijästä mieleen. Yksi syy miksi tämä kerrostaminen voisi toimia, voi ihan hyvin olla siinä, että tuo imeyttämisjärjestys on ihon kannalta aika fiksu. Jos samassa tuotteessa on niin kosteustekijät, öljyt ja sulkevat, niin voisi kuvitella että kahden ensiksi mainitun imeytyminen ihoon ei ole ihan optimaalista.
« Viimeksi muokattu: 16.10.15 - klo:08:26 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1308 : 17.10.15 - klo:12:48 »
Onko kukaan löytänyt mitään silmäpusseja pienentävää superainetta? Kokeilin Lilan suosittamaa face shopin smim fermentation concentrate eye creamia, mutta eihän se näille säkeille mitään mahda, vaikka muuten onkin tosi miellyttävä käyttää ja hyvän tuntuinen.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1309 : 17.10.15 - klo:14:55 »

Tuli vaan tuosta kolmesta ihon kosteuttamisen osatekijästä mieleen. Yksi syy miksi tämä kerrostaminen voisi toimia, voi ihan hyvin olla siinä, että tuo imeyttämisjärjestys on ihon kannalta aika fiksu. Jos samassa tuotteessa on niin kosteustekijät, öljyt ja sulkevat, niin voisi kuvitella että kahden ensiksi mainitun imeytyminen ihoon ei ole ihan optimaalista.

OT, mutta joittenkin tuotteiden kohdalla ilmeisesti formulointi on kuitenkin niin onnistunut, että iholle jäävä vaikutus on kyllin kosteuttava/hoitava, olematta liian raskas ja paksu. Näistä onnistuneista innovaatioista aina silloin tällöin lukee. Esim. joku Biothermin uusi tai Yves Rocherin voide on ollut juuri tällainen: kosteuttava ja kosteuden lukitseva, jättämättä rasvaista tai lähmäistä pintaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #1310 : 17.10.15 - klo:17:44 »
^ Ootko kokeillut BHA-savinaamio-öljypuhdistusta? Siitä on kirjotettu aiemmin tässä ketjussa. :)

Kiitos vinkistä, vaikuttaa lupaavalta! Ainoa mikä mietityttää on tuo savinaamio, sillä mulla on kuiva iho ja oon jotenkin ollut siinä uskossa, että savinaamiot vetää viimeisenkin kosteuden iholta. Osaako joku sanoa löytyykö kuivattamatonta savinaamiota?

Voin suositella sekä tuota Innisfreen perusversiota, että Elizaveccan kuplivaa savea. Kumpikaan eivät ole ollenkaan sellaisia naaman räjäyttäviä pommeja, kun olin itsekin kuvitellut savinaamioiden olevan. Innisfree ei kuivu suositellun käyttöajan puitteissa ja se on muutenkin joustavampaa ja hellävaraisempaa kuin mihin olin tottunut. Elizaveccan naamion puhdistavuus ei myöskään perustu saven kuivumiseen iholle.

Olen käyttänyt näitä naamioita silti vaan T-alueella paria kokeilukertaa lukuunottamatta. Ainakin näin onnistuu myös kuivuuteen taipuvaisella iholla.

Onko tämä (http://cosmetic-love.com/products/innisfree-super-volcanic-pore-clay-mask-100ml?variant=3203756548) se Innisfreen perusversio, josta täällä on ollut puhetta?

Mä en tiedä mitä tekisin mun ihon kanssa. Se on aivan kamala. Mulle puhkesi vuosi sitten akne kun otin hormoonikierukan. Pahimmat paiseet ajottuu enää vain kuukautisten ajalle, mutta posket ja leuka on täynnä pikkuista näppyä, ei punaista finniä (mustapäätkin talttuvat BHA:lla), mutta mitä lie hormooni-/hikinäppyä tämä ihonvärinen nyppylä sitten lie. Eipä sitä saa peittoonkaan kun se paljastaa itsensä ihosta epätasaisuudellaan.

Viime päivinä olen muistellut ihoa ennen hormoonikierukkaa ja myönnän, että näppyä pukkasi silloinkin aina yliopiston alusta saakka. Stressi taitaa siis olla toisena tekijänä. Olen jo miettinyt paluuta yhdistelmäehkäisyyn puhtaasti tämän ihon takia, vaikka kyseinen hormoonimömmö ei muuten mulle sovikaan, mutta en enää tiedä mitä muutakaan tehdä tämän kanssa. Apteekin aknetuotteet koluttu, meikkipohja vaihtunut mineraaleihin ja BHA, AHA ja raekuorinta käytössä, mutta ei auta. Voisiko jokin aasialainen ihonhoito vielä pelastaa?

Nimim. Epätoivoinen
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1311 : 18.10.15 - klo:11:13 »
^ Toi on se super-versio. Tässä tavallinen: http://cosmetic-love.com/collections/innisfree/products/innisfree-jeju-volcanic-pore-clay-mask-original-100ml

Mä olen kokeillut vaan tota superia ja ei ainakaan mulle ollut liian tujua. En tiedä kuinka suuri ero noilla on.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1312 : 18.10.15 - klo:20:29 »
Kannattaa ehdottomasti lueskella blogeja, joissa aknen hoitoa aasialaisin tuottein. Esim.

http://www.fanserviced-b.com/
http://skinandtonics.com/

On niitä muitakin, en vaan just nyt löydä!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 19.10.15 - klo:03:45 »
Purebessin synake on ollut käytössä viikon verran ja oikein on hyväntuntuinen voide. Kosteuttaa tarpeeksi tukkimatta. Ajatus myrkyllä siliävistä rypyistä on lisäplussa, vaikken kovin ryppyinen olekaan.

Tilasin Innisfreen Skin Clinic BHA -sheet maskeja ja odotukset on tosi korkealla, Cosrxin BHA on ollut niin merkittävän tehokas mun kasvoilleni. Toisaalta kun bha on muutenkin käytössä, ehkä tuo maski ei tee niin suurta eroa. Odotan kovasti silti. Tilasin myös It's Real Squeeze -mansikkamaskeja, vähän summassa valkkasin, sarjan tea treet oli ainakin ihan mukavia tuttavuuksia.

Tilasin vihdoin myös OSTin c-vitamiiniseerumin. Siltäkin odotan taikoja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1314 : 19.10.15 - klo:08:17 »
Real Squeeze -sarjan sheavoi on mahtava talvinaamio. Riisinaamio on aivan ihana yleiskosteuttava, siinä ei edes ole alkoholia, kuten muissa kokeilemissani sarjan naamioissa.

Minulle on noista clinic-naamioista tulossa katekiini ja macecassoside (meniköhän oikein  :D).

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1315 : 19.10.15 - klo:19:39 »
Sheet maskeista mun suosikkeja on olleet Tonymolyn Wonder Butter ja Klairs Rich Moist Soothing Mask. Lisäksi Holida Holikan Ampoule Maskeista tosi monet on olleet mahtavia: Vitamin + Pineapple, Hyaluronic acid + Bamboo ja Ceramide + Honey.

Sen sijaan kaikenlaiset hedelmä- ja marjajutut on ihan kivoja tuoksuiltaan, mutta iholla ei ole näkynyt sen kummempaa vaikutusta. Samoin Innisfreen Skin Clinicit on tuntuneet jopa ärsyttävän ihoa - en ole incejä kaikista tarkistellut, sisältävätköhän alkoholia paljon tms?

Ja mulla siis pintakuiva herkkä akneen taipuvainen iho, joka punoittaa hyvin herkästi ja on epätasaisen värinen. Kosteutta näillä sheet maskeilla iholle on kyllä kivasti saanut.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1316 : 19.10.15 - klo:21:39 »
Onko Lila sulla Cosrx:n riisinaamion lisäksi myös se hunajaversio? Millä tavalla mahtavat erota toisistaan? Hunajafriikkinä kiinnostaisi tietysti hommata se hunajanaamio, mutta jos se riisi onkin huomattavasti parempaa, niin sitten toki se.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1317 : 21.10.15 - klo:06:31 »
Täältä myös suositukset Innisfreen Real Squeeze Shea -naamiosta. :-* Ansaitsee kyllä kehunsa, sillä siloitti meikäläisen korppunaaman kuivuusjuonteet näkymättömiin. Naamiossa käytetty seerumi oli kermaista ja miedon tuoksuista, joista myös plussaa.

Mun ekat koreapurkit alkaa loppumaan, mutta onneksi uudet saapuivat juuri. Tosowoong etana on finito, ja vaikka kovasti voiteesta pidinkin, niin kokeiluun menee Purebessin snail school gel. Öljyseerumien näytteet tulivat samassa paketissa, eli nyt pääsen ihmettelemään niidenkin maailmaan. Koputan puuta, sillä iho on yllättävän hyvin kosteutetun oloinen.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1318 : 21.10.15 - klo:08:13 »
^^Hunaja on geelimäinen, kosteuttava ja rauhoittava, hyvä sekin. Valitsisin sen rasvaisemmalle iholle, riisin kuivuuteen taipuvaiselle. Tai hunajan kesäksi, riisin talveksi.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1319 : 21.10.15 - klo:17:31 »
Hei mitkäs Cosrx Essenceistä on hoitavimpia, jos näin talvea ajatellaan? Ja muutenkin pitääkö vielä niiden päälle laittaa kasvovoidetta vai käykö yksisteen? Eniten kiinnostaa Galactomyces, Snail Mucin ja Hyaluronic Acid. Hajustettoomuus noissa ois se suurin plussa ja 100 ml kans kiva juttu + pumppuputeli!

Oon nyt käytellyt Purebessin Synakea ja se tuntuu kosteuttavalta ja hyvältä eikä tuoksukaan häiritse vielä tai aiheuta oireita, mutta tiedän mitä enemmän pakkanen kiristyy, niin ei tule riittämään, ehkä päivisin, hoitavan seerumin päällä, ehkä. Kaapissa odottaa Purebessin se Galactymoces silmänympärysvoide, kunhan vaan Dermosilin Nature loppuu, toivon, että Purebess ois tuhdimpi/hoitavempi talvea ajatellen.

Minkälainen ois Purebessin etanageeli, verrattuna Mizonin etanageeliin? Tuoksuuko miten? Tosin geelimäiset joudun suosiolla unohtamaan talveksi muutenkin, mutta vaikka ensi kevättä ajatellen jatkanko Mizonilla vai kokeilenko jotain uutta. Etanoista olen tykännyt...siis voiteista ;D

Odottelen saapuvaksi Secret Keyn Snail Repairing Cream. Toivottavasti kestän tuoksun!

Oon nyt ihan hukassa mitä käyttäis talvella tosiaan kasvoille sekä aamuksi, että yöksi, kun ennen käyttänyt LV:tä ja Dermosilin Face Extraa, niitä varmaan sitten ostan, jos en keksi Koreatuotteista vastaavia! (Face Extraa mulla okin aina kaapissa talven takia, auttaa kasvojen ihottumiin. Sitä voiskin kokeilla myös silmänympärysiholle, jos ne ärtyvät välillä!)
« Viimeksi muokattu: 21.10.15 - klo:17:33 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos