Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 517722 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1365 : 23.11.15 - klo:08:04 »
Missähän miun Kiku viipyy, tilasin sen ennen Triinaa eikä vieläkään näy  :-\ Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta, toivottavasti tulisi pian!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1366 : 23.11.15 - klo:09:13 »
^Mistä/miltä myyjältä tilasit? Kysyn siksi, että jos olen itsekin tilannut samasta paikasta niin tiedän varautua odotukseen... ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1367 : 24.11.15 - klo:21:27 »
Osaisiko joku suositella kosteuttavaa ja ei-tukkivaa voidetta yökäyttöön tuolta Aasian suunnalta? Mulla nyt sekakäytössä ( :3 ) Paula's Choicen tuotteet ja Korea-tuotteet, mutta kummastakaan mulla ei ole oikein sellaista kosteuttavaa tuotetta vaan kaikki on tällä hetkellä suunnattu lähinnä tukkeumien hoitamiseen ja eivät siis ole erityisen kosteuttavia... Muuten ei ole ollut ongelmaa mutta talven saapuessa iho alkaa kuivua pinnasta ja hilseilee ikävästi, joten haluaisin yöksi jonkun vähän kosteuttavamman voiteen, päiväkäytössä nuo nykyiset on oikein hyviä.

Niin ja hinta saisi mielellään olla PC:tä halvempi ;D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1368 : 24.11.15 - klo:21:39 »
^Ainakin COSRX:n riisivoide (Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask) on kivasti kosteuttava ja miellyttävä voide, ei lainkaan tukkivan oloinen. Hintaa vähän reilu kymppi, omastani maksoin n. 13,5 e.

Kathy, mun viidessä viikossa saapunut Kiku tuli myyjältä  rikrk7lsivyun.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1369 : 24.11.15 - klo:22:25 »
^Krääh, samalta tilasin. ::) No hyvä tietää, että voin joutua odottamaan tavallista kauemmin. Mun Korea-paketitkin jumittelevat nyt jossain, kiitos joulunalusen ja postilakon...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1370 : 25.11.15 - klo:11:13 »
Ääni myös riisivoiteelle, on todella ihastuttava tuote! Tätä ostan lisää - ja purkki on huvennut ennätysvauhtia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1371 : 25.11.15 - klo:21:04 »
Sopiiko tuo riisivoide päiväkäyttöön miten hyvin? Pintakuiva sekaiho itsellä...Mulla on tällä hetkellä käytössä Joseon Dynastyn voide ja se ei toimi päiväkäytössä. Mizonin etanageeli taas on liian kevyt. Viime talvena käytin Bentonin etanavoidetta ja sekään ei päiväkäytössä toiminut.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1372 : 25.11.15 - klo:21:05 »
Sopii hyvin, on paremmin imeytyvä kuin tuo Joseon - joka on kyllä tosiaan minullakin vain yövoidekäytössä. Kuten myös Bentonin etanavoide.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1373 : 26.11.15 - klo:05:45 »
Tonymolyn Red Appletox Honey Creamia saa taas edullisesti eBaysta, ainakin f2plus1 myy alle kympillä. Tästä oli jokin aika takaperin juttua.

Mä en oikein nyt tiedä tuosta Kikumasamunesta. Se on todella hyvä kosteuttaja, mutta ainakin oma ihoni jää siitä tahmeaksi, mikä ei aamuisin ainakaan käy yhtään laatuun, illalla ei niin haittaa. Jotenkin tulee aika tunkkainen olo. Lisäksi hiivainen haju on epämiellyttävä. Olen levittänyt suoraan käsistä kasvoille, pitää vielä kokeilla vanulappua, jos sillä tulisi toisenlainen tulos, kun määrä on pienempi.

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1374 : 26.11.15 - klo:09:12 »
Pitää sitten tilata tuo riisivoide kun on ollut ostoslistalla muutenkin jo pitkään 😊 Mizonin placenta ampoule voidellun on matkalla. Toivottavasti sekin sopisi päiväkäyttöön. Hyviä yövoiteita/naamioita multa kyllä löytyy mutta se HG päivävoide talvelle on kyllä hakusessa. Innisfreen green tea balancing cream oli hyvä kesällä. Tosin kerrostettuna sekin oli aavistuksen liian rasvainen.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1375 : 27.11.15 - klo:20:57 »
Varmaan joskus aiemmin jo mainitsin täällä, että Cosrx:n Honey Ceramide Full Moisture Cream ei sopinut mun kasvoille yhtään, aiheutti ikävästi tukkeumia. Olen nyt käyttänyt sitä pois ronskisti vartalovoiteena säärille - ja nyt mulla ensimmäistä kertaa elämässäni on sisäänkasvaneita ihokarvoja säärissä. Selvästi tuntuu tämä voide muodostavan mun iholle hyvin tehokkaasti tukkivan pinnan, en muuta selitystä keksi. En vaan tiedä mihin mä seuraavaksi tätä uskaltaisin lykätä tuon loppupurkillisen verran...kuiviin kantapäihin ei varmaan paljoa vahinkoa saa aikaiseksi?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1376 : 27.11.15 - klo:23:48 »
^Hyvä tietää, ei ole sitten välttämättä munkaan juttu, kun iho tukkeutuu helposti.

Testasin Skinfoodin kehutun Peach Sake Pore Serumin ja tämä on varmasti monelle rasvoittuvaihoiselle huippuhyvä meikin alle. Jättää todella mattaisen, puuterimaisen pinnan, on koostumukseltaan ohutta voidetta. Meikki levittyi päälle hyvin. Tuoksuu persikkaiselle.

Iho on säännöllisen AHA-kuorinnan myötä muuttunut rutikuivasta pintakuivaksi ja välillä jopa rasvoittuvaksi, tai ainakin kiiltelee helpommin ja kaipaan mattapinnan tuovaa voidetta/primeria meikin alle, kuitenkin riittävän kosteutuksen kera. Ilmeisesti ihoa tukkiva ja siten finnejäkin aiheuttava kuiva pintakerros on aika hyvin häipynyt ja luontainen rasva pääsee huokosista ulos. Kiva huomata hoitaneensa vuosia ihoaan päin pyllyä  :T

Laitoin tilaukseen COSRX:n etanaliman ja Tonymolyn omppuvoiteen. Toivottavasti eivät eksy pakkaspäivänä laatikkoon, se on vähän hankaloittava juttu talviaikaisessa tilailussa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1377 : 28.11.15 - klo:11:04 »
Mä olen tykästynyt  Tonymolyn Panda`s Dream White Magic Creamiin. Kokeilin välillä myös Etude Housen Face Bluria, mutta tykkään tuosta Pandasta enemmän. Nuo on tosi erilaisia, Pandasta jää sellainen vähän tahmea pinta ja Face Blurista sellainen samettinen. Tuon tahmean pinnan ansiosta sen Panda voiteen päälle tarttuu muu meikki tosi hyvin ja mullahan kävi aluksi sen kanssa sellainen moka, että aloin laittamaan poskipunaa tuttuun tapaan aika reilulla kädellä ja sitähän tuli sitten ihan liikaa, koska pigmentti tarttuu paljon paremmin kun on käyttänyt tuota voidetta. Meikkivoidekin on tuon päällä jotenkin peittävämpi, mutta silti luonnollisempi. Ja pysyy!

Jossain moitittiin tuota Panda voidetta huonosta levittyvyydestä joka pitää kyllä paikkaansa, mutta itse kun ensin pyyhin kasvot misellivedellä ja laitan tuon voiteen vielä kun iho on ihan himpun kostea niin levittyy tosi hyvin. Siinä on aika jännä koostumus.. ensin se on sellaista melko tuhdin näköistä voidetta, levittäessä muuttuu vähän vetisen tuntuiseksi, mutta äkkiä muuttuukin tahmeaksi. Jossain moitittiin myös, että tuo voide jättäisi kasvot aika valkoisiksi eikä siten sopisi kun ihan vaalealle iholle, mutta juju piileekin siinä, että laittaa vaan tarpeeksi vähän. Siitä hetkellisestä vaaleudesta jää meikkivoiteen levityksen jälkeen jäljelle vaan sellainen luonnollinen hehku, ei todellakaan valkoinen naama. :D Eikä naama sitten jää enää tahmeaksi kun meikki on ollut hetken paikoillaan ja käyttää puuteria.
3a/b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1378 : 28.11.15 - klo:12:38 »
Testasin Skinfoodin kehutun Peach Sake Pore Serumin ja tämä on varmasti monelle rasvoittuvaihoiselle huippuhyvä meikin alle. Jättää todella mattaisen, puuterimaisen pinnan, on koostumukseltaan ohutta voidetta. Meikki levittyi päälle hyvin. Tuoksuu persikkaiselle.

Oo, mulle tätä siis. Kiitos vinkistä!

Oon käytellyt nyt jonkin aikaa Skinfood Lettuce&Cucumber Watery Creamia. Tää ei oikeastaan ole voidemaista ollenkaan, vaan sellaista paksua, läpinäkyvää geeliä. Tykkään siitä koska se imeytyy tosi nopeasti ja kosteuttaa just sopivasti mun pintakuivaa ja rasvoittuvaa ihoa. Ei ole tukkinut ihoakaan (mikä mulla voiteiden kanssa tapahtuu herkästi). Tuoksu on hyvä, hieman vihreä ja makea. Miinusta hieman siitä, että putkilon pumppu räkii välillä.

edit. Unohdin kertoa tästä ihanuudesta: A'pieu Smart Cushion! Tämä on siis sellainen tee-se-itse cushionmeikki (näitä on varmasti erilaisia versioita muillakin merkeillä). Oon ihan supermielissäni että ostin tämän. Oon ollut siitä asti cushioneista kiinnostunut, kun niitä rupesi ilmestymään, muttas korealaiset on auttamatta liian vaaleita ja harmaita mulle, joten piti unohtaa koko juttu. Nythän Isadoralta vasta tuli oma cushionmeikkivoide, ja tulihan se hankittua, helppo kun olen. ::) Hinta vaan oli ihan järkyttävä (29e) ja meikkivoidetta siitä ei oikeasti riittänyt kuin n. kuukaudeksi.

Löysin sitten tuon A'pieu Smart Cushionin ja tein oman version Lumenen Matt Control -meikkivoiteesta ja toimii! Siis toimii jopa paljon paremmin kuin käsin tai sienellä levitettynä purkista. Mä en oo saanut tätä Lumenen meikkivoidetta oikein kestämään iholla hyvänä, koska sitä helposti tulee liikaa. Nyt tuosta cushionista sitä tulee just oikea määrä ja painelemalla sen tuolla tyynyllä iholle saan sen myös pysymään. Suosittelen kyllä kokeilemaan itse cushionmeikkivoiteen tekemistä, jos valmiista versioista ei sopivaa sävyä/koostumusta löydy. Yhdestä 30g meikkivoidetuubista siis tekee periaatteessa kaksi täyttä cushionia, koska cushioniin mahtuu n. 15g tuotetta ja ne ovat kaikki aika standardikokoisia.
« Viimeksi muokattu: 28.11.15 - klo:12:55 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1379 : 29.11.15 - klo:20:16 »
^Mistä/miltä myyjältä tilasit? Kysyn siksi, että jos olen itsekin tilannut samasta paikasta niin tiedän varautua odotukseen... ;D

sakura-sakura-japan oli se keneltä tilasin. Pari viikkoa tässä vielä odotellaan, sit kyllä alkaa narina. Tosin nyt kun ei tiedä miten tuo Postin systeemi vaikuttaa  :-\

Pitäisiköhän minunkin kokeilla tilata tuota riisivoidetta. Otsaan alkanut tulla taas pientä punaista näppylää ja tuntuu ihan kutiavalta.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett