Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446368 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1380 : 28.11.15 - klo:11:04 »
Mä olen tykästynyt  Tonymolyn Panda`s Dream White Magic Creamiin. Kokeilin välillä myös Etude Housen Face Bluria, mutta tykkään tuosta Pandasta enemmän. Nuo on tosi erilaisia, Pandasta jää sellainen vähän tahmea pinta ja Face Blurista sellainen samettinen. Tuon tahmean pinnan ansiosta sen Panda voiteen päälle tarttuu muu meikki tosi hyvin ja mullahan kävi aluksi sen kanssa sellainen moka, että aloin laittamaan poskipunaa tuttuun tapaan aika reilulla kädellä ja sitähän tuli sitten ihan liikaa, koska pigmentti tarttuu paljon paremmin kun on käyttänyt tuota voidetta. Meikkivoidekin on tuon päällä jotenkin peittävämpi, mutta silti luonnollisempi. Ja pysyy!

Jossain moitittiin tuota Panda voidetta huonosta levittyvyydestä joka pitää kyllä paikkaansa, mutta itse kun ensin pyyhin kasvot misellivedellä ja laitan tuon voiteen vielä kun iho on ihan himpun kostea niin levittyy tosi hyvin. Siinä on aika jännä koostumus.. ensin se on sellaista melko tuhdin näköistä voidetta, levittäessä muuttuu vähän vetisen tuntuiseksi, mutta äkkiä muuttuukin tahmeaksi. Jossain moitittiin myös, että tuo voide jättäisi kasvot aika valkoisiksi eikä siten sopisi kun ihan vaalealle iholle, mutta juju piileekin siinä, että laittaa vaan tarpeeksi vähän. Siitä hetkellisestä vaaleudesta jää meikkivoiteen levityksen jälkeen jäljelle vaan sellainen luonnollinen hehku, ei todellakaan valkoinen naama. :D Eikä naama sitten jää enää tahmeaksi kun meikki on ollut hetken paikoillaan ja käyttää puuteria.
3a F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1381 : 28.11.15 - klo:12:38 »
Testasin Skinfoodin kehutun Peach Sake Pore Serumin ja tämä on varmasti monelle rasvoittuvaihoiselle huippuhyvä meikin alle. Jättää todella mattaisen, puuterimaisen pinnan, on koostumukseltaan ohutta voidetta. Meikki levittyi päälle hyvin. Tuoksuu persikkaiselle.

Oo, mulle tätä siis. Kiitos vinkistä!

Oon käytellyt nyt jonkin aikaa Skinfood Lettuce&Cucumber Watery Creamia. Tää ei oikeastaan ole voidemaista ollenkaan, vaan sellaista paksua, läpinäkyvää geeliä. Tykkään siitä koska se imeytyy tosi nopeasti ja kosteuttaa just sopivasti mun pintakuivaa ja rasvoittuvaa ihoa. Ei ole tukkinut ihoakaan (mikä mulla voiteiden kanssa tapahtuu herkästi). Tuoksu on hyvä, hieman vihreä ja makea. Miinusta hieman siitä, että putkilon pumppu räkii välillä.

edit. Unohdin kertoa tästä ihanuudesta: A'pieu Smart Cushion! Tämä on siis sellainen tee-se-itse cushionmeikki (näitä on varmasti erilaisia versioita muillakin merkeillä). Oon ihan supermielissäni että ostin tämän. Oon ollut siitä asti cushioneista kiinnostunut, kun niitä rupesi ilmestymään, muttas korealaiset on auttamatta liian vaaleita ja harmaita mulle, joten piti unohtaa koko juttu. Nythän Isadoralta vasta tuli oma cushionmeikkivoide, ja tulihan se hankittua, helppo kun olen. ::) Hinta vaan oli ihan järkyttävä (29e) ja meikkivoidetta siitä ei oikeasti riittänyt kuin n. kuukaudeksi.

Löysin sitten tuon A'pieu Smart Cushionin ja tein oman version Lumenen Matt Control -meikkivoiteesta ja toimii! Siis toimii jopa paljon paremmin kuin käsin tai sienellä levitettynä purkista. Mä en oo saanut tätä Lumenen meikkivoidetta oikein kestämään iholla hyvänä, koska sitä helposti tulee liikaa. Nyt tuosta cushionista sitä tulee just oikea määrä ja painelemalla sen tuolla tyynyllä iholle saan sen myös pysymään. Suosittelen kyllä kokeilemaan itse cushionmeikkivoiteen tekemistä, jos valmiista versioista ei sopivaa sävyä/koostumusta löydy. Yhdestä 30g meikkivoidetuubista siis tekee periaatteessa kaksi täyttä cushionia, koska cushioniin mahtuu n. 15g tuotetta ja ne ovat kaikki aika standardikokoisia.
« Viimeksi muokattu: 28.11.15 - klo:12:55 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1382 : 29.11.15 - klo:20:16 »
^Mistä/miltä myyjältä tilasit? Kysyn siksi, että jos olen itsekin tilannut samasta paikasta niin tiedän varautua odotukseen... ;D

sakura-sakura-japan oli se keneltä tilasin. Pari viikkoa tässä vielä odotellaan, sit kyllä alkaa narina. Tosin nyt kun ei tiedä miten tuo Postin systeemi vaikuttaa  :-\

Pitäisiköhän minunkin kokeilla tilata tuota riisivoidetta. Otsaan alkanut tulla taas pientä punaista näppylää ja tuntuu ihan kutiavalta.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1383 : 29.11.15 - klo:23:08 »
^Voipi olla, että hidastelu johtuu näistä Postin systeemeistä. Mulle on useampi paketti tulossa ja ainoa lähetyskoodillinen on saapunut seurannan mukaan Suomeen 26.11, mutta ei ole liikkunut vielä minnekään. Kai ainakin osa noista koodittomistakin paketeista jumittelee jossain varastossa. Saa nähdä, miten pitkään joutuu vielä odottelemaan! Vaikka posti alkaisikin kulkea normaalisti, niin voi mennä hetki ennen kuin ne kaikki säilössä olevat lähetykset saadaan liikkeelle... ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1384 : 01.12.15 - klo:12:59 »
Nyt kun posti taas alkaa toimia toivon mukaan normaalisti.. niin voisi katsella jotain uutta varustelua talveksi.
Onko kokemuksia Holika Holikan Skin & Good Cera Emulsionista? Pakkaus ainakin riittoisa, 130 ml.
Eikös Triinalla ollut jotain tältä sarjalta?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1385 : 02.12.15 - klo:20:09 »
Mä nyt vähän myöhään heräsin, että koreatuotteita olisi voinut antaa joululahjaksi. Ehtisiköhän mistään enää tilaus perille ennen joulua? Olen yleensä tilannut ebaysta ja siellä toimitusajat vaihtelee hurjasti.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1386 : 03.12.15 - klo:09:38 »
Mä nyt vähän myöhään heräsin, että koreatuotteita olisi voinut antaa joululahjaksi. Ehtisiköhän mistään enää tilaus perille ennen joulua? Olen yleensä tilannut ebaysta ja siellä toimitusajat vaihtelee hurjasti.

Mulle on iamloveshopin ebay sivuilta tullut paketti aina n. parissa viikossa. Jolsenkin paketit tulleet suhteellisen nopesti mutta hinnat toki siellä kalliimmat. Aikamoista arpapeliähän tuo tilaaminen on kumminkin. Mulle on pari putsaria tulossa Japanista ja postin lakon takia olleet matkalla jo kuukauden  ;D

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1387 : 03.12.15 - klo:16:43 »
^^Jouluruuhkat myös vaikuttavat nyt. Mulla ei kerennyt viime vuonna yksi näihin aikoihin tilaamani paketti jouluksi edes Englannista :-\ Usein Koreasta tulee tosi nopeastkin paketit, mutta kuten maxine sanoi, vähän arpapeliä.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1388 : 04.12.15 - klo:23:13 »
No niin, kusti alkoi polkea tällä viikolla ja pääsin hakemaan kasan paketteja postista. :) Mun Kikumasamune High Moist Lotionkin tuli lakosta huolimatta kymmenessä päivässä, jee. Tilasin siis talveksi kunnon kosteuspaketin... ;D

COSRX Hyaluronic Acid Intensive Cream: Todella täyteläinen ja kosteuttava voide! Tästä jää ihan selkeästi kalvo kasvoille, ei humpsahda suoraan ihoon kuten suurin osa kokeilemistani Korea-voiteista. Imeytymisessä kestää toki jonkin aikaa, mutta sopii silti päivävoiteeksi mun rasvoittuvalle ja pintakuivalle iholle. Ihoa ei alkanut missään vaiheessa päivää kiristää ja jos tämä ei aiheuta finnejä, niin on kyllä mun lemppari. :ts Mulla on siis aikaisemmin ollut ongelmana tilaamieni voiteiden kanssa se, että kosteustehot eivät riitä.

COSRX Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask: Tilasin tämän Mizonin Good Night White Sleeping Maskin rinnalle, koska Mizon ei tuntunut tuovan yhtään lisäkosteutta, vaikka tasoittikin ihon sävyä. Tämä hunajanaamio on kyllä selkeästi kosteuttava tuote ja koostumuskin on miellyttävän geelimäinen.

COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence: Mulla oli aikaisemmin käytössä COSRX:n Galactomyces-essence, mutta halusin kokeilla etanatuotetta välillä. Kosteuttava tämäkin, en oikein muuta osaa vielä sanoa. ;D

Kikumasamune High Moist Lotion (pinkki pullo): Ihan järkyttävän kokoinen pakkaus! Olin jotenkin täysin missannut, että tämä on puolen litran pullo ja odotin jotain 125 ml putelia... Tykkään tästäkin tosi paljon, käytän kasvovetenä vanulapulla levitettynä, eikä tämä mulla ainakaan tunnu tahmealta kuin ihan hetken. Auttoi heti kasvopesun jälkeiseen kiristelyyn. Haju on kyllä aika mielenkiintoinen tässä, löyhkää nimittäin ihan kiljulle.

Mä tiedän, että mun pitäisi testata uusia tuotteita muutaman päivän ajan yksitellen tukkeumien varalta, mutta nyt vedin vähän riskillä ja laitoin kaikki kerralla. Toivottavasti mitään ongelmia ei tule. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1389 : 05.12.15 - klo:00:45 »
Minusta tuntuu, että suurin osa Korea-kosmetiikastani ei sovi iholleni. :( Tilailin viime talvena muutaman memeboxin, kaikkea kivaa misshalta sekä joitain täälläkin kehuttuja tuotteita.

Tähän mennessä parhaiten iholleni ovat sopineet Bentonin Snail Bee essense ja  steam cream sekä Tosowoongin snail päivävoide.  Sen sijaan lähes kaikki muut tuotteet (voiteet, seerumit, essenset, sleep maskit jne) tuntuvat aiheuttavan kuumotusta, punoitusta, pieniä punaisia näppyjä (ei finnejä) jne. joita ei saa kunnolla peitettyä edes meikillä. Tai vaikeahan se on sanoa mitkä kaikki tuotteista ei sovi, kun idea on käyttää useita tuotteita samanaikaisesti. Toisaalta kiinnostus kokeilla yksittäisiä tuotteita syyllisten löytämiseksi alkaa hiipua, kun ihon palautuminen kestää aina aikansa.

Turhauttaa. Olin, ja olen edelleenkin, niin innoissani tästä ihonhoitomenetelmstä. Ihoni ei vaan näytä olevan yhtä innoissaan kuin minä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1390 : 05.12.15 - klo:00:56 »
Sain kuin sainkin WishTrendin paketin (jo toinen vessanraikastus-trio - iPoo on toimivaa kamaa!), ja tilasin Jolsen puodista COSRXin Aloe vera-geelin talviseerumiksi.. Olen aivan ihastunut sarjaan, se on kyllin mietoihin, silti tehokkaisiin raaka-aineisiin perustuva brändi.
Tuoksuvammat (tuoksuvammaiset!) sarjat jätän suosiolla väliin, MISSHA tuntuu aivan liian riskialttiilta, kuten myös Etude House..
Tosin Etude Housen Collagen essence-näytepullollinen on ihan kiva lisävirkistys rutiiniin!

Täytyy kai hankkia vielä tuo japanilainen jättipullo, kun niin kehutaan sitä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1391 : 05.12.15 - klo:01:38 »
^^Syy saattaisi olla hajusteissa. Nuo ihollesi sopivat ovat kaikki hajusteettomia, mutta muutoin korealaiskosmetiikka on aika pitkälti voimakkaasti hajustettua.

NQ, Holikan Good Cera on hyvä kuivalle iholle, se on ravitsevaa ja kosteuttavaa, tuotteet paksuja. Omaa ihoani tuntuu jonkin verran tukkivan, ainakin se keramidivoide, kasvovesi (joka sekin on aika emulsiomainen) sopii kyllä. Lisäksi näissä on ihan pahimmasta päästä oleva hajuste, sellainen misshamainen mummokatku. Laitan sulle näytepullot näistä, jos tykkäät, älä ainakaan kokeilematta hanki mm. tuon tuoksun takia.

Ihoni tuntuu tykkäävän koko ajan enemmän AHA-kuorinnasta, mutta samalla se on siitä vähän riippuvainen, eli pinta kuivuu ja menee tukkoon välin venähtäessä. Ei se muuten haittaa, mutta käyttömukavuus ei ole kovin korkealla, aine haisee happamalle, kirvelee aluksi, rutiini vie aikaa ja käyttöä seuraavana aamuna iho on usein aika lähmäinen. Toivottavasti en ajaudu tämän kanssa ongelmiin.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1392 : 05.12.15 - klo:14:19 »
Etude Houselta on näköjään ilmestynyt hunajainen uutuussarja Honey Cera. Onko kellään tästä vielä kokemuksia? Hunajafriikkinä tietysti kiinnostaisi nuo kovasti...

Jolsea selatessa löytyi myös tällainen ihanuus, Lioele L'CRET Berry Secret Tightening Feminine Essence. Kaunistava - pardon my French - toosanhoitoessence. Lupauksena esim. Improves virginal conditions ja promotes youthful and healthier precious part ;D.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1393 : 05.12.15 - klo:15:36 »
^^Syy saattaisi olla hajusteissa. Nuo ihollesi sopivat ovat kaikki hajusteettomia, mutta muutoin korealaiskosmetiikka on aika pitkälti voimakkaasti hajustettua.

Ihan mahdollista, vaikka yleensä ihoni ei herkkyydestään huolimatta reagoi hajusteisiin. Ehkä Koreassa käytetään sellaisia hajusteita, jotka eivät sovi iholleni.

Olisiko kenelläkään vinkkejä, mitä tällaisen ikääntyvän herkkähipiäisen kannattaisi kokeilla?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1394 : 05.12.15 - klo:16:42 »
^^Eikä, toosanhoitoessence :D Voi hyvä taivas. Joko meni tilaukseen..?

Innisfreen It's real sqeeze strawberry -maski haisee ihan väkevälle mansikkaviinille. Ei mikään viehättävin hajuste nyt kyllä tämä.