Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446365 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1395 : 05.12.15 - klo:19:05 »

Jolsea selatessa löytyi myös tällainen ihanuus, Lioele L'CRET Berry Secret Tightening Feminine Essence. Kaunistava - pardon my French - toosanhoitoessence. Lupauksena esim. Improves virginal conditions ja promotes youthful and healthier precious part ;D.

0_0  ::)  :T
Aasian suunnalla näyttää olevan jokin ihme fetissi näitten naisten intiimipaikkojen suhteen, enemmän kuin meillä. Joskus eBayssa tuli kohdalle feminine hygiene-osastolla jokin indonesialainen intiimituote, joka lupaili timmimpää olemusta ja terveyttä  ;D Teho perustui muka paikallisiin yrtteihin, mutta niiden nimistä en saanut selvää, enkä voinut tarkistaa edes googlella, onko sellaisia kasveja olemassakaan. EN luottaisi ihan kaikkiin lupauksiin sillä saralla, puhdas vesi on kuulemma paras voide sinne suunnalle (ellei nyt sitten tarvitse erikseen jotain Ceridal-öljyn kaltaista limakalvojen kostutusta...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1396 : 06.12.15 - klo:22:03 »
Tämä menee jo tunnustuksien puolelle, mutta olen ebayn kautta tilannut jotain indonesialaista hydrokinonivoidetta, tarkoituksena kokeilla sitä "ruskeaan silmään". Kyllä mä taisin muutaman kerran sitä laittaa, mutta koska mulla ei ole oikeasti mitään kriisiä alapääalueella niin en sitten jaksanut säännöllisesti rasvailla. Välillä sitä vain tulee mitä ihmeellisempiä päähänpistoja. ;D Pitääkin varmaan kokeilumielessä aloittaa valkaisukuuri nyt, voin sitten raportoida kuvien kanssa tännekin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1397 : 06.12.15 - klo:22:10 »
Tämä menee jo tunnustuksien puolelle, mutta olen ebayn kautta tilannut jotain indonesialaista hydrokinonivoidetta, tarkoituksena kokeilla sitä "ruskeaan silmään". Kyllä mä taisin muutaman kerran sitä laittaa, mutta koska mulla ei ole oikeasti mitään kriisiä alapääalueella niin en sitten jaksanut säännöllisesti rasvailla. Välillä sitä vain tulee mitä ihmeellisempiä päähänpistoja. ;D Pitääkin varmaan kokeilumielessä aloittaa valkaisukuuri nyt, voin sitten raportoida kuvien kanssa tännekin.

:D Rohkeaa kokeilumieltä ei ainakaan juurikasvulaisilta puutu  ;D
Kuvaraportti 'ennen ja jälkeen'-kavalkadilla olisi tosiaan jotain   >:D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1398 : 08.12.15 - klo:12:35 »
Pyllystä takaisin pärstään, testailin nimittäin COSRX:n AHA- ja BHA-kuorintanäytteitä. ;D Mä olen aikaisemminkin rutkuttanut täällä, miten mun iho ei tykkää hyvää oikein minkäänlaisista kuorinnoista. Aikaisemmin olen kokeillut Paula's Choicen kemiallisia kuorintoja ja todennut niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Nuo COSRX:n kuorinnat olivat selkeästi hellävaraisempia, AHA:n jälkeen ihoa vähän kiristeli seuraavana päivänä, mutta ei mitenkään pahasti. BHA ei mulla kuivattanut yhtään ja ihosta tuli tosi pehmeä. Mun otsan kestoröpelökin pieneni näillä. Pitää varmaan tilata täydet koot...
1aMii, punapää

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1399 : 10.12.15 - klo:08:40 »
Olen käytellyt viikon ajan Mizonin placenta ampoule voidetta ja näin lyhyellä testauksella tykkään tosi paljon. Voide on täyteläistä, mutta imeytyy ihoon täysin jättäen sen pehmeäksi. Käytän sitä myös yöllä ja aamulla kasvot ovat selkeästi tasaisen väriset ja kirkkaat. Nyt jo tekisi mieli tilata placenta seerumi! Onko kellään siitä kokemuksia? Ai että näissä korealaisissa tuotteissa on parasta juuri se, että vaikutukset näkyvät hyvässä tuotteessa nopeasti ja kovin moneen huonoon tuotteeseen en kyllä ole edes törmännyt vielä. <3

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1400 : 10.12.15 - klo:09:10 »
^Mulla on tuo seerumi ja tykkään kyllä! :) Kun otin sen kesällä käyttöön niin huomasin, että finnien arvet alkoivat kadota nopeammin. Tuo antaa myös ekstrakosteutta ja on tarpeeksi kevyt käyttää aamullakin muiden voiteiden alla.
1aMii, punapää

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1401 : 15.12.15 - klo:00:50 »
Olikohan niin, että jotain happoa kannattaisi käyttää arpienhoitoon jo paranteluvaiheessa? Mulla on olemassa aha:ta, bha:ta ja c-vitamiinia, ja pari vajaan viikon ikäistä luomenpoistoarpea kaulassa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1402 : 20.12.15 - klo:17:06 »
Mun iho on ollut ällistyttävän hyvässä kunnossa koko alkutalven *kop kop* Ei yhtään finniä paria leukaperän näppyä lukuun ottamatta ja niihin on luultavasti syy paksuissa vaatteissa ja kaulahuiveissa, eivät ole sellaisia normifinnien oloisia. En ikinä olisi uskonut pari kuukautta sitten voivani kirjoittaa näin.

Ansio kuuluu säännölliselle AHA-kuorinnalle (käytössä COSRX), ylensä kaksi, joskus kolmekin kertaa viikossa, ehdoton minimi on yksi kerta ja silloin huomaa jo ihon pinnan menevän "kiinni". Vuodenaika on pahin mahdollinen omalle iholleni, mutta siitä huolimatta teho on näin loistava. Olen myös entistä tarkempi ihon puhdistuksen kanssa.

Vanhat arvet paranevat tosi hitaasti, mustapäitä on paljon edelleen ja ihoni ei muutenkaan mikään kovin ihmeellinen ole, mutta sen levollinen, ei-ärtynyt tila on ihana tunne ja meikki levittyy paljon kauniimmin kuin ennen.

Muutoin en ole tehnyt muutoksia, käytän iloisesti sekaisin kaikkia tuotteita ja kokeilen tiuhaan uusia. Sheet maskit ovat jääneet vähemmälle, vaikka niistä olisi kyllä tosi paljon hyötyä. Se kylmä ja märkä tunne iholla on vain niin epämiellyttävä talvisaikaan. Eilen laitoin Innisfreen Green Tean ja se oli kyllä heti hyvä kosteusboosti.

Uusia tuotteita ei ole juurikaan tullut hankituksi nyt, yritän käyttää pursuilevia, yltäkylläisiä varastoja pois. Otin mm. käyttöön loppukesällä hankitun Misshan Time Revolution Night Repair Ampoulen ja se on aivan ihana  <3

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1403 : 20.12.15 - klo:17:25 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä simppeli kombo, eli Purebess Galactomyces ja Skin Food Premium Avocado Rich Essence. Tykkään tosi paljon molemmista tuotteista. Oon pyyhkinyt molempien aineiden jämät aina käsiin ja hyväähän nuo on iholle tehnyt. Aloitan BHA-kokeilut taas varovasti, kun iho on taas tasapainoisessa kunnossa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1404 : 20.12.15 - klo:17:32 »
^Skinfoodin Avocado on ihana :) Se on enemmän voidemainen kuin essence/seerumi, kosteuttaa mainiosti ja tuoksu on hurmaava.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1405 : 20.12.15 - klo:17:48 »
Olen aivan samaa mieltä kanssasi ja sinäpä taisit kyseistä tuotetta minulle suositella. :) Tuo voidemainen koostumus on kyllä mun mieleen, sillä mun iho tykkää öljyistä, mutta monet öljymäiset tuotteet ei imeydy vaan jää tahmaksi iholle. Ehkäpä joku kuivaöljy voisi olla mulle hyvä ratkaisu. Tuoksu on kyllä myös hyvä, vaikken vieläkään ole keksinyt mille tuo tuoksuu. :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1406 : 20.12.15 - klo:18:01 »
Onnittelut Triinalle ihon kunnon paranemisesta!
Itsellänikin on hyvä tilanne, vaikka kuivuutta on havaittavissa. Kaikkein tujuimpiin talvituotteisiin en ole siirtynyt, eihän talvea ole ollutkaan kuin parin päivän verran...

Olen tosi ihastunut COSRXiin sarjana, ja suosittelen sitä jatkossakin kaikille herkkiksille! Aloe vera-geeli on uusi kokemus.. ihan kiva perusseerumi.

1b F/M ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1407 : 20.12.15 - klo:18:02 »
Mä tykkään myös tuosta Avocadosta, tosin nyt oon käyttänyt ihan sitä tuhdimpaa cream-versiota. :)

Mä en oikein tiedä mitä mieltä olen COSRX:n etanageelistä. Siis kun se tuntuu siltä että ei tee yhtään mitään, ei siis tunnu iholla yhtään erilaiselta kun ilman sitä, mutta on se ehkä tasoittanut ainakin ihon sävyä säännöllisesti käytettynä.

Mä olen siis käyttänyt pitkään jo ensin tuota etanageeliä, sitten Skinfoodin Avocadoa (essence tai cream) ja viimeisenä Tony Moly intense care dual effect sleeping pack. Tuo sleeping pack on tosi hyvä ja siinä on aivan ihana koostumus! Toisaalta aika tuhtia, mutta toisaalta tuntuu silti jotenkin kevyeltä. En tiedä mitä se tekee, mutta tuota kun on illalla laittanut niin aamulla iho on tosi tasainen, pehmeä ja heleä. :) En ole aina laittanut noita kaikkia, mutta aika monesti noin.
3a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1408 : 20.12.15 - klo:18:12 »
Mun nenään se Skinfood tuoksuu vihreältä teeltä, tai siis sellaiselta kuin kosmetiikassa green tea -tuotteet tuoksuvat :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1409 : 21.12.15 - klo:12:41 »
Olen pari kivaa uutta tuotetta ottanut arsenaaliin. Minulla on uutena first essencenä Hanyul Rice Essential Skin Softner - ja tästä ihoni tykkää tosi paljon, vaikka tuotteessa on alkoholia. Aavistuksen geelimäinen ja epämääräisen (mutta ei liian) tuoksuva neste, joka tasoittaa ja pehmentää ihoa - ja tosiaan tuntuu nopeuttavan muiden tuotteiden imeytymistä.

Ihan nerokas pakkaus ja myös hyvä sisältö on Mizonin Intensive Skin Barrier Eye Rollerissa. Tuo on siis geelimäinen, mutta silti erittäin kosteuttava silmänympärysseerumi, jota levitetään metallisella roll-onilla. Mutta koko pakkauksen sisältö ei ole kosketuksissa kuulaan, vaan purtilon kärkeen pumpataan putkilon pohjaa painamalla pieni annos kerrallaan. On siis paljon hygieenisempi kuin roll-on -tuotteet yleensä.

Ja Banilan Mr Honey -voide on aivan ihanaa  :l
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.