^Aurinkosuojista oli kesällä jonkin verran juttua, niitä voi ainakin lueskella haun avulla. Itse tykkäsin Sevendropsin voiteesta, mutta sitä ei saa enää mistään.
Mizonin Peptide 500 ampoule loppui, se oli oikein hyvä tuote. En ainakaan vielä tilaa lisää, on muita tuotteita käyteltävänä, mutta ehdottomasti ostamisen arvoinen. Täysin tuoksuton, helppo käyttää minkä tahansa tuotteen alla ja milloin vain. Tästä on vaikea sanoa mitään konkreettista vaikutusta, mutta jotenkin vain ihon yleisilme koheni tällä.
Yritän pitää uusien hankintojen suhteen nyt tosi tiukkaa linjaa, koska niin hirveä määrä tuotteita on vielä jemmassa. Vähän kiinnostuin kyllä japanilaisista
LuLuLun-merkkisistä naamioista, niitä on kehuttu. Pakkaus on iso, 32 tai 42 per paketti ja ilmeisesti näitä on tarkoitus käyttää joka päivä. Ajatus on kiehtova, mutta käytännössä en ikinä saisi lättyä naamalle niin usein varsinkaan talvella. Toinen miedosti kiinnostava tuote on
Primera Super Sprout Serum, jota olen käyttänyt pikkupullollisen. Todella hyvän oloinen seerumi kosteuttamaan, ravitsemaan ja heleyttämään. Pullo on kallis, mutta myynnissä on kolmen pikkupullon setti huomattavasti edullisemmalla. Ehkä joskus tulee hankittua.
Ainoa viime aikojen hankinta on
Elizaveccan Hell-Pore Clean Up Mask, kalvonaamioksi jähmettyvä mönjä mustapäille. Luin siitä ylistävän arvion kuvien kera, mutta ensikokeilu omalle klyyvarille tuotti nollatuloksen, yhtään mitään ei irronnut

Mulla on nenä täynnä mustia pisteitä, mutta ne eivät ole täysiverisiä mustapäitä vaan sellaisia sebacious filamentseja mitä lie. BHA onneksi pitää niitä kurissa, mutta mulla on vaan jonkinlainen fetissi saada revittyä kaikki groteski moska ulos...