Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446130 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1425 : 03.02.16 - klo:15:59 »
Vitsit, että mun iho on nykyään tarkka AHA:n suhteen. Heti, kun käyttöväli venähtää, niin alkaa puskea tukkeumafinniä tms. Poskessa on iso ja ruma rupi sellaisen jäljiltä ja leuassa toinen. Olin vähän aikaa laiskempi, kun iho ei levittämisvaiheessa oikein ilahdu näin keskitalvella, mutta tulokset ovat niin kiistattomat, että parempi vain palata ruotuun. Täytyy kyllä tilata se mantelihappotuote vielä kokeiluun.

Mizonin ampouleista ajattelin kokeilla erittäin hyväksi havaitun peptidiversion jälkeen Placentaa ja varmasti tulee em. ostettua vielä uudelleen. On tosi hyvä tuote.

Bentonin etanaessencen käytin myös loppuun ja korkkasin COSRX:n Snail Mucin 96:n ja tämä on kyllä selvästi parempi mun iholle. Benton on kosmeettisesti miellyttävämpää ja huoleton vaikkapa meikin alla, mutta sillä ei ollut lainkaan kosteuttavaa vaikutusta mun iholle, vaan enemmän jopa kiristi. COSRX:n neste on limaisempaa, se levittäessä muodostaa pientä rihmaa ja on aika autenttisen oloinen etanatuotteeksi  :D Selvästi myös kosteuttaa ja imeytyy pienen odottelun jälkeen ihan ongelmitta. Toivottavasti osoittautuu ihoa rauhoittavilta ja korjaavilta ominaisuuksiltaan odotusten mukaiseksi.

Yksi uusi suosikki on myös The Face Shopin Daily Perfumed Hand Cream, Acacia Honey -versiona. Tämä on mukava peruskäsivoide, melko kosteuttava ja sopii ylläpitovoiteeksi vähän kuivemmillekin käsille. Parasta tässä on tuoksu, joka on mun nenääni lähes identtinen D&G:n Light Blue EdT:n kanssa  :-*  30 ml:n tuubi maksaa n. 3,5 e ja löytyy eBaysta ja ainakin TesterKoreasta. Täytyy varmaan testata muitakin tuoksuversioita.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1426 : 05.02.16 - klo:17:34 »
Uutisia COSRX-faneille: sarjaan on tullut uusi kosteusemulsio, joka sopii sekä kuiva- että rasvoittuvaihoisille.

Wishtrend sai ensimmäisenä myyntioikeuden:
Oil Free Moisturizer

Vielä esittelyvideo:
Introducing COSRX

Vaikuttaa todella lupaavalta, ja oli kiva tuon videon kautta nähdä pilkahdus firman toimitiloista. Olen tosi tykästynyt selkeisiin formulointeihin ja edullisiin hintoihin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1427 : 05.02.16 - klo:17:50 »
^ Tuota saa muuten jo muualtakin kuin Wishtrendistä; se yksinoikeus kesti vain pari päivää, kun niin moni valitti COSRX:lle, ettei halua Wishtrendistä ostaa, heh. Mä tykkään koivunmahlasta iholla niin kovasti, että olisin tilannut tuon emulsion heti, ellei siinä olisi tuota sitruuna- ja teepuulisää. :-\
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1428 : 05.02.16 - klo:19:53 »
Joo, todella harmillista, evergreen..! Olen samaa mieltä siitä, että ne turhakkeet olisi COSRX saanut jättää tuotteestaan pois...

Missä muualla tuota muuten jo näkyy - ei kai vielä ebay-myyjillä?
Wishtrend on todella ihan kiva kauppapaikka joskus, mutta agressiivista markkinointia kieltämättä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1429 : 05.02.16 - klo:20:18 »
Minun on kyllä pakko kokeilla. Arsenaalista oikeasti puuttuu kevyt kosteusemulsio - tai ainakin kohta, Smim vetelee viimeisiään. Tea Tree sopii minulle itse asiassa tosi hyvin, sitruunasta en ole havainnut ongelmia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1430 : 05.02.16 - klo:23:43 »
^^ En oo seurannut, onko sitä vielä useammilla myyjillä, mutta heti sen Wishtrendin jälkeen myynti laajennettiin ainakin USA:n maaperälle Cupidropiin. Kaikkialle tuota ei kai ole tulossakaan, ainakin Jolsesta sanottiin niin.

Tuo on vissiin vähän suunnattu nuorille ongelmaihoisille ja sitä markkinoidaan happokuorintojen kaveriksi niille, joiden iho niistä kuivuu ja joilla ei ole kosteutusta. Siksi vähän pelkäänkin, että sitruunaa ja teepuuta on sen verran, että tuoksu miellyttää nuorta miesväkeäkin... Ja kun sen putsarinkin niin vahvasti hajustivat. Mutta jos alkaa tulla kokemuksia, ettei haise miltään, niin sitten mäkin kyllä uskallan kokeilla. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1431 : 06.02.16 - klo:08:23 »
Minähän sen tilasin  ::). Kerron sitten miltä tuoksuu...

En ainakaan itse löytänyt tuota muualta kuin Wishtrendistä ja Cupidropista. Jälkimmäinenhän ei toimita kuin USA:an
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1432 : 07.02.16 - klo:18:04 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla splash maskeja? Alluressa oli juttu ja muhun vetoaa kaikki tollaset uudet hömpäkkeet  ;D Jutussa oli esittelyssä Blithen versio, mutta 48 dollaria on vähän liikaa hömppävedestä - löytyisiköhän halvempia?

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1433 : 07.02.16 - klo:18:09 »
Mun iho sai ihan kunnon hepulin, on täynnä mustapäitä, jopa leuassa ja otsassa jossa ei ole sen suurempaa näppyä ollut vuosiin. En tiedä onko kyse uusista tuotteista vai hormoneista. Itse veikkaan öljyputsaria.

No mitäs nyt sitten?

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1434 : 07.02.16 - klo:20:21 »
Naamiotestailuja:

Tony Moly mr. smile patch - kyseessä on siis viiksien muotoiset mustat geeliläpykät. Toisaalta muistuttivat vähän isoja iilimatoja :P Valitettavasti olivat liian paksuja ja painavia joten valuivat todella herkästi alaspäin! Jos pystyy 20-30 minuuttia makaamaan täysin paikallaan niin sitten käyttö onnistuu, mutta jos maatessa pitää vähänkään edes kallistaa päätä, niin silloin nämä liukuivat pois paikaltaan. Vaikutus hymy-juonteisiin on myöskin hyvin vähäinen.

My beauty diary black pearl mask – Käytin naamion aika rajun kuorinnan jäljiltä, jolloin iho oli punoittava ja tuntui vähän kuivaltakin. Onneksi jo pussista ottaessa kangas tuntui hyvin märältä ja tuntui samalta vielä puolen tunnin vaikutusajan jälkeenkin. Kun kankaan poisti kasvoilta, niin iho oli tasaisen värinen ja täysin rauhoittunut! Haluan ostaa tätä uudelleen!

LUS essence mask bee venom – Ylättäen tämä tuoksui minusta kookokselta! Olisi kiva tietää, haistaako muutkin tässä saman vai onko tää vaan mun nenästä kiinni :D Myös tämän kangas oli hyvin märkä muttei vaikuttanut yhtä hyvin kuin edellinen My beauty diaryn naamio.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1435 : 07.02.16 - klo:20:40 »
Onko näissä linkinmukaisissa finnitarroissa jotain hoitavia/parantavia/finnin kukistavia ainesosia, vai ovatko ne vain ikäänkuin laastareita? En oikein ole ikinä ottanut noista tolkkua.

http://www.ebay.co.uk/itm/COSRX-ACNE-PIMPLE-MASTER-PATCH-24patches-Korea-Cosmetic-/121714201925?hash=item1c56bb5545:g:-78AAOSwjVVVngif

Mä oon saanut ihon aika hyvään kuntoon. Vaikka mun iho on paikoin aika rasvoittuvakin, oon huomannut, että rasvoittuvan ihon tuotteet ei kertakaikkiaan oo mulle oikeita, runsaalla kuorinnalla ja runsaalla kosteuttamisella saa paljon paremman lopputuloksen. Oon ihan hurahtanut erilaisiin sheet maskeihin, tekisi mieli käyttää niitä vähän joka päivä.. My Beauty Diaryn kaviaari ei oikein sopinut, iho muuttui ihan punaiseksi myös kaulan ja decolteen alueelta, joihin vain pyyhin ylimääräiset liemet. Muut sarjan naamiot on olleet kivoja.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #1436 : 07.02.16 - klo:20:58 »
^Minusta nuo COSRX:n jutut muistuttivat eniten ulkomuodoltaan sellaisia minikokoisia rakkolaastareita. Jotakin töhnää ne kyllä keräsivät itseensä yön aikana, mutta minulla ne eivät ainkaan kyllä kovin näkyvästi pienentäneet finnejä. Luultavasti sellaisten pinnassa olevien finnien kanssa nuo saattaisivat toimia ihan hyvinkin, mutta omiin patteihin noista ei ollut mitään iloa. :(

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1437 : 07.02.16 - klo:20:59 »
Mun iho sai ihan kunnon hepulin, on täynnä mustapäitä, jopa leuassa ja otsassa jossa ei ole sen suurempaa näppyä ollut vuosiin. En tiedä onko kyse uusista tuotteista vai hormoneista. Itse veikkaan öljyputsaria.

No mitäs nyt sitten?
Mulla ainakin iho reagoi näppylöillä kaikkiin öljyputsareihin. En osaa sanoa, johtuuko tuo ryöhähtely varsinaisesta tukkeutumisesta vai siitä, että puhdistusöljy pesee liikaa ja näin ollen ärsyttää ihoa. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Samoin kaksoispuhdistus on mun naamalle ihan nounou. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1438 : 07.02.16 - klo:21:01 »
Bubbs: Jos en nyt ihan höpöjä puhu, niin nuo ovat pieniä hydrokolloidilaastareita. Kannattaa googlettaa hydrokolloidi(sidos/levy), jos haluaa tietää enemmän hyödyistä ja toimintamekanismista.

Eivät siis varmaankaan tehoa ihonalaisiin finneihin, jos siihen päälle lättää, mutta toimivat finnin jälkihoidossa. Eli jos on saanut finnin puristettua / finni on puhjennut, haavan saa paranemaan noilla aika hienosti ilman, että kohtaan kehittyy paha rupi ja mahdollisesti arpi.
« Viimeksi muokattu: 07.02.16 - klo:21:09 kirjoittanut Hue »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1439 : 07.02.16 - klo:21:11 »
Mulla on just noita COSRX:n patchejä, hydrokolloidilaastareita ne siis ovat, ei mitään ylimääräisiä aineita. Paketissa on kolmea kokoa, kaikki pieniä, pyöreitä ja kirkkaita - aika huomaamattomia siis. Imevät nestettä ja toimivat parhaiten puhkaistujen näppyjen päällä. Olen käyttänyt myös tulehtuneen karvatupen tapauksessa. Auttavat kyllä litistämään ongelman nopeammin, ja hyötynä on myös se, että tulehtunut kohta pysyy laastarin alla suojattuna.
1cFii, oma väri.