Minullekin noissa laastareissa on varmasti iso juttu se, että finniä ei tule räplättyä. Ihania ovat!
Minusta ihonhoidossa ei kannata harrastaa mitään sellaista, josta ei tunnu olevan itselle hyötyä. Kaksoispuhdistus ei tosiaan ole mikään välttämättömyys. Minulle se toimii ja on ollut ehdottomasti yksi tekijä mustapäiden sukupuuttoon kuolemisessa. BB-voiteet ovat myös vaikeammin puhdistettavia kuin aikaisemmin käyttämäni mineraalivoiteet - olen arvostanut tästäkin syystä öljypuhdistuksen tehokkuutta meikinpoistajana. Mutta jos ei toimi, niin aivan turha taistella! Itseänikin ärsyttää tuo öljyn valuminen, tällä hetkellä käytössä oleva muuten erinomainen Hanyulin artemisia tuntuu olevan tavallistakin valuvampaa. Kaipaan geelimäistä Tsururia, joka oli edellinen öljyni. Meinaan kokeilla Illin öljyn seuraavaksi, senkin koostumus pitäisi olla geelimäinen.
Hehkutan jo varovasti Blithen Tundra Chaga seerumia purkissa. On kosmeettisesti ihan älyttömän elegantti. Mieto ja ihastuttava tuoksu, hauska koostumus - tuntuu hyytelömäiseltä, mutta sulaa iholle, jättää ihon todella samettiseksi ja tuntuu ravitsevan kosteuttavalta. Iho on saanut uutta heleyttä tätä käyttäessä. Ainehan on sellaista paahdetun herkkusienen ruskeaa, helppo uskoa, että sieniuutetta on tässä reippaasti. Sopii yöksi - ja antaa päiväkäytössä meikille aivan ihanan pohjan

Keesha - tätä voisit harkita voiteeksi, jos ei tunnu turhan tyyriiltä. Oma ihoni ei ainakaan tunnu tästä tukkeutuvan, näppylöintitaipumus on ollut pikemminkin vähenemään päin tämän kanssa.
Olen myös tosi innostunut lisäilemään tipan, pari öljyä kerroksiini. Yöksi koko kasvoille, päiväksi silmänalusille ja kuivalle otsalle. Olen aikaisemmmin käyttänyt ihan luonnonöljyjä, kevyt vadelmansiemenöljy ja ravitseva arganöljy suosikkeja. Nyt on käytössä Mamonden öljy, tykkään kätevästä pienestä putkilopakkauksesta, sillä kasvoöljyä kuluu niin vähän. Tämä on myös todella hyvä hiusjuonteiden silottaja silmänympäryksillä. Omalle iholle sopiva öljy on valtavan hyvä lisä niihin aikoihin, kun nahka tuntuu kiristävän tai hilseilevän - tai muuten vaan kaipaa enemmän suojaa.