Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446141 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1455 : 11.02.16 - klo:13:18 »
Lila, mistä oikein bongaat noita tuotteita, joista muut eivät ole kuulleetkaan?  :D

;D

Tämä käy näin:
1) Päätä että sinulla on ihan tarpeeksi kosmetiikkaa ja ostat nyt vähän aikaa vaan uutta loppuneiden tilalle
2) Tylsisty tietokoneen äärellä
3) Päätä ihan vaan vilkaista, mitä Jolse, Roserose, Testerkorea ja/tai joku isompi eBayputiikki on tuonut viime aikoina valikoimaan. Järjestä siis tuotteet uutuuden mukaan
4) Bongaa uusi kiinnostava tuote. Tai *huokaus* kokonaan ennestään tuntematon merkki.
5) Aloita raivokas googletus tuotteesta / merkistä
6) Vakuutu siitä, että tuote tai merkin tähtituotteet ovat kumminkin sellaisia, että ne sujahtaisivat rutiiniin kätsästi ja luultavasti ihosi tulisi rakastamaan niitä
7) Vinguta Visaa

Heleppo homma  :P
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1456 : 11.02.16 - klo:18:12 »
^No niin, miksi mä edes kysyin, koska noin se menee  ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1457 : 12.02.16 - klo:16:14 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla tällaista kuorintaa?

Aikamoinen keksintö.. törmäsin eräässä videoblogissa, ja näytti vaivattomalta.

Edit. Neogen sarjana vaikuttaa melko innovatiiviselta... puhdistusvaahtopullon pohjalla on aitoja luonnon elementtejä, joko karpaloja tai teelehtiä. Vaikuttavaa, en ole moista ennen nähnyt. Koska Suomessa tehdään perässä? Lumenen seerumin pohjalle lakkahilloa leipäjuustolla?
« Viimeksi muokattu: 12.02.16 - klo:16:21 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1458 : 12.02.16 - klo:21:12 »
^Tuollaisia kuorintalappuja myytiin Suomessa joskus vuosituhannen vaihteessa. Voi olla, että tehoaineet on kehittyneet, mutta idea on vanha.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1459 : 14.02.16 - klo:20:05 »
Tilasin superhyvän Skinfoodin sokerimönjänaamion jatkajaksi saman sarjan mansikka- ja riisiversiot. Ja törmäsin tähän. Aasialainen tyypillisesti raskas silmäluomi pyritään korjaamaan keinolla millä hyvänsä vissiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1460 : 14.02.16 - klo:20:39 »
Wow.. Tuleepahan ainakin halvemmaksi kuin plastiikkakirurgilla käynti.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1461 : 14.02.16 - klo:23:44 »
Jatkan monologia... Kestäkää.  ;D

Kokeilin tänään ensikertaa COSRXin Nourishing Overnight Rice Maskia, tykästyin viipymättä ja välittömästi. Viilentävän kosteuttava tunne, voide upposi ihoon hetkessä jäämättä liikaa häiritsemään  ;)
Koostumus sopivan kevyttä ja kertakaikkiaan ihanaa!  <3

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1462 : 15.02.16 - klo:07:08 »
^ Joo, tuo on hyvä :-* Toimii oikeassa käyttötarkoituksessa eli yönaamiona mutta myös mainiosti huuhdeltavana naamiona. Mun iho on paikoittain tuntunut tänä talvena aiempaa kuivemmalta, ja siksi olen joutunut läträämään kosteuttavien tuotteiden kanssa. Tuota COSRXin riisinaamiota olen pitänyt välillä aamulla noin 0,5 - 1 tuntia ja sitten huuhdellut/pyyhkinyt pois ylimääräisen. Auttaa siinä että meikki pysyy nätimpänä eikä jumahda kuiviin alueisiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1463 : 15.02.16 - klo:07:50 »
Toimii myös päivävoiteena. Todella ihastuttava voide! Unohdin sen tuosta suosikkilistasta!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1464 : 15.02.16 - klo:09:43 »
Mulla ostoslista sen kuin kasvaa. ::) Sain muutaman näytteen Holika Holika Smooth Egg Skin Peeling Gel -kuorinnasta ja olen melko vakuuttunut nyt kun olen tätä testaillut. Tuote on itsessään ohutta geeliä ja se levitetään kuivalle iholle ja hierotaan pyörivin liikkein. Ihon pinta alkaa ihan silmin nähden irtoamaan ja muuttumaan rakeiseksi geelin vaikutuksesta. Jännää! Kokeilin vielä hieroa tätä muovin päällä, etteivät nuo "rakeet" irtoa vaan itse tuotteesta. Mut ei, kyllä ne vaan oli meitsin irronnutta ihoa. Kokeilin vielä käteenkin tätä ja rakeita ilmestyi taas. Mutta kun kokeilin uudelleen samaan kohtaan, ei lähtenyt enää mitään.

Omalle iholleni kokemus oli aika hellävarainen (esim. verrattuna Skinfoodin Black sugar -kuorintaan) eikä ärsyttänyt ihoa yhtään. Silti tuli sileä tuntuma iholle kuorinnan jälkeen. Tosin ehdottomasti perään kannattaa laittaa kosteutusta, sillä tämä ei sisällä mitään pehmentävää kalvoa kuten tuo SF:n kuorinta. Uskoisin että tämä sopii myös herkkäihoisille, koska miellyttävyys iholla oli ihan 5/5 (verrattuna perinteiisin kuorintoihin). Tuoksu on aika mieto ja neutraali, hieman anismainen. Inci myös ihan hyvä: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_ecd7221810.html
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1465 : 15.02.16 - klo:18:20 »
Luin redditistä ensikokemuksen COSRX:n Birch Sap Lotionista ja sen kerrotaan haisevan julmetun vahvasti teepuuöljylle. Vaikka tuo tuoksu haihtuisikin kohtuullisessa ajassa, olen ihan tyytyväinen etten tilannut tätä, koska mun silmät ei kestä sitä pössäystä. (Ei sillä että ihokaan varmaan tuosta annoksesta tykkäisi.) Tosi harmi.
1cFii, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1466 : 23.02.16 - klo:13:02 »
Hain tänään postista Wishtrendin tilauksen, mukana tuo COSRX Oil Free Ultra Moisturizing Lotion. Kyllä tämä tuoksuu sekä teepuulta, että sitrukselta, mutta sekä tuo Morning Cleanser, että A-SOL ovat voimakkaamman tuoksuisia selkeästi. Ja tästä tosiaan tuoksu haihtuu. Varsinaista käyttökokemusta ei vielä ole, mutta vaikuttaa kädenselällä hyvältä.

Tuote, jonka tilasin ilmaiset postarit saadakseni on tämä naamio, vähän Lush-tyyppistä tuorekosmetiikkaa. Pitää käyttää kuukauden sisään avaamisesta. Aion testata tänään. Tuoksu on miellyttävä, luonnollinen, ei liian voimakas. Ei varmasti mikään herkkäihoisen/allergiaan taipuvaisen tuote...

http://jjj-shop.com/monstory-green-mon-fresh-mugwort-mask-review/
« Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:13:25 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1467 : 23.02.16 - klo:15:19 »
No ei sitten tee edes mieli kokeilla tuota uutta, kuulostaa tyrmäävältä ... ;D

Teoreettisella ostoslistalla on... jokin puhdistusöljy ja seerumi. Ehkä Klairsin uusi C-vitamiini, pitäisi olla stabiilimpi kuin se OSTin liemi (joka nököttää jääkaapissa, vielä puolikas pullollinen..)  ::)

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1468 : 24.02.16 - klo:08:39 »
Tilauksissa kestää... Yli kolme viikkoa mennyt mantelihapon ja muiden kanssa, olisi kiva päästä kokeilemaan.

Aasialaiset tuotteet ovat olleet hiukan vähemmällä käytöllä, kun olen yrittänyt tehokuluttaa muita. Iho voi hyvin, vaikka olen jättänyt kuorinnat minimiiin ja ollut hävyttömän laiska sheet maskien kanssa. Jälkimmäisten osalta olen täysin kesäihminen, märkä ja kylmä naamio on vain niin kertakaikkisen epämiellyttävä kylmään vuodenaikaan.

COSRX:n riisivoiteen suhteen olen varmaan poikkeus, en ole kokenut sitä oikein sopivaksi iholleni. Jotenkin siitä jää uupumaan sellainen hyvä kosteutetun ihon tunne ja aamullakaan iho ei ole niin levollisen kaunis kuin muilla tuotteilla olen saanut aikaiseksi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1469 : 25.02.16 - klo:07:55 »
Pakko sanoa, että COSRX OFUML on todella onnistunut tuote. Koostumus on geelimäinen, kuultava ja kosteutusvaikutus voiteella on todellakin silminnähtävä. Toimii aivan mahtavasti meikin alla, tasapainottaa, tuntuu rauhoittavan ihoa ja kosteutusvaikutus kestää pitkään. Tuoksu on tosi kevyttä kamaa verrattuna vaikka Misshan ja Etude Housen parfyymeihin eikä tosiaan jää iholle tuntumaan - mutta minähän en ole toisaalta herkistynyt millekään aineille, en vaan tykkää voimakkaasti hajustetuista tuotteista. Jos ei ole herkistynyt teepuuöljylle, niin kyllä tätä uskaltaa kokeilla tuoksun puolesta, se on raikas ja miellyttävä - ja haihtuu muutamassa hetkessä.

Kannattaa kyllä kokeilla kosteusköyhälle iholle, varmasti myös rasvoittuvuuteen taipuvalle kosteusköyhälle iholle. COSRX rox!

Olen tykännyt myös todella paljon Blithen pakuriseerumista, kosmeettisesti ylellinen tuote, josta ihonikin vaikuttaa pitävän. Lienee monen tekijän summa, mutta tällä hetkellä katselen ihoani suorastaan epäuskoisena. Muutokset ovat jo pitkään olleet vähittäisiä ja hienovaraisia, mutta viime aikoina ihon tekstuuri on parantunut nenässä ja leuassa, molemmat minulla sellaisia alueita, joihin huonolla ja jopa kohtuullisella hoidolla tulee näkyviä talitappeja ja jopa mustapäitä. Nenä on todella sileän näköinen ja talintuotanto aivan selvästi tasapainottunut, leukaan on tullut ihanaa sileää samettisuutta pienen epätasaisuuden ja ihonalaisten pienten valkopäiden tilalle. Ihon väri on tasoittunut, muutama hassu pigmenttiläiskä häivyttynyt osittain tai jopa kokonaan. Kosteustasapaino on niin hyvä, että hiusjuonteet ja rypyt ovat koko ajan varsin häiritsemättömässä tilassa.

C-vitamiiniseerumiksi kannattaa kyllä testata tuota ferulihapolla stabiloitua ja kohtuuhintaista versiota Active Formulas -nettikaupasta, vaikkei koreakamaa olekaan. On ollut ehdottomasti kirkastavin C-seerumi kokeilemistani - ja lisäksi myös imeytyy todella hyvin. Koreatuotteista olen testannut Ciraclen, jonkun Memeboxista tulleen 10-15 millisen pikkupullon ja OST vanhaa versiota sampleista, länsimaisiakin joitain. Elizaveccalla on myös kiinnostava C-vitamiinikonsepti - seerumi, johon jauhemaisessa muodossa oleva askorbiinihappo sekoitetaan juuri ennen käyttöä.