Pakko sanoa, että COSRX OFUML on todella onnistunut tuote. Koostumus on geelimäinen, kuultava ja kosteutusvaikutus voiteella on todellakin silminnähtävä. Toimii aivan mahtavasti meikin alla, tasapainottaa, tuntuu rauhoittavan ihoa ja kosteutusvaikutus kestää pitkään. Tuoksu on tosi kevyttä kamaa verrattuna vaikka Misshan ja Etude Housen parfyymeihin eikä tosiaan jää iholle tuntumaan - mutta minähän en ole toisaalta herkistynyt millekään aineille, en vaan tykkää voimakkaasti hajustetuista tuotteista. Jos ei ole herkistynyt teepuuöljylle, niin kyllä tätä uskaltaa kokeilla tuoksun puolesta, se on raikas ja miellyttävä - ja haihtuu muutamassa hetkessä.
Kannattaa kyllä kokeilla kosteusköyhälle iholle, varmasti myös rasvoittuvuuteen taipuvalle kosteusköyhälle iholle. COSRX rox!
Olen tykännyt myös todella paljon Blithen pakuriseerumista, kosmeettisesti ylellinen tuote, josta ihonikin vaikuttaa pitävän. Lienee monen tekijän summa, mutta tällä hetkellä katselen ihoani suorastaan epäuskoisena. Muutokset ovat jo pitkään olleet vähittäisiä ja hienovaraisia, mutta viime aikoina ihon tekstuuri on parantunut nenässä ja leuassa, molemmat minulla sellaisia alueita, joihin huonolla ja jopa kohtuullisella hoidolla tulee näkyviä talitappeja ja jopa mustapäitä. Nenä on todella sileän näköinen ja talintuotanto aivan selvästi tasapainottunut, leukaan on tullut ihanaa sileää samettisuutta pienen epätasaisuuden ja ihonalaisten pienten valkopäiden tilalle. Ihon väri on tasoittunut, muutama hassu pigmenttiläiskä häivyttynyt osittain tai jopa kokonaan. Kosteustasapaino on niin hyvä, että hiusjuonteet ja rypyt ovat koko ajan varsin häiritsemättömässä tilassa.
C-vitamiiniseerumiksi kannattaa kyllä testata tuota ferulihapolla stabiloitua ja kohtuuhintaista versiota Active Formulas -nettikaupasta, vaikkei koreakamaa olekaan. On ollut ehdottomasti kirkastavin C-seerumi kokeilemistani - ja lisäksi myös imeytyy todella hyvin. Koreatuotteista olen testannut Ciraclen, jonkun Memeboxista tulleen 10-15 millisen pikkupullon ja OST vanhaa versiota sampleista, länsimaisiakin joitain. Elizaveccalla on myös kiinnostava C-vitamiinikonsepti - seerumi, johon jauhemaisessa muodossa oleva askorbiinihappo sekoitetaan juuri ennen käyttöä.