Onko tuossa Misshan aurinkosuojassa voimakas tuoksu? Kuulostaa todella hyvältä tuotteelta ja kiinnostuin kokemuksienne perusteella testaamaan. Mulla on tällä hetkellä käytössä COSRX Aloe Soothing Sun Cream SPF50 PA+++ ja oon käyttänyt tätä puoliväkisin loppuun. Tämä tukkii ihoa ja jättää valkoisen värin kasvoille, joten ei tule ikävä.
Tuoksu on, mutta se on semmoinen "puuterinen", en osaa selittää tarkemmin ja häviää kyllä, kun on ollut hetken kasvoilla. Ja tämmöinen hajusteherkkä ja migreenikkokin pystyy käyttämään. Tosin se riippuu mille tuoksuille kukin on herkkä, se on niin yksilöllistä. Mulle aiheuttaa pahojakin oireita, jos tuoksu ei häviä, silloin iskee pahoinvoinnit, migreeni, huimaaminen, silmien ja nenänvuoto ja hengenahdistus pahimpana, mutta onneksi monissa tuotteissa se tuoksu laantuu, onneksi myös tuossa. Tuostakin taitaa sampleja löytyä eBaysta ja tuota saa myös Waterproof-versiona, jos tarvitsee.
Edit. Tuoksuttelin tuota juuri äsken, se on hieman parfyyminen, mutta kuvailisin miellyttäväksi

Mikään tarkka juttu siitä ei tule mieleen ja suht nopeasti alkaa haihtua. Tästä jää niin ihanan tuntuinen iho ja meikkaaminen helppoa tämän päälle. Mieskin suostuu käyttämään tuota kasvoilla, kun ei tunnu aurinkovoiteelle, se on jo voitto, kun toinen palaa kans helposti. Ja tuoksu siis ei häiritse miestäkään.
Edit2. Lisäisin vielä, että sen verran tykästynyt oon tuon aurinkosuojan tuntuun iholla, että tuota ei ois mikään ongelma käyttää ympäri vuoden jopa! Aiemmin oon aina keväisin kironnut sitä, kun pitää kaivaa aurinkosuoja kehiin, mutta nyt ei haittaa pätkääkään, kun iho jää niin kivaksi! On vähän kuin primeri.