Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446127 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #150 : 28.01.15 - klo:13:14 »
Vai että guru! No ainakin tukkaguru  ;D. Tähän vastaan nyt pelkkien tuoteominaisuuksien perusteella - ota pelkästään tuo BHA - se vaikuttaa todella tehokkaalta ja hyvältä. Tuo yhdistelmätuote on huomattavasti miedompi (taidan antaa sen äidille testattavaksi). Olen käyttänyt COSRX:n BHA:ta vasta kaksi kertaa - ja mustapäiden väheneminen/haalistuminen on ihan selvää. On myös mukavampaa käyttää kuin Paulan - ei tahmaa samalla tavalla ollenkaan. BHA on myös mustapäille tehokkaampi hoito, liuottaa talia. AHA kuorii enemmänkin karheutunutta ihoa.

En muuten kestä noita Memeboxeja - pakkoko niitä on koko ajan tulla uusia!  Vähänkö tekisi mieli tilata valentinea ja anti-agingia...
« Viimeksi muokattu: 28.01.15 - klo:13:29 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #151 : 28.01.15 - klo:14:16 »
Olin aikeissa tilata miesten boxin (isälle valentinepäiväksi), mutta se on jo hävinnyt.. en edes tarkkaan muista, oliko kyseessä Wishbox vai Memebox, mutta kummallakaan sivulla ei enää näy. No, säästyipä 15$.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 29.01.15 - klo:13:04 »
Aah, nyt tuli kyllä tilattua mieluinen käsivoide. Tuo Secret Key:n Milk Whipping Hand Cream imeytyy ihan salamana ja jättää kädet silkkisiksi. Kosteutustehoa tuntuu olevan aivan mainio määrä päiväkäyttöön. Tuoksukaan ei ole liian voimakas, kevyt ja saippuamainen (voimakas saippuantuoksu on kyllä kamalaa).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 29.01.15 - klo:16:15 »
Aah, nyt tuli kyllä tilattua mieluinen käsivoide. Tuo Secret Key:n Milk Whipping Hand Cream imeytyy ihan salamana ja jättää kädet silkkisiksi. Kosteutustehoa tuntuu olevan aivan mainio määrä päiväkäyttöön. Tuoksukaan ei ole liian voimakas, kevyt ja saippuamainen (voimakas saippuantuoksu on kyllä kamalaa).

Tämä kiinnitti kieltämättä huomiota sisällöltään. Lampaanmaitoa harvemmin näkee - vuohenmaitosaippuoita kylläkin ..
Ei ole hinnalla pilattu eBayn puolella...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 29.01.15 - klo:16:44 »
Ketjussa on niin monta kertaa mainittu Benton snail bee high content cream että uteliaisuus heräsi ja laitoin mukaan tilaukseeni :) Samassa on tulossa Mizon hyaluronic acid 100 kun kaipaan vähän vaihtelua Now foodsin hyalyronic acid seerumiin.

Tällä kertaa cosmetic-love.comin tilaus lähti jotenkin aiempaa hitaammin: tilauspäivästä meni neljä päivää ennen kuin tuli  edes lähetysilmoitus :P Olen tuon nettikaupan kanssa tottunut nopeampaan toimintaan...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 29.01.15 - klo:16:57 »
^Siellä on juuresruuhkaa  ;D.

NQ - tuossa on peräti aasinmaitoa!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 29.01.15 - klo:18:16 »
NQ - tuossa on peräti aasinmaitoa!

Vieläkin tehokkaampi nuorennuskeino!

Onkos seuraavana sitten hevosöljy..? ;D 0_0

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2928664/Donkey-milk-horse-oil-hot-new-South-Korean-beauty-trends-making-way-U-S.html

Hyödyllinen käyttötarkoitus vanhoille kaakeille... ei enää makkaraksi, vaan ihonhoitotuotteeksi  0_0

Aasialaisia naisia ei näemmä eläinperäisten raaka-aineiden käyttö häiritse, kunhan tulos on tehokas...
« Viimeksi muokattu: 29.01.15 - klo:18:18 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 29.01.15 - klo:18:35 »
Joudun kyllä kohta panemaan selauseston noihin koreakauppoihin. Kävin äskettäin hakemassa Mizonin finnintappajan postista (semmoinen pink powder-juttu). Samaan pakettiin olin tilannut muutaman maksullisen samplen Mizonin Returning Starfish -voiteesta (huom. taas eläinperäistä  ::)). Olivat ehkä vahingossa laittaneet pakettiin myös Mizonin Returning Starfish silmänympärysvoiteen - tai sitten tosi anteliaana kaupanpäällisenä (veikkaan kyllä ensimmäistä)  :o. Ei sitä ainakaan tilauslistassa ollut. En taida palauttaa...

Purkki on ehkä maailman söpöin:

Tuntuu siltä, että olen ostellut näitä ihan hirveästi! No toki minulla on vuodenvaihteen tuntumassa loppunut kasvovesi, Paulan BHA, puhdistusaine ja kosteusvoide - mutta noiden lisäksi on tullut tilattua se yksi Memebox, jalka- ja käsienhoitotuotteita, sheet maskeja, seerumia, BHA: seuraksi AHA jne. Yksi Memebox on postissa.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 29.01.15 - klo:18:40 »
Mullakin meinaa lähteä käsistä näitten korealaisten kanssa... Nyt pistin tilaukseen cosmetic lovelta holika holikan kangasnaamioita, finnilaastareita ( ;D) ja Cosrx:n BHA:n.

Wishtrendiltä muuten saapui Elishacoyn naamaharja! Tänään pääse testailemaan.  :) Se oli muuten kirjattu kirje, vaikka postaritkin oli ilmaiset.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 29.01.15 - klo:20:05 »
Mä sain ensimmäisen pakettini cosmetic lovesta. Tilaus sisälsi: Cosrx AHA 7 whitehead power liquid, Etude House mascara remover ja Aritaum full cover BB cake SPF42 PA++.

Toisesta paketista ei ole kuulunut eikä näkynyt. Pitää laittaa viestiä asiakaspalveluun. Toivottavasti saan esitettyä asiani ymmärrettävästi. Tuo tilaus ei siis näy mun sivuilla eikä sähköpostiin ole tullut tietoa shippauksesta. Raha on kyllä mennyt tililtä ja tullut vahvistus tilauksesta. Pöh, olisin jo niin halunnut päästä kokeilemaan sitä Misshan time revolutionia...

Kerro sitten, kuinka hyvin tuo Etuden mascara remover toimii..

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 29.01.15 - klo:20:22 »
Hups. Tähän ketjuunhan mun piti tulla höpisemään.

Mun Elishacoy 3D spin cleaner saapui alkuviikosta ja oon testannut sitä ahkerasti. On se kyllä aika hauska laite, sillä saa ihon todella pehmeäksi. Vähän kuin kuorinta, mutta ei sillä tavalla narskuvaksi asti. Vaan just sopivasti. Saa nähdä miten kauan tuollainen muovinen paristovehje kestää. ::) No, helppo se on ainakin kuljettaa mukana kun on suojapää ja paristokäyttöinen yms. Kevyt myös.

Tänään saapui postissa erä Skinfoodin kehuttuja tuotteita. Mm. Black Sugar cleansing oil, Strawberry Black Sugar Mask wash off ja Salmon Dark Circle concealer cream. Kokeilin jo kädelle noita kahta ekana mainittua, ja ne tuntui kyllä niiiiiin hyvältä. :l Vaikka mulla on käsien iho ihan rutikuiva, niin tuo kuorinta ja öljyputsari ei tuntunut yhtään pahalta, vaan kivasti pehmensi ihoa. Tuo Salmon concealer sen sijaan tais olla hutiostos. :-\ Se on ihan todella pinkkiä väriltään (otin #1) ja sellaista kuivaa, vahamaista jankkia. Mulla on jo yks concealer paletti joka on samanlainen koostumukseltaan. Mulle ei vaan käy tummien silmänalusten peittoon tuollaiset, kun iho on niin kuiva ja tuntuu kuivuvan entisestään. Mut mitä nyt kerkesin kokeilemaan, niin peittokyky oli kyllä hyvä ja pysyi hyvin kanssa paikallaan. Varmaan kesällä tuo vois mennä, jos en ois niin keltapohjainen iholtani. :P Nyt tuo väri kyllä riitelee ikävästi. Punertavalle iholle kävisi varmaan hyvin.

Sain myös näytteen TonyMoly BCdation foundationista ja se on kyllä ihan järkyttävän vaaleaa väriltään. ;D En kehtaa edes kokeilla koko kasvoille tuota. Mutta sen sijaan kokeilin tuota silmänalusien peittoon ja siihen se käykin erittäin hyvin. :D Käyttelen tuon näytteen kyseiseen tarkoitukseen ja sit mietin täysikokoisen ostamista. Tosin mulla se kestäis ikuisuuden kun laitan vaan silmänalusille.

^ Mulla on muuten ollut tuota Etude Housen Mascara removeria. Ei ollut kummoista, ei ainakaan toiminut wp-ripsarien kanssa kovin tehokkaasti. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 29.01.15 - klo:21:56 »
Myös mulle tuli Elishacoyn puhdistuslaitepakkaus tänään, kokeilemaan en vielä ehtinyt. Kädellä siveltynä harjaspää tuntuu todella lupaavalta, aivan kuin pehmein mahdollinen kabuki 10 x tiheämpänä. Laite itsessään on aika muovinen rimpula, toivottavasti kestää käytössä. Mukana tullut puhdistusaine vaikuttaa erittäin hyvältä.

Uusin Memebox tuli myös. Tämä oli sisällöltään hyvä, mutta hiukan niukka. Olen lukenut tosi paljon näistä ja kuulun erittäin vilkkaaseen fb-ryhmää.n ja ilmeisesti boxien sisältö on mennyt ihan hiljattain alaspäin hintojen silti noustessa. Täysikokoisia tuotteita oli tässä viisi ja niistä yksi parin dollarin täytetuote, joten 30 euron hinta tuntuu aika tyyriiltä. Mulla on tulossa vielä muutamia bokseja (ikään kuin tarvitsisin niitä kaikkia  ::)) ja sen jälkeen teen itselleni jonkun rajoituksen näistä. Tyyliin max. kaksi kuukaudessa. Yleisesti ottaen olen kyllä älyttömän tyytyväinen parista vähän heikommasta lootasta huolimatta.

Tämänkertainen paketti oli Moisturize, Moisturize, Moisturize! ja sisältö seuraavanlainen:
Bory Aqua Calming Cream, 70 g purkki läpikuultavaa, raikkaan näköistä voidetta. En avannut tätä vielä, mutta vaikuttaa lupaavalta.
Bory Q-10 Moisture Eye Serum, 30 ml pumppupullo myöskin erittäin lupaavan oloista sy-seerumia. Mulla on Boryn White Snow -kasvovesi, joka on oikein pätevän oloista tavaraa ja mielikuva merkistä on hyvä.
Vella Fresh Creamy Soap, 100 ml purkki kiinteää, hiukan kermamaista ja tosi mukavan tuntuista kasvojenpesuainetta. Tämä muodostaa hieman kuorivan vaahdon kostealle iholle hierottaessa ja tuoksuu ihanan kukkaiselta.
Shara Shara Lemon Honey All-In-One Cream, 200 ml tuubi vartalovoidetta, ilmeisetsi voi kasvoillekin käyttää.  Tuoksuu lempeän sitruksiselta pakkauksen läpi, mutta iholle envielä kokeillut.
eChoice Floral & Shea Butter Hand Therapy, Pure Lily, 60 g käsivoidetuubi, jonka myyntihinta on tosiaan ehkä 1,5 euroa. Kokeili rutikuiville käsille eikä tämä ainakaan pahaa tehnyt, imeytyy nopeasti. Tuoksusta tykkään, sellainen saippuamaisen puhdas kukkaistuoksu.

Jos olisi ollut vielä yksi tuote, niin en valittaisi, mutta tällaisenaan tosiaan vähän turhan hintava satsi.

Detox & Renew -paketti kiinnostaisi tosi paljon, mutta edes mä en enää pysty perustelemaan sitä itselleni mitenkään päin...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 29.01.15 - klo:22:07 »
Lohduttavaa kuulla, ettei noiden(kaan) boxien sisältö aina ole hintansa väärti.. ei tee niin mieli hankkia.

Shara Shara on mielenkiintoisen tuntuinen brändi - heiltä löytyy esim.tällainen monitehoinen ihanuus, Honey Bomb All in One.
Hunajaista naista tuo houkuttaisi puoleensa kuin ... mesi mehiläistä konsanaan  :D Hintakaan ei isosta purkista ole ebayssa paha.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 29.01.15 - klo:22:55 »
Kävin hakemassa tänään postista tuon saman boxin kuin Triinakin. Olen boxiin semi-tyytyväinen. Kasvosaippua oli pettymys veikeästä koostumuksestaan huolimatta. Puhdistin sillä kasvot nyt illalla ja tämäjätti iholle sellaisen narsuvan pinnan, jonka takia olen heittänyt kalliimpiakin tuotteita menemään. Muuten boxi oli ok, mutta odotin enemmän kasvotuotteita (kosteuttavaa suihketta, yövoidetta jne).