Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 285635 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1500 : 21.03.16 - klo:15:19 »
Ja sitten hieman blind buy: Etude House Ever Dew Boosting Oil. Incin löysin kuvahaulla ja se vaikutti niin hyvältä että päätin ostaa tämän. Toisena vaihtoehtona oli Toosowongin Pure Rose Hip Oil. Mutta tuoss EH:ssa vaikutti niin kauniilta tuo pullo (kyllä, se on tärkeä ominaisuus :D) ja incissä tosiaan oli paljon kosteuttajia ja antioksidantteja tuon öljyn lisäksi, että päädyin siihen. Arvostelujen perusteella tuon EH:n pitäisi olla myös aika kevyttä joten sekin sopii mulle paremmin, kun en tykkää paksuista öljyistä enkä öljyn tunteesta.

Onko tästä INCI-listaa? Vaikuttaa lupaavalta..!

(Edit: näin jo INCIn. liikaa sitrusöljyjä omaan makuuni..)

Postissa tulossa nyt Skinfood Avocado-setti sekä Etude House Honey Cera-setti (molemmat matkakoossa)..

Wish listiin on kertynyt yhtä sun toista, esimerkiksi Innisfreen uusin Jeju sparkling water linja vaikuttaa lupaavalta.. Kaikkea ei vain ehdi käyttää muutamassa kuukaudessa, osa jätettävä talven varalle..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1501 : 23.03.16 - klo:16:44 »
Jatkan monologia... SkinFoodin valikoimaan kuuluu tällainenkin ihanuus:
SkinFood Honey Red Orange Mask

Houkutteleva pakkaus (en voi vastustaa hunajapurkkeja!!), ilmeisesti hellempi kuorinta kuin Strawberry tai Black Sugar..
Onko kukaan kokeillut tätä namimömmöä?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa lambie

• Haiven
  • *
« Vastaus #1502 : 25.03.16 - klo:17:27 »
Hei

Olisikohan suosituksia supersuper kosteuttavista tuotteista(roaccutan kuuri menossa)?

Etsinnässä siis puhdistustuote, silmänympärysvoide sekä kasvovoide. Vakiokäyttöön on päätynyt Hada-Labo Gokujyun Super Hyaluronic Acid Lotion seerumiksi :l.Onkohan kukaan kokeillut kyseisen merkin muita tuotteita? 
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1503 : 25.03.16 - klo:17:57 »
Olen käyttänyt sekä sarjan öljypuhdistusta (en osaa sanoa mitään erityistä) ja emulsiota - jälkimmäinen ihanan kosteuttava siihen lotionin päälle.
Postissa tulossa puhdistusvaahto pumppupullossa...

Kosteuttavia ovat ainakin COSRXin tuotteet (sekä nesteet että voiteet) ja Mizonin ihanuudet (Collagen Lifting Toner on vähän vastaava tuon Hada-Labon hyalurinihapponesteen kanssa) ...

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1504 : 25.03.16 - klo:22:55 »
Kikumasamunen Sake High Most Lotion on ainakin tosi kosteuttava tuote. Koostumukseltaan se on kasvovettä, mutta peittoaa tehoillaan monen voidemaisen tuotteen. Miinuksena siinä on hiivamainen kiljun tuoksu ja itselläni jättää helposti vähän tahmeaksi.

Olen käyttänyt Hada-Labo Rhoto Gokujuyn -puhdistusvaahtoa melkein pullollisen, enkä oikein lämmennyt sille. Se on kliinisen tylsä, pullo on rumahko, tuote on hajuton, mauton ja muutenkin vailla mitään juttua, mikä tekisi sen käytöstä kivaa ja tekisi siitä hintansa arvoisen. Nämä ovat tietysti tosi subjektiivisia mieltymyksiä, tuoksuttomuus ja muu neutraalius on monille pelkkää plussaa. pH-arvo on matala, joten jos se on omassa ihonhoidossa tärkeää, niin sitten tämä on hyvä vaihtoehto, itselleni sillä ei ole niin suurta merkitystä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1505 : 26.03.16 - klo:13:00 »
Aurinkosuojatuotteiden vertailua niistä kiinnostuneile:

9 Asian sun screens

Kasvoilla on just yksi noista, TonyMolyn My Sunny perfecting sun block, on vähän liian jankkia olemukseltaan säännöllistä käyttöä ajatellen. Hyvä puoli tietysti on monipuolinen UV-suoja ..
« Viimeksi muokattu: 26.03.16 - klo:13:02 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Paikalla Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1506 : 30.03.16 - klo:13:59 »
Tässä oon pähkäilly kummanko tilaan aurinkosuojaksi kesäksi. Biore vai Missha , molemmissahan on tuo kerroin 50. Onko niissä kovasti eroa ?
Naama rasvoittuu kesällä kuitenkin enemmän kuin talvella.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1507 : 31.03.16 - klo:17:46 »
^Misshasta ei ole kokemusta mutta käyttämäni Biorén aurinkosuoja on ihan huippu! Rasvoittuvalle iholle varmasti loistava koska todella kevyt koostumus, ja suojaa hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1508 : 01.04.16 - klo:00:36 »
Mä oon käyttänyt kuukauden verran kuorintana kerran viikossa Misshan D-Tox Peeling Geliä. Tässähän siis ei ole rakeita. Oon ainakin toistaiseksi ihastunut tähän. Ei ole ärsyttänyt herkkää ihoa eikä aiheuttanut allergiaa. Tuoksu raikas, ei vahva. Tämä levitetään kuivalle iholle (tärkeää!) ja pyöritellään kevyesti hetken verran ja huuhdellaan lämpösellä vedellä pois. Laitan vain t-alueelle. Ihosta tulee tosi pehmoinen ja seerumi + öljy imeytyy tuon jälkeen tuosta vaan! Suosittelen. Hintaa oli alle kymppi.
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1509 : 05.04.16 - klo:08:47 »
Mikähän olisi paras paikka tilata tuota Misshan aurinkosuojaa? Oon tilannu vasta parista koreakaupasta, eikä kummastakaan niistä löytynyt.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1510 : 05.04.16 - klo:09:07 »
^ Mä tilasin ihan eBaysta. Edullisin varmaankin, kun posteineen oli joku 8 € 70 ml puteli. Sitä löytyy sitten isommassakin putelissa.

Tuon jälkeen testaan Aritaumin aurinkosuojaa, mutta se menee varmaankin ensi kesään!
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1511 : 05.04.16 - klo:09:35 »
^Miltä myyjältä löysit noin edullisesti?  :o Mä maksoin omastani 14 e, halvin oli jossain 13 e tietämillä, mutta myyjän palaute huonompi. En ole myöskään löytänyt isompaa kokoa kuin 70 ml, Misshan sivuillakaan ei sellaista ollut. Pienempää 40 ml:n kokoa oli noin kympillä myynnissä.

Kyse siis tästä tuotteesta, puhutaanko edes samasta?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1512 : 05.04.16 - klo:17:40 »
^ Ai katos hittolainen :D Noinhan se olikin, että tuo mulla oleva 70 ml on se isompi puteli. Myyjä on näköjään vahingossa lähettäny mulle isomman putelin :o :3 Siks muistelin niin edulliseks, mutta maksoin tuosta isommasta siis iamloveshopissa 13,48 dollaria!  Mutta nyt muistelen, että siellä oli jotkut alet ja nyt tuota vastaavaa aurinkosuojaa ei siis ole siellä myynnissä, varmaan loppunut. Noh silti, eipä tuo 70 ml kovin kallis ole kuitenkaan (riippuen minkä vaihtoehdon valitsee, 15-18 dollaria). Mä tilasin 40 ml, mutta ehkä se sitten oli jo loppunut tms. Onneksi käytän tuon mielelläni pois, ei siinä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1513 : 05.04.16 - klo:21:47 »
Olin näköjään jo ehtinyt tilaamaan Neuliin BHA+Green Tea seerumin kesäksi ;D ;D  - kertoilenpa käyttökokemuksia myöhemmin. BHA on kyllä mahtavaa, jos on jossain höyläyksen jäljiltä patteja, itse höyläsin niskaparran vanhalla terällä ja jo yksi levitys tuntuu helpottavan tilannetta merkittävästi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1514 : 15.04.16 - klo:18:08 »
Puhalletaan vähän eloa tähän ketjuun!

Löysin Memeboxille korvaajan, Kawaii Panda Boxin ja tietysti menin sitten heti tilaamaan toukokuun laatikon kokeeksi  8). Boksissa on 4-6 täysikokoista tuotetta ja sisältö vaikuttaa ihan hyvältä. Tulleista ei tarvitse olla huolissaan, toimii UK:ssa. Hintaa yhdelle laatikolle tuli melkein tasan 30 euroa. Saatavilla on myös Mask Pack, mutta se oli mielestäni vähän kallis.

Ihoni on ollut happojen rutiiniin palautuksen myötä ihan seesteinen, tosin sitä mantelihappoa en ole vielä saanut sujututettua säännöllisesti mukaan. Pintakuivuus vaivaa lähinnä isojen lämpötilojen vaihtelun ja kuivan katupölyn + siitepölyn vuoksi ja täydellistä kosteutusrutiinia en ole löytänyt. Onneksi sentään tukkeumat pysyvät kurissa, se tekee jo paljon. Sheet mask -varasto on hupenemassa, kun olen niitä taas enemmän käytellyt. Viimeisen tuttavuus oli oikein mukava Skinfoodin Super Butter Mask, kermainen koostumus ja tavallista paksumpi, erittäin hyvin istuva kangas.

Skinfoodista on muutenkin tullut yksi ehdottomista suosikkisarjoista, löytyy paljon täyteläisiä ja ihoa helliviä tuotteita herkullisissa pakkauksissa ja koostumuksissa.