Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444454 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1545 : 07.05.16 - klo:22:38 »
^Jos keksit, niin kerro mullekin! Alko on incissä seitsemätenä, sinkkioksidin jälkeen. Tuo mattaisuus ja puterisuus tulee mun mielestä kuitenkin jostain muusta.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1546 : 08.05.16 - klo:11:04 »
Vau, onpa kiinnostavaa, mun naama kiiltää kuin diskopallo koko ajan. Minkävärinen versio tästä on kyseessä? Sattuuko kenelläkään pyörimään näytteitä?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1547 : 08.05.16 - klo:12:03 »
^Tuota All Around Safe Blockia on ilmeisesti Essence-, Soft Finish-, ja Waterproof-versioina. Mitähän noista Triinalla oli? Mulla olisi muutamia ylimääräisiä näytteitä siitä vaaleanpunaisesta Soft Finish -versiosta; laita bubbs viestiä jos kiinnostaa :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1548 : 08.05.16 - klo:12:16 »
Mulla on se vaaleanpunainen Soft Finish ja olen myös kokeillut näytteen verran saman sarjan SPF 45 -voidetta (tarkkaa nimeä en muista), jonka tuntuma oli hyvin samanlainen.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1549 : 08.05.16 - klo:21:56 »
Mullakin on vaaleanpunainen versio ja naama alkaa kyllä hieman kiiltää päivän mittaan.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1550 : 08.05.16 - klo:22:16 »
^^Jos Reese sulla vielä on vapaana näyte tuosta, niin olisin kiinnostunut kokeilemaan!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1551 : 10.05.16 - klo:06:37 »
Osaako joku suositella tuota niacinamidea sisältäviä tuotteita? :) Ei ole SPF15 riittänyt kalpealle nassulleni, sillä pigmenttiläiskiä pukkaa. Onneksi SPF50 on jo matkalla, niin pääsen ennaltaehkäisemään loppukesän pigmentoitumisen. Saisipa vain tasaisen ja kuulaan ihon. :(

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1552 : 10.05.16 - klo:10:09 »
Osaako joku suositella tuota niacinamidea sisältäviä tuotteita? :) Ei ole SPF15 riittänyt kalpealle nassulleni, sillä pigmenttiläiskiä pukkaa. Onneksi SPF50 on jo matkalla, niin pääsen ennaltaehkäisemään loppukesän pigmentoitumisen. Saisipa vain tasaisen ja kuulaan ihon. :(

Ainakin COSRXin liemissä on sitä, kuten esim. Galactomyces 95 Power essence.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1553 : 15.05.16 - klo:22:30 »
Tein pitkästä aikaa TesterKoreaan tilauksen. Siellä on niin törkeät postikulut, että parempi harkita tarkkaan. Koriin päätyi Klairsin superhyvä kasvoesi, yhteensä 27 sheet maskia, Misshan cushion ja muutamia sampleja. Toivottavasti ei jää tulliin tai tulee vielä kalliimmaksi.

En ole pitkään aikaan täydentänyt maskivarastoa ja niitä menee nyt kesäkaudella tiuhaan, näiden pitäisi riittää pitkään. Mukana on vähän kaikenlaista, keskinäiset erot tehoissa ovat aika pieniä, kaiksita saa sen hakemani kosteutuksen. Käytän paljon Daison silikonikuorta päällä ja lopputulos on todella hyvä, kun ihon kosteustasapaino näkyvästi parantuu.

Otin vähän aikaa sitten käyttöön Mizonin Placenta ampoulen, tämä on hyvin samantyyppinen kuin peptidiversiokin. Erittäin helppo käyttää minkä tahansa alla, imeytyy täydellisesti ihoon jättämättä mitään kerrosta.

Banila Co. Miss Flower & Mr Honey Essence Oil kiinnostaisi paljon, varmaan tulee ostettua kun saa joitakin pulloja tyhjäksi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1554 : 16.05.16 - klo:06:45 »
Minulla on kaksi kivaa uutta koreatuotetta käytössä, J.One Jelly Pack ja Hana Cream.

Jelly Pack on meikinalustustuote, ehkäpä ensisijaisesti kuivalle ja aikuiselle iholle. Se lupaa pitkäkestoista kosteutusta eri molekyylipainon hyaluronihapoilla - ja kyllä pitää lupauksensa. Tuote on väritöntä ja hajusteetonta geeliä, joka levittyy iholle tahkean kitkaisesti, melkein pihkamaisesti. Tahmeus iholtä häviää kuitenkin nopeasti ja kosteuttava vaikutus on todella huikea, iho tuntuu ja näyttää tosi hyvältä tämän kanssa. Jos hakusessa on nimenomaan kosteuttava primer, niin kannattaa kokeilla tätä!

Hana Cream taas on annoshelmiksi muotoiltu hoitovoide, kiva inci sisältää mm. niasiiniamidia, fermentoitua mustaa teetä, peptideitä, adenosiinia, kamomillaa... ...olen käyttänyt yövoiteena, mutta meinaan testata päiväkäytössäkin. Voidehelmi sulaa paksuksi ja täyteläiseksi voiteeksi, joka ei kuitenkaan iholla tunnu raskaalta, vaan samettiselta. Tuoksua on, mutta se ei jää iholle häiritsemään tunneiksi.

Ainakin Jelly Pack ponkaisi suoraan luottotuotteisiin. Hana Creamia vielä makustelen, mutta erinomainen on sekin. Molemmat ostin eBaysta, eivät riko budjettia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1555 : 17.05.16 - klo:20:51 »
Mä olen aivan ihastunut näihin Misshan kangasnaamioihin, joita varmaan moni muukin on kokeillut. Näitä saa ainakin Tallinnan Kaubamajasta ja Misshan virolainen nettikauppa toimittaa myös Suomeen. Alkoholipitoiset ei sopineet mulle, kun iho alkoi punottaa, mutta kaikki muut ovat olleet aivan ihania. Mulla on rasvainen iho, mutta nuo ei tunnu tukkivan, vaan tekevät vaan ihanan kosteutetun ja pehmeän ihon.

http://missha.ee/en/catalog#!71/products/486

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1556 : 18.05.16 - klo:20:37 »
Mun ei enää pitänyt tilata Korea-tuotteita, mutta Lila onnistui myymään J.One Jelly Packin ja Hana Creamin mulle kertaheitolla. :D Etenkin kosteuttavalle primerille olisi kuivaihoisella käyttöä. Olisi mielenkiintoista tietää toimiiko tuo esimerkiksi sen Misshan aurinkosuojan alla. Oma pakettini on edelleen matkalla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1557 : 18.05.16 - klo:21:29 »
Minuakin kiinnostaisi tuo kombo, ne voidehelmet vaikuttavat ihanilta  :P
Paketti tulossa Wishtrendiltä, sorruin täysin C-vitamiinseerumin kehuihin... edellinen jo loppuikin (OST 21,5) ja uusi on tarpeen aurinkovaurioilta suojaamaan...

1b F/M ii

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1558 : 19.05.16 - klo:19:52 »
Hei apua, onks Innisfreen Perfect feet peeling mist lopetettu? 😭 ainakaa ebaystä en löydä enää.

Voi ei! Lempparituotteeni, joka on vielä juuri loppumassa.  0_0 Ei tosiaan löydä ainakaan Ebaysta enää.  :'(

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #1559 : 20.05.16 - klo:08:24 »
^ mä ostin tilalle Mizonln c-vitamiini -geelin joka on kasvojen kuorintaan tarkotettu. Testasin vasta näytepussista naamaan ja jaloille ja rullautu samalla tavoin ku tuo suihke. Voin raportoida, kunhan saan tuotteen  :3
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree