Musta tuntuu että mun ihotyyppi on muuttumassa kuivemmaksi...?

Tietysti vuodenaikakin saattaa vaikuttaa, mutta kaikki ennen (kesäisinkin) toimineet tuotteet tuntuvat nyt riittämättömiltä. Iho hilseilee nenästä ja suupielistä ja leuasta sekä otsan keskeltä kuin viimeistä päivää, ja vaikka olen koittanut laittaa kosteusvoidetta niin tuntuu että kosteutustehot ei riitä tuotteissa joita mulla on hyllyssä.
Luonnollisesti finnejä ja mustapäitä pukkaa kuten ennenkin, eihän se ihotyyppi siinä suhteessa tietenkään voi muuttua, sehän olis liikaa vaadittu

Nyt mulla on iltarutiinina kutakuinkin: pesuun Lactoline, kasvovetenä Bentonin Aloe BHA Skin Toner, kuorinta Paulan BHA Liquidilla, sitten Face Shopin White Seed Whitening Essence ja lopuksi COSRX:n Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask. Aamulla melko samaa settiä (miinus pesu) paitsi kosteutuksena Paulan Skin Balancing Moisturizer jonka päälle Misshan All Around Safe Block Soft Finish Sun Milk.
Ilta toimii ihan hyvin, mutta mietin vielä tuohon Essencen ja Overnight Maskin väliin jotain kosteuttavaa lotionia. Suosituksia kosteuttavasta mutta ei tukkivasta voiteesta? BHA:sta en luovu, koska iho vetää välittömästi aivan tukkoon ilman sitä.
Päivän ongelma on ehkä tuo Misshan aurinkovoide joka tuntuu rutistavan ihon kuivaksi. En kuitenkaan haluaisi luopua siitä koska se on ensimmäinen aurinkovoide joka on toiminut edes
jotenkin mun iholla. Pitää ihon mattana koko päivän mutta kuivattaa ehkä hitusen liikaa? Eli sen alle pitäisi saada jotain kunnolla kosteuttavaa mutta ei tukkivaa eikä liian rasvaista. Help?
Niin ja vielä silmänympärysvoide: Nyt mulla on käytössä Mizonin Collagen Power Firming Eye Cream, mikä toimii ihan jees mutta ei ole mikään HG... jotain hitusen kosteuttavampaa kaipailisin, mutta ikääntymistä ehkäisevää myös, koska ei tässä enää nuoremmaksi olla tulossa...

Hintaa saisi mielellään olla max parikymppiä per tuote... Kiitos jos joku viitsii suositella jotain!