Ai, mun mielestä se tuoksu on kiva, sellainen vihreää teetä muistuttava

Sleeping packiksi voiteesta ei tosiaan ole ja luultavasti mä olisin sen hyvyydestä muutenkin eri mieltä muina vuodenaikoina -- iho on näin kesällä niin käsittämättömän paljon helpompi ja paremmassa kunnossa, että heppoisempikin aine menee oikein hyvin. Fresh Mate on just nyt oikein toimiva päiväkäytön voide.
Neogenilta mulla on pari tuotetta, toinen on vielä korkkaamatta oleva jalkojen kuorinta-aine ja toinen Prism shimmer base, hohtoa tuova kuultava primer, josta olen tykännyt paljon. Antaa kivan raikkaan ja hohtavan pohjan meikille. Tuote on kierrättävässä stick-putkilossa, joka on yllättävän toimiva valinta näinkin ohuelle koostumukselle.
Kävin viikolla kasvohoidossa, johin kuului ihonpuhdistuksen, hieronnan ja muiden osioiden lisäksi myös naamio ja oli hauska huomata, että naamalle laitettu lätty oli korealaista merkkiä

Kyseinen naamio on Dermal-merkkiä, jota saa varsin edullisesti, mutta on mun mielestä laadukkaimmasta päästä maskeja. Mulle oli myös todellinen ahaa-elämys, että sain naamion mukaani käytettäväksi toiseen kertaan kotona. Olen aina pitänyt naamiota niin kauan kunnes se alkaa kuivua, mutta jos ei aikaa ole käytettävissä niin paljon, niin ihan hyvinhän sitä voi pitää vaikkapa vartin verran ja taitella takaisin pussiin, sulkea se tiiviisti ja käyttää seuraavana päivänä uudelleen. Ehkä kaikki muut tekeekin näin ja itse olen myöhäisherännyt pälli