Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444438 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1620 : 01.07.16 - klo:22:17 »
Miten mä olen elänyt siinä käsityksessä että COSRX:n tuotteissa oleva BHA / AHA ei ole samaa kamaa kuin Paula's Choicen tuotteissa? Osaisiko joku selventää?

PC:n tuotteet on mulle must, COSRX:n BHA ei tehnyt yhtään mitään...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1621 : 02.07.16 - klo:14:06 »
^Samoin. Minä en myöskään huomaa mitään vaikutusta. Onko sulla Anita kokemusta muista BHA-tuotteista? Mietin vaan, että onko vika juuri tuossa COSRX:ssä vai BHA:ssa ylipäätään.

En ole muita kokeillut. Hyvä, että tuli ongelma puheeksi, jospa alkaisi meilläkin toimia!

Kannattaa BHA:ta ja AHA:a käyttäessä pitää huoli siitä, että ihossa on ennen litkun levitystä sopiva PH. Jos iho on pesun jäljiltä liian emäksinen niin luultavasti BHA ei tee oikein mitään. Joskus laiskana en jaksa "pohjustaa" ihoa ja huomaa kyllä ettei BHA tai AHA vaikuta.

Polina mainitsi viestissään juuri sen Cosrx:n suihkemuodossa olevan BHA/AHA "veden" jota kannattaa kokeilla. Hommaan käy tietysti mikä vaan kasvovesi yms joka on merkitty selvästi alhaisen PH:n omaavaksi.

Osaisitko suositella jotain jo ihan tänään marketista löytyvää kasvovettä? Olen käyttänyt Thayersin Witch Hazel Rose Petalia jo useita vuosia, se on ainoa kasvovesi josta olen huomannut jonkin vaikutuksen, eli kosteuttaa, mutta varmaankin tarvitsen nyt jonkun toisen käytettäväksi BHA:n alle.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #1622 : 02.07.16 - klo:19:08 »
Miten mä olen elänyt siinä käsityksessä että COSRX:n tuotteissa oleva BHA / AHA ei ole samaa kamaa kuin Paula's Choicen tuotteissa? Osaisiko joku selventää?

Juu eikös COSRX:n BHA-tuotteissa ole betaiinisalisylaattia(esim. Blackhead Powerissa sitä 4%), kun taas Paula's Choicen tuotteissa salisyylihappoa. Tuota salisyylihappoa ei Koreassa muistaakseni saa käyttää, joten ne käyttää tuota betaiinisalisylaattia, joka on miedompaa. Mutta sitä onkin BHA-tuotteissa enemmän kuin se 2% yleensä.

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1623 : 03.07.16 - klo:11:44 »
^ Kiitos Lila, tuo Hadalabon ES Milk lähti tilaukseen, taitaisi olla juuri sitä mitä kaipaan. Samalla sormi klikkasi ostoskoriin Mizonin Collagen power lifting tonerin helpottamaan ikäkriisiä. ::)

Hadalabon ES Milk saapui. On kyllä tosi tehokasta kamaa, ei uskoisi kun on niin litkua! 0_0 Annostelun kanssa on vielä vähän hakemista että saisi sopivan määrän laitettua meikin alle, mutta yöksi on toiminut hyvin yksinään. Tuo pullo kestää varmaan sata vuotta mun käytössä.

Mizon Collagen power lifting toneria en ole vielä ehtinyt käyttämään kuin pari kertaa. Jännästi paksua litkua, ei täysin nestemäistä. Iho ei ainakaan huonoon suuntaan reagoinut parilla käyttökerralla.

Mä en ole koskaan edes ajatellut että nuo BHA-tuotteet olisivat eri kamaa. Mutta sehän selittää sitten sen että Paula's choice tuntuu tehokkaammalta mullakin. Sen kanssa piti oikeasti katsoa että laittaa kosteusvoiteen perään hetken päästä ja ettei käytä liian usein, COSRXn jälkeen ei tunnu kuivalta ja meinaa kosteusvoide unohtua. Lisäksi tehot ei tunnu olevan samaa luokkaa, voisi käyttää vaikka joka ilta. Musta tuntuu että mun iho oli paremmassa kunnossa Paulan aikaan, tosin silloin käytin myös Paulan putsaria ja kosteusvoidetta. Nyt olen käyttänyt sekaisin Urtekramin putsaria, kasvovetenä kamomillavettä ja korealaisia BHA ja voiteet. Ja iho kukkii iloisesti ja tulee finnejä jopa kaulaankin. :-[
« Viimeksi muokattu: 04.07.16 - klo:06:36 kirjoittanut Mena »

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1624 : 03.07.16 - klo:20:47 »
Mä käytin aiemmin yhden pullon Paula's Choicen 2% BHA liquidia, ja olin tyytyväinen. Yritin vaihtaa taloudellisista syistä Cosrx:n BHA:han (sen pullokin olisi esteettisempi), mutta en huomannut sillä oikein mitään vaikutusta, joten vaihdoin takaisin Paulaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1625 : 03.07.16 - klo:21:38 »
Minulla molemmat ovat toimineet - ja COSRX jättää ihon vähemmän tahmeaksi, se on siksi suosikkini. En tiedä, onko sillä isompaa merkitystä, mutta olen tuon COSRX:n kanssa käyttänyt aina saman sarjan kasvovettä (AHA/BHA toner), joka on tosi hapan ja laskee ihon PH:n valmiiksi otolliseksi BHA:n / AHA:n käyttöön.

COSRX:n etanalima on myös aivan erinomainen tuote. Minulle ehkä suurin juttu on se, että se toimii psoriasisläikkiin tosi hyvin. Mutta rauhoittaa ja kosteuttaa kasvojen ihoa, nopeuttaa näppylöiden jälkien häipymistä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1626 : 04.07.16 - klo:11:30 »
^Mulla oli myös käytössä tuo AHA/BHA Toner, mutta tuo Blackhead Power BHA -litku ei toiminut siltikään. Totesin että mun naama vissiin vaatii vähän jytymmät kamat että saa räjäytettyä noita epäpuhtauksia pois  :3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1627 : 04.07.16 - klo:13:23 »
^ VIM - räjäyttää lian pois  ;D

Edit. Ei kun se onkin Andy..
Löytyi tällainen vanha mainoskatko..
« Viimeksi muokattu: 04.07.16 - klo:15:42 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1628 : 04.07.16 - klo:16:10 »
^^Mulla on vähän sama ajatus tästä omasta naamastani. Olen vähän tullut siihen epäilykseen ylipäänsäkin, että koreatuotteet kaunistaa varmasti kiitettävästi sellaista keskivertoa ihoa, mutta jos on enemmän ongelmia kuten itsellänikin on, niin ei nämäkään kaikkea ratkaise. Toistaiseksi itselleni parhaita Korea-valikoimista ovat olleet Klairsin ja Holika Holikan sheet maskit kosteutta tuomaan; muut tuotteet toimii sitten vähän kausittain. Esim. Mizonin Acence Pink Spot tuntuu välillä auttavan ja välillä ei.

Olen myös hyvin katkera, että yksikään galactomyces- tai etanatuote tai bb cream ei ole mulle sopinut vaan näyttänyt tukkivan vaan lisää. >:D ;D
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1629 : 04.07.16 - klo:16:57 »
Mulle taas Paula's Choice tuotteet tuntuvat BHA/AHA, että mun ihan jees-kuosissa oleva iha räjähtää ja palaa poroksi. Näitä COSRX-tuotteita voisinkin kokeilla seuraavaksi!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1630 : 05.07.16 - klo:09:14 »
Mizon Placenta Ampoule Cream Tilasin eBayn kautta, saapui perille noin kahdessa viikossa (mielestäni nopea toimitus.) INCI:n mukaan tässä on silikoneja, useaakin erilaista, mutta en ole enää niin tarkka niiden suhteen (kunhan iho ei tukkiudu, ja tuote toimii muuten.)
Pidin erityisesti tämän tuotteen koostumuksesta, koska se on notkeaa ja sopivan paksua; tuntuu kosteuttavan hyvin. Tämä voide sopisi kuivuuteen taipuvalle iholle hyvin. Tuoksu on vahva, tulee mieleen inkivääri, tai joku jouluinen mauste (tuoksu on silti hyvä!). Kokeilemisen arvoinen tuote, ei mennyt ollenkaan hukkaan tämän testaaminen. iho tuntuu kaipaavan nyt enemmän kosteutta, koska käytössä on ollut kevyemmät, vesimäiset tuotteet. Tämä voide taisi olla yksi Triinan suosikeista? :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1631 : 05.07.16 - klo:09:50 »
^En ole voidetta kokeillut, mutta Mizonin Placenta Ampoule on kyllä käytössä:) Se on siis se lasisessa pipettipullossa oleva vesimäinen neste. Tämän perusteella tuun kyllä testaamaan voiteenkin!

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1632 : 05.07.16 - klo:11:05 »
^ VIM - räjäyttää lian pois  ;D

Edit. Ei kun se onkin Andy..
Löytyi tällainen vanha mainoskatko..
Haha, aika mainioita noi vanhat mainokset! ;D

Ehkä pitäis kokeilla Andya ihon epäpuhtauksiin... tosin sit vois käydä niin että olis koko iho räjäytetty pois ::)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1633 : 06.07.16 - klo:08:23 »
^En ole voidetta kokeillut, mutta Mizonin Placenta Ampoule on kyllä käytössä:) Se on siis se lasisessa pipettipullossa oleva vesimäinen neste. Tämän perusteella tuun kyllä testaamaan voiteenkin!

Kannattaa testata tämä. Vaikka voide on notkeaa ja omalla mittapuulla paksuhkoa (verrattuna esim. Purebess Snail Creamiin), niin Mizon imeytyy todella nopeasti ja kosteuttaa. Paksuhko koostumus, joka imeytyy nopeasti. Purebess Snail Cream ei tuntunut kosteuttavan tarpeeksi, vaikka muuten todella hyvä voide onkin. Iho tuntuu tarvitsevan välillä enemmän kosteutta, aina ei sovi se, että käyttää kevyempiä voiteita (vaikka olenkin kerrostanut voiteiden alle kaikenlaisia geelejä ja kollageeni seerumeita.)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1634 : 06.07.16 - klo:17:17 »

Olen vähän himmaillut aasiatilauksia viime aikoina ja käytellyt tuotteita loppuun, mutta pikkuisen tuli sorruttua taas  ::) . Sidmoolin levänaamiosta ja Neogenin keramidiseerumista ei vielä ole varsinaista käyttökokemusta. Sidmoolin tuotteissa on jotain ihan kivaa, haluaisin kyllä kokeilla yhtä ja toista. Tämä tuubi tuli ihan tällaisenaan, ilman turhaa pakkaussälää. Tuubi on silti sinetöity. Neogen on kokonaan uusi merkki minulle, ensivaikutelma ihan myönteinen. Keramidiseerumissa on kaksi faasia, jotka saa ravistelemalla sekaisin tuollaiseksi kermamaiseksi seerumiksi. Pipettipakkaus - ja pakkauksessa poikkeuksellisesti sekä INCI että käyttöohje myös englanniksi. Toinen seerumin faasi on öljyinen, toinen vesipohjainen, jälkimmäisessä huikeasti eri kasviuutteita, vesi vasta loppupäässä incissä. Tuoksu miedon niveamainen.

Tulossa on myös pian loppuvan Rosettan keramidigeelin tilalle toisen japanilaisen valmistajan vastaava tuote (Meishoku Ceracolla Perfect Gel). Rosettaa suosittelen lämpimästi kaikille kunnon kosteutusta kaipaaville. Keramidi-kollageeni-kolesteroliseos on erittäin kosteuttava, ehkä suosikkini yövoiteista tähän saakka. Tällä saa aivan näkyvästi siliämään hiusjuonteet yön aikana, ihosta tulee todella täyteläisen kosteutetun oloinen. Meikin alla en ole saanut toimimaan, mutta se ei haittaa kun yövaikutus on niin hyvä! Hajusteeton tuote, aivan ihana! Joululahjalistalla siskon ja äidin pakettiin :). Spatulakin pysyy kannen alla tallessa :).

C-vitaminiseerumia en kyllä enää tilaa muualta kuin Active Formulas:ilta. Nyt on loppumassa Elizaveccan versio, jossa C-vitamiini erillään  stabiilina pulverina, ei tarvitse huolehtia säilyvyydestä. Tämä on ollut kyllä oikein tehokas ja kirkastava tuote, mutta turhaa vaivannäköä tuo sekoittelu ;-D. Active Formulas säilyy hyvin hyvän koostumuksen ansiosta - ja on erittäin tehokasta sekin!
« Viimeksi muokattu: 06.07.16 - klo:17:34 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.