Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444784 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1635 : 06.07.16 - klo:19:08 »
Panda Boxissa tullut A'Pieu Basil Fresh Mate Mask on myös tosi kiva tuote. Se on olevinaan sleeping pack, mutta minusta sopii raikkaaksi kosteusvoiteeksi ihan päiväkäyttöön, jättää aika mattaisen pinnan, mutta kosteuttaa silti hyvin. Tuoksu ja ihotunne on kesäisen raikas. Tämän normaalihinta ei ole kuin 6-7 euroa, erinomainen hinta-laatusuhde siis.

Vihdoin itsekin korkkasin tämän kun sain edellisen sleeping packin loppumaan. On tosiaankin kevyt - mun makuun jopa liian kevyt. Jo 10 minuutin jälkeen iho on imaissut voiteen kokonaan, joten ei millään riitä koko yötä ihoa kosteuttamaan. Ja mulla ei ole edes mitenkään superkuiva iho…! Kuten Triina sanoi, kevyenä kasvovoiteena on ihan jees, mutta sleeping maskina jätti kylmäksi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1636 : 06.07.16 - klo:19:13 »

^Tuossa on minusta myös aika jäätävä tuoksu  :P

Ai niin, unohdin sanoa, että Ciraclen Pink Powder ei ole minusta ollenkaan niin hyvää kuin Mizonin - palaan jälkimmäiseen mahdollisimman pian satunnaisten näppyjen hoidossa!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1637 : 08.07.16 - klo:22:44 »
Ai, mun mielestä se tuoksu on kiva, sellainen vihreää teetä muistuttava  :D Sleeping packiksi voiteesta ei tosiaan ole ja luultavasti mä olisin sen hyvyydestä muutenkin eri mieltä muina vuodenaikoina -- iho on näin kesällä niin käsittämättömän paljon helpompi ja paremmassa kunnossa, että heppoisempikin aine menee oikein hyvin. Fresh Mate on just nyt oikein toimiva päiväkäytön voide.

Neogenilta mulla on pari tuotetta, toinen on vielä korkkaamatta oleva jalkojen kuorinta-aine ja toinen Prism shimmer base, hohtoa tuova kuultava primer, josta olen tykännyt paljon. Antaa kivan raikkaan ja hohtavan pohjan meikille. Tuote on kierrättävässä stick-putkilossa, joka on yllättävän toimiva valinta näinkin ohuelle koostumukselle.

Kävin viikolla kasvohoidossa, johin kuului ihonpuhdistuksen, hieronnan ja muiden osioiden lisäksi myös naamio ja oli hauska huomata, että naamalle laitettu lätty oli korealaista merkkiä  :) Kyseinen naamio on Dermal-merkkiä, jota saa varsin edullisesti, mutta on mun mielestä laadukkaimmasta päästä maskeja. Mulle oli myös todellinen ahaa-elämys, että sain naamion mukaani käytettäväksi toiseen kertaan kotona. Olen aina pitänyt naamiota niin kauan kunnes se alkaa kuivua, mutta jos ei aikaa ole käytettävissä niin paljon, niin ihan hyvinhän sitä voi pitää vaikkapa vartin verran ja taitella takaisin pussiin, sulkea se tiiviisti ja käyttää seuraavana päivänä uudelleen. Ehkä kaikki muut tekeekin näin ja itse olen myöhäisherännyt pälli  ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1638 : 14.07.16 - klo:19:29 »
Ensimmäisten kesäkuun Kawaii panda boxissa tulleiden tuotteiden kokeilua:
Nature republic blackhead clear 3-step nose pack: ei tämä suoraan sanottuna mitään nenän mustapäille tehnyt… Puolisen tuntia tähän koko hommaan sai kuitenkin aikaa tuhlattua :D

Skinfood gummy bear hand gel (raspberry) - Aivan huumaavaan tuoksuinen geeli :l En tätä erityisen kosteuttavana pidä, vaan hyvin kevyenä jo koostumuksensakin takia. Mutta ei haittaa: ei näin kesällä käsieni ihoni enempää tarvitsekaan! Ja pullokin on aika pieni (45 ml), joten ei varmaan syksylle asti edes kestä…

Näiden lisäksi olen käyttänyt jo pois kaksi Tonymoly I’m real mask sheet -naamiota. Näistä oli tarjous Cosmetic-lovessa ja pakkauksessa tuli  11 erilaista kangasnaamiota. Yhteishinta noille oli noin 16 dollaria.
Red wine (pore care): huokoset näyttävät samalta kuin ennenkin naamiota, mutta hieman mataksi kyllä iho jäi.
Seaweeds (skin purifying): jostain kohtalon oikusta mulle oli juuri paketin saapumisen aikaan nousemassa finni poskeen, vaikka ei mulla niitä yleensä ole! Hyvin rauhoitti sen, eikä iholta enää kahta päivää myöhemmin millään lailla edes enää huomaa, että siihen olisi mitään finniä olisi ollut tulossakaan! Näissä kummassakin naamiossa neste oli emulsiomaista, ja kankaat olivat todella kosteita! Jatkan erittäin mielelläni eri versioiden testailua...!

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1639 : 22.07.16 - klo:13:10 »
Mä olen nyt alkanut vähän tutustua Koreatuotteisiin ja tilasin ebaysta seitsemän kappaleen paketin Tonymoly I'm real sheet maskeja ja Tallinnassa löysin Kaubamajan Missha-hyllyn (joka oli aika suppea) ja ostin sieltäkin erilaisia sheet maskeja tuliaisiksi ja itselleni. Onko jonkun merkin naamiot selvästi parempia ja onko saman merkin eri versioissa eroja?

Tilasin myös Cosrx:n BHA Blackhead power liquidin ja Misshan All Around Safe Block Soft Finish Sun Milkin koska niitä oli tässäkin ketjussa paljon kehuttu :)

Osaisiko joku vielä suositella mulle hyvää vaahtoputsaria/ vaahtoavaa putsaria? Vaikka ebaysta löytyvää :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1640 : 24.07.16 - klo:12:24 »
Kiitos vastauksesta! Vähän näin epäilinkin että hyviä tuotteita löytyy paljon, sen takia päätöksen teko onkin niin helkutin vaikeaa  ;D  Olen koittanut eBaystakin katsella tuotteita, mutta sieltä niitä on vielä vaikeampaa etsiä ja selata, kuin pelkkään kosmetiikaan erikoistuneesta kaupasta. Mutta ehkä sitten kun olen löytänyt tuotteet joita haluan uudestaan, niitä voi sitten tilata eBaysta kun tietää täsmälleen mitä etsii.

Tilasin itse juuri uusia, 100kpl/2€ ei postikuluja - siinä on riskit aika pienet  ;) Naamiot tulivat postiin n. viikossa eli todella nopeasti vaikka ilmoitus arvioi kestävän jopa kuukauden. Ekaa kertaa tilatessa kannattaa laittaa hakuun halvin hinta + pk ja valita myyjä, jolla on sellainen Ebayn palkintomerkki ja titenkin hyvä palauteprsentti. Myyjät ovat aika tarkkoja asiakkaan tyytyväisyydestä, koska hyvä palaute tuo lisää ostajia. Myöhemmin voi sitten suosia tuttuja myyjiä.

Iho on ollut aika kenkku viime aikoina sarastelun yms takia, joten naamioille on ollut käyttöä ihon kosteutuksessa ja rauhoittamisessa. Helppo rauhoittava+pehementävä hoito on laittaa putsauksen jälkeen kasvoille vedellä ohennettua Pirkan lastenvoidetta (veden määrää voi säädellä tarpeen mukaan, joskus tehostan vielä LRP:n Baume B5:llä jos iho tosi ärtynyt) ja päälle Herbinan ruusukasvovedellä kosteutettu naamio. Jälkeenpäin iho tuntuu mukavan kostetetulta ja rennolta  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1641 : 24.07.16 - klo:15:35 »
^ Kuinka 2 € hintaan voi saada 100 kpl naamioita? Veikkaan vähän kyseessä olleen kiinalaismyyjän, jolla laatu ja aitous ei niin tarkkaa   :o
Korealaiset myyjät eivät nyt näitä sentään puoli-ilmaiseksi jakele, vaan ottavat ihan kohtuuhinnan.
Mutta hyvä tietää, jos olen väärässä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1642 : 24.07.16 - klo:17:07 »
^ Tässä taidettiin puhua niistä naamionapeista, diy-aihioista joissa ei ole nestettä valmiina. Vaikka Kalevalatar ei vissiin niistä puhunutkaan :)

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1643 : 24.07.16 - klo:23:19 »
Ostin mäkin koreakosmetiikkaa. :) Olen jo useampaan kertaan käyttänyt, niin on jotain sanomista. Molemmat tuotteet ostin ebaysta.

Innisfreen Original Jeju volcanic pore clay mask tuli tilattua kun aloin tosissani tuskastua joka päivä laajenevien huokosteni kanssa, en tiedä vieläkään mikä niitä vaivasi. Naamio supisti selvästi huokosia jo yhdellä käyttökerralla, näyttivät paljon paremmilta eikä iho kuivahtanut yhtään, ei kiristänyt tai ärtynyt vaikka ihon tilanne ei ollut mitenkään parhaimmillaan. Muutama kehittyvä finni niinikään kypsyi kun naamio oli vaikuttanut. Naamio on hyvin, hyvin mietotuoksuinen ja koostumukseltaan kiinteä mutta helposti levittyvä, muistuttaa lähinnä peittävää meikkivoidetta ominaisuuksiltaan ja tuntumaltaan, ei valu eikä hievahdakaan vaikutusaikanaan.

Ostin myös Misshan aurinkovoidetta, pinkki tuubi. Silikoninen tuntuma on tässä miellyttävimmillään, aurinkosuojavoiteeksi tuoksuu, tuntuu ja näyttää todella hyvältä. Ei rasvaista kiiltoa, ei pintakuivuuden villiintymistä eikä ärsytystä.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1644 : 01.08.16 - klo:13:17 »
Mä ajattelin kirjoittaa tähän ketjuun, vaikka aasialaisia tuotteita minulla ei olekaan, mutta ajattelin kysyä neuvoja teiltä kokeneimmalta, millaisia tuotteita hankkisin.

Tuossa vähän aikaa sitten takaperin kirjoittelin ihonhoitoapuketjuun kuinka ihoni on vimmastunut ja saanut reaktion, ilmeisesti Lorealin sy-voiteista. Ennen tuota reaktiota sain kamalan tukkeutuneen ihon itselleni ja syviä kystisiä akneja syystä että x. Pidin sitä Lumenen seerumin syynä, mutta nähtävästi se ei tainnut ollakaan se laukaiseva tekijä.

Luin tätä ketjua uudestaan ja uudestaan, kävin lukemassa aasialaisia kauneudenhoitoblogeja ja tutustuin ph.n maailmaan (joka kävi järkeen kyllä) ja kosteutukseen. Kaivoin sitten kaapistani kaikki aineet mitä löytyy ja niistä valitsin itselleni sopivimmat. Kävin kaupassa hakemassa sheet-maskeja, Montage Jeunessin aloe-veroja koska aloe on aina ollut minulle se täydellinen osa joka kosteuttaa ja rauhoittaa.
Uusimpina ostoksina oli myös L-300 hyaluroniseerumi jolle minulla oli käyttötarkoitus.

Aloitin kaksoispuhdistuksen, en millään hienolla aineella vaan ihan tavan öljyllä, joka on linoileenipitoinen, eli siis auttaa akneen (myös keramidipitoinen jos oikein muistan). Toisena puhdituksena käytin Lactacydia joka tuntuu minulla olevan todella hellävarainen, ja jolla myös sain selän ärtyneet finnit kuriin.

Pyyhin kasvot Lactolinen kasvovedellä, hieman BHA ja AHA, odotusaika ja sitten ihan järjetön kosteutustuokio. Pistin sekaisin Lumenen Hyaluroniseerumia ja L-300 seerumia ihan hyvät annokset ja sheetmaski päälle. Ihana kosteutus ja rauhoitus tuntuu heti. Vaikutusaikana pidin kunnes maski tuntui kuivahtavan ja sitten laitoin Paulas Choicec Ultra-Light-seerumia sekä Bioderman seerumia. Hienoinen odotusaika ja sitten kerros AloeVeraa ja L-300 päivävoidetta joka on normaalille ja sekaiholle tarkoitettu. Päälle laitoin aina Eucerinin Ultra-Sensitive soothing care. Tämä oli siis päiväannos.
Yöksi laitoin viimeiseksi jotain öljyn tapaista sitomaan kosteutta. Siis kyllä, sheetmask kaikkine mömmöineen kaksi kertaa päivässä.

Olisikohan ollut 3-4 päivää kun tuijotin naamaani että tämä ei kyllä auta, mömmöt olivat kasvoillani tuoden ihanan rauhallisen ja kosteutuksen tunteen mutta ne lilluivat selvänä kerroksena kunnes... Tadaa, viime päivät mun iho on vetäissyt slurpsis kaiken. Siis kaiken. Mulla ei ole ikinä ollut näin kuulasta ihoa, se näyttää jonkun toisen iholta. Kuumotus ja punoitus on poistunut ihan kokonaan.
Iho ei ole enää rasvainen. Kasvoissa ei näy niitä pieniä mustapäitä ja valkopäitä joita mulla on aina ollut enkä ole pois ikinä saanut huolimatta kuorinnoista ja savinaamioista.

Mutta, nyt huomaa selkeästi, kun iho vetää kosteutta vihdoin ja viimein, että nämä tuotteet eivät kosteuta sittenkään tarpeeksi. Tai yrittävät kaikkensa mutta silti iho vaatii lisää. Mun ihoni, joka ennen neljässä tunnissa ihonpesun ja rasvauksen (jos rasvasin ollenkaan koska mulla oli niin rasvainen iho) kiilsi rasvasta, nyt kiristää tahtoen lisää jotain.

Mä olen tätä ketjua selannut antaumuksella mutta meen aika sekaisin kaikesta oudoista nimistä jne. Haluaisin kokeilla jotain etanatuotetta, jotain kosteuttavaa (todella kosteuttavaa), kasvovettä ja sleeping packiä (oliko se CORSX riisi tai hunajanaamio mihin olen kasvattanut etä-ihastuksen?) mutta, hajusteherkkänä ja migreenipotilaana mulla pitäisi olla hajusteettomia tai hyvin hyvin miedosti hajustettuja tuotteita.
Ja nyt käännyn foorumilaisten puoleen pyytämään apua ja suosituksia. Ymmärtääkseni CORSXilla pitäisi kaiken olla hajusteettomia tai miedosti hajustettuja, onko näin? Kiitos kun luit  :)

Edit: Kiitos Lila, taidanpa alkaa guuglettamaan ehdottamiasi! Mikä noista Rosettan ja Meishokun sleeping packit ovat olleet suosikkejasi?
Edit 2: Ei herranjestas, tuota Graymelin seerumia on pakko kokeilla ja ajattelinpa tilata Meishokun Ceramide Gelin, sen verran incit vakuuttivat. Suuret kiitokset Lila!
« Viimeksi muokattu: 01.08.16 - klo:15:49 kirjoittanut EllaBella »
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1645 : 01.08.16 - klo:13:48 »
COSRX:n tuotteista valtaosa on hajusteettomia, hajustettuja on tullut vastaan minulla toistaiseksi tuo puhdistusgeeli (Morning cleanser) ja rasvaton kosteusgeeli. COSRX:n etanalima on mahtavaa.

Minulla on myös vinkki aivan erinomaiseksi kosteutustuotteeksi. Graymelin -merkillä on 100% beta-glukaaniseerumi, ei mikään hinnalla pilattu tuote ja löytyy melko helposti mm. eBaysta. Aineesta kannattaa lueskella netistä. Itselläni seerumi on nyt ollut käytössä viikon - ja kosteutusteho vaikuttaa todellakin olevan ällistyttävä.

Tämän lisäksi voisi kokeilla yökäytössä japanilaisia tuotteita, Rosettella ja Meishokulla on hajusteettomat keramidigeelit, jossa on sekoitus useampaa keramidia ja kolesterolia sekä muita kosteuttajia - ihan mahtavia yötuotteita molemmat! Upeaa herätä iho pulleana kosteudesta. Nämä ovat minun naamallani päihittäneet kaikki testaamani sleeping packit, myös nuo COSRX:n, jotka eivät huonoja nekään ole.

Jos tuntuu, että kosteutta haihtuu iholta liikaa päivän mittaan, niin kosteuttavien tuotteiden päälle sekä yöksi että päiväksi joku sulkeva kerros. Tuo keramidigeeli mielestäni hoitaa sitäkin virkaa, mutta ainakaan Rosettea en päiväkäytössä saanut toimimaan oman meikkini kanssa, Meishokua en ole vielä testaillut. Meikin alle meikkivoiteen koostumuksesta riippuen joko silikoninen tai öljyjä/vahoja sisältävä kosteuden haihtumista estävä tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1646 : 01.08.16 - klo:15:02 »
Japanilaisethan on aktiivisia kaikkien maailman cc- ja bb-voiteiden kanssa. Löytyisiköhän koreakosmetiikasta helposti joku kevyt aamulla naamaan runtattava  voide joka vähän korjaisi ihon sävyä? Mulla on ihmeellisiä verisuonia poskissa pinnassa ja ne on oikeastaan mun ainoa ongelma. Valikoimaa on niin helkutisti, etten tiedä mistä etsisin.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1647 : 02.08.16 - klo:12:43 »
^Vaikeaa suositella ilman tietoa ihonsävystä, kannattaa katstastaa BB-voide-ketju meikkauksen puolelta. Siellä on tarkempia vertailuja ja tuotekuvauksia.

Posti toi kasan sheet maskeja, sisältö tosin lähinnä ethanolia... >:( Vaikeaa tietää ennen tilausta, mitä jokin tuote sisältää, mutta aion käyttää loppuun urheasti, ellei tule oireilua.

Klikkailin watching-listalle kasan tuotteita, ainakin tuo Lilan mainitsema Rosetten geeli ja se kullanvärinen Hada Labo-neste menevät ostoslistalle...
Ja ostin Kosen silmänympäryskosteuttajat, kiitos Ostolakossa-blogin hehkutuksen  0_0
« Viimeksi muokattu: 02.08.16 - klo:12:45 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1648 : 02.08.16 - klo:12:48 »
Mulla on sellainen kalmankalpea iho :D. Minäpä kurkkaan sinne!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #1649 : 07.08.16 - klo:09:47 »
Sain testerinä Mizonin Collagen power lifting creamin, joka on vähän geelimäinen 75 % collageeniliuosta sisältävä. Tykkäsin ja ajattelin tilata täysikokoisen putelin. Tilasin sitten vahingossa Mizonin Collagen power firming enriched creamin  >:( Ja tästä en ainakaan näin muutaman käyttökerran perusteella tykkää. Liukuu ihon pinnalla, ei tunnu imeytyvän, ainakaan ollenkaan samalla tavalla kuin tuo lifting cream. Pöh.