Lila, kiitos tuosta Graymelinin Beta-Glucan vinkistä. Tilasin sen ja se on todellakin auttanut mun kuivuuteen. Mun iho nappaa sen heti itseensä; levitän aluksi poskille koko pipetillisen ja sen jälkeen otsalle, on jo posket imeneet seerumin. Kun olen saanut posket uudestaan seerumiin, on otsa imenyt seerumin. Yleensä mulla menee neljä/viisi pipetillistä ennenkuin saan ihon "täyteen".
On todella ihana tunne, kun iho on kosteutettu.
Ja käytän jo Hadalabon Premium-lotionia, Banila co. n MrHoney ja MissFlowerin essence oilia, CORSX Whitening Power Galactomyces, Shara Sharan Honey Bomb, Skinfoodin Royal Honey Essence, Dear Softfull Booskin Lotionia (jota suosittelen lämpimästi jos on kuiva iho), LJH Tea Tree essence, CORSX Snail Mucin, CORSX Ultimate Honey moisturizing Overnight mask ja tietysti BHA ja AHA-happoja kaksi kertaa viikossa.
Mutta vaikka käytänkin noita ja ihan kaikkia, ei ihoni kuitenkaan ollut täysin tyytyväinen. Kiristi ja kuumotti. Vaikka iho tuntuukin rakastavan kosteutta ja erityisesti propolista, ei se siltikään saanut kaikkea kosteutta, kuuden tunnin jälkeen ihonhoidosta tuntui selkeästi kuivia kohtia ja erityisesti poskien ja silmien ihoa kiristi.
Graymelinin jälkeen ihoni asettui

Varmasti kun iho saa kosteustasapainon kuntoon, ei tarvitse enää lotrata Graymelinia, mutta sitä odotellessa, taidan tilata toisen putelin valmiiksi, kolmen päivän käytön jälkeen on pullosta jo huvennut osa. Vielä kerran kiitokset!