Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446150 kertaa)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1665 : 07.09.16 - klo:18:42 »
Lila, kiitos tuosta Graymelinin Beta-Glucan vinkistä. Tilasin sen ja se on todellakin auttanut mun kuivuuteen. Mun iho nappaa sen heti itseensä; levitän aluksi poskille koko pipetillisen ja sen jälkeen otsalle, on jo posket imeneet seerumin. Kun olen saanut posket uudestaan seerumiin, on otsa imenyt seerumin. Yleensä mulla menee neljä/viisi pipetillistä ennenkuin saan ihon "täyteen".
On todella ihana tunne, kun iho on kosteutettu.

Ja käytän jo Hadalabon Premium-lotionia, Banila co. n MrHoney ja MissFlowerin essence oilia, CORSX Whitening Power Galactomyces, Shara Sharan Honey Bomb, Skinfoodin Royal Honey Essence, Dear Softfull Booskin Lotionia (jota suosittelen lämpimästi jos on kuiva iho), LJH Tea Tree essence, CORSX Snail Mucin, CORSX Ultimate Honey moisturizing Overnight mask ja tietysti BHA ja AHA-happoja kaksi kertaa viikossa.
Mutta vaikka käytänkin noita ja ihan kaikkia, ei ihoni kuitenkaan ollut täysin tyytyväinen. Kiristi ja kuumotti. Vaikka iho tuntuukin rakastavan kosteutta ja erityisesti propolista, ei se siltikään saanut kaikkea kosteutta, kuuden tunnin jälkeen ihonhoidosta tuntui selkeästi kuivia kohtia ja erityisesti poskien ja silmien ihoa kiristi.
Graymelinin jälkeen ihoni asettui :)

Varmasti kun iho saa kosteustasapainon kuntoon, ei tarvitse enää lotrata Graymelinia, mutta sitä odotellessa, taidan tilata toisen putelin valmiiksi, kolmen päivän käytön jälkeen on pullosta jo huvennut osa. Vielä kerran kiitokset!
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1666 : 07.09.16 - klo:19:15 »
Tuo on minullekin muodostunut ihan must-tuotteeksi, tosi kiva, että sinäkin sait siitä apua! Yksinkertainen, tuoksuton ja tehokas, voisiko enempää toivoa! Iho oikeasti näyttää erilaiselta tuota käyttäessä.

Pari tuotevinkkiä vielä, Narukon tuotelinjat ovat edullisia ja niissä näyttää olevan vaikuttavien aineiden pitoisuudet kohdillaan. Tilasin itselleni Tea Tree -seerumin, jossa mm. 5% niasiiniamidia. Ei ole ainoa tuote Narukolta, jossa tämä pitoisuus. https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/comments/4k383x/psa_i_found_out_the_niacinamide_of_some_naruko/

En tiedä, olenko ainoa, joka tykkää tuosta J.Onen Jelly Packistä primerinä - ja muutenkin. Joka tapauksessa - J.One Fullerene & Vita sheet mask on aivan ällistyttävän kosteuttava. Kokeilin ensimmäisellä kerralla aamunaamiona - ja olin sitä mieltä ettei tässä päällä tule kyllä meikki pysymään. Jokaisen naamion mukana on kerta-annos Jelly Packia, iskin sen kosteutetun ihon päälle ja meikki oli oikein nätti koko päivän, kerran taputtelin nenältä kiiltoa pois. Mutta voin lämpimästi suositella tätä naamiota kuivalle ja myös aikuiselle iholle. Naamiossa on sellainen melko neutraali, vähän niveamainen tuoksu - ja Jelly Pack on tuoksuton.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1667 : 07.09.16 - klo:19:34 »
Ostin Mizonin All in One Snail Repair -voiteen. Ohjeissa sanotaan, että käytetään ensimmäisenä ihonhoitorutiinissa. Laitatteko tosiaan tätä ensin ja sitten vasta esim. seerumin? Vai seerumi ja sitten Snail-voide? Entä jos käytän AHA ja BHA -exfoliantteja? Luulis että nekin tulee ennen mitään voiteita?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1668 : 07.09.16 - klo:20:39 »
AHA, BHA, C-vitamiini ja retinolit aina ennen muita juttuja, se about vartin puskuriaika ennen muiden levitystä. Erityisesti happojen tapauksessa tuo pieni vaikutustauko on tarpeellinen.
« Viimeksi muokattu: 07.09.16 - klo:20:42 kirjoittanut Lila »

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1669 : 07.09.16 - klo:20:57 »
Kiitos, näin olen niitä käyttänytkin ja aina antanut vaikuttaa, ennen kuin laitan muut voiteet päälle :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1670 : 07.09.16 - klo:21:10 »
Näin mä olen tehnyt:
Puhdistus
Bha/aha-toner (joka saattaa ihon oikealle happamuusasteelle)
C-vitamiini 15-20 min odotusaika
BHA ja 15-20 min odotusaika
AHA ja 15-20 min odotusaika

tämän jälkeen kasvovesi,
sen jälkeen essencet ym seerumit,
sheetmask,
jos edelleen iho tuntuu kuivalta niin pistä seerumeita tai essencejä,
jonka jälkeen kosteusvoide/yövoide

Näin mä olen tehnyt. Mun käsittääkseni Mizonin All in One Snail menee viimeiseksi, jos olen oikein ymmärtänyt.

Juuri laitoin tilaukseen kaksi Graymelin Beta-Glucan seerumeita, toisen annan äidille lahjaksi. Mun äidillä on rasvainen iho, on aika jännä nyt seurata miten Beta-Glucan hänelle sopii. Ainakin MyBeautyDiaryn maskeista hän on pitänyt.
Ja kyllä Lila,on plussaa se, ettei tämä tuoksu miltään ja todella tehokas. Tehokkaampi kuin Hadalabon Premium josta niin hehkutetaan.

Sitten suosituksia: Naruko Snail Essence sheetmask on rauhoittava kasvonaamio, joka on sopinut mun iholle (herkkä, kuiva, ohut, akneherkkä) incci on tuossa:

Purified water, algin, snow fungus (tremella fuciformis) extract, hydroxyethylcellulose, butylene glycol, carbomer, glycerin, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, PEG-45M, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium hyaluronate, snail secretion filtrate, allantoin, PEG-40 hydrogenated castor oil, aloe barbadensis leaf juice, calendula officinalis flower extract, avena sativa (oat) kernel extract, triethanolamine, beta glucan, sodium polyglutamate, fragrance, dipotassium glycyrrhizate

Ja Dear Softfull Booskin; jos ylitsepääsee tuoksun, on aika hyvä kasvovesi. Tuoksu on hieman voimakas aluksi mutta haihtuu nopeasti enkä ole saanut migreeniä tästä ( ja saan migreenin herkästi). Jollain sadistisella tavalla jopa pidän tuoksusta. Tämä kosteuttaa kyllä.
Incci:

Water, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Disodium EDTA, Dipotassium Glycyrrhizate (licorice), Phenyl Methicone, Selaginella Lepidophylla Extract(this is Rose of Jericho), Propylene Glycol, Witch Hazel Extract, Cotton Extract, Artichoke Leaf Extract, Spiraea Ulmaria Extract(this is meadowsweet- anti-irritant), PPG-16-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Triethylhexanoin, Fragrance.
« Viimeksi muokattu: 07.09.16 - klo:21:15 kirjoittanut EllaBella »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1671 : 07.09.16 - klo:22:24 »
Lähes kaikki Narukoa myyvät ebay-kauppiaat ovat Taiwanilta..onko se niin tarkoitettu?  :)
Kohtuuhintaista kyllä, mutta Taiwanin maine - yleensä kiinalaistaustaisten kauppiaiden rehellisyys - arveluttaa..
Taitaa olla taiwanilainen firma...

Graymelin Beta-Glucan kiinnostaa kyllä, vaikuttaapa loistotuotteelta!
« Viimeksi muokattu: 07.09.16 - klo:22:26 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1672 : 07.09.16 - klo:22:34 »
^^Laitatko siis noita kaikkia aktiiveita kerralla  :o Iho kestää sen?

Tuo Beta-Glucan kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta, vaikka mulla onkin ollut vähän niin, että muiden tosi kosteuttaviksi kokemat tuotteet eivät sitä oikein omalla iholla ole (esim. COSRX:n riisivoide ja galactomyces). Samaten se korkean niasiiniamidipitoisuuden tuote, on jossain määrin pigmenttiläiskää tekemässä iän myötä tuloaan. Iho on ollut kesän ajan aika helppo, mutta alkaa nyt vaatia taas hevimpää rutiinia. Käytän aika lailla 50-50 korealaisia ja länsimaisia tuotteita ja pitäisi täydentää ensimmäisiä, en ole kevään jälkeen juuri mitään tilannut. AHA/BHA Toner ja muutama kosteuttava tuote on ostoslistalla. Mizonin Herbsys Deep Sea Marine Collagen Ampoule ainakin kovasti houkuttelee. Ostolakossa-blogi on mainostanut erilaisia japanilaisia tuotteita tiiviiseen tahtiin ja niitäkin tekisi mieli kokeilla. Sheet maskeja onneksi on iso kasa jemmassa.

Olen parina päivänä laittanut Klairsin BB-voidetta ja putsannut sen kaksoispuhdistuksella, koska koostumus istuu niin paljon tiukemmassa kuin esim. paljon käyttämäni Lumene. Ja ei, tämä ei vaan kertakaikkiaan ole mun juttu, mun iho ei tykkää öljypuhdistuksesta vaan menee tukkoon ja tuntuu epämiellyttävän ärtyneeltä  :( Mieluummin vaikka sitten misellivesi + puhdistusgeeli + konjac-sieni -yhdistelmä.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1673 : 07.09.16 - klo:22:52 »
^ Mitä niasiiniamidituotetta tarkoitat? :) Korea vetää mua takaisin puoleensa, kun naama alkaa rapistua orastavan talven kunniaksi. Graymelinin Beta-Glucan kuulostaa myös kiinnostavalta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1674 : 07.09.16 - klo:23:28 »
^Naruko, josta Lila mainitsi pari viestiä takaperin.

Pitäisi kyllä varmaan saada testailtua se Dr. WU:n mantelihappokuorintakin, se jäi alkuvuodesta ja kesällä sille ei sitten ollut tarvettakaan. Nyt alkaa selvästi olla hiljalleen kuivuudesta tukkon menevä iho, kun vuodenaika vaihtuu. Se on aina kova paikka mun iholle.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1675 : 08.09.16 - klo:10:18 »
^^Laitatko siis noita kaikkia aktiiveita kerralla  :o Iho kestää sen?

Tuo Beta-Glucan kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta, vaikka mulla onkin ollut vähän niin, että muiden tosi kosteuttaviksi kokemat tuotteet eivät sitä oikein omalla iholla ole (esim. COSRX:n riisivoide ja galactomyces). Samaten se korkean niasiiniamidipitoisuuden tuote, on jossain määrin pigmenttiläiskää tekemässä iän myötä tuloaan. Iho on ollut kesän ajan aika helppo, mutta alkaa nyt vaatia taas hevimpää rutiinia. Käytän aika lailla 50-50 korealaisia ja länsimaisia tuotteita ja pitäisi täydentää ensimmäisiä, en ole kevään jälkeen juuri mitään tilannut. AHA/BHA Toner ja muutama kosteuttava tuote on ostoslistalla. Mizonin Herbsys Deep Sea Marine Collagen Ampoule ainakin kovasti houkuttelee. Ostolakossa-blogi on mainostanut erilaisia japanilaisia tuotteita tiiviiseen tahtiin ja niitäkin tekisi mieli kokeilla. Sheet maskeja onneksi on iso kasa jemmassa.

Olen parina päivänä laittanut Klairsin BB-voidetta ja putsannut sen kaksoispuhdistuksella, koska koostumus istuu niin paljon tiukemmassa kuin esim. paljon käyttämäni Lumene. Ja ei, tämä ei vaan kertakaikkiaan ole mun juttu, mun iho ei tykkää öljypuhdistuksesta vaan menee tukkoon ja tuntuu epämiellyttävän ärtyneeltä  :( Mieluummin vaikka sitten misellivesi + puhdistusgeeli + konjac-sieni -yhdistelmä.

En kyllä aina käytä C-vitamiinia, joten yleensä vain AHA ja BHA. Kyllä iho kestää, teen pari kertaa viikossa tuon setin. Mulla on siis iho jolla on kystistä aknea ja olen melkein joka vuosi siihen syönyt antibioottikuurin, ellei kaksikin. AHA ja BHA auttaa mun ihoa pysymään kunnossa, BHA auttaa talin tuotantoon ja AHA auttaa taas finneihin. Viime talvena vuorottelin AHAn ja retinolin välillä ja kyllä iho pysyikin kauniina (tai no..). Kunnes se sai ihan jäätävät raivokohtaukset keväällä, osoitti mieltänsä koko kesän ja olen sen saanut vihdoin ja viimein lepyteltyä (en käyttänyt keväällä BHAa ja AHAa)
Tosin nyt vasta olen alkanut hoitamaan ihoa ja kehittänyt rutiinin. Olen kyllä todennut sen, että iho pitää AHAsta ja retinolista, mutta muutoin olen pitänyt ihoani aina rasvaisena, toivottomana ja alistuin siihen ettei mulla ole kaunista ihoa eikä tule olemaankaan. No nyt mä en välillä saa itseäni peilin edestä ihailemasta kaunista ihoani :D
Ja niin, aloin välttelemään rasva-alkoholeja. Tätä välttelyä on nyt jatkunut kuukauden ja ehkä sekin auttaa koska niitä jäätäviä aknepatteja ei ole enää tullut.

Triina, sullakin oli muistaakseni aknea jos oikein muistan ja kuiva iho. Musta tuntuu että esim Hadalabon Premium lotion josta niin monet blogistit hehkuttivat, ei tehnyt mun iholle mitään ennenkuin tuon Beta-Glucanin jälkeen. Tuntuu että Beta-Glucan auttaa ihoa imemään tuotteita. Että ihan kokeilemisen arvoinen tuote, eikä mun mielestä mitenkään kallis.

« Viimeksi muokattu: 08.09.16 - klo:10:34 kirjoittanut EllaBella »

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1676 : 08.09.16 - klo:11:25 »
Mistä hankitte Graymelinin betaglukaaniseerumia? Ebayn alin hinta 23 euroa ei itselleni tunnu kympin tienoilla pyörivään koreakosmetiikkaan totuttua nyt enää niin halvalta :P, niin ajattelin jos teillä on jotain vaihtoehtoisia ostopaikkoja tiedossa. Tosin jos tuote toimii, niin sitten mielellään maksan kyllä, mutta oma kipurajani ihan vaan ex tempore kokeiluun alkaa mennä siinä parissakympissä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1677 : 08.09.16 - klo:12:12 »
Testerkoreassa se on alle 20 dollaria, mutta postarit tulee siellä päälle.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1678 : 12.09.16 - klo:16:18 »
Mä annan alustavan arvion Scinicin Aqua All in One Ampoulesta. Olen käyttänyt tätä parisen viikkoa ja vaikka se ei ole pitkä aika niin uskallan jo sanoa että ihoni rakastaa (minäkin rakastan) tätä tuotetta. Tämä on jokin ampulli mutta itse miellän tämän ehkä enemmän geelivoiteeksi. Ainakin kosteuttava se on.
Koostumus on geelimäistä ja se hulahtaa ihoon nopeasti. Verrattuna Shara Sharan Honey Ampuoleen, josta jää tahmea pinta ja siksi en oikein pidä käyttää sitä päiväsaikaan (jos on siis kiire enkä voi laittaa sheet maskia), tämä imeytyy ihoon alta minuutin. Ja olen laittanut ihan mittavia määriä iholle. Tuoksu on miellyttävä ja katoaa jonnekin ulkoavaruuteen nopeasti.
Pullo on iso, todella iso. Olen holvannut tuotetta paljon kasvoille ( ja tarkoitan ihan siis niin paljon että iholla on selkeä kerros) ja siltikin tuote ei tunnu edes aloittuvan.
Olen laittanut tätä myös käsivarsille jossa mulla on piratosis keratista (vai mikä se taas olikaan) ja käsivarteni ovat silkinpehmeät.
Aivan erityisesti rasvaisen ihon päiväseerumiksi tämä on loistava mutta myös kuivakin iho saa tästä osansa.
Incissä ei ole käsittääkseni mitään aknetriggeriä ja mun akneherkälle iholle tämä on ollut ihastuttava tuote. En käyttäisi tätä itse yksinään seerumina, mutta mulla onkin todella kuiva iho, mutta boostina tämä on aivan loistava. Ja sheetmaskin alle toimii kuin unelma.

Water, sea water, glycerin, glycereth-26, butylene glycol, niacinamide, adenosine, glacier water, zea mays (corn) starch, microcystalline cellulose, mannitol, sucrose, CI 77007, tocopheryl acetate*, hydrolyzed collagen, laminaria japonica extract, codium fragile extract, gelidium cartilagineum extract, undaria pinnatifida extract, hamamelis virginiana (witch hazel) extract*, salvia officinalis (sage) leaf extract, centella asiatica extract, polygonum cuspidatum root extract, scutellaria baicalensis root extract, camellia sinensis leaf extract, glycyrrhiza glabra (licorice) root extract, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract*, hordeum vulgare (barley) seed extract, cucumis sativus (cucumber) seed extract, nelumbo nucifera seed extract, panax ginseng seed extract, punica granatum seed extract, borago officinalis seed oil, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, macadamia integrifolia seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, brassica campestris (rapeseed) seed oil, decylene glycol, ethylhexylglycerin, hexylene glycol, totarol, sclerotium gum, betaine, allantoin, sodium hyaluronate, carbomer, PPG-26-buteth-26, PEG-40 hydrogenated castor oil, triethanolamine, phenoxyethanol, fragrance*, CI 42090

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1679 : 12.09.16 - klo:17:52 »
^Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä tämän pääasiallinen käyttötarkoitus on? Kosteuttava seerumi?

Cosdna antoi noista ainesosista akneindeksin 1 butyleeniglykolille (mutta sitä nyt on hirveän yleisesti tuotteissa) ja indeksin 2 heksyleeniglykolille ja trietanoliamiinille, mutta ei sen pahempaa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.