Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446359 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1680 : 14.09.16 - klo:11:14 »
Suosituksia anti-wrinkle -silmänympärysvoiteelle? Mizonin etanasilmävoide kyllä kosteuttaa hyvin, mutta olen alkanut huomata etenkin huonosti nukutun yön jäljiltä ryppyjä silmien ympärillä... Mikä aasialaisista silmänympärysiholle suunnatuista tuotteista olisi ryppyjen/silmäpussien/tummien rinkuloiden häivyttämisen HG?
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1681 : 14.09.16 - klo:11:19 »
Tilasin pitkästä aikaa taas C20 C-vitamiiniseerumia, sen alkuperäisen, 'primitiiviversion' ... ;) Käytössä on ollut Klairsin 5% Fresh Juiced serum, mutta se ei juuri tee näkyviä tuloksia, lähinnä onkin kyse ennaltaehkäisystä ja maintenance  :D
Wishtrendin videomainokset ovat tosi koukuttavia, niissä on kyllä aikamoiset ylisanat jokaisesta tuotteesta...  :o ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1682 : 14.09.16 - klo:16:06 »
^Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä tämän pääasiallinen käyttötarkoitus on? Kosteuttava seerumi?

Cosdna antoi noista ainesosista akneindeksin 1 butyleeniglykolille (mutta sitä nyt on hirveän yleisesti tuotteissa) ja indeksin 2 heksyleeniglykolille ja trietanoliamiinille, mutta ei sen pahempaa.

Kosteuttava se ainakin on. Käytän itse essencejen ja etanan jälkeen. Tein poikkitieteellisen testin ja olin laittamatta kerran, kyllä se tuntui. Iho saa tästä kosteusbuustin.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1683 : 20.09.16 - klo:18:50 »
Kesäkuun Kawaii panda boxissa tullut Elizavecca water coating aqua brightening mask oli valtava pettymys: ihan kamalaa ainetta! Jo levittäessä tuntui epämukavalta (liian tunkkaiselta tms.). Kun vaikutusaika oli ohi, niin huuhtelun jäljiltä iholla oli paksu ja rasvainen/öljyinen kerros, jonka päältä vesi vaan huuhtoutui yli. Yh! Harvoin heitän mitään tuotetta pois enkä käytä sitä oikeasti loppuun, mutta tämä on yksi niistä. En yksinkertaisesti toiste halunnut enää tuotetta edes kokeilla...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1684 : 21.09.16 - klo:18:51 »
Yuripibu on ihan kivanoloinen merkki!

Nockha Poctan Pack on ehkä suosikkisavinaamioni ikinä. Hellävarainen, vihreää teetä on tässä ihan reippaasti, miellyttävä ja mieto vihreän teen ja yrttien tuoksu. Puhdistaa ja rauhoittaa ihoa, ei kuivata liikaa. Ostin testerkoreasta, ostamani paketti oli vihreänsävyinen, en tiedä onko tässä muuta eroa kuin väri http://testerkorea.com/Product/merryshop-msmad-nokcha-poktan-pack-100ml-2 - en myöskään tiedä, miksi tuossa ei ole Yuripibun merkkiä! Löytyy kuitenkin Yripibun saitilta, ehkä tuo msMAD on joku niiden alabrandi...

Samaisen merkin cushion on myös ihan suosikki miedon tuoksun ja kauniin sekä kestävän jäljen ansiosta. En ole vielä tosin kovin paljon käyttänyt, sillä kesäiholleni kaikki koreatuotteet ovat liian vaaleita.

Phyton Peeling Gel on myös hyvä tuote, hellävarainen selluloosapohjainen mekaaninen kuorinta, olen käytellyt jonkin aikaa ja tämäkin on tästä tuotetyypistä suosikeita. Kannattaa antaa vaikuttaa iholla hetkisen - kuorii tehokkaammin, mutta silti vielä hellävaraisesti, kun kosteutta vähän haihtuu tuotteesta.

Aion kokeilla muuutakin tältä merkiltä. Saa tosiaan Testerkoreasta ainakin.

Narukon Tea Tree seerumi on kevyen emulsiomainen ja miellyttävän yrttituoksuinen. Tuoksua on ihan reippaasti, mutta se ei jää koko päiväksi iholle lemuamaan. Seerumissa on reippaasti myös alkoholia, ei varmasti ole mikään herkän ihon tuote. Oma ihoni on tykännyt tästä itse asiassa todella paljon päivästackissa. En osaa sanoa vielä pitkäaikaisvaikutuksesta, mutta vähän näyttäisi siltä, että ihon tekstuuri on entisestäänkin silenemään päin tämän käytön aloittamisen jälkeen. On myös hyvin tasapainottavan oloinen, meikki asettu iholle kauniisti tämän jälkeen - ja kestää pitkään todella hyvän näköisenä. Pakkaus on eleetön, toimiva ja kiva, vihreää lasia ja valkoista muovia, hyvä pumppu, josta saa annosteltua pienenkin määrän. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos ei ole herkkäihoinen. Toimii aika varmasti todella hyvin rasvaiselle iholle. Omani ei sitä ole, mutta näin syksyllä iho ei missään tapauksessa ole kuivakaan.

« Viimeksi muokattu: 21.09.16 - klo:19:12 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1685 : 23.09.16 - klo:10:07 »
Onkohan Skinfoodilla hyvää kasvonaamiota? Selasin eBaysta läpi joitakin versioita; näkyi olevan riisi, kananmuna ja mansikka ainakin. Skinfood black sugar- kuorinta oli saanut hyviä arvioita. Sain käsityksen, että nuo Skinfood naamiot ovat ennemminkin kuorintoja. Kaipaisin kuitenkin enemmän kosteuttavaa ja ravitsevaa naamiota.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1686 : 23.09.16 - klo:20:01 »
^En tiedä Skinfoodista mutta itse tilasin I´m from Honey naamion. Se on tosiaan vasta tulossa joten en osaa vielä sanoa onko se kaiken hypetyksen arvoinen mutta laittelen jossain välissä arviota.

Ja sitten kehuja: tilasin Kuramoto Bijin Hakumai Ferment Milkin jota olen käyttänyt pariin kertaan. Tämä on tosi kevyt voide, mutta tarkoituskin on käyttää kermaisemman voiteen alla. Todella kosteuttava ja kevyt. Ei silikoneja, ei mineraaliöljyä tai alkoholia. Tästä varoiteltiin että on sakemainen tuoksu mutta itse en kyllä haista oikeastaan mitään. Joko nenäni vain pitää saken hajua jotenkin luontaisena aromina tai sake ei oikeastaan haise miltään. Pullo on aika hauska ja helpohko käyttää. Itse pidän siitä ettei voidetta holahda liikaa vaan sitä joutuu vähän ravistelemaan ulos.
Ratzillan analyysi:
http://www.ratzillacosme.com/skin/best-pick-kuramoto-bijin-hakumai-ferment-milk/

Tilasin myös Gekkan yövoiteen mutta se ei ole vielä tullut perille. CORSXn hunajayönaamio on ollut mulle aivan loistava mutta haluan hieman vaihtelua välillä yöksi, etenkin kun käytän tuota hunajayönaamiota ihan päivälläkin ja purkki kuluu uskomattoman nopeaa. Ihoni pitää propoliksesta. Tänään tilasin myös Rosettan Aqua Gelin kokeiluun, käsittääkseni inci on melkein samanlainen kuin Lilan kokeilemalla tuotteella, ainoana muistaakseni oli että glyseriini oli suoraan toisena incissä.

Muutenkin tämä aasialainen rutiini on kyllä parantanut mun ihoani huikeasti. Joka syksyiset ihon hilseilyt eivät vielä ole esiintyneet kasvoilla kuin käsilläkään *koputtaa puuta* eikä ihoa enää kiristä ja kihelmöi. Olen aika rypytön vaikka melkein neljääkymmentä lähestyn mutta nekin pienet juonteet mitä on ollut, ovat jostain syystä vähemmän näkyvillä. En kylläkään usko että mikään voide auttaa ryppyjen tuloon tai sen puoleen aknen hoitoon mutta uskon kyllä kosteutukseen ja AHA/BHA-kuorintojen tekoon.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1687 : 24.09.16 - klo:08:20 »
^Kiitos vinkistä. Kirjoittele arviota tuotteesta jossain vaiheessa :D.

Minullakin on ihon kunto parantunut selvästi korealaisten ihonhoitotuotteiden- ja rutiinien myötä. Epäpuhtaudet ovat vähentyneet, ja jos niitä onkin tuloillaan, niin aina voi luottaa CORX BHA kuorintaan. Hoitotuotteiden kerrostaminen sopii pintakuivalle iholleni, ja erityisesti hyödyt korostuvat näin talvea kohti mentäessä. Monet seerumit on tullut kokeiltua, ja niissä vaikutus näkyy heleämpänä ihona samantien.

Postissa tuli uusi pullo Mizonin Collagen Lifting Toneria, joka on osoittautunut monitoimituotteeksi. Jos iho on kuiva, käytän tätä myös kasvoveden tapaan. Tämä tuote toimii parhaiten kosteahkolle iholle levitettynä, imeytyy kyllä hetkessä. Olen ottanut taas käyttöön myös Tonymoly sleeping pack naamiot, ja aamulla iho on tasaisen ja hyvinvoivan näköinen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1688 : 29.09.16 - klo:17:12 »
Onko sen pH:n laskemiseen soveltuvan kasvoveden nimi COSRX AHA / BHA Clarifying Treatment Toner  vai oliko se vielä joku eri tuote?

Poissa Nopnop

• Haiven
  • *
« Vastaus #1689 : 29.09.16 - klo:17:16 »
Onko teille tuttu merkki nimeltä Purito? Sain sampleja BB-voiteesta muun tilauksen yhteydessä ja tykkäsin melko paljon! Väri on tosi vaalea eli mulle sopiva ja peittokyky myös todella hyvä, lisäksi tuntui että ihon epäpuhtaudet väheni käytön aikana. Siitä löytyykin etanaa! Ainoa seikka, josta en pitänyt oli melkoisen dewy lopputulos ja iho alkoi kiillellä puuteroinnista huolimatta, tosin tuntuu että tällä hetkellä se tapahtuu minkä tahansa meikin kanssa. Arvioissa monet kuvaili tulosta melko mataksi.

Googlailin merkkiä ja alkoi kiinnostaa muutkin tuotteet, niistä on vaan aika vähän arvioita. Kiinnostaisi ainakin C-vitamiiniseerumi, etanaseerumi ja BB-cleanser! Hinnat on tosi edulliset.  :) Kiinnostais onko joku kokeillut näitä? Itselleni oli uusi tuttavuus koko merkki.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1690 : 29.09.16 - klo:17:26 »
^Olen pari näytepussukkaa siitä BB-Cleanserista kokeillut, mutta en oikein tykännyt. Se on ilmeisesti tarkoitettu hierottavaksi suoraan meikin päälle kuivalle iholle ja huuhdellaan sen jälkeen pois enkä pidä sentyyppisistä putsareista. Ekan pussin käytin tietysti väärin kostealle iholle eikä tosiaankaan toiminut.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1691 : 29.09.16 - klo:17:41 »
Minä tykkäsin siitä BB-cleanserista, toimii oikein hyvin juuri kuivalle iholle hierottuna. Puhdisti meikin hyvin, ei kuivattanut liikaa. Oikein haalin noita sampleja jossain välissä matkaputsariksi. Mutta makuasioita ja ihotyypistä riippuvaisia asioita nuo. Ei välttämättä mikään herkän ihon putsari, mutta kannattaa kokeilla.

Muistaakseni minäkin pidin tuon BB-voiteen antamasta lopputuloksesta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1692 : 29.09.16 - klo:20:30 »
Onko sen pH:n laskemiseen soveltuvan kasvoveden nimi COSRX AHA / BHA Clarifying Treatment Toner  vai oliko se vielä joku eri tuote?

Jep, se se on.
Odottelen omaani postista, on kuulemma erinomainen C-vit seerumin yhteydessä käytettäväksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1693 : 29.09.16 - klo:22:15 »
Onko jollain kokemusta Mizonin AHA & BHA Daily Clean Tonerista?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1694 : 03.10.16 - klo:22:14 »
Olen nyt käyttänyt Gekkan yönaamiota ja tämä saattaa jopa kiilata CORSXn hunajayönaamion ohitse. Iholla tämä tuntuu kevyemmältä ja todella kosteuttavalta. Tuote lupailee ihohuokosten pienentymistä, en nyt sitä ole huomannut mutta muutoin tämä kirkastaa selkeästi ihon sävyä ja aamulla kun herää, voisi melkein kuvitella olevansa kymmenen vuotta nuorempi :D Aknen jäljet mitä jäi kesästä on haalenneet. En tiedä onko tästä kaikesta kiittäminen Gekkan voidetta vaiko siitä että pikkuhiljaa tämä kosteutus alkaa tehoamaan, yhtä kaikki, olen kiitollinen siitä että yhtään pattia ei ole naamassa eikä enää ihoa kiristä.
Edelleen käytän joka ilta sheet maskeja ja iltarutiinini on melkoinen annos kosteutta. Aikaahan tähän kuluu mutta verrattuna siihen millainen katastrofi ihoni oli vielä pari kuukautta sitten, käytän mieluusti illastani tunnin ihonhoitoon.

Vielä yksi kehu jota olen säästänyt parisen kuukautta. Olen käyttänyt Sulwhasoon Ginseng Creamia silmänympärysiholle ja totta vieköön tämä on tasoittanut niitä paria juonnetta mitä on kehkeytynyt silmänympärykselle. Itse voide on niin jumalattoman kallis etten ikinä aio ostaa kokonaista putelia mutta kolmella pienellä näyteputelilla olen pelannut jo pari kuukautta ja tein viime viikolla uuden tilauksen. Tässä on ginsengiä ja paljon aknetriggereitä (joiden takia en uskalla laittaa koko naamalle, mutta silmänympäryksellä tämä toimii kuin unelma), tähtipölyä ja Graalin maljan lähdevettä (pientä liioittelua) ja vaikka en todellakaan usko että voiteet ehkäisee ryppyjä, on tämä jotain tehnyt.