Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445866 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1710 : 18.10.16 - klo:14:37 »
^Mun mielestä on vain yhtä geeliä, jossa on molempia?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1711 : 18.10.16 - klo:14:59 »

Vastoin päätöstäni olla tilaamatta mitään Aasiasta hitaiden postien takia hommasin tämän:
Rosette Ceramide gel

Rosettella on myös Collagen Gel.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1712 : 18.10.16 - klo:15:10 »
Okei, tuo Collagen Gel on varmaan tosi hyvä kosteusboosti, mulla on kokemuksia vastaavista muilta merkeiltä. Keramideja siinä ei ole ja itse halusin ne mukaan.

Narukon seerumilta odotan paljon, kasvoissa on arpia ja muita värivirheitä, joihin toivon niasiiniamidin tuovan apua.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1713 : 18.10.16 - klo:18:37 »
Narukon seerumi on minulla ihan selkeästi häivyttänyt (ellei jo poistanut) pigmenttivirhettä, joka jäi vasempaan leukaperään ihovauriosta.

Narukon sheet maskeista olen testaillut Q10:iä ja tykkään! Tarpeeksi mieto hajuste, pehmeä kangas, runsaasti seerumia, kosteuttaa ja hoitaa. Aion tutustua muihinkin vaihtoehtoihin.

Muoksis - pienenä vinkkinä laadukkaan oloinen koreamerkki, Manyo Factory. Tuotteita saa hyvin eBaysta, mutta myös firman oma kauppa toimittaa kansainvälisiä tilauksia - ja nettisivuilla on selvästi normaalia paremmat tuotekuvaukset INCI-tiedoilla englanniksi. Testissä on tällä hetkellä Bifida Ferment Complex -seerumi, iho on tykännyt siitä paljon. Suosittu on saman sarjan niacin-seerumi - ja voiteena näyttää olevan saatavilla 5% niasiiniamidia sisältävä tuote, jossa muutenkin kiva inci. Ainakin tämä Bifida -seerumi on hajusteeton, tuoksu ei ole miellyttävä, mutta haihtuu nopeasti :) .
« Viimeksi muokattu: 18.10.16 - klo:19:31 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1714 : 18.10.16 - klo:23:18 »
Musta tuntuu, että useimmat Korea-tuotteet jostain syystä vaan ärsyttää mun herkkää ihoa ja siten vakiokäyttöön ei ole jäänyt monikaan :/ Toistamiseen ostamiani tuotteita ovat lähinnä vain OST:n C-vitamiiniseerumi, Holika Holikan sheet maskit, Mizonin Pink Spot ja Misshan huulirasvat.

Varsinaisiin aktiiviaineisiin on kuitenkin kiinnostus noussut kyllä näiden kaikkien (muutoin huti)kokeilujen myötä. Tilasin nyt sitten kokeiluun The Ordinaryn tuotteita, joissa ei ole niin paljoa täyte- tai muita ainesosia mukana; josko nämä olisivat vähemmän riskaabeleja itselleni. Lactic acid 10%, Niacinamide 5% ja Retinol 1% lähtivät ostoskoriin. Erityisesti näiden hinta yllätti iloisesti, mutta myös tuotteiden estetiikka miellyttää. Saa nähdä miten toimivat sitten varsinaisesti iholla, esim. niasiiniamidiseerumissakin on kuitenkin mukana mahdollisesti tukkivaa karrageeniä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1715 : 19.10.16 - klo:09:13 »
^Mitääh! Haluan noilta kaikki! Tai ainakin retinoliseerumin ja peptidiseerumin. Mistä noita saa? Aivan sairaan hyviä tuotteita - ja mitkä hinnat!

Muoksis - Japanilaisissa tuotteissa on paljon enemmän esim. hajusteettomia ja väriaineettomia tuotteita, uskoisin, että herkkäihoinen löytää niistä helpommin omalle iholle sopivaa. Ratzilla on melkeinpä paras yksittäinen lähde sopivien tuotteiden etsimiseen. Opiskelen itse japania, mutta minusta ei vielä ole apua tuotteiden kanssa ;D

Muoksis, muoksis - tilasin tuolta Deciemiltä kalliimmasta tuotesarjasta sitten peptidiseerumin, koska a) olen ihan sairaan utelias koko lafkan suhteen ja b) itsehillintäni on kaurahalmeella käyskentelevän, luonteeltaan hedonistisen islanninhevosen luokkaa. Tilasin kymmenen maissa, klo 12.51 sain toimitusvahvistuksen seurantakoodeineen. Tuotteet tulevat Britanniasta. Lupailevat, että The Ordinary -tuotelinja olisi ihan lähiaikoina kv-levityksessä, muita tuotteita siis voi jo tilata Suomeen.
« Viimeksi muokattu: 19.10.16 - klo:14:37 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1716 : 19.10.16 - klo:17:38 »
^Miten onnistuit tilaamaan? Jokaisen tuotteen kohdalla lukee 'not available to your area...'
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1717 : 19.10.16 - klo:17:54 »
^Minä tilasin omani Victoria Healthin kautta Briteistä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1718 : 19.10.16 - klo:20:41 »
Ja muut Deciemin tuotelinjat paitsi The Ordinary ovat KV-levityksessä. Tilaamani seerumi on Hylamide-linjasta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1719 : 20.10.16 - klo:18:52 »
Tilasin tuota kehuttua C20 C-vitamiiniseerumia :) Minulla on myös käytössä Paulan 5% daily AHA-liuos ja 2% BHA. Voiko tuota C-vitamiiniseerumia käyttää siis yhtä aikaa/samana päivänä AHA:n tai BHA:n kanssa? Vai kannattaako vuorotella? Ja jos käyttää samaan aikaa, esim. yöksi, niin AHA varmaan ensin ja päälle C-vit?

Tähän oli aikaisemminkin jo hyviä vastauksia, ei estettä, jos iho kestää. Mutta minä en itse kuulu siihen koulukuntaan, jonka mielestä esim. kemiallista kuorintaa kannattaa lisätä jokaikiselle päivälle. Oma ihoni pysyy siistissä kuosissa kun kerran viikossa käytän AHA:n, kerran viikossa BHA:n. Nämä siis aina iltarutiinissa. Aikaisemmin käytin useamminkin, mutta en huomannut siitä vastaavaa hyötyä - tai oikeastaan vähentäessä en huomannut mitään tilanteen huonontumista. Hapoillehan voi myös herkistyä, on ehkä viisasta olla käyttämättä niitä "kaiken varalta".

C-vitamiinista sen verran, että sen lisäämistä päivärutiiniin kannattaa harkita. C-vitamiini auttaa UV-vaurioiden korjaamisessa, eli päiväsaikaan siitä saa myös ihon suojahyötyä (ei SPF-mielessä, mutta se osallistuu ihon omiin korjausprosesseihin). Itse olen testaillut C:tä päivärutiinissa ongelmitta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1720 : 23.10.16 - klo:16:45 »
Kokeilussa ovat tänään olleet Etude Housen Honey Cera-tuotteet, joista tilasin minisetin. Toner ja emulsion ovat todella kosteuttavia, koostumus emulsionissa ei mikään houkutteleva - kuin venyvää liisteriä, mutta toimii! Voide on varsinainen kireyden ja kuivuuden poistaja, erinomainen tähän vuodenaikaan. Tehokkaampi kuin yksikään omistamani kasvojankki!
Koe-erään kuuluu myös eye serum, joka kirvelee hieman levitettäessä.. ei paras vaihtoehto, jos silmänympäryksissä on yhtään ärsytystä ja ihottumantapaista, mutta muuten hyvä.
Tuoksu näissä mönjissä on hunajamainen ja se häiritsee, ikävästi, muuten aivan loistava apukeino talven yli selviämiseen.

Sanottu INCI-listaa näkemättä.. (jonka mielelläni lukisin)
« Viimeksi muokattu: 23.10.16 - klo:17:40 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1721 : 23.10.16 - klo:17:12 »
Olen löytänyt taas yhden hyvän sheet maskin, Tonymoly Pureness 100 Snail Mask Sheet (Tonymolyllä on useita eri snail maskeja, mutta siis nimenomaan tämä).

Viime viikkoina ihoni on räjähtänyt käsiin, oletettavasti joidenkin uusien tuotteiden kokeilusta: punoitti ja kipeitä tukkeumia ilmestyi alueille, joilla aiemmin ei ollut mitään akneongelmia kuten ohimoille. Vanhoihin ihonhoitotuotteisiin palaaminen pysäytti sentään lisäpaukamien tulon, mutta tämä naamio nopeutti huomattavasti tuhojen jälkien korjaamista ja tasasi ihon väriä. Oli tosi kostean ja paksun oloinen, pysyi hyvin kasvoilla ja pysyi kosteana pitkään.

Vertailun vuoksi: etanatuotteista joskus aiemmin esim. Mizonin Snail Repair Intensive Ampoule ei näyttänyt tekevän mitään iholleni, korkeintaan ehkä ärsytti.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1722 : 23.10.16 - klo:21:53 »
Lupasin laittaa tuomiota I´m from Honey-naamiosta. Olen käyttänyt sitä erilaisin menetelmin ja sanottava on että ei tämä ainakaan minun ihoani kosteuta mutta sen sijaan lukitsee kosteutta ja rauhoittaa ihoa todella hyvin. Kokeilin ensin tätä ihan paljaalle iholle kuten ilmeisesti on käyttötarkoitus, annoin vaikuttaa tunnin ja pyyhin kasvovedellä pois. Punoittavat kohdat ihosta olivat kadonneet mutta kuivuus ei ollut kadonnut minnekään.
Olen laittanut Beta-Glukania ja sen jälkeen tämän naamion, tulos oli vakuuttavampi. Mutta aika muikeat tulokset tulivat, kun laitoin tätä Narukon Hydro-lock kangasnaamion alle. Tässä tulee samalla kehuja Narukon naamioille; Hydro-Lock on todellakin kosteuttava naamio. Se säilyy kasvoillani kosteana jopa tunti ja parikymmentä minuuttia päälle. Mulla on myös Narukon etananaamiota ja se on myös todella hyvää kamaa. Palatakseni tähän kokemukseen, oli täysi kymppi. Iho oli sekä rauhoittunut, tasaisen värinen mutta myös kosteutettu.
Jos nyt jotain negatiivista sanoisin niin onhan tuo aika kallis naamio sen suhteen että vasta kangasnaamion kanssa saan parhaimman tuloksen. Ehkä ihan saman tuloksen saisi jos laittaisi suoraan hunajaa kangasnaamion alle.

Mulla on tulossa myös Narukon Jobs Tears kangasnaamioita, voin laittaa jotain käyttökokemuksia mutta ainakin Hydro-Lockia voin suositella sellaiselle joka etsii kosteuttavaa naamiota ja mitä parasta, ei hinta paljoa kirpaise; näitä saa kymmenellä eurolla kymmenen naamiota ebaysta.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #1723 : 25.10.16 - klo:08:55 »
Koitin TonyMolyn kuorivaa geelinaamiota - wtf if this sorcery?  :o :o :o Ihan uskomatonta kamaa! Naamari on niiiin kuulas ja kaikki törky lähti huokosista tosi helposti tökkimällä.  <3

Nyt rupesi kiinnostamaan koreakamakin ihan eri tavalla. :D

Ainakin tuo Graymelin 100% Beta-Glukaani jäi kiinnostamaan. Ehkä myös jokin kosteuttava naamari?

Noin ennestään kaapissa on aika paljon Body shop kamaa, rasvaa ja essenceä, jotka myös hyväksi havaittu, joten täytyy selata maltilla aiheen keskustelua, ettei käy mitään "hupsis" tilausefektejä. :D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1724 : 25.10.16 - klo:09:03 »
Minäkin suosittelen noita Narukon sheet maskeja, ovat selvästi parhaimmistoa naamareista. Minulla on siis q10-versiota, ihanan kosteuttava, rauhoittava, hyvin istuva ohut kangas ja paljon mehua!