Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 285630 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1740 : 26.10.16 - klo:21:53 »
Jep, ei mun iho tullut nyt hullua hurskaammaksi tuosta Tonymolyn kuorintageelistä. Nahkeaksi vielä jäi iho kaiken lisäksi. Noita avaamattomia näytteitä jäi vielä jonkun verran, joten yv:llä saa postikuluja vastaan jos joku muu haluaa kokeilla onneaan :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1741 : 27.10.16 - klo:15:54 »
EllaBella (ja muut): voitteko suositella luotettava myyjää?

Pahoittelut, nyt vasta huomasin viestisi. Mä olen saanut Webtai-uk.lta todella hyvää palvelua, sieltä tulee myös tracking number josta voi seurata mistä lähetys tulee. Niuer-Narukolta bongasin tarjouksen 30 Narukon etananaamiota pariinkymmeneen euroon, sieltä tosin ei saa seurantaa, ilmeisesti.

Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1742 : 29.10.16 - klo:00:02 »
Säiden kylmetessä alkaa iho taas hilseilemään. Jep, siis hilseilemään.. Käytössä nyt cosrx etanalima ja riisinaamio. Ajoittain myös BHA liuos. Mikä tähän sopisi vielä lisäksi? Iho ei ole kiristävä tai kuivan tuntuinen mutta hilseilee tosi inhottavasti.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1743 : 29.10.16 - klo:00:41 »
^ Sheet maskit? Niistä saa hyvän lisäkerroksen kosteutta voiteen alle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1744 : 29.10.16 - klo:01:46 »
^ ja ^^ Ehdottaisin samaa. Esim. Holika Holikan Ceramide + Honey sheet mask pitää varsin hyvin mulla kurissa esim. sellaista hilseilyä, jos olen innostunut käyttämään BHA:ta liian usein ::)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1745 : 29.10.16 - klo:10:02 »
Sheet maskit on viikottain käytössä! :) Mulla on etude housen hyaluronihappo ja ceramide just nyt käytössä, varsinkin tuo keramide on tosi mieluisa.
« Viimeksi muokattu: 29.10.16 - klo:10:04 kirjoittanut Malva »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1746 : 29.10.16 - klo:10:14 »
Sheet maskeja voi lisätä 2-3 kertaan viikossa, jos niistä tuntuu olevan apua, oma iho ainakin nauttii suuresti. AHA-kuorintakin kerran viikossa voisi auttaa hilseilyyn. Lisäksi iholle voi pakata kosteutta jonkin seerumin/essencen tai vaikka parinkin avulla, kerrostaminen on pop :)

Houkuttaa ihan sikana Deciemin tuotteet... Tilasin myös 7 kpl:n pakkauksen LuLuLun-naamioita, joita on kehuttu. Otin sen sinisen moisture-version, vaikka vaaleanpunaista kai enemmän suositaan. Ajattelin kokeilla nuo kuurina ja käyttää viikon ajan joka päivä.

Mun suurin rakkaus koreatuotteista taitaa olla aina vaan Misshan Time Revolution Night Repair Ampoule. Se on niin ihanaa tavaraa  :)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1747 : 29.10.16 - klo:13:55 »
Hmm. Oon tilannut useaan kertaan Cosmetic Lovesta ja tuotteet on aina tulleet tosi nopeasti, viikossa-parissa. Pari kertaa on joku tuote ollutkin varastosta loppuunmyyty ja siitä on ilmoitettu välittömästi ja rahat kyseisestä tuotteesta palautuneet kortille muutamassa päivässä. Nyt kuitenkin viimeisin tilaus on jossain hukassa - se on lähetetty 9. lokakuuta, ja tracking info kertoo että viimeisin tieto on 12. lokakuuta Korean ulkomaan postista. Kuinkahan kauan mun pitää odottaa että voin valittaa siitä ettei tuotteet olekaan saapuneet? Kun toisaalta voihan niissä kestää kuukausikin, mutta toisaalta olin niin tottunut siihen että Cosmetic Lovesta tuotteet tulee tosi nopeasti...  :-\
1b F ii. Oma väri päässä ja ajoittaista hiusmallikriiseilyä.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1748 : 29.10.16 - klo:22:23 »
^ Nyt näyttää Aasian suunnan paketit tulevan perille tosi hitaasti, varsinaista etanapostia. (snail mail!!!!!)  ;D
Maailmalla seikkailee juuri muutama minunkin tilaukseni, jotka lähetettiin matkaan lokakuun alussa... vika on jossain muualla kuin myyjissä, veikkaan.

Edit. Pieni yksityiskohta WishTrendin valikoimasta: positiivinen yllätys, että suosittu Klairsin kosteusvoide on vaihdettu avopurkista tuubiin... Aina mukava, kun asiakkaiden toiveita kuunnellaan!
Klairs Rich Moist Soothing cream
Sisällössä on paljon hyvääkin, vaikka en noista eukalyptuksen sun muista uutoksista välitä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1749 : 30.10.16 - klo:08:41 »
Kaikki ulkomaanposti tuntuu olevan ihan juntturassa tällä hetkellä. No, ehdinpä järjestää yöpöydän joulukalenteria varten  ;D . Olisipa AB-joulukalenteri...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1750 : 30.10.16 - klo:17:39 »
Alkaisi olla hyvät neuvot taas tarpeen. Juuri kun iloitsin että ihoni on parempaan päin, iski ihan tajuton kuivuus. Laitan kaikkien seerumeiden  jälkeen emulsiota, ginseng öljyä, voidetta ja ihan sleeping packia  (rosetten tai CORSX hunajanaamiota ja mitä menee: kolme tuntia ja ihoa taas kiristää. Mitä ihmeen ihmettä, en kuori ihoa enää ja nyt tuntuu että taas olen tilanteessa jossa olin kesällä. Voi argh. Onneksi aknea ei ole enää. Onko mitään vinkkiä tuotteista?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1751 : 31.10.16 - klo:16:59 »
Usein syksyllä kun iho alkaa kuivumaan, auttaa tilanteeseen usein jo pelkkä putsarin vaihto. Joskus syksyllä voi käyttää esimerkiksi aamuisin aluksi miedompaa/ kosteuttavampaa ja talvella kun kunnon kuivuus iskee niin aamuisin ja iltaisin. Ihoa kuuntelemalla oma rytmitys kyllä löytyy. Tuplapuhdistuksen ensimmäisen vaiheen, eli öljyn pidän ympäri vuoden samana, mutta helpoiten olen itse huomannut kosmetiikassa putsarin vaihdolla voivani vaikuttaa ihon kosteustasapainoon. 

Minkälainen puhdistus sinulla on nyt käytössä?

Mikäli kuorit ihoa hapoilla, suosittelen kyllä pitämään kuorinnat rutiinissa. Tarvittaessa joko miedontamaan, harventamaan tai vaihtamalla happoa. Kuorittu iho kuitenkin imaisee kosteuden huomattamasti paremmin. Mutta liikaa ohentumista kuivuden myötä olisi syytä kuorinnoissa välttää.

Suosittelen ehdottomasti lisäämän rasvoja ruokavalioon, esimerkiksi kookosöljyä aamuisin ja iltaisin. Syksyllä ja talvella olen omalla kohdallani huomannut kuivuuden ja herkkyyden helpottuvan kun iho saa tarpeeksi ravinteita. Jos haluaa hifistellä niin ruokavaliota räätälöimällä on mahdollista vaikuttaa ihon kirkkauteen, sekä kosteustasapainoon - muiden suurempien hyötyjen lisäksi. Monilla myös liian vähät yöunet, sekä stressi saattavat kuivattaa ja ohentaa ihoa. 

Vähän yleisluonnollista pohdintaa. Toivottavasti saat ihon taas tasapainoon.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1752 : 31.10.16 - klo:19:02 »
Postinkulusta vielä kommentti: muutama viikko sitten Japanista tilattu Rosette geeli kotiutui jo tänään, matkalla kummittelee vielä muutama lähes kaksi kuukautta sitten hankittu aasialaistuote... ei mitään logiikkaa siis.

1b F/M ii

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1753 : 01.11.16 - klo:12:19 »
^Mulle tuli nyt aamulla postista saapumisilmoitus Cosmetic Loven paketista, vihdoin. Onkohan tää joku Aasian suunnalla oleva postiongelma, kun Cosmetic Love -tilauksen jälkeen tilattu iHerbin paketti tuli perille nopeammin, noin viikossa...
1b F ii. Oma väri päässä ja ajoittaista hiusmallikriiseilyä.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1754 : 01.11.16 - klo:19:18 »
Kehuja Rosetten Ceramide gelille. Aivan mahtava kosteudensitoja..! Tosin levitin vielä päälle kerroksen Yves Rocherin Nutritive-voidetta.. enää ei pahimpienkaan pakkasten pitäisi aiheuttaa kiristelyä.
Nettiarvioiden mukaan muillakin on ollut ihmeellisiä vaikutuksia, ja sisällön huomioiden, se ei ihme olekaan: mukana on useita eri keramideja ja lisäksi vielä kolesterolia ym. ihon terveydelle välttämättömiä luonnollisia kosteuttajia.
Eli vaikuttaa siltä, että vaikka korealaistuotteet ovat innovatiivisuudessaan maailman huippua, keramidien ja hyaluronihapon osalta Japani johtaa: sekä tämä Rosette että Rohto Hada Labon hyaluronituotteet ovat ylivoimaisia.

1b F/M ii