Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446142 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1770 : 11.12.16 - klo:12:21 »
J.Onen Jelly Pack on kyllä paras ikinä kokeilemani primeri. Meikkivoide (itselläni käytössä Lumenen Blur Longwear) levittyy sen päälle nätimmin, ja ennen kaikkea meikkipohja kestää kauniimpana päivän. Tilasin jo uuden varastoon ettei vaan pääse loppumaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1771 : 12.12.16 - klo:18:20 »
Olen yhä enemmän ja enemmän hurahtanut Aasialaiseen ihonhoitoon. Tämä on vain niin palkitsevaa :) Etenkin kun on löytänyt toimivat tuotteet. Nyt olen löytänyt C-vitamiinien kuninkaan; Melano CC. Luin tästä hehkutuksia ja olin vähän epäileväinen. Minusta tuntuu että kaikki c-vitamiinit on vain kuivattaneet ihoa joten en ole vähään aikaan käyttänytkään.
Tilasin sitten Melano CC:n kokeiluun ja yllätyin positiivisesti. Koostumus on öljyistä, josta jotkut ovat antaneet miinusta mutta minä pidän. Tämä vitamiinivoide heleyttää ihon ihan parin kerran jälkeen joten varmasti tilaan lisää jo varastoon.

Minulla on vähän pakettien tulot viivästyneet, tai ainakin joidenkin, tai oikeammin yhden. Tilasin jo lokakuun puolessavälissä I am Love-ebay-kaupasta Scinicin Honey Ampoulen jota olen odotellut. Marraskuun loppupuolella otin kauppaan yhteyttä että tuote ei ole tullut. Sain pahoittelumailin ja kehoituksen odottaa. Odottelin sitten vielä pari viikkoa ja otin uudestaan yhteyttä. Minulle lähetettiin se sama copypaste-viesti sekä kehoitus odottamaan. Eilen sitten avasin Ebaysta sen palautusjutun, mikä onkaan. Sain sen copypaste-viestin niin Ebayn kautta kuin myös yksityisviestinä. Ai että mulla suututtaa. Että vieläkin kehdataan käskemään odottamaan!  :#
Anteeksi mutta vuosikin jo vaihtuu pian.
Tämä olikin eka kerta kun mulle kävi Ebaysta näin, jotenkin mä aattelin että I am love-kauppa oli saanut niin monta suositusta että se olisi turvallinen paikka tilata. Mutta ei.

Täytyy sitten tilata se Honey Ampuole muuta kautta.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1772 : 12.12.16 - klo:18:25 »
^Samanlaiset pahoittelut sain myöskin, jo syyskuussa tehty tilaus, eri kauppaan tosin. Lopulta sain puolet hinnasta takaisin. Myyjä oli sanojensa mukaan lähettänyt uuden tuotteenkin, eikä siitä ole näkynyt vilaustakaan.
Onkohan osa Aasian posteista mennyt johonkin mustaan aukkoon? hmm.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1773 : 12.12.16 - klo:18:39 »
Postipojat jemmaavat paketit ja tekevät iltaisin toisilleen kasvohoitoja aasialaisin menetelmin  :3

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1774 : 13.12.16 - klo:22:04 »
^Apua mikä mielikuva!  :3 ;D

Oletko EllaBella tilannut tuota Melano CC:tä Ebaysta, jos niin miltä myyjältä? Kiinnostus heräsi kun mulle suositeltiin C-vitamiinituotetta kosmetologillakin ja oon käytellyt lähinnä Lumenen c-vitamiinituotteita, joten olisi kiva kokeilla jotain muuta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1775 : 13.12.16 - klo:22:26 »
Hunis: jos C-vitamiinikokeilu kiinnostaa, Deciemin valikoimasta saa edullisesti C-vitamiineja, eri pitoisuuksilla. Ja postitkin kotiutuvat nopeammin kuin Aasiasta, esim. Victoria's healthin putiikista.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #1776 : 14.12.16 - klo:04:07 »
^Apua mikä mielikuva!  :3 ;D

Oletko EllaBella tilannut tuota Melano CC:tä Ebaysta, jos niin miltä myyjältä? Kiinnostus heräsi kun mulle suositeltiin C-vitamiinituotetta kosmetologillakin ja oon käytellyt lähinnä Lumenen c-vitamiinituotteita, joten olisi kiva kokeilla jotain muuta.

Olen tilannut ryushindojapan-nimiseltä myyjältä. Hintaa taisi olla 12,48. Tuubista saa pitkäksi aikaa puserrettua tavaraa ja tuotetta ei tarvitse säilyttää jääkaapissa, olen itse jemmannut sen hämärään paikkaan, vaikka tuubi onkin ilmeisesti valonkestävää tavaraa. Tämä taitaa olla tosi hapan joten käytän sitä aktiivien tapaan. Jotkut käyttää ilmeisesti seeruminakin. Minusta se vain menee hukkaan sillä tavoin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1777 : 14.12.16 - klo:20:47 »
^ ja ^^ Kiitos molemmille tiedoista ja vinkeistä, pitää tutustua noihin c-vitamiinituotteisiin ja katsoa mitä laittaa tilaukseen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1778 : 16.12.16 - klo:14:04 »
Testerkoreassa on kuun loppuun asti ilmaiset toimituksen tilauksille, joiden arvo on yli 10 000 wonia ja paino alle 250 g.
Pistin muutaman piakkoin loppuvan Cosrx:n purnukan tilaukseen, saas nähdä, meneekö toimituksessa miten pitkään.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1779 : 20.12.16 - klo:20:08 »
Onko muille tullut yllätyspaketteja? Olen tilaillut Koreasta kaikkea, niin en ihmetellyt pakettia, mutta avatessa luulin saaneeni väärän tuotteen. Tää on joku huuli/poski meikkijauhe. En sellaista tilaisi. Sitten rupesin ihmettelemään ebaysta mitä olisi vielä tulossa ja huomasin, että kaikki Koreasta tilatut onkin jo perillä. Myyjäksi pakettiin on merkitty Jolse ja mukana oli jolse.com käyntikortti. Olen viimeksi tilannut kesäkuussa ebaysta jolse_cosmetics-nimiseltä myyjältä ja se paketti tuli jo aikapäiviä sitten. Onko tää joku joululahja vai sotkiko ne osoitteet? Onko ebayn jolse_cosmetics sama kun jolse.com-nettikauppa?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1780 : 20.12.16 - klo:20:27 »
Ohhoh! Jotkut odottelee pakettiaan, kun joku sai ylimääräisen  ;D
Kyllä on sama kauppa kyseessä, ilmeisesti sait lahjan - tai jonkun toisen tilauksen...
En enää aio ostaa Koreasta muita kuin hyvin tunnetuista firmoista, joilla on tracking palvelu. Yksi pieni tilaus ollut hukassa kolme kuukautta...
Sorruin juuri Wishtrendiin hyvän tarjouksen johdosta... sieltä olen aina saanut kaiken tilaamani.  ::)

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1781 : 20.12.16 - klo:22:10 »
Redditin AB-foorumin mukaan Jolse ja RRS ovat lähetelleet satunnaisesti ilmaislahjoja. En tiedä, millä perusteella lahjojen saajat valitaan, arpovatko asiakasrekisteristä, vai katsovatko, että tuon ja tuon olisi jo aika tehdä uusi tilaus :D.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1782 : 21.12.16 - klo:12:13 »
Mulle on kyllä tullut ihan ajallaan paketit Koreasta. Kaksi tuotetta olen tilannut ebaystä nyt alkukuusta ja molemmat on tulleet alle parissa viikossa. Muutenkin meille on tullut postit ihan ajallaan ja normaalisti.
3a F ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #1783 : 29.12.16 - klo:23:10 »
Onko millään aasialaisella merkillä vahvempia aha- ja bha-happoja kuin Cosrx? Olen käyttänyt kesästä lähtien black head power liquidia ja white head power liquidia öisin ja saanut niillä merkittävää parannusta ihotautilääkärin kauniisti toivottomaksi tituleeraamaan ihoni kuntoon. Nyt kiinnostaisi nostaa vielä vähän vahvuuksia kun iho tuntuu hyvin niitä sietävän.
Hang out the chick habit

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1784 : 30.12.16 - klo:00:07 »
^ Ei ilman reseptiä, sillä sikäläinen lainsäädäntö mieltää vahvat BHAt lääketuotteiksi.

1b F/M ii