Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444316 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1785 : 30.12.16 - klo:06:22 »
Tilausta jälleen tehty. Missha Cream Soak mask on tosi ylellisen tuntuinen, kosteuttava sheet mask. :) Tykkään itse enemmän voidemaisista kuin geelimäisistä sheet maskeista ja tää on just sellanen missä on kiva, voidemainen koostumus. Vaihtoehtona olisi ollut myös Oil Soak mask, joka pitää kokeilla seuraavalla kerralla.

Tilasin samassa paketissa myös Skinfood Milky Facial Bubble cleanserin, joka olikin superiso (300 ml) puteli. Varmana riittoisaa. ;D Inci on simppeli ja puhdistusteho keskiluokkaa, juuri sopiva talvi-iholle. Tuoksu on mieto, hieman saippuainen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #1786 : 02.01.17 - klo:15:28 »
Onko millään aasialaisella merkillä vahvempia aha- ja bha-happoja kuin Cosrx? Olen käyttänyt kesästä lähtien black head power liquidia ja white head power liquidia öisin ja saanut niillä merkittävää parannusta ihotautilääkärin kauniisti toivottomaksi tituleeraamaan ihoni kuntoon. Nyt kiinnostaisi nostaa vielä vähän vahvuuksia kun iho tuntuu hyvin niitä sietävän.

Mä kävin syksyllä Ihoakatemian lääkärillä pigmenttihäiriön takia, ja ihotautilääkäri määräsi mulle siihen muun muassa 7,5 prosenttista BHA-voidetta. Se sekoitettiin apteekissa, ja hinnaksi tuli alle 20 euroa 50 gramman tuubi. Vahvempikin olisi varmaan onnistunut, joten kannattanee kysäistä ihotautilääkäriltä.
1a F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1787 : 02.01.17 - klo:15:40 »
Postissa on tulossa vielä COSRXin Good Morning Low Ph Cleanser, Klairs Toner ja Klairs Moisturizing Cream, jälkimmäinen uudistetussa muodossaan tuubissa. Sorruin hyvään diiliin  ::)
Tuo Klairs Toner on aikuisten oikeasti hyvä, ihanan hyytelömäinen. Vastaavia olen käyttänyt ennenkin (mm. Lancome Comforting Toner), mutta tuossa on plussana miedon neutraali tuoksu - ei parfyymimaista kukkaispilveä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1788 : 09.01.17 - klo:22:33 »
Mulla on ollut kosteusvoiteena bentonin snail bee steam cream, mutta voisin kokeilla vaihteeksi jotakin muuta. Mikähän soveltuisi? Mun iho on tosi herkästi tukkeutuva, paljon mustapäitä, laajentuneita ihohuokosia ja joskus näppyjä, mutta kuitenkin myös ryppyjä alkaa jo näkyä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1789 : 10.01.17 - klo:00:42 »
Ehkä tuo Klairs soveltuisi? Sitä on monelle tukkeutuvalle (silti kuivalle) sekaiholle suositeltu. Pidän koostumuksesta, kevyt, mutta ravitseva.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1790 : 10.01.17 - klo:16:41 »
^ Pistinpä tilaukseen   :D
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1791 : 20.01.17 - klo:23:22 »
Sain edellisen tukkeuma/finnikatastrofin taltutettua ja iho on nyt vuodenaikaan nähden aika hyvällä mallilla. Seuraavaa takapakkia vaan odotellessa...

Uskalsin jopa jälleen kerran kokeilla öljypuhdistusta, vaikka en ole sitä oikein koskaan saanut toimimaan, mutta katsotaan nyt. Käytössä on Etude Housen Real Art Moisture, mutta se on ihan loppu ja tarvitsisin jonkun uuden. Pitänee koluta blogeja läpi ja tilata jotain.

Olen viilannut rutiinia sellaiseksi, että läiskin kaikki kosteuttavat tuotteet peräjälkeen kasvoille niin, että edellinen kerros ei ehdi kunnolla edes imeytyä. Toisin sanoen suihkin tai taputtelen kasvovettä (yleensä Deciemin SOD tai Madaran suihke ja jokin paksumpi päälle, esim. Klairs tai Mizon Collagen Power), sitten kostealle iholle essencet ja seerumit ohuimmasta paksumpaan ja päälle sulkeva voide tai pari kertaa viikossa ensin sheet mask ennen viimeistä voidetta. Sy-voide toki myös. Pakkaan kunnon kosteuden ja tällä tavoin se tuntuu parhaiten pysyvänkin. Happopäiviä on 1-2 kertaa viikossa ja silloin annan BHA:n tai muun hapon vaikuttaa ennen kosteuttavia ja kasvovetenä on COSRX:n AHA/BHA optimoimaan pH.

Niasiiniamidi tuntuu tekevän hyvää, tällä hetkellä on käytössä Narukon ruusuversio ja satunnaisesti olen testaillut myös vahvempaa Deciemiä. Kollageenia iho rakastaa. Sulkevana voiteena on yleensä Rosetten keramidigeeli tai jokin naamio, mutta se holy grail on edelleen löytymättä.

Foreo Luna -puhdistuslaitteella on ollut myös iso vaikutus ihon kohentuneeseen kuntoon, se on huippuhyvä kapistus.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1792 : 24.01.17 - klo:21:41 »
Hauska video aiheesta...
Weird Korean Skincare Ingredients

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1793 : 27.01.17 - klo:11:41 »
Toinen kiinnostava video:

Korean Skincare Routine for Dry skin
Megakosteuttaminen on todella nouseva trendi Koreassa, kiinnostava vinkki tuo 7-kertainen kosteutus..
Taidan kokeilla illalla tuota moninkertaista kasvovesi/essence-rutiinia.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1794 : 17.02.17 - klo:16:42 »
Jatkan yksinpuhelua ---  8)

Kokeilin eilen TonyMolyn I'm Real Avocado sheet maskia. Oli aikamoinen pakkaus ja kosteutti kyllä, mutta se haju oli aika tujakka.. ei mikään vihreän avokadomainen.
Mitkä sheet maskit toimivat hyvin ja olisivat suht edullisesti saatavilla? (Klairs on oma suosikkini, sitä on hankala tilata...)
Ajattelin seuraavaksi Innisfreen vaihtoehtoja, ja nimenomaan mahdollisimman vihreitä - aloe vera, green tea jne..Tuoksut ovat tuntemissani Innisfreen tuotteissa siedettävät ja miellyttävät.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1795 : 18.02.17 - klo:01:10 »
^Mun suosikeiksi on jääneet Holika Holikan Moisturizing Ampoule Mask sheet Ceramide + Honey sekä Tonymolyn Pureness 100 Snail Mask Sheet. Klairsit on mun suosikkeja myös, mutta tosiaankin hankala hankkia halvalla. Myös Cleomeen aasinmaitonaamiot on rauhoittaneet ja kosteuttaneet ihoa hyvin.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1796 : 18.02.17 - klo:11:42 »
Haluan noita Tonymolyja, pandojen ja pupujen vuoksi.  Ihania kosteussuihkeita ja parfuumipuikkoja. Pistin yhdeltä ebay myyjältä kaikkea mahdollista ostoskoriin ja tulihan siitä 80 e yht. Ehkä voisi vielä jotain karsia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1797 : 19.02.17 - klo:10:24 »
Bangerheadilla on pieni K-Beauty osio: https://www.bangerhead.fi/k-beauty-fi

En vielä ole hintoja katsellut, mutta kivoja merkkejä ovat valinneet ensivalikoimaan.
« Viimeksi muokattu: 19.02.17 - klo:10:26 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1798 : 19.02.17 - klo:12:37 »
Bangerheadilla on pieni K-Beauty osio: https://www.bangerhead.fi/k-beauty-fi

En vielä ole hintoja katsellut, mutta kivoja merkkejä ovat valinneet ensivalikoimaan.

Paljon kalliimpia kuin esim. iHerbissä. Black Snail -voidepurkki 16 euroa iHerbissä ja tuolla Bangerheadissä 53 euroa. En tosin tiedä onko tuo Bangerheadissä myytävä isompi purkki, mutta en usko, koska pitäisi olla 3 kertaa enemmän kuin iHerbin 75ml purkki.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1799 : 19.02.17 - klo:14:18 »
Toinen kiinnostava video:

Korean Skincare Routine for Dry skin
Megakosteuttaminen on todella nouseva trendi Koreassa, kiinnostava vinkki tuo 7-kertainen kosteutus..
Taidan kokeilla illalla tuota moninkertaista kasvovesi/essence-rutiinia.
Mä just tässä lomalla tuhlasin yhden päivän tuon youtubekanavan katseluun, oikein hyödyllinen ja tykkään kun löytyy myös hajusteettomista tuotteista arvioita. ;D Olen yrittänyt kerrostaa Mizonin collagen power lifting toneria mutta en mä pysty laittamaan sitä kuin 2-3 kertaa putkeen, ei ehdi imeytyä. On kyllä silti tehnyt hyvää tuo kerrostaminen. Mulla on ollut tuo varmaan vuoden verran kaapissa kun en oikein oppinut käyttämään sitä kasvoveden tapaan. Mutta toimii kyllä taputeltuna.

Lisäksi kaivoin jemmasta Mizon Good night wrinkle care sleeping maskin, joka edelleen on munkkirasva aamulla T-alueella. ;D Ostin tämän joskus tosi kauan aikaa sitten ja jäi käyttämättä tuon munkkirasvan takia. En mä nytkään tätä joka yö voi laittaa, mutta silloin tällöin käyttelen kun on korppu olo.

Koska mun iho on taas aivan kamala kuiva korppu joka tunkee finniarmeijaa leukaan ja yläselkään, päätin siirtyä jälleen takaisin korealaisiin ja pistin Ebayn laulamaan. Harmi että tuotteet tulevat vasta sitten joskus ku posti jaksaa polkaista perille.
Matkalla siis nämä:
ROHTO Hadalabo Koi-Gokujyun Perfect UV Gel Moisturizing Sunscreen SPF50+ PA++++ Mulla onkin ennestään se Hadalabon ES Milk. Sopii kesällä, mutta talvella ei riittänyt kosteutus. Toki sitäkin voisin kokeilla niin että kerrostelen ensin alle toneria/essenceä, silloin varmaan riittäisi tälläkin kelillä. Varsinkin nyt kun laitan yöksi tuhdimpaa kamaa naamaan. Tämän tilasin vähän toukokuun reissuakin silmällä pitäen.
COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence 100ml - arvuuttelin tämän ja sen kosteuttavan välillä, mutta kokeillaan nyt tätä ensin. Mun iho tykkää etanasta.
COSRX Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask - tätä onkin jo ollut ikävä, toimii mun iholla tosi hyvin ja kosteuttaa ihanasti. <3
[MISSHA] Speedy Solution Anti Trouble finnitarrat
Kose Clear Turn White Face Skin Mask 30 sheets Hyaluronic
- oliko jollain näistä jättipakettinaamioista kokemusta? Googlailun perusteella ilmeisesti tosi hyviä, mutta miten tuo pakkaus toimii käytännössä? Mulla menee usein puhdistusliinat ihan kuivaksi salikassissa kun en ehdi käyttämään niitä kaikkia ennen kuin paketti on kuivunut.
Kose Clear Turn Moist Charge Eye Zone Mask 32pairs (tätä oli hehkutettu Ostolakossa-blogissa)
MIZON All In One Snail Repair Cream 35ml + Snail Repair Eye Cream 15ml - tästä setistä tuo ensimmäinen on ollut nytkin käytössä, kätevä tuo tuubi salikassissa. Mun iho imaisee tuon heti eikä jätä rasvaiseksi, kiva kun saa laitettua jotain suihkun jälkeen ja kehtaa silti käydä vielä kaupassakin kotimatkalla. :)