Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446377 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #180 : 02.02.15 - klo:10:30 »
Lila, onko sulla tuon Mizonin silmänympärysvoiteen inciä? En löytänyt sitä äkkiseltään mistään googlettamalla.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 02.02.15 - klo:10:54 »
^^Kannattaa odottaa muutenkin ongelmia KV nettikauppoihin. Tuo EU:n uusi ALV-systeemi on pienten kauppojen näkökulmasta syvältä.

Ot, mutta mitä tarkoitat tällä? Onko nyt tullut jokin uusi muutos?
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 02.02.15 - klo:11:30 »
Niin joo, eu tietenkään koske EU:n ukopuolisia kauppoja, vaikka joku minulle niinkin taisi väittää. Mutta EU:n sisällä kuluttajakaupassa ALVien pitäisi siis vuodenvaihteen jälkeen määräytyä ostajan maan mukaan - ja periaatteessa jos säädöksiä katsotaan tiukasti, niin myös tuotteiden hinnat pitäisi pystyä näyttämään ostajan ALV-kannassa.

Hue - ainakin paketin kyljessä on, katson illalla. Edit. tässä ebay-listauksessa on, oletan, että listan viimeisenä oleva "spice" on perfume. Ja sitä ei tosiaan ole paljon: http://www.ebay.com/itm/MIZON-Returning-Starfish-Eye-Cream-25ml-/131131442102
« Viimeksi muokattu: 02.02.15 - klo:11:45 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 02.02.15 - klo:12:18 »
Äh mitä sähläystä cosmetic loven kanssa!

Sain selvitettyä pakettiasiani asiakaspalvelun kanssa. Pahoittelivat ja sanoivat että laitetaan tuote tulemaan. Kysyivät vielä, että laitetaanko se samaan pakettiin kuin mun uusin tilaus, ja sanoin että laittakaa erikseen ettei jää tulliin. Sanoivat että ei tarvitse huolehtia, koska merkkaavat sen sitten lahjaksi. No nyt sitten tuli just viesti että tuotetta ei olekaan enää saatavilla ja se on loppuunmyyty. Sain heti rahat takaisin, mutta ärsyttää kun odotin tuotetta saapuvaksi jo melkein kuukauden.  :(

Kyseessä on siis Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule. Muistelen, että tämä oli muutamalla juureksella käytössä. Mistä kaupasta olette hommanneet sen?

EDIT: Sähköpostiviestissä luki "the item is sold out by manufacture so it is no longer available" - eli tarkoittaako tuo että valmistus on lopetettu?  ???
« Viimeksi muokattu: 02.02.15 - klo:12:40 kirjoittanut almiros »
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #184 : 02.02.15 - klo:12:21 »
^^ Jatketaan nyt ot:lla, mutta tarkoitatko nyt arvonlisäveron erityisjärjestelmää? Tuohan koskee vain televiestintäpalveluita, radio- ja televisiolähetyspalveluita tai sähköisiä palveluita kuluttajille myyviä elinkeinonharjoittajia. Kosmetiikkatuotteita myyvät nettikaupat eivät käsittääkseni kuulu tähän ryhmään. Lisäksi tuo systeemi on teoriassa vapaaehtoinen.
Sources or didn't happen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #185 : 02.02.15 - klo:12:39 »

Sain selvitettyä pakettiasiani asiakaspalvelun kanssa. Pahoittelivat ja sanoivat että laitetaan tuote tulemaan. Kysyivät vielä, että laitetaanko se samaan pakettiin kuin mun uusin tilaus, ja sanoin että laittakaa erikseen ettei jää tulliin. Sanoivat että ei tarvitse huolehtia, koska merkkaavat sen sitten lahjaksi. No nyt sitten tuli just viesti että tuotetta ei olekaan enää saatavilla ja se on loppuunmyyty. Sain heti rahat takaisin, mutta ärsyttää kun odotin tuotetta saapuvaksi jo melkein kuukauden.  :(

Kyseessä on siis Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule. Muistelen, että tämä oli muutamalla juureksella käytössä. Mistä kaupasta olette hommanneet sen?

Jonkinlaista sekoilua omallakin kohdallani - aiemmin tilattu naamio jumittaa vielä prosessoitavana, kun myöhempi paketti on jo lähetetty matkaan..

En ole tuota Misshaa vielä hankkinut, mutta eBay-myyjillä sitä näytti olevan kohtuuhintaan. sing-sing-girl ja iloveshop.. Nopeampaa toimintaa heiltä kuin Cosmetic-loven taholta!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 02.02.15 - klo:12:58 »
Äh, puolella korvalla olen kuunnellut asiasta sivujuonteena ihan muussa projektissa, mutta tosiaan puhujat myyvät sähköisiä palveluita. Isojahan nuo rajat näköjään tavarakaupassa ovat ennen kuin mennään ostajan maan alv-kantaan, enkä edes tiedä onko tuossa asiassa muutosta entiseen: http://europa.eu/youreurope/business/vat-customs/cross-border/index_fi.htm

Eli todennäköisesti väärä hälytys  :D. Mutta ei hemmetti, miten tuollaista systeemiä muka valvotaan, rajamyynteineen ja kaikkineen? Onneksi ei ole minun päänsärkyni. Ilmeisesti siis sähköisistä palveluista tuo myynnin raja-arvo poistui vuodenvaihteessa?
« Viimeksi muokattu: 02.02.15 - klo:13:02 kirjoittanut Lila »

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 02.02.15 - klo:13:13 »
Osaisittekohan suositella jotain kosteuttavaa seerumia (mineraali)meikin alle? Tähän aikaan vuodesta kasvot kiristelee helposti ilman kosteuttavaa tuotetta, mutta liian rasvaiset voiteet rasvoittaa t-aluetta, joten meikin alle ne ei mulla sovi. C-vitamiiniseerumit kiinnostaa, mutta onko ne vain yöksi tarkoitettu?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 02.02.15 - klo:13:28 »
Itse en kyllä voimakasta C-vitamiinia käyttäisi päivällä, siinä on tosiaan hapettuessa sellainen mallasmainen haju. Mitenkäs olisi joku hyaluronihapposeerumi? Minulla ainakin hh on mainiota tavaraa meikin alle.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 02.02.15 - klo:13:45 »
Tilasin minäkin tuonTonyMoly BCdation foundation ja on todella vaaleaa, mutta pinnasta tulee hyvä ja peittävä, välillä tuntuu, että ehkä vähän liiankin. Sekoittelen sitten Lily Lolon bb-voiteen kanssa sekaisin ja näyttää paremmalta. Ihmetyttää miksi nuo kaikki meikkivoiteen kaltaiset pitää olla niin vaaleita, länsimaiseen tarjontaan vois vähän tummempaakin väriskaalaa olla.

Muitakin ihania tuoteitta on cosmetic-lovesta tullut parin viikon aikana ja ainakaan huonoa ei ole mun iholle tehnyt  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 02.02.15 - klo:13:49 »
Osaisittekohan suositella jotain kosteuttavaa seerumia (mineraali)meikin alle? Tähän aikaan vuodesta kasvot kiristelee helposti ilman kosteuttavaa tuotetta, mutta liian rasvaiset voiteet rasvoittaa t-aluetta, joten meikin alle ne ei mulla sovi. C-vitamiiniseerumit kiinnostaa, mutta onko ne vain yöksi tarkoitettu?

Seerumista en tiedä, mutta itse käytän mineraalimeikin alla Mizonin Snail Recovery Gel Creamia (vaaleanpunainen tuubi). Mulla on myös rasvoittuva T-alue jonka takia tosi monet voiteet on ehdoton nounou. Mutta tämä toimii hyvin eikä naama kiiltele, kuitenkin kosteuttaa riittävästi. :) Ebaysta tilasin omani, taisi olla 5-6 euroa postikuluineen.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 02.02.15 - klo:14:06 »
Tänään tuli Cosmetic Loven tilaus, 11 päivää meni. Kirjoitan sitten kokemuksia tuosta Cosrx BHA-liquidista.
« Viimeksi muokattu: 02.02.15 - klo:14:10 kirjoittanut Kristiina »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 02.02.15 - klo:18:58 »

En ole tuota Misshaa vielä hankkinut, mutta eBay-myyjillä sitä näytti olevan kohtuuhintaan. sing-sing-girl ja iloveshop.. Nopeampaa toimintaa heiltä kuin Cosmetic-loven taholta!

Mä oon ostanut omani sing-sing-girliltä. Myös iamlove-shopilta tulee ostettua usein. :) Molempia voin suositella. Tuo seerumi on kyllä tosi hyvää. Toivottavasti tuo saatavuusongelma on vain joku cosmetic-loven oma oos-juttu.

Mun Secretkey-Memebox saapui tänään. :l Olivat kyllä itseni harmiksi korvanneet yhden tuotteen sellaisella, mitä en ois ite valinnut. No mutta kunhan pääsen testailemaan niin voin kertoa kokemuksia.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #193 : 02.02.15 - klo:19:43 »

Sain selvitettyä pakettiasiani asiakaspalvelun kanssa. Pahoittelivat ja sanoivat että laitetaan tuote tulemaan. Kysyivät vielä, että laitetaanko se samaan pakettiin kuin mun uusin tilaus, ja sanoin että laittakaa erikseen ettei jää tulliin. Sanoivat että ei tarvitse huolehtia, koska merkkaavat sen sitten lahjaksi. No nyt sitten tuli just viesti että tuotetta ei olekaan enää saatavilla ja se on loppuunmyyty. Sain heti rahat takaisin, mutta ärsyttää kun odotin tuotetta saapuvaksi jo melkein kuukauden.  :(

Mihin sähköpostiin laitoit viestin?

Edit. OK, kiitos almiros! Kokeilin itse sitä admin@, katsotaan, kuuluuko mitään huomiseen mennessä.
« Viimeksi muokattu: 02.02.15 - klo:20:32 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 02.02.15 - klo:19:58 »
Mihin sähköpostiin laitoit viestin?

Otin ensin niiden nettisivulta yhteyttä kohdasta "contact us", ja sieltä sitten laitettiin mulle päin meiliä. Osoite on support@cosmetic-love.com jos haluaa kokeilla laittaa sinne viestiä. Luulen että varmemmin kyllä vastaavat kun ottaa nettisivun kautta yhteyttä.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569