Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446138 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1800 : 19.02.17 - klo:17:34 »
Poskettomat hinnat tuolla Bangerheadilla  :o Useissa tuotteissa kolminkertainen summa eBay-tasoon nähden.

Mulla toimii hyvin kerrostaminen, ei ihan seitsemää tule laitettua, mutta useita kuitenkin ja samaa tuotetta voin joskus laittaa 2-3 kerrosta. Kikumasamunen sake-lotion toimii tässä hyvin, vaikka onkin vähän tahmaavaa ja inhoan sen hiivamaista tuoksua. Sheet maskin laitan pari kertaa viikossa, varmaan kolme olisi parempi, mutta en yleensä jaksa. Tämä rutiini on melkein ainoa mikä auttaa pitämään ikikuivan ihoni edes jotenkin kunnossa nyt, kun se on kaikkein pahimmillaan. Pakkasesta plussalle ja taas takaisin seilaava lämpötila on mulle ihan myrkkyä. Kaikki kevyemmät tuotteet odottavat lämpimämpiä aikoja, nyt mennään superkosteutuksella.

Maskivarasto alkaa olla hiukan niukka, tilasin TesterKoreasta nipun lisää ja löysin myös Siljan tax freesta Mitomo-merkkisiä naamioita. Ostin itselleni Collagen+Lithospermum -versioita ja ämä ovat oikein hyviä. Neste on tosi liukasta ja mukavan rauhoittavaa, kosteutustehot hyvät. Hinta oli edullinen, 14,90 € per 10 kpl. Kaikkein kosteuttavimman naamion titteliä hallinnoi edelleen Cleomeen aasinmaito, se on huippu.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1801 : 19.02.17 - klo:19:58 »
Blithet ovat näköjään ainoat, joissa ei ole järjettömän suurta suomilisää, mutta halvemmalla niitäkin saa ebaysta.

Voin lämpimästi suositella Leejihamin Tea Tree -naamioita. Eivät tuoksu voimakkaasti - ihanan rauhoittava ja kosteuttava naamio.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1802 : 19.02.17 - klo:20:08 »
Tuo Mizonin All In One Snail repair Cream on ihanan kosteuttavaa ja kevyttä, ostin siitä pikkutuubin (35 ml) eBaysta noin 5 dol$ulla.... Kohtuullinen hinta, en kyllä tajua suomihinnoittelua lainkaan.  ???
Mulle sopisi aina kaikista voiteista tuollainen kokeilukoko, 30 ml on kohtuumäärä ..  :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1803 : 23.02.17 - klo:16:18 »
Yllätys, näitä saa myös suhteellisen kohtuuhinnalla Suomesta - sellainen nettikauppa kuin www.bearel.fi

Ymmärrettävä suomilisä näissä on, mutta ei läheskään samaa riistokapitalismia kuin tuolla edellä mainitussa. Ilokseni huomasin TonyMolyn tuotevalikoiman (mm sheet maskit) melko kattavaksi:

TonyMoly

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1804 : 24.02.17 - klo:11:39 »
Tuo Mizonin All In One Snail repair Cream on ihanan kosteuttavaa ja kevyttä, ostin siitä pikkutuubin (35 ml) eBaysta noin 5 dol$ulla.... Kohtuullinen hinta, en kyllä tajua suomihinnoittelua lainkaan.  ???
Mulle sopisi aina kaikista voiteista tuollainen kokeilukoko, 30 ml on kohtuumäärä ..  :-*

Tykkään myös tästä tuotteesta, on tosi kevyt ja helppo kerrostaa iholle. Imeytyy hetkessä. Pintakuivalle iholle loistava tuote, on myös muistaakseni hajusteeton.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1805 : 24.02.17 - klo:22:30 »
^ On hajusteeton! Mähän en mitään hajustettua pysty käyttämään muuttumatta rupikonnaksi.

Posti yllätti nopeudellaan ja osa noista tilaamistani jutuista tupsahti eilen ja tänään postissa. Just istustelen tässä Kosen hyaluronihapponaamio kasvoilla.  ;D

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1806 : 25.02.17 - klo:10:03 »
Uusi putsari hakusessa! Käytössä ollut COSRX Good Morning geeli, ihan ok tuote, ei valittamista mutta voisin hyvin kokeilla jotain muuta. Minulla on kuiva, akneen taipuva iho.

Muoks: ihoni ei tykkää lainkaan öljyistä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1807 : 25.02.17 - klo:10:20 »
Jos haluat törsätä niin Sulwashoon valkoisen sarjan putsari on  <3 .
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1808 : 25.02.17 - klo:10:41 »
^ Muistanko oikein, että olet lila kokeillut Hada Labon vaahtoputsaria? Tästä kokemuksia? Mistä lähteä ostamaan?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1809 : 25.02.17 - klo:13:24 »
Mulla on käytössä Hada Labo Gokujyun vaahtoputsari, ollut jo kahdesti (toinen erä täyttöpussista, tulee edullisemmaksi..)
Aika monella japanilaismyyjällä taitaa sitä olla, mutta en vanno.

Edit. esim. täällä.
« Viimeksi muokattu: 25.02.17 - klo:13:25 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1810 : 27.02.17 - klo:18:18 »
Olen nyt noin viikon tehnyt 7-Skin methodia aamuin ja illoin. Silloin kun käytän sheet maskia, niin lisäilen vain viisi kertaa.. Samalla myös lopetin pyyhkeen käytön ja olen taputellut veden kasvoilta. Olen tykännyt todella paljon! Iho on pehmeä, tasainen ja tuotteet suorastaan humahtavat ihoon ja tuntu kuin pääsisivät hitusen syvemmälle kuin kuivemman ihon kanssa. Juoneet ovat pehmenneet (ne pari hassua hieman madaltuneet) ja ihonväri on selkeästi kuulaampi. Se on myös hassua miten pinta painaessa ponnahtaa hieman eri tavalla takaisin :D

Suosittelen kokeilemaan - itse olen käyttänyt MACin Lightful C Marine Lotionia käsien kautta. Kunhan saan tilaamani yhden first essencen, laitan varmaan jatkossa ensin pari kertaa sitä ja loput viisi MACia.

Olen käyttänyt sheet maskeja vuosia, sekä tehnyt kolmen minuutin kasvovesinaamioita myös vuosia sitten, mutta näin alkuun olen todellakin positiivisesti yllättynyt niin selvästä erosta kosteustasapainossa. Jopa meikki näyttää päivällä paremmalta ja on jopa ollut ensimmäiset 3-4 tuntia mattaisempi kuin yleensä.  :ts 

Jatkan ehdottomasti metodia vielä ja tutkin eri variaatioita - katsotaan mitkä fiilikset sitten muutaman viikon päästä  8) 

Ja muuten lisänä käytän normaalisti kaikki voiteet, seerumit ja yönaamiot yms.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1811 : 27.02.17 - klo:20:21 »
^ Ponnahduskyky - 'bounciness' - onkin Koreassa ihon hyvinvoinnin mittari  :D

Tilasin muutaman riisilehdykkänaamion Innisfreen valikoimasta , kaipaisin Mizonilta muutamaa tuotetta (se pari vuotta sitten käyttämäni Collagen Power Lifting Toner oli mahtavaa, kiinnostaa myös vastaava emulsio), mutta nyt ei ole tilaa kaapissa eikä varaakaan...

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1812 : 27.02.17 - klo:21:37 »
Onko kukaan saanut allergista reaktiota COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essencestä? Mä olen nyt parina iltana laittanut tuota ja tänä aamuna kaulan alla solisluiden kohdalla iso allergialäntti joka kutisee. 0_0 Mielestäni tuossa ei ole mitään mitä mulla ei olisi aiemmissa voiteissa ollut, mutta silti räjähti. Aiemmin mulla on ollut etanajuttuja ainakin Mizonilta ja nytkin on etana-sy-voide käytössä ilman ongelmia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1813 : 27.02.17 - klo:23:02 »
Onko kukaan saanut allergista reaktiota COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essencestä? Mä olen nyt parina iltana laittanut tuota ja tänä aamuna kaulan alla solisluiden kohdalla iso allergialäntti joka kutisee. 0_0 Mielestäni tuossa ei ole mitään mitä mulla ei olisi aiemmissa voiteissa ollut, mutta silti räjähti. Aiemmin mulla on ollut etanajuttuja ainakin Mizonilta ja nytkin on etana-sy-voide käytössä ilman ongelmia.

Säilöntäaineena tuossa on Phenoxyethanol, voiskohan olla se?

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1814 : 28.02.17 - klo:06:53 »
^ En oikein usko, kun tuota on monessa Dermosilinkin tuotteessa joista en saa oireita. Pitää perehtyä paremmin sitten kun työkiireiltäni ehdin. Jotain googlasin että jotkut ovat saaneet tuosta Cosrx snail 96:sta allergisia oireita mutta ei välttämättä muiden lafkojen etanoista. Mystistä.