Olen nyt noin viikon tehnyt 7-Skin methodia aamuin ja illoin. Silloin kun käytän sheet maskia, niin lisäilen vain viisi kertaa.. Samalla myös lopetin pyyhkeen käytön ja olen taputellut veden kasvoilta. Olen tykännyt todella paljon! Iho on pehmeä, tasainen ja tuotteet suorastaan humahtavat ihoon ja tuntu kuin pääsisivät hitusen syvemmälle kuin kuivemman ihon kanssa. Juoneet ovat pehmenneet (ne pari hassua hieman madaltuneet) ja ihonväri on selkeästi kuulaampi. Se on myös hassua miten pinta painaessa ponnahtaa hieman eri tavalla takaisin
Suosittelen kokeilemaan - itse olen käyttänyt MACin Lightful C Marine Lotionia käsien kautta. Kunhan saan tilaamani yhden first essencen, laitan varmaan jatkossa ensin pari kertaa sitä ja loput viisi MACia.
Olen käyttänyt sheet maskeja vuosia, sekä tehnyt kolmen minuutin kasvovesinaamioita myös vuosia sitten, mutta näin alkuun olen todellakin positiivisesti yllättynyt niin selvästä erosta kosteustasapainossa. Jopa meikki näyttää päivällä paremmalta ja on jopa ollut ensimmäiset 3-4 tuntia mattaisempi kuin yleensä.
Jatkan ehdottomasti metodia vielä ja tutkin eri variaatioita - katsotaan mitkä fiilikset sitten muutaman viikon päästä
Ja muuten lisänä käytän normaalisti kaikki voiteet, seerumit ja yönaamiot yms.