Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 285627 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1815 : 28.02.17 - klo:06:53 »
^ En oikein usko, kun tuota on monessa Dermosilinkin tuotteessa joista en saa oireita. Pitää perehtyä paremmin sitten kun työkiireiltäni ehdin. Jotain googlasin että jotkut ovat saaneet tuosta Cosrx snail 96:sta allergisia oireita mutta ei välttämättä muiden lafkojen etanoista. Mystistä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1816 : 01.03.17 - klo:10:56 »
7-skin on kyllä kokeilemisen arvoinen juttu, toimii minullakin! Meneehän tuohon vähän aikaa, mutta mikä kosteutusvaikutus! Meikki pysyy myös tuon päällä ihmeen ihanana koko päivän.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1817 : 01.03.17 - klo:11:59 »
^Vähän googlettelin ja ostolakossa-blogista löysin tuosta suomenkielistä juttua. Eli tuote, jota kerrostetaan, pitää varmaankin aika ohuenlaista olla? Lila ilmeisesti siis laitat kerrokset myös aamulla? Voisin aloittaa kokeilemalla iltaisin..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #1818 : 01.03.17 - klo:12:12 »
Voikohan tuohon 7-skin metodiin käyttää kerralla useampaa tuotetta vai pitääkö sen nimen omaan olla samaa, jota kerrostetaan seitsemän kertaa?
Mietin, että voisinkohan kerrostaa Kikumasamune high moist lotionia, Mizonin placenta 45 ampoulea ja Mizonin peptide 500:aa, niin, että niitä tulee seitseman kerrosta yhteensä. Nuo Mizonithan ovat tosi vesimäisiä koostumukseltaan.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #1819 : 01.03.17 - klo:21:32 »
^
Olen lukenut että voi käyttää eri kasvovesiä eli varmaan ihan ok juttu - kunhan vain koostumus ei tosiaan ole liian esim. silikoninen tai öljyinen niin en näkisi ongelmaa. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1820 : 02.03.17 - klo:08:53 »
Ärh, pitkä ja sekava avunpyyntö (ja varmaan väärässä ketjussakin). Mutta muistaako/tunnistaako kukaan sellaista Korea-tuotetta, joka on valkoista ja kasvoille levitettäessä väritöntä, mutta saa ihon näyttämään tasaiselta ja hehkuvalta? Kyseessä saattoi olla jokin bb-voide. Sain sellaisen Koreanäytteiden kiertokirjeestä, mutta olen hukannut sen näytepussukan :( Ihoni on tällä hetkellä riemunkirjava ja muutenkin kauhean näköinen enkä löydä markettien bb-voiteista sopivaa sävyä.

Onko ihonhoidollisesti juurekset löytäneet Aasia-tuotteista pomminvarmoja HG:ta ihon tasaisuuteen ja kiinteyttämiseen?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #1821 : 02.03.17 - klo:21:48 »
^lioele Dollish Veil cera-v cc? Muuttuu tosin ihonsävyiseksi levitettäessä. Tuo on mun mielestä paras. Mulla superkuiva, atooppinen iho. Normaali-ihoisemmalle Etude Housen Face blur-pohjustaja olis varmaan hyvä meikkivoiteen alle. Mulle talvisaikaan liian kuivuutta korostava.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1822 : 03.03.17 - klo:00:07 »
^^ Dollish Veil Cera-V CC tuli mieleen täälläkin.

Eräs vaihtoehto voisi olla myös Etude Housen Face Conditioning Cream (meikinalustus/päivävoide), se vaalentaa ja kirkastaa. Spf 25++...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1823 : 03.03.17 - klo:10:45 »
Voisi olla myös Etude House Beauty Shot Face Blur, joka on saman tyyppinen kuin tuo Face Conditioning cream, mutta mielestäni kirkastaa ja tasoittaa paremmin ihoa.

Tai sitten It's Skin Babyface Moisture B.B ?
« Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:10:49 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #1824 : 03.03.17 - klo:11:08 »
Kiitoksia rakkaat tietopankit :D Täytyy tilailla samplet noista kaikista josko löytyisi tähän nassuun muukin ratkaisu kuin paperipussi  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1825 : 04.03.17 - klo:11:37 »
^lioele Dollish Veil cera-v cc? Muuttuu tosin ihonsävyiseksi levitettäessä. Tuo on mun mielestä paras. Mulla superkuiva, atooppinen iho. Normaali-ihoisemmalle Etude Housen Face blur-pohjustaja olis varmaan hyvä meikkivoiteen alle. Mulle talvisaikaan liian kuivuutta korostava.

Tämä CC voide on minun mielestäni myös todella hyvä, mutta on sävyltään ennemmin pinkkiin kuin keltaiseen taittava. Itselläni on hieman keltapohjainen ihon sävy, joten ei ole ihan nappivalinta minulle. Harmi, koska tämä tuote on tosi hyvä hinta-laatusuhteeltaan (vahva tuoksu tosin.)

Muistaakseni Catjuska sinulla olikin pinkkiin taittava ihonsävy?

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #1826 : 04.03.17 - klo:14:50 »
Catjuska, edellisten ehdotusten lisäksi mulle tuli mieleen Tony Molyn Luminous Pure Aura CC Cream - on pigmettihippusia sisältävää valkoista voidetta, joka kasvoille levitettäessä muuttuu ihonsävyiseksi (ehkä ennemmin kellertävä kuin pinkki).

Mulla olis puoliksi käytetty minikoko - 20ml - ylimääräisenä, jos haluat kokeilla tuota  :)  Itse näköjään tarvin ennemminkin meikin kestoa parantavaa pohjustajaa kuin tän tyyppistä kuultavaa ja väriä tasoittavaa voidetta.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #1827 : 06.03.17 - klo:08:38 »
^ Joo mielelläni testailen, tuo nimi kuulostaa tosi tutulta, laitellaan yksärillä yhteystietoja :)

^^ Mie en oikeastaan edes tiedä olenko kellertävä vai punertava.. vai neutraali.  Kuolonkalpea ainakin  ;D Baremineralsilta sopiva sävy oli myyjättären mielestä c10?

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1828 : 06.03.17 - klo:20:34 »
Kenelläkään kokemuksia Skin Watchers Ceramizing Essence Tonerista? Lienee koostumukseltaan aika paksua ja maitomaista, saanut hyviä arvosteluita ja cosdna:n mukaan löytyisi muutama acnetriggeri (1-2) incin keski/loppupäästä. Mulla on nyt cosrx etanalima essencenä käytössä mutta se on just loppumassa ja tuo 7step kosteutus kiinnostaa niin tää voisi olla siihen hyvä tuote?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1829 : 08.03.17 - klo:14:59 »
Pääsin Wishtrendin ilmaistuotelistalle ja pääsen arvioimaan uutuustuotetta.  :D  :l Vaikka en ole tilaillut firmalta useammin kuin pari kertaa vuodessa, tämä oli jo toinen kerta (syksyllä sain testiin hiustenhoitouutuudet) <3 Kyseessä on tällä kertaa uusi Vitamin 75 Maximizing Cream, joka tulee hyvään tarpeeseen kevään koittaessa, Rosette Ceramide Gel lähestyykin loppuaan.
Oletteko toiset saaneet Wishtrendin ilmaistarjouksia? Jos saatte, kannattaa osallistua, ei tarvitse juuri muuta, kuin täyttää osallistumiskaavake. (Wishtrendin mukaan myös tuotearvioiden määrällä on väliä, mutta ei mullakaan niitä monta ole..)

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii