Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444794 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1830 : 14.03.17 - klo:18:23 »
Mulla on Kosen Clear Turn Essence mask -pakkauksista se hyaluronihappoversio (keltainen). Pakkauksessa on 30 kpl sheet maskeja ja parin kerran käyttökokemuksella voin suositella. :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1831 : 20.03.17 - klo:00:51 »
Otin käyttöön COSRX:n Good Morning Low pH putsarin, ja on todella riittoisaa vaahdottimen kanssa - pieni tippa riittää! (Onnistuin lopultakin oivaltamaan, kuinka uudempi, tällä kertaa japanilainen vaahdotusverkko toimii - puristeleminen on toimiva menetelmä, kun taas pari vuotta sitten hankittu Etude Housen tapaus kuuluu hieroa kättä vasten.. ::)  ;D)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #1832 : 20.03.17 - klo:12:19 »
Onko muita hyviä etana-essencejä kuin cosrx snail 96?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1833 : 20.03.17 - klo:12:57 »
^Benton, Mizon... ainakin jos hajustamattomia haluaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1834 : 26.03.17 - klo:12:23 »
Mitä eroa on Mizonin Collagen Power Lifting EX Tonerilla ja Collagen Power Lifting Tonerilla? Onko EX vaan joku päivitetty versio samasta kamasta?
« Viimeksi muokattu: 26.03.17 - klo:12:53 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1835 : 26.03.17 - klo:16:21 »
Mulla on toi Mizon collagen power lifting toner ilman EX:ää ja se ainakin on ihan jeppiskamaa. Tosta EX:stä en tiedä.
Mizonin etana-essencestä ei tullut mitään oireita.

Onko kellään vinkata mitään hajustamatonta sheet maskia yksittäispakattuina? Ollaan toukokuu reissussa ja mä mieluusti hoitaisin ihoani sielläkin, mutta tuo Kosen 30 kpl paketti ei ole ihan se käytännöllisin rinkkamatkustaja kun paketti vuotaa heti jos sitä kääntää liikaa.

Semisti OT: Mulla on edelleen tallessa se COSRX etanaseerumi kun ei kukaan mun kaverikaan uskalla kokeilla sitä kun mä sain allergiaoireita. Vaikka uskaltavat käyttää Niveaa yms mistä mä saan myös oireita. ::) Eli jos joku juures tahtoo kokeilla sitä niin voidaan treffata vaikka HKI keskustassa duunin jälkeen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1836 : 26.03.17 - klo:16:33 »

Onko kellään vinkata mitään hajustamatonta sheet maskia yksittäispakattuina? Ollaan toukokuu reissussa ja mä mieluusti hoitaisin ihoani sielläkin, mutta tuo Kosen 30 kpl paketti ei ole ihan se käytännöllisin rinkkamatkustaja kun paketti vuotaa heti jos sitä kääntää liikaa.

Benton ja Klairs tulevat mieleen, mutta Klairs on melko kallis (riippuu toki paljonko on valmis maksamaan).. eBayn kautta niitä saa yksittäin tai könttähintaan, tai sitten Wishtrendin sivuilta.

1b F/M ii

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1837 : 27.03.17 - klo:15:51 »
Tilasin missha balticilta finnilappuja ja vaahdotusverkon. Paketissa tuli myös aika liuta kosmetiikkanäytteitä. Osassa oli tekstit englanniksi, mutta näissä kahdessa ei ollut. Osaisiko joku kertoa, mitä näytteitä nämä ovat?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1838 : 27.03.17 - klo:16:03 »
^Kummatkin ovat Misshan BB-voiteita. Ylempi on Cho Bo Yang ja alempi Signature-linjaa.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1839 : 27.03.17 - klo:16:32 »
Kiitos. En tajunnut BB-voiteita katsellakaan. Arvasin, että täältä löytyy apuja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1840 : 02.04.17 - klo:13:28 »

Aika osuva kirjoitus aasialaisen vs. länsimaisen ihonhoidon paremmuudesta / huonommuudesta täällä.
Summa summarum.. kaikki aasialaistuotteet eivät ole ylivoimaisia, joissakin tuoteryhmissä valikoimaa kannattaa katsastaa pikemminkin länsimaisilta brändeiltä. Tämänhän kaikki jo tietävätkin.. :)

Itselleni on kertynyt muutama toimiva perustuote Koreasta/Japanista, joskus haen lisäkosteutta sheet maskeista, mutta anti-age-tuotteissa pysyn lähinnä tieteeseen pohjautuvissa The Ordinary-tyyppisissä jutuissa, aasialaisen folkloren ja perinteen sijaan (sain juuri mainoksen Wishtrendin gingseng-seerumista, mutta olen skeptinen)..

1b F/M ii

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #1841 : 03.04.17 - klo:13:16 »
Siis apua!! Mun hg lioele cera-v cc on lopetettu :'(? Ootteko löytäneet tilalle korvaajaa?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1842 : 03.04.17 - klo:17:48 »
Eih!!! Ei saa olla totta! Onneksi vielä pullossa on jäljellä, samoin näytteinä..

Edit: huomasin tosiaan, että on Jolsen kaupassa out of stock..
« Viimeksi muokattu: 03.04.17 - klo:17:55 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1843 : 16.04.17 - klo:19:50 »
Siis apua!! Mun hg lioele cera-v cc on lopetettu :'(? Ootteko löytäneet tilalle korvaajaa?

Korvaajan kanssa en pysty auttamaan, mutta tätä näyttää löytyvän vielä ainakin Cosmetic-lovesta: https://cosmetic-love.com/collections/new-arrival/products/lioele-dollish-cera-v-cc-cream-50ml. Voisiko olla niin että vain pakkaus olisi muuttunut?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1844 : 16.04.17 - klo:20:30 »
Hyvä..! Muutkin Lioelen tuotteet näkyvät käyneen läpi pakkausmuodonmuutoksen.

1b F/M ii