Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446148 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1845 : 21.04.17 - klo:13:25 »
Bentonilla on hyvä, hajustamaton käsivoide, Shea butter and coconut hand cream. Jankkia, joka uppoaa silti ihoon hyvin ja jättää kädet kaikkea muuta kuin lähmäisiksi. Pieni putkilo saattaa liittyä luottotuotteiden joukkoon.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #1846 : 08.09.17 - klo:11:55 »
Mistä tuotteista olette saaneet apua couperosaan?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1847 : 12.09.17 - klo:15:05 »
Testailen täällä Koreassa sheet maskeja.

Tony Molyn collagen mask jätti ihon silkkisen pehmeäksi ja maskin asettelu oli helppoa. Mulla on tosi pieni pää (=hatut ja lippikset lasten osastoilta jne..) ja ne ovat kaiki liian isoja. Se on ihan ymmärrettävää, mutta eri maskit asettuvat naamalle eri tavalla. Tony Molyn maskissa asettelu oli kuitenkin ihan ok.

Misshan snail-maskissa oli enemmän ongelmia, mutta se ei kirvellyt silmissä vaikka valuikin minne sattuu.

Innisfreen It's real squeeze rice taas oli tuskaa asetella kasvoille, istun nyt se naamalla kirjoittamasa arviota. Maski valuu ja rypyttyy ja on ihan naurettavan iso. Otsa on kammottavan näköisesti mytyssä ja maski valuu silti viitisen senttiä leuan alle. Kaiken lisäksi tämä kirvelee silmissä, joihin se tietysti otsalta valuu koska mun kulmaluuni on ihan vitsi. Ei jatkoon.

Olen todella tykännyt Misshan Time Revolution First Treatment Essencestä, iho on tuntunut ainakin täällä vuorotellen kostean kuumassa ja raivokkaan ilmastoidussa ilmassa tykkäävän siitä.
« Viimeksi muokattu: 12.09.17 - klo:15:11 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1848 : 14.09.17 - klo:16:12 »
Taaskaan en vastausta asiaani löytänyt muualta, niin kysytäänpäs täältä. Mistä te tilaatte japanilaisia merkkejä, etenkin Hada Laboa? Mikä olisi esimerkiksi luotettava ebay-myyjä tällä taholla?  :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1849 : 14.09.17 - klo:16:19 »
^Minä olen tilaillut japanilaisia tuotteita ichibankao.com:sta. Tuotteet tulevat nopeasti ilman postikuluja.

Poissa Lecat

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Kotikosmetiikkaa
« Vastaus #1850 : 14.09.17 - klo:20:59 »
Taaskaan en vastausta asiaani löytänyt muualta, niin kysytäänpäs täältä. Mistä te tilaatte japanilaisia merkkejä, etenkin Hada Laboa? Mikä olisi esimerkiksi luotettava ebay-myyjä tällä taholla?  :)

Olen tilannut Ichibankao.com:sta ja adambeauty.com:sta. Adam beautyssa on kyllä vain osittain enkuksi tekstit, mutta googlaamallahan ne tiedot löytyy.
-2c F i- Hiuskuva

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #1851 : 15.09.17 - klo:10:55 »
Mä en tiennyt, että koreatuotteita saa Suomestakin. Törmäsin Citymarketissa It's Skinin kangasnaamioihin, 2€/kpl. Mitä muuta kiinnostavaa olette löytäneet marketeista?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiassta
« Vastaus #1852 : 17.09.17 - klo:16:18 »
Onko kokemuksia kaksoispuhdistuksesta kuivalle iholle? Olisin kiinnostunut sellaisesta öljyputsarista, joka irrottaisi vedenkestävän silmämeikinkin eikä haisisi voimakkaasti miltään. Mulla on nyt vielä muutama päivä aikaa ostaa täältä paikan päältä Koreasta juttuja ja koska valikoima on niin valtava, tarvitsisin neuvoja. Innisfreen ja Too Cool For Schoolin öljyputsareista olen saanut testerit ja Innisfreen tehot eivät riittäneet lainkaan. TCFS putsarin musta väri oli vähän outo, mutta teho tuntui hyvältä. Olisiko ideoita mutä kannattaisi harkita?
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1853 : 18.09.17 - klo:13:43 »
Klairs. Hiukan hintavampi kuin Innisfree, mutta ei sisällä esim. mineraaliöljyä, on tehokas ja hoitavakin, eikä tuoksu ole liian ötjäkkä (tärkeä tekijä omalla kohdallani)
Valikoiman saatavuudesta en tiedä tarkkaan, mutta kyllä sitä joissain pisteissä Soulissa myydään.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1854 : 18.09.17 - klo:14:40 »
Klairsia olen löytänyt pitkän etsinnän jälkeen Åland-nimisestä kerjusta, niillä on myynnissä myös Paula's Choisea ja The Ordinarya. Täytyy käydä kurkkaamassa Klairsin hylly tarkemmin jos se sattuu uudestaan reitille. Täällä on jokaisella kadulla samat Misshat, Etuse Houset, Tonymolyt yms. moneen kertaan, mutta tuota Ålandia olen nähnyt vasta kaksi myymälää.
Raitoja käpälään!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1855 : 19.09.17 - klo:13:11 »
Jätän kehut Misshan Super Aqua Smooth Skin -puhdistusgeelille. Levittyy kuin unelma ja jättää ihon todella sileäksi. Huuhtoutuu helposti pois ja iho tuntuu puhtaalta ja hengittävältä ilman jäämiä putsarista. Ei jätä ihoa narskuvaksi, vaan terveesti kostean sileäksi. Valtava bonus itselleni on, että tuoksuna on ainoastaan bergamotti ja häivähdys teepuuta, jotka katoavat huuhdellessa. Vaikka ihoni ei eteerisistä öljyistä sille jätettynä pidä lainkaan, eivät ole tässä ärsyttäneet. Ylipäätään putsari ei kihelmöi tai aiheuta punoitusta ollenkaan, ja tämä on mulla säännöllisessä käytössä aamuin illoin. Iho on tämän kanssa rauhallinen ja tekstuuriltaan selvästi parempi.

Olen tilannut tätä lisää ja samalla myös saman sarjan Peeling Tonerin. Siinä on alkoholia, joten suhtaudun isolla varauksella, mutta kiinnostaa kokeilla kuitenkin. Mulla on useitakin Super Aqua -tuotteita vakiokäytössä (vaikka hajusteongelmaisen ystävyys Misshan kanssa vähän huvittaakin) ja Misshan koostumukset ovat yleisesti ottaen niin miellyttäviä, etten uskoisi tämänkään mitään ihan naamataulun polttavaa olevan. Nämä ovat aika uusi lisäys Misshan valikoimaan, koko Super Aquahan on uudistettu muutenkin, ja näihin on kyllä vedetty selvästi inspiraatiota COSRX:n suosiosta (tähänkin settiin kuuluu vielä Peeling Padsit ja Moisture Padsit...), mutta samapa tuo kun on huolella tehty. COSRX:n BHA on minusta aika kehno ja tykkään että Missha on tähän ihan selvästi panostanut.

Geeliputsarin sisältö:

Water, Lauryl Glucoside, Disodium Cocoamphodiacetate, Potassium Cocoyl Glycinate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamide MEA, Caprylyl Glycol, Coco-Glucoside, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Phenoxyethanol, PEG-75, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Cocoyl Isethionate, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, 1,2-Hexanediol, Quillaja Saponaria Bark Extract, Aloe Barbadensis Leaf Water, Butylene Glycol, Pulsatilla Koreana Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Lactobionic Acid, Salicylic Acid, Portulaca Oleracea Extract

Peeling Tonerin sisältö:

Water, Propanediol, Glycerin, Pentylene Glycol, Alcohol, Sodium Lactate, Diglycerin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Trehalose, Xanthan Gum, Diethoxyethyl Succinate, Lactic Acid, Octyldodeceth-16, Pyrus Malus (Apple) Fruit Water, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Salicylic Acid, Disodium EDTA, Lactobionic Acid, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Water, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Pulsatilla Koreana Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Phenoxyethanol, Portulaca Oleracea Extract, Citric Acid, Polyglutamic Acid, Sodium Hyaluronate
1cFii, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1856 : 19.09.17 - klo:15:13 »
^Millai Cosrx:n BHA on kehno? Pakko kysyä kun mulle se on ihan maailmoja järisyttänyt ja ainut todella selkeästi ihon kuntoon vaikuttanut tuote koskaan, jos voi olla olemassa vielä parempia, niin kyllä kiinnostaisi.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1857 : 19.09.17 - klo:16:03 »
^ No monillehan se ei vain sovi tai toimi, sama kuin kaiken kanssa. Joillekin Cosrx on eka BHA joka sopii, moni taas käyttää aasialaisenkin kosmetiikan rinnalla ennemmin PC:n BHA:ta. Ei voi oikein sanoa toiselle, onko olemassa tälle parempia, kun jokaisen on kokeiltava omalla iholla. Mulle henkilökohtaisesti Cosrx:ssä on huonoa heikko teho ja sen tuottama punoitus. Vähäsen myös se, miten limaiseksi mun rasvaisimmat alueet siitä nykyään tulevat. En tykkää että siinä on niacinamidea, enkä oikein arvosta sitä, että tuotteen pH vaihtelee erien tai kappaleiden välillä ja viimeisimmässä testaamassani pullossa se on taas 6 ja 7 välillä. Ovathan kuulemma madaltaneet sitä, mutta pitihän sen ennenkin olla matalampi. Meh. Tykkään kyllä Cosrx:n nesteiden helppokäyttöisyydestä, mutta kuorinnalta toivon paremmin suunniteltua koostumusta. Ei se kamalaa mullekaan ole, mutta ei ole saanut mua hylkäämään PC:tä eikä olemaan kokeilematta uusia.

Sekin vaikuttaa näihin kokemuksiin, mihin tarpeisiin kuorintaa käyttää. Silloin kun itse aloitin BHA:n (PC) ekaa kertaa, mulla oli hankalasti tukkeutunut iho ja muutos oli valtava. Silloin oli selvästikin tarve just tehokkaalle salisyylihappokuorinnalle. Nykyään kun ei ole näppyjä eikä paukamia, en tarvitse samanlaista tehoa, eivätkä ne aiemmin parhaat tuotteet ole yhtä järisyttäviä. En voi tietää, olisko esim. Cosrx:kin tehnyt aiemmin sekin merkittävän eron vai ei, mutta just nyt kaipaisin jotain toisenlaista.
1cFii, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1858 : 19.09.17 - klo:17:01 »
Vaahtoaako tuo Misshan geeli? Poistaako meikin?

Mulla on kokemusta Super Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanserista, joka on incin perusteella huomattavasti reippaammin pesevä ALS/SLS-pohjainen putsari. Kuivattaa hieman, mutta ihotuntuma todella miellyttävä pesun aikana. Tuo on sellainen kuivalle iholle levitettävä ja hapen kanssa reagoiva tuote, mutta olen kosteallekin iholle levittänyt.

Mulla on jäänyt raportoimatta vaikka kuinka paljon koreatuotteita. Käytössä on nyt keväästä asti ollut aika lailla 50-50 aasialaiset ja länsimaiset tuotteet, putsarit enimmäkseen täältä, aktiivit sekä-että, seerumit ja essencet sekä-että, sleeping packit ja sheet maskit korealaisia. Kerrostan tuotteita paljon. Kesän aikana olen paljon keventänyt rutiinia,kun iho ei kaipaa niin hurjaa kosteutusta ja iho on voinut todella hyvin. Nyt on edessä vuoden vaikein aika oman nahan kannalta, kun ilmat selvästi kylmenevät, toivottavasti välttyisin edes totaaliräjähdykseltä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1859 : 19.09.17 - klo:17:25 »
^ Kyllä se vaahtoaa, eli ei ole sellaista geelinä pysyvää, mutta ei vaahtoa raivokkaan runsaasti, siis muhkeasti. Se on enemmän sellaista tosi hyvin iholla liukuvaa koko pesun ajan ja käyttötuntuma on mun mielestä tosiaan ihan mahtava. Mä en ole enää pitkään aikaan käyttänyt muuta meikkiä kuin silmänaluspeittaria, niin en osaa sanoa meikinpoistotehosta (muuta kuin että sen ainakin pesee vaivatta). Vahvemmalle meikille varmasti tarvitsee öljyputsarin tms, mutta sehän on tietty normi. Kevyet meikit mulla on aina lähteneet ihan hyvin niillä putsareilla jotka iholle sopii, mutta tän kanssa käyttäisin varmaan silti silmämeikinpoistoainetta erikseen, koska tää kirvelee jonkin verran silmiä jos ihan sisälle menee. Ihan ilman ärsytystä silti pesen kasvot tällä kauttaaltaan aamuin illoin. Mullahan on siis rasvainen ja tukkeutuva iho, että tehokas tämä on pitämään ihon puhtaana, vaikka onkin hellävarainen niin kuin incistäkin näkee. En ole itse sitä Oxygen-putsaria kokeillut, mutta oon kuvitellut tän sarjan vähän niitä idealtaan korvaavan, joskin uudistuneiden kuorintageelien ohessa taitaa olla kanssa joku miedosti kuoriva vaahtopesu. Tämä on kuitenkin sellainen ihan päivittäiseen käyttöön sopiva putsari. (edit. typoja)
« Viimeksi muokattu: 19.09.17 - klo:17:31 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.